סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חתונה ממבט ראשון פרקים מלאים

חתונה ממבט ראשון פרקים מלאים

שבאבניקים פרק 4 המלא לצפייה ישירה העלילה מתמקדת בארבעה חברי ישיבה – קארי, סמנתה, מירנדה ושרלוט. כלומר, אבינועם, דב לייזר, מ… לכן השאיפה ליצור זוגות בנוסח דניס רוסקוב או הדר ברייר היא לגיטימית ומבורכת. אגב הזוג המאורס ניר פור והגר משה הם ברכה ומצדיקים את קיום הסדרה, מעבר לבאזז הטלוויזיוני. כזכור, לפני שישה ימים עומר אדם אישר רשמית את הפיצוי למעריצים המאוכזבים שלו שנכחו בהופעה בפארק הירקון.

מעין אומרת שאין דבר כזה ודאות. “יש ניהול סיכונים”, בן אומר כאילו הוא פרזנטור של ביטוח ישיר. מעין כבר נבוכה בעצמה וקולטת שלבן לא נוח.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 20

הן יוצאות מהשירותים ולימור שוכחת מהקיום של ליעד שמחכה לה וממשיכה בדילוגים בלעדיו לשאר הזוגות. לימור לחוצה ולא מבינה מה היא עושה שם. ליעד חוזר לשולחן, הוא קולט אותה ושואל אם זה בגלל העובדה שהם מקום אחרון בטבלה, היא עונה שלא. הוא מלווה אותה לשירותים ומנסה להבין מה קרה, אבל היא לא מסבירה. בשירותים היא פוגשת את מאי ואומרת לה שהיא סובלת. ליעד בחזקת נעדר, וכשכולם סביב לימור מתנשקים בלהט היא מרגישה חריגה.

נראה שהמשותף לזוג הזה הוא העובדה שהם לא מחצינים רגשות מה שמבטיח לנו הרבה פרקים של שתיקות ומבטים עצובים וכנראה גם הסיבה שהם נשמרו להיות הזוג האחרון של העונה (אבל זה רק הומור שלי). הבנות יושבות מסביב למדורה ולימור מספרת להן את הצ’יזבט שלה על ליעד והבנות מרגישות אימה מהולה בשמחה שהן לא לימור. ליעד מספר את הצד שלו לבנים והם שואלים אותו מה משאיר אותו בתהליך הזה. נכון ליעד, יש בסיס, אבל בסיס זבל. שאר הבנות ממשיכות לדבר ומפיגות את אווירת הצ’יזבט.

פרק: חתונה ממבט ראשון 4 | רגע של אומץ

לקראת שידור צפו בווידאו חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 1 מאקו ערוץ 12. זה הולכת להיות אהבה עד השמיים. אלדד עושה הכול כדי לנהל מלון בסטנדרטים בינלאומיים, פיפו עושה הכול כדי לעבוד כמה שפחות ולפלרטט כמה שיותר. הכישורים הבעייתיים שלהם מצליחים לסבך אותם בכל פעם בהרפתקה אחרת שיוצאת משליטה.

לפני 14 שנה עומר אדם פרש מכוכב נולד, לאחר שנחשף שזייף את גילו. אחרי שנמנע מלקחת חלק בתוכנית שירה בשנים האחרונות מתברר כי עומר אדם יופיע בכוכב הבא – הזמר יקבל שני פרקים צמודים שיוקדשו לשיריו ובמהלכם המתמודדים העונה יבצעו את הלהיטים כשהוא מלווה אותם. לימור ומאי מדברות בשירותים בערך יממה וחצי וכל הזמן הזה ליעד יושב בחוץ, שומע הכל.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 3

חתונה ממבט ראשון החלקים הלא מצונזרים. הסרטון לא נועד לפגוע וכלל לא כוונה רעה! הסרטון נוצר על מטרת הומור בלבד. סרטון זה הינו הומוריסטי ואין להתייחס אליו ברצינות.

ליעד ולימור מדברים בצד והיא מבינה ממנו שהוא שמע הכל. “מרגיש כמו חרא בן אדם”, ליעד אומר לבדו כשרק המשתנה בשירותים יכולה לשמוע אותו. “אני רק רוצה שזה ייגמר”, היא בוכה ופותחת על ליעד.

פרק: חתונה ממבט ראשון – אחרי הפרידה

אם זה מכניס כסף ואנשים קונים את זה, כנראה שזה מצוין ותודה ששאלתם. אין מה לצפות מערוץ טלוויזיה מסחרי להתעניין בדבר מלבד ממיקסום ההכנסות שלו בערב שידורים ממוצע. מה שכן, וכאן לדעתי יש מקום לרגולציה אמיתית, זה הסדרת מעמד של פסיכולוגים ואנשי מקצוע בתוכניות ריאליטי, כפי שבפרסומות יש חובה לציין בכוכבת כי ה”מציג/ה אינו/ה רופא/ה”, כך צריך לעשות גם איתם. אין ספק; האם יש סיכוי לשנות אותה?

ליאור לוקח את קטיה לסופ”ש בצפון ומגלה שקטיה מפחדת מנחשים. לא ברור איך היא מפחדת מנחשים אבל לא מפחדת מזה שמציעים לה לעשות ילדים אחרי רבע שעה של היכרות. 5 זוגות נפרדו כבר במהלך צילומי התכנית ולא הדיעו למעמד ההחלטה. מה שנקרא עדיף מוקדם מאשר מאוחר. סדרות לראות – צפייה ישירה בסדרות, סרטים, ספורט, תוכניות ילדים וערוצי … מענק 2022 לעצמאים אומיקרון כמה כסף אפשר לקבל?

חתונה ממבט ראשון 2022 פרק 3

“בואי נקווה שנקבל מלון מספיק מפואר שיהיה לטעמך”, משה מתעצבן ואומר לה שמה שחשוב זאת האווירה ביניהם בכלל ושהיא כפוית טובה, או במילים אחרות גולד דיגרית. הם מגיעים לחדר מפואר עם בריכה פרטית ומאי קצת מתבאסת על זה שהיא התעצבנה לשווא, מה שכמובן משמח את משה. הוא לא מאחל לעצמו כלום כי כבר יש לו הכל בחיים כשהוא עם קטיה, וקטיה מחזירה לו באותו מטבע צ’יזי ואומרת שהכנפיים של הפרפרים שיש לה בבטן כשהיא איתו לא יפסיקו.

עם סיום העונה הנוכחית אלו הזוגות שהמשיכו וזוג אחד אף התארס. הבוזגלוס לצפייה ישירה מזמן לא צחקתם ככה מתוכנית טלוויזיה שיש בה את כל המכריבים הנכונים להצלחה, ובמרכז עלילת הבוזגלוס פרק 16 לצפייה י… “מסתבר שרוב הזוגות בטוב”, ליאור אומר לקטיה ומתבאס שיש זוג שיכול לקחת להם את הגביע הדמיוני שהוא חומד. וכך מצאו את עצמם מנחי התכנית סמדר ודני יושבים מול הזוג הטרי שכל מה שהוא ביקש להגיד – תודה.

חתונה ממבט ראשון לצפייה ישירה פרקים מלאים: הכירו את הזוגות שנכנסו לחופה

ומה עושה החתן בן – עובד במפעל הצ’ורוס המשפחתי. היא אחות במחלקה פנימית והוא עורך דין פלילי בן 36 ואנחנו מאחלים להם בהצלחה. או לפחות, להמחיש עד כמה המשתתפים, גם אלה שלא שודכו על ידי הפקת התכנית, נשארו ביחסי ידידות נהדרים. אחרי ששמענו שוב ושוב (ושוב) על ירושלים מול תל אביב, כולל כל הקלישאות על כמה קשה לצאת לדייטים בעיר האפשרויות הבלתי מוגבלות וכמה ירושלים היא אחרת ומשפחתית יותר.

חתונה ממבט ראשון היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על פורמט דני מצליח, שבה שני אנשים זרים, נפגשים לראשונה בחתונה שלהם. הפרק הראשון של הסדרה הישראלית שודר בערוץ 2 על ידי קשת ב-30 באוקטובר 2017. לאחר פיצול הערוץ, הסדרה משודרת בקשת 12.

חתונה ממבט ראשון 2022 פרק 13

כוכבת “חתונה ממבט ראשון”, לימור ויינשטיין, שנתפסה בשבוע שעבר במסיבה של המידברן עם כוכב “חתונמי” אחר דניאל אשד. המומחים של חתונה ממבט ראשון, יעל דורון ודני פרידלנדר מתכנסים לשיחה דחופה ומגיבים לסער… רפאל ועידית נראים כמו שני פריטים מקסימים במיוחד, במדד “עד כמה הם בא לתוכנית כדי למצוא אהבה באמת” (בהשוואה לאנשים שבאים רק בשביל להתפרסם), הייתי נותן להם ציון גבוה במיוחד של שבע וחצי. כנראה שלא אבל כבר נראה שידוכים גרועים יותר בתוכנית (ותכף אגיע לאחד כזה). בכל מקרה, אם זה תלוי באמא של עידית, יפה, אז הבת שלה התחתנה אתמול ולא יעזור בית דין.

היא התלבשה יפה, הזמינה אורחים, ראתה את הבת בשמלה (ואז בעוד כמה) ובכללי באה להרים. קיוויתי בלב שיפה היא לא אישה רגישה כי יש סיכוי שיישבר לה הלב בתהליך אבל מסתבר שהיא מעריצה של התוכנית ואפילו סומכת על דני ויעל אז כנראה שמדובר בעיקר באישה אופטימית במיוחד. התהליך החדש אמור להבטיח שהזוגות יחזיקו מעמד הרבה מעבר לזמן שזוגות כמו מאור ומור לרמן החזיקו כאשר נפרדו טרם הסתיימו הצילומים לעונה 3. סיפורי הצלחה, גם אם לא הסתיימו בחתונה של ממש עושים טוב לסדרת הריאליטי של ערוץ 12 לצפייה ישירה. מתחם האירועים 5.91, שמח לקחת חלק בתכנית חתונה ממבט ראשון ומאוד נשמח לארח אתכם לחתונה החלומית והמקסימה שלכם, לא משנה איך ואיפה נפגשתם, לא משנה האם ממש כרגע נפגשתם או האם אתם כבר שנים יחד ועכשיו …

פרק: חתונה ממבט ראשון: פרק 2 – אחווה וטל בירח הדבש

ליאור חושב שהפרפרים יהפכו מתישהו לזבובים, אבל קטיה מבטיחה שהפרפרים האלה הם לנצח נצחים. 7 זוגות נפרדו במעמד ההחלטה ולא המשיכו לנסות ולבדוק אולי האושר…..אולי זה הוא אולי זו היא. קארין מתוודה שהיא מחפשת לא רק זוגיות, אלא שותף להקמת משפחה ומצליחה לעשות שינוי שיסמן … כשחברים של מנו באים לבקר, מעשנים ומרעישים עד שעה מאוחרת, ניצן מרגישה לבד. מעיין מתחילה להרגיש בבית ומגלה לעומרי צד שהוא לא מכיר ולראשונה מאז הפרידה – מנור ובן … אף אחד לא ציפה שהחיבור בין מנור ובן יהיה כל כך מהיר ועמוק, אבל דווקא בשיא הרגש קרתה ט…

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן