סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חתונה ממבט ראשון פרק 2

חתונה ממבט ראשון פרק 2

כמו כן, מוצגות פגישות של הזוגות עם בני משפחותיהם ועם חבריהם, יחד עם בן הזוג המיועד או בלעדיו ואת התגובות השונות שהסיטואציה יוצרת. במהלך העונה מתרחש פרק “מפגש הזוגות” שבו הזוגות המשתתפים נפגשים לראשונה עם הזוגות האחרים. המפגש המתרחש באתר נופש מציג את הדינמיקה בין הזוגות ובינם לבין עצמם, תוך שהם משווים לראשונה בין המערכת הזוגיות שלהם לבין מערכות זוגיות אחרות באותה פלטפורמה. חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 2 לצפייה ישירה, חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 2 להורדה, חתונה ממבט ראשון 2022 פרק 2 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות HD ובחינם, הדלפה בלעדית.

בדיוק כשחשבנו ששום דבר לא יכול להפתיע אותנו יותר, הגיעו החברים של הזוג השישי מ”חתונה … האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 16 לצפייה ישירה

בפרק הסיום של העונה מוצגת ההחלטה של בני הזוג האם להמשיך יחד לאחר סיום הצילומים או להפרד. מספר ימים לאחר מכן משודר פרק מעקב, העוסק במה שהתרחש בין הזוגות מרגע סיום הצילומים. הזוגות יוצאים לאחר החתונה לירח דבש של שלושה ימים בחוץ לארץ. לאורך התקופה שבה הזוג חי יחד, הוא מצולם במפגשים עם צוות המומחים שדנים איתם בהתפתחות הקשר ביניהם, בקשיים ובפתרונות.

בעונה השנייה צוות המומחים הוחלף ברובו והורכב מד”ר יעל דורון, פסיכולוגית ואנליטיקאית קבוצתית, דני פרידלנדר, פסיכולוג קליני מומחה, וד”ר ליאת יקיר, שהשתתפה גם בעונה הראשונה. “רק הגר וניר”, “לא, לא אחד עם השני”, “אה הרבה” – וזה חברים, פשוט אומר הכל. חתונמי בעיקר הוכיחה לנו שכל מה שצריך כדי למצוא אהבה, זה להגיע לתוכנית, לדגמן זוגיות כושלת מול כל המדינה – ואז לצאת החוצה ולמצוא בן/בת זוג לחיים בטינדר.

חתונה ממבט ראשון עונה 4

ב-22 בפברואר 2020 עלתה לשידור העונה השלישית, וב-13 ביולי 2021 עלתה לשידור העונה הרביעית. את הפרק הראשון של התוכנית שידרה בערוץ 2 הזכיינית קשת ב-30 באוקטובר 2017, ולאחר פיצול הערוץ, עברה מאז לשדר בקשת 12. ב-22 בפברואר 2020 עלתה לשידור העונה השלישית, וב- 13 ביולי 2021 עלתה לשידור העונה הרביעית. מקורית30 באוקטובר 2017 – הווה (4 שנים ו־39 שבועות)קישורים חיצונייםהאתר הרשמידף התוכנית ב-IMDbחתונה ממבט ראשון היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על הפורמט הדני Gift Ved Første. בתחילת העונה מוצגת בחירת הזוגות המשתתפים על ידי צוות המומחים, תוך התייחסות לפן האישי, החברתי, המקצועי ולמשיכה הפוטנציאלית ביניהם.

חתונה ממבט ראשון היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על פורמט דני מצליח, שבה שני אנשים זרים, נפגשים לראשונה בחתונה שלהם. הפרק הראשון של הסדרה הישראלית שודר בערוץ 2 על ידי קשת ב-30 באוקטובר 2017. ב-10 במרץ 2019, עלתה לשידור העונה השנייה בקשת 12.

חתונה ממבט ראשון עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה

כשהמוטיב החוזר הוא – לא הבנתם למה בעצם, אז תנו לנו להסביר לכם. ולאחר שטחנו מים על זוג שנועד לכישלון מהשנייה שנפגשו תחת החופה, עברו הפסיכולוגים בתוספת מעיין (שירים יד מי שהבין מה תפקידה בכוח, אף אחד? סבבה) לדון בהתאמות האחרון. גם כאן המשיכה מגמת הכסתוח, והשלושה התכנסו על מנת להצדיק את הבחירות להתאים בין המשודכים. נראה שהקש ששבר את גב הגמל במקרה הזה הוא התחקיר שפרסם בסוף השבוע ערן סויסה ב”ישראל היום”, שהעלה טענות על התוכנית בידי משתתפים שלקחו חלק בעונות הקודמות. ניסוי טלוויזיוני בו זוגות נפגשים בפעם הראשונה ביום של החתונה ונכנסים אל מערכת יחסים קרובה למשך תקופה כדי לבדוק את הסיכויים להצלחה. בימים אלה שירי ולירן מאוהבים מתמיד, אבל מה עבר עליהם בזמן שידור התוכנית ואיך נשארו בי…

בזמן שהזוג הטרי היה עסוק בלהכיר האחד את השנייה, האורחים והמשפחות משני הצדדים סיפרו לנ… הדס גרופר, שהיא עובדת סוציאלית קלינית, המתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי, טוענת כי התהליך של התגברות על דפוסים שמלווים לפעמים מילדות הינו קשה ואורך שנים. אין שום סיכוי שתוכנית טלוויזיה הנמשכת 42 יום ומלאה במניפולציות רגשיות תוכל לסייע באמת לאנשים לעבור תהליך רגשי מורכב כל כך. למעשה, בכל פעם שנראה שהמשתתפים מנסים להגן על עצמם מהתהליך האומלל אליו נכנסו, מגיעה ההפקה עם מסר שהתגובה הטבעית הזאת היא עדות לאופי הבעייתי שלהם ושהיא פוגעת ב”תהליך” שהם באו לעבור. תחת אצטלה של ניסיון ליצור קירבה, היא שופכת עוד דלק רגשי למדורת הכאב.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 25 לצפייה ישירה

לאחר מכן, המשתתפים מקבלים הודעה כי בעוד זמן קצר הם עתידים להשתתף בתוכנית ולהינשא. בפרקים הראשונים מוצגים טקסי החתונה וההיכרות בין הזוגות, אשר נפגשים לראשונה במעמד החתונה. לאורך הסדרה מוצגים קטעים בהם מדבר כל אחד מבני הזוג למצלמה ומספר על רגשותיו, וקטעים מצולמים בהם צוות המומחים מנתח את הקשר הנרקם.

יחידים יחידים (וגם קצת זוגות) נכנסו משתתפי חתונמי לדורותיהם אל כנס המחזור של התוכנית. כאשר בין הנוכחים פרצופים מוכרים יותר או פחות, וגם כאלו שכבר הספקנו לשכוח, להיזכר בהם במדורי הרכילות, ואז לשכוח פעם נוספת. ובין הזוגות החלוצים של הפורמט בישראל שכבר מזמן הספקנו לשכוח, והזוגות שעדיין נהנים מאור הזרקורים והביקורת הציבורית – המנצחים של המפגש היו כמצופה ובאופן חד משמעי, ניר והגר (סליחה ליאור וקטיה). הספיקו לנו הפלאשבקים מתחילת דרכם רק כדי להבין איזה הישג להיות איפה שהם היום. שידוך אחר שידוך הם פרסו בפנינו מדוע ההתאמות נכונות וניסו לאגף כל הכפשה שצצה ברשתות בתקופה האחרונה אודות תוכן השידוכים (ולרוב, בצדק).

זיגי עונה 4 פרק 17

לעומת זאת הפרק השני של סיום העונה הניב 22.5 אחוזי רייטינג. אחרי שנפגשו בפעם הראשונה מתחת לחופה של “חתונה ממבט ראשון”, הגיע הזמן לשמוע מה המשפחה … בעונה השלישית השתתפו לראשונה בני זוג בשנות החמישים לחייהם, עבורם הזוגיות בתוכנית מהווה “פרק ב”. תוכנית סיום העונה הראשונה הניבה 24 אחוזי רייטינג שהיו שיא בצפייה מאז פיצולו של ערוץ 2. באופן כללי, התוכנית נחשבת לכזו עם ממוצע הרייטינג הגבוה ביותר, שנה מאז אותו פיצול, עם 20.5 אחוזי רייטינג.

  • במהלך העונה מתרחש פרק “מפגש הזוגות” שבו הזוגות המשתתפים נפגשים לראשונה עם הזוגות האחרים.
  • אי אפשר היה לפספס את הכימיה בין הזוג האחרון של “חתונה ממבט ראשון”.
  • הדס גרופר, שהיא עובדת סוציאלית קלינית, המתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי, טוענת כי התהליך של התגברות על דפוסים שמלווים לפעמים מילדות הינו קשה ואורך שנים.

בתום 42 ימים על הזוג להחליט האם הם רוצים להמשיך לחיות יחדיו או להיפרד. הפרידה של הזוג לא כרוכה בהסכמי גירושין, מאחר שמדובר בטקס שאינו מחייב את הרשויות. תוכנית סיום העונה השלישית חולקה לשלושה חלקים, כאשר הפרק “ההחלטה”, הניב 22.4 אחוזי רייטינג. לעומת זאת הפרק הראשון של “הזוגות היום”, ללא השתתפות ניר והגר הניב 22.7 אחוזי רייטינג.

פרק: חתונה ממבט ראשון 2: ירח הדבש והעוקץ (6.5.

במוצאי השבת שעברה שודר פרק ההחלטה האחרון של תוכנית הריאליטי של קשת 12 “חתונה ממבט ראשון”, בו שני הזוגות הנותרים סיפרו על החלטותיהם ומה קורה איתם שבעה חודשים אחרי. מחר (שבת) ישודר פרק מפגש כל הזוגות, ולראשונה בישראל הוא ייערך עם משתתפי כל חמשת העונות ששודרו בארץ עד כה. במהלך העונה מתרחש פרק “מפגש הזוגות” שבו הזוגות המשתתפים נפגשים לראשונה עם הזוגות האחרים. המשתתפים שהגיעו לצילומי התוכנית לא ידעו כי המפגש הראשון עם בן הזוג הפוטנציאלי יהיה מתחת לחופה, בטקס נישואין. שלא כמו בפורמט האמריקאי שבו אכן נישאו הזוגות, בפורמט הישראלי נערך לזוגות טקס סמלי שאינו תקף במדינת ישראל (כלומר לא חתונה כדת משה וישראל), והוא כלל בגדי חתן-כלה, חופה ומסיבת חתונה. לאחר טקס החתונה יוצאים בני הזוג לירח דבש, ואחריו עוברים לגור יחדיו.

חתונה ממבט ראשון (הסוס המנצח של קשת) הגיעה לסיומה של עוד עונה, ובמקום לתת לנו קצת זמן להתגעגע הם בחרו לסחוט את הלימון עד הסוף – ואז גם לגרד את הקליפה. הערב אחרי החדשות – חתונה ממבט ראשון חוזרת בעונה חדשה! בזמן שהזוג הרביעי של “חתונה ממבט ראשון” היה עסוק בלהכיר אחד את השנייה, המשפחות והחברי… התוכנית מבוססת על פורמט דני שאומץ בארצות הברית וזכה שם להצלחה. התוכנית מפגישה זוגות שלא הכירו זה את זה, מתוך מאגר גדול יותר של משתתפים פוטנציאלים, ולטענת יוצרי התוכנית הזוגות נבחרים על ידם באופן “מדעי”. תוכנית סיום העונה השנייה חולקה לשני חלקים, כאשר הפרק הראשון הניב 22.8 אחוזי רייטינג.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 20

הפרק האחרון התמקד במעקב אחר הקשר בין ניר להגר והניב 20.5 אחוזי רייטינג. אחרי פרקים מלאי טלטלות, סוף סוף קיבלנו פרק שאין מה להגיד עליו. שכן הטענות והביקורת הקשה שחטפו לאחרונה בהפקת “חתונה ממבט ראשון”, חדרו מתחת לעצמות של קשת ולכן הם אירגנו לנו פרק שבנוי כולו מכסת”ח (פשוטו כמשמעו). רגע לפני ההחלטה האם להישאר יחד או להיפרד, בדקנו עם שלושה מהזוגות של “חתונה ממבט ראשון… אי אפשר היה לפספס את הכימיה בין הזוג האחרון של “חתונה ממבט ראשון”. תוכנית סיום העונה הרביעית חולקה לשני פרקים של החלטת הזוגות, כאשר הפרק הראשון הניב 18.6 אחוזי רייטינג, והפרק השני של הניב 18.7 אחוזי רייטינג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן