סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 1

חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 1

אנשים רבים שואלים על מה התודה ומה בקשה ? פשוט הם מצאו האחד את השנייה. ועכשיו הם רוצים להתחיל את החיים האמתיים.

בואו נעשה את השיחה שעושים בסוף. קבלו בבקשה את הכלה, קבלו את החתן שהפכו את היוצרות. הם לא מתנצלים, לא מפחדים ממערבולת אחת גדולה.

הכתבות הנצפות באתר

ומה עושה החתן בן – עובד במפעל הצ’ורוס המשפחתי. בחופה השנייה התחתנו מאי ומשה. היא אחות במחלקה פנימית והוא עורך דין פלילי בן 36 ואנחנו מאחלים להם בהצלחה. בעונה השנייה צוות המומחים הוחלף ברובו והורכב מד”ר יעל דורון, פסיכולוגית ואנליטיקאית קבוצתית, דני פרידלנדר, פסיכולוג קליני מומחה, וד”ר ליאת יקיר, שהשתתפה גם בעונה הראשונה. וכך מצאו את עצמם מנחי התכנית סמדר ודני יושבים מול הזוג הטרי שכל מה שהוא ביקש להגיד – תודה.

חתונה ממבט ראשון היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על הפורמט ה דני Gift Ved Første הראשון של הסדרה הישראלית שודר ב ערוץ 2 על ידי קשת ב- 30 באוקטובר 2017. לאחר פיצול הערוץ, הסדרה משודרת ב קשת 12. ואם תרשו לי גולשים יקרים, רגע לפני שמהסך עולה, ואנו נצפה בסדרה חתונה ממבט ראשון פרק 1 לצפייה ישירה, ואתם כאן באתר תוכלו לצפות בווידאו לקראת שידור חתונמי פרקים מלאים ערוץ 12. הנה כמה מילים של משורר דגול.

חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

הם רק הכירו מתחת לחופה וכששני מתחילה להפתח – משהו עובר על דני והוא מסתגר. דני חלם על הרגע הזה כל החיים. איך הוא יגיב כשיפגוש את הכלה שלו לראשונה מתחת לחופה? אף אחד לא ציפה שהחיבור בין מנור ובן יהיה כל כך מהיר ועמוק, אבל דווקא בשיא הרגש קרתה ט…

תוכנית סיום העונה השנייה חולקה לשני חלקים, כאשר הפרק הראשון הניב 22.8 אחוזי רייטינג. לעומת זאת הפרק השני של סיום העונה הניב 22.5 אחוזי רייטינג. לאורך הסדרה מוצגים קטעים בהם מדבר כל אחד מבני הזוג למצלמה ומספר על רגשותיו, וקטעים מצולמים בהם צוות המומחים מנתח את הקשר הנרקם. כמו כן, מוצגות פגישות של הזוגות עם בני משפחותיהם ועם חבריהם, יחד עם בן הזוג המיועד או בלעדיו ואת התגובות השונות שהסיטואציה יוצרת.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 29

באופן כללי, התוכנית נחשבת לכזו עם ממוצע הרייטינג הגבוה ביותר, שנה מאז אותו פיצול, עם 20.5 אחוזי רייטינג. בעונה השלישית השתתפו לראשונה בני זוג בשנות החמישים לחייהם, עבורם הזוגיות בתוכנית מהווה “פרק ב”. הדס גרופר, שהיא עובדת סוציאלית קלינית, המתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי, טוענת כי התהליך של התגברות על דפוסים שמלווים לפעמים מילדות הינו קשה ואורך שנים.

לאחר חזרתם לישראל מתגורר הזוג תחת קורת גג אחת. לאורך התקופה שבה הזוג חי יחד, הוא מצולם במפגשים עם צוות המומחים שדנים איתם בהתפתחות הקשר ביניהם, בקשיים ובפתרונות. בתחילת העונה מוצגת בחירת הזוגות המשתתפים על ידי צוות המומחים, תוך התייחסות לפן האישי, החברתי, המקצועי ולמשיכה הפוטנציאלית ביניהם. התוכנית מבוססת על פורמט דני שאומץ בארצות הברית וזכה שם להצלחה. יוצרי התוכנית הציגו אותה כ”ניסוי חברתי חדשני”. התוכנית מפגישה זוגות שלא הכירו זה את זה, מתוך מאגר גדול יותר של משתתפים פוטנציאלים, ולטענת יוצרי התוכנית הזוגות נבחרים על ידם באופן “מדעי”.

פרק: חתונה ממבט ראשון 4 | דני מתרחק?

חתונה ממבט ראשון החלקים הלא מצונזרים. הסרטון לא נועד לפגוע וכלל לא כוונה רעה! הסרטון נוצר על מטרת הומור בלבד. סרטון זה הינו הומוריסטי ואין להתייחס אליו ברצינות. ברוכים הבאים לאתר סדרות לראות – האתר הגדול לצפייה ישירה בסדרות, סרטים, ערוצי טלוויזיה, ספורט, תוכניות ילדים ושידורי לייב מכל הז’אנרים. באתר תוכלו למצוא קישורים מעודכנים לפרקים …

בת אל לוי ויוגב אלקיים יצאו יחד מספר חודשים לאחר סיום התוכנית, אך לאחר מכן נפרדו. ״מאחורי הקלעים״ של צילומי הזוגיות של עינת ולירון, מתוך ׳חתונה ממבט ראשון׳, עונה 4, קשת 12. הזוגות יוצאים לאחר החתונה לירח דבש של שלושה ימים בחוץ לארץ.

סדרות לצפייה ישירה

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. התוכנית מפגישה זוגות שלא הכירו זה את זו, מתוך מאגר גדול יותר של משתתפים פוטנציאלים, ולטענת יוצרי התוכנית הזוגות נבחרים על ידם באופן מדעי. הזוג ראשון משך את מרבית תשומת הלב . אולם אחרי המפגש הראשון של הזוג – נראה כמו השידוך המוצלח של העונה. אדריכלית, מרצה וגם דוגמנית.

ניסוי טלוויזיוני בו זוגות נפגשים בפעם הראשונה ביום של החתונה ונכנסים אל מערכת יחסים קרובה למשך תקופה כדי לבדוק את הסיכויים להצלחה. כשחברים של מנו באים לבקר, מעשנים ומרעישים עד שעה מאוחרת, ניצן מרגישה לבד. מעיין מתחילה להרגיש בבית ומגלה לעומרי צד שהוא לא מכיר ולראשונה מאז הפרידה – מנור ובן …

ערוץ 13 שידור חי

המפגש המתרחש באתר נופש מציג את הדינמיקה בין הזוגות ובינם לבין עצמם, תוך שהם משווים לראשונה בין המערכת הזוגיות שלהם לבין מערכות זוגיות אחרות באותה פלטפורמה. תוכנית סיום העונה הרביעית חולקה לשני פרקים של החלטת הזוגות, כאשר הפרק הראשון הניב 18.6 אחוזי רייטינג, והפרק השני של הניב 18.7 אחוזי רייטינג. בפרק הסיום של העונה מוצגת ההחלטה של בני הזוג האם להמשיך יחד לאחר סיום הצילומים או להפרד. מספר ימים לאחר מכן משודר פרק מעקב, העוסק במה שהתרחש בין הזוגות מרגע סיום הצילומים. לאחר סיום העונה השנייה, נפרדו כל הזוגות שהסכימו להמשיך, מלבד שירי קופפרברג ולירן לוי שהמשיכו את המערכת הזוגית גם לאחר סיום התוכנית.

  • אז כמו שאמרה לי פעם עובדת חרדית בחברת הביטוח בה עבדתי – לומדים לאהוב, זה לא באמת קורה ממבט ראשון.

אין שום סיכוי שתוכנית טלוויזיה הנמשכת 42 יום ומלאה במניפולציות רגשיות תוכל לסייע באמת לאנשים לעבור תהליך רגשי מורכב כל כך. תחת אצטלה של ניסיון ליצור קירבה, היא שופכת עוד דלק רגשי למדורת הכאב. איתמר התאהב ממבט ראשון, האם גם קארין?

אתר הסדרות הגדול בישראל לצפייה ישירה

במוצאי השבת שעברה שודר פרק ההחלטה האחרון של תוכנית הריאליטי של קשת 12 “חתונה ממבט ראשון”, בו שני הזוגות הנותרים סיפרו על החלטותיהם ומה קורה איתם שבעה חודשים אחרי. מחר (שבת) ישודר פרק מפגש כל הזוגות, ולראשונה בישראל הוא ייערך עם משתתפי כל חמשת העונות ששודרו בארץ עד כה. לקראת שידור צפו בווידאו חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 1 מאקו ערוץ 12. זה הולכת להיות אהבה עד השמיים.

ב-10 במרץ 2019, עלתה לשידור העונה השנייה בקשת 12. ב-22 בפברואר 2020, עלתה לשידור העונה השלישית. חתונה ממבט ראשון היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על פורמט דני מצליח, שבה שני אנשים זרים, נפגשים לראשונה בחתונה שלהם. הפרק הראשון של הסדרה הישראלית שודר בערוץ 2 על ידי קשת ב-30 באוקטובר 2017.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 2

וגם – תכירו את ד”ר עמרי החתן של מעיין… באירופה, ואחריו עוברים לגור יחדיו. הפרידה של הזוג לא כרוכה בהסכמי גירושין, מאחר שמדובר בנישואים אזרחיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן