סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » טהרן עונה שניה

טהרן עונה שניה

העונה מסתיימת בנסיעה של תמר ומילאד למקום שבו חונה המכונית ש”המוסד” הכין להימלטות, אך ברגע שמילאד מתניע אותה, המכונית מתפוצצת לעיני תמר. תמר עומדת המומה אל מול המכונית השרופה ומבינה שנשארה לבד לחלוטין ומתחילה לברוח. כדי לנטרל את הגנרל, המוסד מתכנן לפוצצו בעזרת טלפון ממולכד. כדי לעשות זאת, החלפה בין טלפונים תצטרך להתקיים. היא תעשה זאת במסיבת הבריכה שוואחיד הזמין אותה אליה. תמר רק צריכה להיות קרובה פיזית לפיימאן כדי שמילאד יבצע את העתקת המידע ולהחליף בין הטלפונים.

נדמה שהסדרה כל כך לכודה בסיפור שהיא מבקשת לספר – עד שהיא תקועה בהילוך נמוך גם ברגעים שאמורים להיות מותחים. “סוכן “מוסד” בעל זהות בדויה איראנית נוסע ברכב מרצדס שחור עם לוגו שחור ובולט של עיט עליו, גם אחרי שהשתמש באותו הרכב כדי לרצוח אזרח איראני באזור מאובטח ומצולם.” לפי אחת מיוצרות הסדרה, דנה עדן, זאת משום שאתונה דומה לטהרן.

פרק 3 – הילדה של ג’סמין

ממש לפני שוואחיד מגיע, תמר ומילאד קושרים את באבק ומשאירים אותו בחדר השינה. בזמן הביקור, תמר מזמינה את וואחיד למרפסת כדי שמילאד יוכל להיכנס לחדר השינה ולהשתיק את באבק. בסוף ביקורו של וואחיד, אחרי שוואחיד קיבל את הסמים “הטובים”, הוא מזמין את תמר אותה הוא מכיר בתור לילה לארוחת ערב עם חבריו במסעדתו. בסוף הארוחה, וואחיד מזמין את תמר למסיבת בריכה בביתו שמתקיימת ביום למחרת. היא לא השאירה רגע לנשום, והציגה מרדפים נהדרים ומשחקי חתול ועכבר יוצאים מן הכלל.

הצילומים צפויים להתחיל כבר בחודשים הקרובים בשיתוף עם אפל TV. העונה החדשה צפויה לעלות בסוף 2021, ולעסוק בהמשך עלילותיה של הסוכנת תמר רביניאן (ניב סולטן) בטהרן. לאחר ההצלחה העצומה לה זכתה בארץ ובעולם, סדרת המתח המצליחה “טהרן”, יוצאת לעונה שנייה. לפני דקות אחדות הודיעה חברת אפל האמריקאית שרכשה את הסדרה על בחירתה להמשיך בשיתוף הפעולה עם כאן – תאגיד השידור ולצאת לצילומי עונה נוספת. טהרן היא דרמת ריגול ישראלית העוסקת בסוכנת של “המוסד” שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. סדרת הטלוויזיה הופקה על ידי “שולה ודנה הפקות” ו-Paperplane Productions‏ ושודרה בערוץ כאן 11.

פרק 4 | האם הצעירים יפילו את משטר האייתוללות?

כאשר היא מעוניינת להזהיר את “המוסד” מאיימת עליה יעל בנשק. מתברר כי יעל הכניסה את המטוסים הישראליים למלכודת, והיא סוכנת כפולה ובקשר עם מפקדו של כמאלי. כמאלי, שאינו יודע זאת, נכנס לדירה והורג את יעל, תמר יורה בו אך חומלת על חייו לאחר שהוא מציין כי חס על חיי אביה ביום הקודם.

  • תמר, שנולדה באיראן ועלתה לישראל בגיל 6, מגלה מחדש את שורשיה האיראניים ומסתתרת אצל ארזו, דודתה היהודייה שהתאסלמה.
  • מרג’אן מצליחה להכניס את תמר לביתו במהלך ההלווייה כדי שתהרוג אותו.

הם מדברים על תמר ולפני שמילאד הולך, וואחיד מחבק אותו ושותל עליו סמים. בו זמנית, אצל תמר ופיימאן, פיימאן מזמין את תמר לשחק טניס במועדון הטניס ביום למחרת. תמר, שנולדה באיראן ועלתה לישראל בגיל 6, מגלה מחדש את שורשיה האיראניים ומסתתרת אצל ארזו, דודתה היהודייה שהתאסלמה. היא נפגשת עם מילאד כאהאני, פעיל איראני ליברלי, שכינויו כהאקר הוא סיק-בוי. הוא לוקח אותה להפגנת סטודנטים נגד המשטר, ושם מזהה אותה ראזיה, בתה של ארזו.

פרק 1 – נחיתת אונס בטהרן

בזמן המסיבה, פראז ועלי באים לביתו של וואחיד כדי לתשאל אותו. כאשר הם מגיעים, כולם מהר מתפזרים, הנשים עוטות מחדש לבוש צנוע ומתחבאים. פיימאן יוצא החוצה ולא נותן לפראז להיכנס ומשפיל אותו ואומר שהוא אף לא יכול להגן על אשתו. אחרי ביקורם של משמרות המהפכה, כולם שבים לביתם. חברתו של פיימאן, יסמין לא מרגישה טוב ותמר עוזרת לה להיכנס למכונית של פיימאן. אחרי שעזבה עם פיימאן, וואחיד מוצא את מילאד ומזמין אותו לתוך ביתו.

המפיקים הם דנה עדן, שולה שפיגל ואלון ארניה, כשלהפקת העונה השנייה מצטרפת ענקית הפצת התכנים הקנדית Cinefix Rights. סדרה זו עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן), ישראלית, לוחמת “המוסד” והאקרית מחשבים, שבמשימתה נשלחת לבירת איראן. בעזרת לוחמת סייבר “המוסד” משבש את הטיסה וגורם לנחיתת חירום שלה בטהרן. עם נחיתתה בטהרן תמר מחליפה זהויות עם ז’ילה גורבניפאר, עובדת בחברת החשמל המקומית. תמר ניגשת למשרדי חברת החשמל, שם היא מתחברת לרשת המחשבים, לשם השתלטות על מערכת המכ”ם האיראנית לקראת תקיפה של חיל האוויר הישראלי. מילאד סוחר בסמים על מנת לממן את הבריחה, מפקד “המוסד” יוצר איתה קשר ומגייס אותה לחילוץ הטייס מבית החולים בו הוא מאושפז, החילוץ מתבצע באמצעות רעל המדמה שבץ מוחי.

תרבות ובידורטלוויזיהביקורות טלוויזיה

תמר מזהירה את ראש “המוסד” שמורה על ביטול משימת המטוסים, אך המתקפה האיראנית נגד המטוסים כבר החלה, ומטוס אחד נפגע. ב-26 בינואר 2021, אישרה ההפקה, כי הסדרה תחזור לעונה שנייה. בעונה זו צפויה להשתתף גלן קלוז, וזו תעלה ב”אפל TV פלוס” ב-6 במאי 2022. מגזין האופנה הבריטי Schön מפרסם ראיון עם ניב סולטן כוכבת הסדרה הישראלית טהרן ביחד עם הפקת אופנה שלמה שצולמה בארץ על -ידי הארט דירקטור והסטייליסט סיימון אלמלם וצוות ישראלי בבית הצייר ראובן רובין בקיסריה.

לצד סולטן, כיכבו בעונה הראשונה לירז צ’רכי, מנשה נוי, אסתי ירושלמי, והשחקנים ההוליוודיים שון טאוב ונאביד נגהאבן (“הומלנד”). בהפקת הסדרה של כאן ואפל טיוי פלוס שותפים גם חברת הפצת התכנים הקנדית, Cineflix Rights, שולה ודנה הפקות ו-paper plane productions. ג’וליאן לרו ואלון ארניה חתומים גם הם על הסדרה כמפיקים שותפים. הפרק השמיני והאחרון של “טהרן”, הסדרה המצליחה ביותר של תאגיד השידור החדש מאז הוקם, שודר הערב (ב’) וחתם לעת עתה את עלילותיה של תמר רביניאן, סוכנת המוסד הכושלת בתולדותיו. לבנון אמנם ניסתה לתת פייט ולגנוב קצת מהרעם, אבל הפרק שודר והימורי הרייטינג של מחר (שכן נתוני התאגיד הרשמיים לא מפורסמים בוועדת המדרוג) יתמצתו את ההצלחה של “טהרן” ככל הנראה למספר דו ספרתי – עניין נדיר בנוף של הערוץ הממלכתי. פראז כמאלי, ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה, אינו שותף סוד לתוכנית של מפקדו, ולכן הוא מנסה בכל מאודו לסכל את התוכנית הישראלית, ובכך מסכן את הצלחתה של התוכנית האיראנית.

הסטרימר הטוב בעולם במחיר אש!! סטרימר NVIDIA Shield TV 4K HDR

העלילה שלה מוצלחת ומסמנת וי על כל החוקים בספר התסריט בז’אנר הריגול (רומן פוטוגני יש, רגעים משפחתיים מרגשים יש, בוסים קשוחים וגאוווה לאומית יש), אבל היא לא נטולת פגמים, כאמור. כדי לנטרל את הגנרל קאסם מוחמדי, תמר מציעה להתקרב לבנו פיימאן, עקב העובדה שזוהה במכון הכושר של וואחיד נעמתי על ידי מילאד. מילאד משקר לוואחיד שהסמים שבאבק מספק לו הם רק חלקם “טובים” כאשר הם טובים והשאר הם “מגעילים ורעים”. מילאד מזמין אותו לדירת המסתור, ממה שהוא יודע, כדי להביא לו סמים “טובים” כדי שיפגוש את תמר והיא תפתה אותו. אך לפני הביקור, באבק, ספק הסמים של מילאד, מגיע לדירת המסתור מכיוון ששמע מוואחיד שהוא יודע שרק חלק מהסמים “טובים” ומתחיל מאבק ביניהם.

אך מה שהיא אהבה יותר מכל זו העובדה שהיא אדם אמיתי עם הרבה רבדים בין השאר פגיעות. טהרן שעלתה לאחרונה לאפל טי וי מעוררת עניין בעולם וכך גם השחקנית הראשית סולטן שהוחתמה לאחרונה על-ידי סוכנות השחקנים ההוליוודית WME. הסדרה מופצת מחוץ לישראל על ידי חברת Cineflix הקנדית ותשודר בשירות הזרמת המדיה אפל TV פלוס ב-135 מדינות ברחבי העולם. לפי הערכות בתעשייה, שווי העסקה עם “אפל TV פלוס” הוא כ-1.5 מיליון דולר לפרק.

בדרך למסך: סדרת הריגול החדשה שהכעיסה את האיראנים

בכיכובו של ניב סולטן בהנחייתו של דניאל סיקרין, טהרן הפכה לאחת מסדרות החובה ב- Apple TV +. מעריצים משעשעים ודינמיים יצפו לבכורה של העונה השנייה של הרפתקאות ההאקר. פראז כמאלי (שון טאוב) ועוזרו עלי אגאזאדה (אראש מרנדי (גר’)) מתחקים על עקבותים של תמר ומילאד. מרג’אן המשמשת כפסיכולוגית מטפלת בנאהיד כמאלי (שילה אומי). עקב התנהלותו של כמאלי בעניין טבריזי, מפקדו חושד בו שקיבל סיוע כספי חיצוני לניתוח של אשתו, ומשעה אותו מתפקידו עד בירור העניין. העונה השנייה צפויה לצאת לקראת סוף 2021, ובעונה הראשונה של טהרן אפשר לצפות כעת ב־+Apple TV בכל רחבי העולם, ובישראל גם בדיגיטל של כאן 11.

נכון, הצלחתם לייצר פרק מותח, מורט עצבים ומפתיע במידה עם טוויסט מרשים, אבל לצפות מהצופים להחליק לכם את האיבר הקטום שנקרא קלוז’ר, כשמטוסי חיל האוויר המפואר שלנו עומדים לרחף באוויר במשך שנה וחצי, זה כבר קצת מעליב. הסדרה התקבלה בביקורות שליליות באיראן, כשבביטאון “קייהאן” (کيهان) האיראני, ביקרו את הסדרה ותיארו אותה “הפקה אנטי-איראנית” על התנגדותה לתוכנית הגרעין האיראנית. גם בעיתון “המשארי” (همشهری) ביקרו את הסדרה על שאינה מראה נאמנה את החיים באיראן.

טהרן לצפייה ישירה – פרקים מלאים כאן 11

העלילה של העונה השנייה מתחילה חודשיים לאחר שרביניאן הצליחה ברגע האחרון לחשוף את בגידתה של מפעילתה ומנעה את הפלת מטוסי חיל האוויר הישראלי שתקפו את הכור האיראני, למעט מטוס אחד שנפגע וטייסו נטש. אנחנו ממוקמים חודשיים אחרי אירועי העונה הראשונה, ותמר חיה חיים אופטימיים למדי עם אהובה הטרי, מתנגד המשטר מילאד כאהאני (שרבין אלנבי). הוא אומר לה לדמיין את העתיד המשותף שמחכה להם אחרי שיברחו מאיראן, עם אפס דאגות לאומיות ועבודות כמתכנתים – ואנחנו, צופים שראו דבר או שניים בטלוויזיה, כבר יכולים להבין שהתרחיש הזה לא יתממש בחיים. גיחה נוספת לכלא מחזירה לתמונה גם את דודיה האיראנים של תמר, ארזו ודאריוש (אסתי ירושלמי ונאביד נתי טוביאן), אחרי שקצת נשכחו בעונה הקודמת. לאחר מספר כישלונות ותוכניות חלופיות, תמר מחברת מכשיר לשליטה מרחוק ברכב המרוצים של קאסם, ברגע האחרון פיימאן נוהג ברכב, מילאד שולט ברכבו ומציע להעיף את הגנרל מהצוק בעזרת מכוניתו של פיימאן. תמר מתנגדת, אך כל השאר מסכימים ובוטחים במילאד אך לבסוף הוא גורם למותו של פיימאן בלבד.

סוכנת המוסד תמר רביניאן (ניב סולטן) עוד לא כאן ברגעים הראשונים, ומי שמקבל את פנינו הוא אסיר בגילומו של אסף פרי, אחד התל אביבים המזוקנים מ”חזרות”. תכף נגלה שאותו פרי הוא רם בן חיים, הטייס היחיד מבין ה-15 שנשלחו למשימה ההיא ונלכד בשבי. מישהו מסליק לו גלולה ופתק עם עם המספר “13,000”, והוא מתחיל לספור. עונה שניה לדרמת המתח, זוכת פרס האמי הבין לאומי. הסדרה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטאן), ישראלית ילידת איראן, סוכנת מוסד והאקרית מחשבים שבמשימתה הראשונה נשלחת לבירה האיראנית.

טהרן לצפייה ישירה מידע על הסדרה​

כאשר תמר יוצאת מהשירותים, שם ביצעה את ההחלפה, פוגשת את פיימאן ו-וואחיד. פיימאן טוען שלא מוצא את הטלפון שלו ו-וואחיד מתקשר אליו. הטלפון מצלצל מהתיק של תמר מכיוון שביצעה את ההחלפה ובזמן ההעתקה בוטל פרופיל ההשתקה. תמר ממציאה תירוץ שיש להם את אותו טלפון ובמהירות רבה מילאד משנה את שומר המסך בטלפון הממולכד אשר עכשיו של תמר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן