סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חתונה ממבט ראשון סדרות

חתונה ממבט ראשון סדרות

“עזוב את ההתאמה הלא מתאימה ושעשו עלי סיבוב, זה מילא”, הוא אומר בקצרה ומבקש להסתפק בזה. “זה מאוד מבאס כי נתתי להם את הלב ואת הנשמה, את הדברים הכי משמעותיים שעברתי בחיים שלי שמתי שם, וזה נבלע בתוך המחויבות שלהם לייצר טלוויזיה ורייטינג. זה מאוד אכזב אותי. המשתתפים בעונה שלי עדיין בקשר, ובכל פעם שאנחנו יושבים כל אחד מספר מה אמרו לו ומה עשו לו”. “יש הרבה. הדבר הראשון שאני זוכר הוא שביקשתי שלא יהיו סממנים דתיים בחופה, אבל בחתונה הרב בכל זאת ביקש ממני להגיד את ‘אם אשכחך ירושלים’, ושם נוצרה התגובה ההגנתית שלי שהאדירו אותה והתמקדו בה. אני חששתי מהתוקף של אמירת הפסוק, והם הציגו את זה כאילו אני בשוק מהכלה ולא רוצה להתחייב, וזה לא היה המקרה. בשלב הזה כבר הבנתי עם מי יש לי עסק, ושמעכשיו אני בובה על חוט של הפקה מאוד גדולה ושאני צריך לשחק את המשחק”. זה חודשים ארוכים אני מנהל שיחות עם משתתפי העבר של “חתונה ממבט ראשון”. גם אלה שמרוצים, פחות או יותר, מהתוצאה, וגם אלו שלטענתם חייהם נהרסו כתוצאה מההשתתפות בה – רובם ככולם מעידים טענות דומות שעליהן נרחיב בהמשך, ומגבים זה את זה.

  • מילים לא יכולות לתאר את האהבה הגדולה של אחווה לאור הזרקורים והיה ברור שלמרות שהיא גרה בברצלונה עם בעלה החתיך והילד המושלם, היא תהיה הראשונה לתפוס טיסה לארץ ברגע שיש טלוויזיה בעניין.
  • לא נראה לי שיעל או דני ציפו אי פעם לראות מערכות יחסים מצליחות בתכנית הזו, ובטח לא ציפו לזוגיות שתצליח לעקוף את הקצב של “חתונמי”, תכנית שבה פוגשים את הורי החתן לפני שנחשפים להיסטוריית העבירות שלו.
  • “כשהעונה שודרה היה לי בן זוג. היה לי קשה שאנשים מנסים לייצר מציאות שלא רלוונטית. ביקשו ממני המון פעמים להעלות תמונות לאינסטגרם. אמרו לי ‘מה אכפת לך, תזרמי’, עניתי ‘למה שאני אזרום? למה שאני אשקר לקהל? בשביל 15 דקות תהילה?’ אמרתי שאני לא מעלה אפילו תמונה אחת משותפת שלנו כי יש לי בן זוג ואני מכבדת אותו, וגם אם לא היה לי בן זוג לא הייתי מעלה. אני לא בן אדם שימכור לוקשים לאנשים על משהו שלא קיים”.

“אחרי יומיים בירח הדבש הרגשתי שזה לא זה, הרגשתי שאני נמצא במשחק על חשבוני, לא אותנטי ולא אמיתי. היה לי חשוב לשתף את השותפה שלי בתחושות שלי כדי שלא תפתח ציפיות, ולא לתת לה להרגיש לא בסדר, והרגשתי שחשוב לעשות את זה ללא מצלמות כדי לא להביך אותה, וזה מה שקרה. אחרי שסיפרתי לה חזרנו וסיפרנו להפקה על ההתפתחות, והם מאוד כעסו והתעצבנו שלא עשינו את זה מול המצלמה. הסברתי לבמאית שזה נושא רגיש, ושהיה לי חשוב לעשות את זה בצורה אינטימית”. “עברתי דברים משמעותיים וקשים בחיי, אבל התקופה הזאת היתה הדבר הכי קשה שהיה לי בחיים. אני זוכר שהיה שלב מסוים שחשבתי שאולי האיש הזה שמציגים בטלוויזיה הוא באמת אני ואני חי בסרט שאני משהו אחר, אבל למזלי המעגלים של האנשים שמכירים אותי נתנו לי את התמיכה ועזרו לי להבין שנעשה לי עוול”. “הראשונים שהבנתי שהם מלוכלכים היו צוות ההפקה עצמו, מהבמאית ועד ההפקה. בהתחלה חשבתי שאולי ככה זה בטלוויזיה ושזה התפקיד שלהם, והתנחמתי בפסיכולוגים, כי מבחינתי פסיכולוג הוא איש מקצוע שמחויב למקצוע שלו ויש לו קוד אתי שהוא עובד על פי. אני סמכתי על זה. מהר מאוד הבנתי שגם עליהם אני לא יכול לסמוך. “ההבנה שעושים עלי סיבוב הגיעה כמה שבועות לאחר תחילת הצילומים. ברור היה מההתחלה שהשידוך שהוצע לי לא מתאים לי. מילא זה, אבל אחרי שלושה שבועות הרגשתי שמכניסים לי מילים לפה, שעושים הכל כדי להוציא ממני התנהגות מסוימת וכדי להוביל אותי למקומות מסוימים שישרתו את הסיפור שהם רוצים לספר לצופים. היה להם נרטיב, היה להם סיפור והם הלכו עד הסוף כדי לחזק אותו. מהחוויה שלי, רמת האמינות למציאות או החשש לפגוע בנו לא היו פרמטר”. הכנו לכם מדריך קצר המרכז את קישורי הצפייה הטובים ביותר, וכמה טיפים להכנס לאתר Sdarot TV. הסרט “הבריחה מפרטוריה” הנו אחד מסיפורי הבריחה מהכלא המרתקים ביותר שהתרחשו בעולם.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 21

“כשהוא נכנס לחדר ראיתי קובייה מוזרה בכיס שלו ולא הבנתי. זה היה מאוד מוזר שהוא כרע ברך ונתן את הטבעת. למראה עין הסיטואציה מדברת בעד עצמה, אבל מי שהקשיב למילים הבין שהוא רק רוצה להמשיך ביחד, לא להתחתן”. “כששקלנו לפרוש הפעילו לחץ כבד ועשו הכל כדי שלא נעזוב. אם לא היה הלחץ שלהם, ברור שלא הייתי ממשיכה”. “חזרנו מירח הדבש ואמרנו שאנחנו לא רוצים להמשיך. אמרו לנו לקחת לילה אחד הפסקה לנשום אוויר, ואחריו חזרנו לפגישה עם המטפלת. היא ניסתה לשכנע אותנו בכל מחיר להישאר ולא לפרוש. היא הסבירה לנו שהתחייבנו לתהליך וניסתה בכל צורה לגרום לנו להישאר. ניגנו לי על המקומות המצפוניים שמפעילים אותי, וזה עבד”. “אני איש מקצוע ואני יודע מהו טיפול, ואני אומר לך שלמיטב הבנתי לא היה שם תהליך מקצועי אמיתי. זה הכל היה לכאורה ולמראית עין. קראו לנו להגיע למטפל כשרצו להוציא מאיתנו משהו, או כשידעו שאנחנו רוצים לעזוב. לא היה תהליך של פגישות קבועות, לא היה טיפול אמיתי בבעיות. הרגשתי שהמטפלים הם כלי של ההפקה”. סדרות yes – הסדרות הטובות ביותר בעולם, כל העונות הכי חדשות, סדרות מתח, דרמה וקומדיה, סדרות HBO וספריית VOD ענקית, הכנסו לאתר yes.

בתום 42 ימים על הזוג להחליט האם הם רוצים להמשיך לחיות יחדיו או להיפרד. הפרידה של הזוג לא כרוכה בהסכמי גירושין, מאחר שמדובר בטקס שאינו מחייב את הרשויות. התוכנית מבוססת על פורמט דני שאומץ בארצות הברית וזכה שם להצלחה. התוכנית מפגישה זוגות שלא הכירו זה את זה, מתוך מאגר גדול יותר של משתתפים פוטנציאלים, ולטענת יוצרי התוכנית הזוגות נבחרים על ידם באופן “מדעי”. הצוות שבחר את הזוגות המיועדים בעונה הראשונה כלל את פרופ’ אהרון בן-זאב, מומחה בחקר רגשות, ד”ר ליאת יקיר, דוקטור לגנטיקה מולקולרית, ד”ר עירית לוי, פסיכולוגית קלינית וד”ר תלמה כהן, מטפלת זוגית ומשפחתית.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 8

משתתפים מכל העונות מתלוננים על עריכה מגמתית, שלעיתים מקובלת בריאליטי ולפעמים פחות. כך, למשל, תכנן משתתף העונה הראשונה חיים מאיירס, שאיתו ועם בת זוגו לתוכנית שוחחנו במהלך שידור העונה הרביעית, לעשות מחווה צנועה לבת זוגו החביבה יעל פולקמן, שהסתיימה על המסך בהצעת נישואים גרנדיוזית, לכאורה. “הבעיה מתחילה בכלל בשלב החוזה”, מספרת אחת המשתתפות, “זה חוזה עמוס סעיפים קפדניים, וכל שני וחמישי התקשרו להזכיר שאנחנו חתומים עליו. הם עושים כסף על חשבון המשתתפים והתחושה היא שמתייחסים אלינו כאילו אנחנו מוצרים ולא בני אדם”. “כבר בחופה הוא הבין שהיא לא הסגנון שלו מבחינה חיצונית, ובירח הדבש הוא הבין סופית שהם לא מתאימים, גם באופי. מבחינתו היה אפשר לסיים הכל באותו הרגע. אם תראה את התוכנית תבחין שבהתחלה הוא הגיב לסביבה, ומהר מאוד הוא נכנס למצב אפאתי. איך זה קרה? הוא הבין שהוא לא עושה שום דבר חיובי בשבילו או בשבילה, ורק רצה לסיים את הימים האלה”.

לאורך הסדרה מוצגים קטעים בהם מדבר כל אחד מבני הזוג למצלמה ומספר על רגשותיו, וקטעים מצולמים בהם צוות המומחים מנתח את הקשר הנרקם. כמו כן, מוצגות פגישות של הזוגות עם בני משפחותיהם ועם חבריהם, יחד עם בן הזוג המיועד או בלעדיו ואת התגובות השונות שהסיטואציה יוצרת. “זכות הקיום של התוכנית מבוססת על כך שייווצר חיבור של ממש בין בני הזוג. כל ניסיון לטעון כי התאמות זוגיות שאינן מצליחות נעשות במכוון ולמטרות רייטינג הינו חוטא למציאות. למען האמת, נתוני הרייטינג אף מלמדים שזוגות שאינם מתאימים מייצרים פחות רייטינג. הפקת התוכנית עושה ככל שביכולתה על מנת שיצאו זוגות מתאימים בכל עונה, יחד עם המשתתפים עצמם. כמו במציאות, החיים הם מורכבים ומורכבות זו באה לידי ביטוי על גבי המסך”.

פרק: חתונה ממבט ראשון: פרק 4 – רלי ואלעד בדרכם לירח דבש

“כשהעונה שודרה היה לי בן זוג. היה לי קשה שאנשים מנסים לייצר מציאות שלא רלוונטית. ביקשו ממני המון פעמים להעלות תמונות לאינסטגרם. אמרו לי ‘מה אכפת לך, תזרמי’, עניתי ‘למה שאני אזרום? למה שאני אשקר לקהל? בשביל 15 דקות תהילה?’ אמרתי שאני לא מעלה אפילו תמונה אחת משותפת שלנו כי יש לי בן זוג ואני מכבדת אותו, וגם אם לא היה לי בן זוג לא הייתי מעלה. אני לא בן אדם שימכור לוקשים לאנשים על משהו שלא קיים”. “מהרגע שהוא גירש אותי מהבית, מבחינתי זה היה הסוף ורציתי רק לסיים עם זה. רוב הזמן אני הייתי לבד ולא היה להם מה לצלם. בעיקר הרגשתי שהם מחפשים את הדרמות ולא באמת מתחשבים במשתתפים ובמקרה הזה זה בא על חשבוני, וזה עוד לפני שהזכרנו את הפרומואים, שבכלל הרגו אותי”. “ברגע שאלון גירש אותי מהבית רציתי לעזוב את התוכנית, ולא נתנו לי”, היא משחזרת. “אמרתי די, זו עבודה בעיניים, אבל הם אמרו לי, ‘מצטערים, תסיימי את ה־42 ימים’. אמרתי שאני לא רוצה להיות פה, הוא בכלל בקושי נמצא, אבל בדיעבד הרגשתי שכנראה הסיבה שלא מאפשרים לנו, כנראה, היא בגלל שזוג אחר כבר פרש, ולא רצו שעוד זוג יפרוש”.

הם אומרים הרבה דברים מבלי להתכוון, החל מ”את הכי מדהימה שפגשתי” ועד “בואי נגור יחד”, לרוב הבטחות המלוות בזקפה, אך גם סתם שכרות או אי שפיות זמנית. לשמחתו, שחר הצליח להתגבר על התקופה הקשה שעבר בכוחות עצמו, אבל הוא לא היחיד שנפגע. “למזלי אני בן אדם חזק נפשית, אבל היה לי מאוד קשה לראות את אמא שלי ואת אחותי מתמודדות עם זה. הן לקחו את זה ממש קשה וזה קרע אותי מבפנים.

נישואים בבני אדם: תחקיר “חתונה ממבט ראשון” המלא

“הוא היה מחויב לחוזה, אבל בעיקר הם ידעו מה לומר כדי שתישאר עד הסוף. הם היו מאוד מניפולטיביים וידעו איך להזיז אותך כדי שתישאר עד הסוף. הם אומרים לך לפרוטוקול, שחור על גבי לבן, ש’אם אתה רוצה תקום ותלך, אנחנו לא נעצור אותך’, אבל באותה נשימה הם גם אומרים ‘בוא תנסה, תקשיב ותראה’. אלון לא ילד, הוא ידע מה הוא רצה ומה הוא לא רצה, הוא ידע שהזוגיות הזאת לא תקרה. המשתתף מוסיף ומדגיש שלא צריך להיות אדם חלש אופי כדי ליפול בשיטות מניפולטיביות כמו אלה שמשתמשים בהן לטענתו בריאליטי. “כל מי שחושב להתמודד או להשתתף בדבר הזה, צריך לשמוע וצריך לדעת. אני מחשיב את עצמי לאדם חזק וגם היו לי גב ותמיכה מהסביבה שלי, אבל מי שאין לו את זה – הם יכולים לנקנק אותו. מגיע השלב שהם הולכים לך על הראש, ומאותו הרגע נראה שהתהליך, האמת, המציאות – כבר לא רלוונטיים”. “יצאתי מהעונה הזאת בתחושות מזעזעות. אני לא מסוג האנשים שמצטערים על דברים שהם עשו, אבל התוכנית הזאת היתה משבר רציני בחיים שלי, וזה כנראה לעולם לא יעזוב אותי”. “אני מבינה שזו טלוויזיה ויש עריכות וזה בסדר וגם הבאתי את זה בחשבון, כי בכל זאת צריך לבנות סיפור כלשהו, אבל יש לבנות סיפור ויש להמציא סיפור, וזה מה שקרה אצלנו הרבה מאוד פעמים. הבעיה הזאת מתעצמת אחרי כל שידור, כשכל הביקורות והטוקבקים נשענים על אותו סיפור שסיפרו להם על המסך, אבל זאת לא אני באמת, ומה שראיתם לא משקף אותי. אבל לך תסביר את זה”. “שלחתי מיילים ומכתבים והיו הרבה שיחות בזמן אמת. אחרי כל פרק שיצא היו לי הרבה תלונות כי סיפרו סיפור שלא היה. לערוץ יש נציגה, עובדת סוציאלית בהכשרתה, שאמורה להיות איתנו בקשר ומולה אנחנו אמורים להתלונן לפרוטוקול, לכאורה לשקט הנפשי שלנו. היום אני יכול להגיד לך שהתפקיד שלה הוא כנראה לבדוק שאנחנו נשארים מספיק שפויים ולא יוצאים נגד ההפקה, וכמובן לא חושפים סודות. יש לי מיילים, יש לי מכתבים ושיחות מוקלטות”.

“ללא ספק, אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן הייתי מוותר על זה. אני מקווה שהאנשים שיושבים שם למעלה יקראו את הכתבה הזאת ויפנימו שגם לראות אנשים שמסתדרים ומתאהבים יכול להביא רייטינג, ולא רק מריבות בין בני זוג שלא מתאימים זה לזה. ומעם ישראל היקר שיושב מאחורי המקלדת אני מבקש – לפני שתאחלו לאנשים שאתם לא באמת מכירים את כל הרע שבעולם, תזכרו שגם להם יש רגשות ולב, ושכל מילה פוגעת”. “הבמאי שלח לי הודעה בווטסאפ שהוא מצטער ומבין לליבי ושאצפה בפרק שבו כביכול הם מנסים להראות צדדים יפים שלי ומאז לא שמעתי ממנו, או מדני. אז נכנסה לתמונה העובדת הסוציאלית. היו לנו שתי פגישות בבית קפה וכמה שיחות טלפון. אני בטוח שזה היה כדי להרגיע את הרוחות, ושבטעות לא אפנה לתקשורת ואספר על העוול שקרה לי. אחת השיחות איתה היתה בנוגע לאייטם שנכתב עלי. בהתחלה רק הסירו את ה’חרמן’, ורק כשהתעקשתי שוב הם הסירו הכל. “תוך כדי המיונים הם גרמו לי להאמין ולבטוח בתהליך, אבל אחר כך, אחרי שהכל שוקע וכל הטררם נרגע, אתה יושב עם עצמך ואתה אומר לעצמך, ‘מה עשו לי? מה עברתי פה? איך יכול להיות שבן אדם כל כך אינטליגנטי כמוני נפל ברשת?’ אתה לא מבין כמה נתתי את אמוני לצוות ההפקה ולדני הפסיכולוג, והתבדיתי”. “היו צילומים שעשו בלי שידענו שהם מצלמים. אני זוכרת שהיתה שיחת טלפון עם אבא שלו והוא יצא החוצה כדי לקבל פרטיות, אבל הם המשיכו לצלם אותו מהחלון. חשבנו שזה לא ישודר, אבל המיקרופון נשאר עליו והכל הוקלט וגם שודר. היה קטע נוסף שרציתי לתלוש לו שערה, היינו בתוך הבית אבל המיקרופון נשאר, ופשוט צילמו את הבית מבחוץ וזה הרגיש לי מאוד חודרני ולא מתאים”. “הוא כרע ברך ונתן לי טבעת יהלום וכל העולם חשב שהוא הציע לי נישואים, אבל האמת היא שזה היה רעיון של ההפקה וטבעת שההפקה סידרה לו”, היא נזכרת, “הם שאלו אותו אם הוא רוצה לתת לי משהו, הוא אמר ששרשרת, אבל איכשהו זה התגלגל לטבעת. הופעל עליו לחץ, ובאופן קצת מפתיע הוא זרם עם זה. זמן קצר אחר כך נפרדנו וזה היה לו מאוד טראומטי. ברגע שהסתיימו הצילומים הוא התרחק כמה שאפשר”.

“אנחנו לא כאילו זוג נשוי, אנחנו לא דומים לזוג נשוי. אנחנו זוג נשוי”

קשת 12 (נקרא גם ערוץ 12) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי של שידורי קשת בעמ, קבוצת תקשורת הכוללת גם את הזרוע קשת 12 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי של הזכיינית קשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ … ואמנם כל אלה אינן נחלתם של גיא ומתן, אך מפציעות לרגעים. למשל, בשירת שרית חדד משותפת בנסיעה, הלהט”בית היחידה ברכב הזה שמודחקת יותר מגיא. גם הביקור אצל לינור, סטרייטית הבית של מתן, נוחל הצלחה יחסית כשגיא מחזיק את עוללה בשתי ידיו, מה שגורם למתן לקפוץ למסקנות בגובה שלושים מטר על יכולותיו של גיא כאב. הערב ממשיך בקידוש מסורתי, יוזמה של גיא, כנראה, לפי ההופעה המאומצת שהשקיע מתן במילה “גויפן”. קיומם של להט”בים מסורתיים או דתיים תמיד מפליא אותי, ותמיד מסקרן אותי לדעת איך הם מגשרים על הפערים בין הזהות שלהם והמאבקים שלהם ובין הדת, שפחות או יותר שוללת את זכות קיומם.

איך אפשר בכלל לחוות אהבה, רגש המבטא חיבור יחודי בין שני בני אדם, כשהערכים המאפיינים אותם כלליים כל כך? בשיחה על קורותיו, מתפלאת יעל שאף שנטש אותו אביו בילדותו, מצליח רפאל להיות כל כך “משפחתי וזוגי”, עוד ממשפחת המילים שאיבדו כל משמעות ב”חתונמי”. אם כן, את המאפיינים האלה הוא חולק עם רובו המכריע של עם ישראל. לפעמים נדמה ש”זוגי” ו”משפחתי” הם תיאורי ברירת המחדל של המומחים למשתתפים שאין עוד מה לומר עליהם.

חתונה ממבט ראשון – עונה 1

כאן בערך נגמר כל מה שמעניין לכתוב עליהם מלבד העובדה שהם חמודים ואני מקווה שהם ימשיכו להשתעמם זה עם זאת גם עד הריוניון הבא. מאי ומשה הם זוג נוסף שבחרו להישאר ביחד אבל מערכת היחסים שלהם הייתה הרבה פחות יציבה ולרגעים אף נראתה (לי לפחות) כמשהו שמחייב לקיחת הפסקה. כמה טוב שאני לא עוסק בפסיכולוגיה ו/או שידוכים כי הם גדלו להיות אחד הזוגות המתוקים והחמודים שיצאו מהתוכנית ואלא אם יתגלע שוב ריב על חיות מחמד יש סיכוי שהם יהיו הניר והגר הבאים (הבאים).

מכאן הם ממשיכים לעבוד על האינטימיות ביניהם באגף השימורים בסופר, שם מתכנן מתן להכין צ’ילי קון קרנה, מנה השמורה למי שלא בונים על מין להמשך הערב. חמסת הקרמיקה של גיא, שמוצאת את מותה במהלך ההכנות במטבח, מאששת שאין הרבה למה לצפות. בעונה השנייה צוות המומחים הוחלף ברובו והורכב מד”ר יעל דורון, פסיכולוגית ואנליטיקאית קבוצתית, דני פרידלנדר, פסיכולוג קליני מומחה, וד”ר ליאת יקיר, שהשתתפה גם בעונה הראשונה. “כן, חד־משמעית. אני בטיפול עד היום, הולכת עם הראש ברצפה כדי לא ליצור קשר עין עם אף אחד. בתקופת השידורים לא יצאתי מהבית שבועות ארוכים, מחשש למה שיגידו לי. כשחיפשתי עבודה לא מעט מקומות אמרו לי ‘אה, את מחתונמי…’ ואז נעלמו ולא חזרו יותר”. את הפערים בין מה שתיארו לה לפני הצילומים לבין מה שניבט מולה על המסך היא מכנה “הבדל של שמיים וארץ. הסבירו לנו שמדובר בדוקו־ריאליטי, שמדובר ב’פיל גוד טיוי’, שבניגוד לתוכניות אחרות שבהן מחפשים תככים וקונפליקטים, כאן מחפשים סיפורי אהבה. אמרו לי שרק זוגיות שמצליחה היא זאת שתניב להם רייטינג, ולכן יש להם ולנו אינטרס משותף – לנו למצוא זוגיות ולהם לקבל רייטינג על סיפור אהבה. זה נשמע מאוד אמין והגיוני ולכן הסכמתי”. “אני לא הצעתי נישואים ולא רציתי להציע, והכוונה היתה לייצר סוג של מחווה שאמורה להעיד על הרצון להישאר ביחד, אבל הם הפכו את זה כאילו זו הצעת נישואים. בהתחלה התנגדתי לזה, כי פחדתי שזה יוצג בצורה שזה באמת הוצג בסוף”, הוא מספר.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 23

“החלטתי לרדת למחתרת, להיעלם ולתת לזה להתפוגג, אבל בכל שנה, לפני תחילת עונה חדשה, איכשהו שוב שמי עולה בקונטקסט של התוכנית. עד היום אנשים שמזהים אותי זורקים לי דברים על ‘הטעות הגדולה של שחר’, כמה נשים אפילו פסלו אותי להיכרות בעקבות זה. הצלקת אמנם הגלידה, אבל לא נעלמה”. “בשורה התחתונה נאמר לי שבדוקו־ריאליטי יש לבמאי המון חומרים והוא בוחר לספר את הסיפור כראות עיניו, לפי איך שהוא רואה את הקהל מתחבר לזה. לא הזמינו אותי לאף מפגש עם שאר המתמודדים לאחר שידור התוכנית. התחושה היתה שהציגו אותי כחתול השחור של העונה, למרות שכל מה שרציתי זה למצוא אהבה. באתי צמא לזוגיות והרגשתי שפשוט ניצלו אותי וזרקו אותי”. “הם עשו איתי פדיחות כמה פעמים והילדים שלי ממש כעסו עליהם, לכן העובדת סוציאלית ניסתה לרצות אותי כי ידעה שיש לי מה להגיד, אבל עזרה מקצועית באמת לא הרגשתי שהיתה שם. היא באה לכבות שריפות. לפני שעלתה העונה הקודמת היא התקשרה אלי שוב ושאלה לשלומי. תהיתי לעצמי, איפה הם היו כל השנה? דווקא עכשיו כשעולה העונה? בשלב הזה כבר לא הופתעתי”. “יש הרבה, אבל בעונה האחרונה עשו מעשה מכוער שאין כדוגמתו. הושיבו את כל הזוגות במעגל, כמובן ללא התראה מראש, והתחילו לבקש מכל זוג לנתח חוזקות וחולשות של זוגות אחרים. דמיין לעצמך את הסיטואציה, אנחנו יושבים שם באנרגיה קשה וגם ככה בתהליך מאוד קשה, פעורי פה, ושומעים ביקורת מאנשים שמכירים אותנו אולי 12 שעות, בשם ‘האמת’. יצאנו משם חבולים. זה לא שודר, אבל אנחנו עברנו את החוויה הקשה”.

כלומר, כי ניר והגר של עכשיו הם בכלל קטיה וליאור, הזוג שרצה להתחתן כבר ב”פייק” חתונה ונאלץ להמתין עד עכשיו רק בגלל חוקי הפורמט. אני יודע שקשה לשאת את ה”מושלמות” והדביקות של הזוג הזה וכמוכם גם אני ראיתי בה לאורך רוב העונה כחוסר אותנטיות אבל אין אלא להודות שהם ככל הנראה בני אדם טובים, יפים ומוצלחים מאיתנו וחוץ מלאחל להם בריאות וכסף – הוא לא אוכל שומן טרנס ושניהם מרוויחים מצוין אז האיחול הזה הוא רק מנימוס – אין הרבה מה לומר על מערכת היחסים הזאת. העונה הראשונה של “חתונה ממבט ראשון” עלתה לאוויר באוקטובר 2017, ובימים אלה משודרת העונה החמישית. בקשת ובהפקה מודעים לביצת הזהב שלהם, וכבר מלהקים את העונה השישית.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 14

אם היה לי כוח הייתי מגישה בג”ץ נגד התוכנית הזאת, אבל מי יכול להילחם בתאגיד ענק כמו קשת?”. משתתפת נוספת שאזרה אומץ והחליטה לשתף את סיפורה, מצהירה אף היא על כוונתה הכנה למצוא אהבה ב”חתונה ממבט ראשון”. “הגעתי לתוכנית עם כוונה אמיתית למצוא זוגיות. כן, זוגיות. לא קמפיינים ולא עוקבים”, היא אומרת באופן חד־משמעי, “התקופה היתה שיא הקורונה, כל המקומות היו סגורים, ימים של סגר אחרי סגר והיה קשה להכיר דרך אפליקציה. המצב היה כל כך הזוי עד ש’חתונמי’ נראתה כמו אופציה ריאלית וטובה למציאת אהבה”. “זה יושב לי על הלב כבר כמה שנים, ואני שמחה שיש הזדמנות להציף את הנושא הזה”, סיפרה עמירה ששודכה לאריק חביב, הזוג שייצג את מה שנקרא “פרק ב'” בתוכנית. “בהתחלה עוטפים אותך בצמר גפן ורוד. הכל תחת מעטפת של רצון לעשות את זה הכי נכון ובתהליכים בריאים לכאורה, אבל בפועל זה ההפך הגמור”, השמיעה עמירה באוזנינו את הדברים ששמענו כבר ממשתתפים רבים. “לוקח זמן לעבד את התחושות ואת החוויה. רק אחרי הרבה זמן אתה מבין מה עברת”.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן