סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חיכיתי לך תקצירי פרקים

חיכיתי לך תקצירי פרקים

סאם ודין חוקרים סידרת מקרי מוות אכזרים ומגלים כי הרוצח הוא איש זאב. סם ודין חוקרים אכסניה בקונטיקט המנוהלת ע”י אם חד הורית, בה מתרחשים הרבה מקרי מוות מסתוריים. הם מוצאים עדויות לוודו, ומנסים לברר מי גורם לכל הבלגן. דין קורא לשד כדי לעשות עסקה בשביל להגן על איש בשם אבן הודסון כשהוא מתחלף במקומו. בזמן שהעסקה מתבצעת, השד מתעמת עם הסיוט של דין אודות אבא שלו. סאם ודין חוקרים את מותה של נערת קולג’ שמתה בתאונת דרכים, אבל קברה מוקף בצמחים מתים. סאם ודין מאמינים שהאחראי להעלמות האנשים הוא יצור אכזרי במיוחד שמתגורר ביער.

סאם ודין מגלים אודות בחור שהיה על התיסה שהתרסקה והתגלה כחשוד בעיני אחד הניצולים, אך הם אינם מצליחים לפענח את הקשר שלו להתרסקות משום שכלל הנראה הוא בן אדם רגיל. זמן קצר לאחר המקרה, מטוס נוסף מתרסק ועליו אחד הניצולים של ההתרסקות הקודמת, מה שמוביל את סאם ודין להבנת גורם ההתרסקות, ולאחר שהם מגלים כי מטוס נוסף עומד להתרסק, הם עולים עליו בתקווה שהם יצליחו להציל את הנוסעים ואת עצמם. בחור מת על ידי שבץ כשעמד מול מראה בביתו, אך סאם ודין מאמינים שמשהו אחר או מישהו אחר אחראי למותו. במקביל דין מנסה לדבר עם סאם על המוות של חברתו לאחר שהוא רואה שיותר ויותר סיוטים רודפים את סאם כשהוא ישן, ובמיוחד לאחר שסאם מספר לו שיש משהו שהוא לא יודע שקשור למוות שלה. פרק 19-אמילי קרובה מתמיד לחשוף את האדם שניסה להרוג אותה.בעוד אריה ואליסון בבית חולים מחלימים לאחר תאונה מוזרה,מישהו חוזר לבקר את אליסון.פרטים נוספים מתגלים על מותה של גברת דילורנטס.בנתיים,ספנסר והאנה הולכים לראדלי כדי להשיג מידע אודות שרה הארווי.

לאהוב שוב – פרק 112

כמי שהפסיד בהרבה ריצות 2000 אני מאד מזדהה כאן עם ניני הדי מסכן… והאמת שמיכאל הרגיש מאד לא נוח לשחק דמות כל כך לא חביבה בפרקים האלה. מי שמכיר אותו יודע שהוא ממש לא שחצן כמו אדם.. את סצנת הפיצוץ בניסוי צילמנו הרבה אחרי צילומי הפרק עצמו, וערכנו אותם לתור הפרק הגמור יומיים לפני שידור הפרק.

איפשהו היה לי נוח שלא התעסקו בזה, אבל זה חלק מהעניין. למרות שהאנשים הקרובים אליו ידעו כי הוא נמשך לגברים, הוא סיפר על כך באופן רשמי רק לפני שלוש שנים כשהוציא את הקליפ “אלנבי” בו הוא מתנשק עם גבר. לב פרץ לתודעה בשנת 2004 בעונה השנייה של ריאליטי המוזיקה “כוכב נולד”, שבאותה התקופה היה תחרות המוזיקה הטלוויזיונית היחידה, וכל מי שהגיע בה לשלב מתקדם הפך לכוכב ענק. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים.

פרק 8

סאם נחטף על ידי משפחה של אנשים שהתחביב שלהם הוא לצוד אנשים ולהשתמש בחלקי גופם כפרסי ניצחון. דין ושוטרת מקומית מחפשים אחריו בתקווה להגיע בזמן להציל אותו. אביהם של סאם ודין שולח אותם לחקור עיירה קטנה בה האזרחים מקריבים כל שנה זוג כקרובן לאל פגנה, שאוסף את הקורבנות באמצעות דחליל אכזרי. יונתן מספר לשירי את כל האמת על תקרית הירי.

זינה וגבריאל מסייעות לתושבי הכפר של לורד סלמוניוס, הנמצאים תחת מתקפה של איל מלחמה אכזרי. במהלך הקרב זינה נפצעת וגבריאל נאלצת לתפוס פיקוד. גבריאל משתתפת בתחרות למספרי סיפורים, ומשחזרת בסיפוריה את עלילותיה עם זינה. לזוכה בתחרות מובטח מקום באקדמיה למשוררים בעיר אתונה, אך מישהו מנסה לפסול את גבריאל מהתחרות. הלנה מטרויה מזמנת אליה את זינה ומבקשת ממנה את עזרתה לסיים את מצב המלחמה בין אנשי יוון לאנשי טרויה, שהחל בגללה. כשזינה וגבריאל חודות לטריטוריית שבט האמזונות, גבריאל מנסה להציל את אחת האמזונות והופכת בעל כורחה לנסיכה של האמזונות.

גאולה – פרק 9

הוא הדגיש שההסבר לא מדויק, אבל בהחלט בכיוון. בוא נזכור מה שקרה לקפריסין בשנה של נטע ברזילי, היא הייתה ממוקמת במקום נמוך, ואז בשבוע של החזרות על הבמה היא פתאום הפציצה ועלתה אפילו למקום ראשון בהימורים חלק מהזמן. וגם היה לי חלק בגמר, את אחד השירים שהתמודדו אני כתבתי, את השיר שספיר שרה. יש לי שריטה מטורפת לאירוויזיון, גם נסעתי לראות את התחרות בליסבון כשנטע זכתה”.

קאדיר פוגש את אייליז כשהטבעת נופלת מאצבעו ומתגלגלת לרגליה. הוא מוקסם ממנה מיד ומשוכנע שהיא האישה שחיכה לה. אייליז מאורסת לאחר ואינה יודעת כיצד להתייחס להתנהגותו המוזרה של קאדיר. היא חוזרת לאיסטנבול ומחליטה להשאיר את החוויה המשונה מאחור. השיר שלנו 3 משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.

סדרות ערוץ ויוה

אישה שקוראים לה מולי ובעלה נוסעים בכביש הראשי ופונים כדי לפספס חקלאי שהולך על הכביש. המכונית שלהם פוגעת בעץ וכשמולי מתעוררת בעלה נעדר. סאם ודין מוצאים את מולי ומגלים שהחקלאי רודף את הכביש הראשי ומולי כנראה הקורבן הבא שלו.

בית המדרש נהפך כולו, כסאות וסטנדרים עפו והתגלגלו לכל הכיוונים. הוא מטעים ואומר שבכל יצור, צומח או חי, יש מספר כרומוזומים שונה, למשל, אצל היונה נמצא רק ששה עשר כרומוזומים. בגרעין החיטה למשל יש ארבעים ושנים כרומוזומים. לתרנגול שבעים ושמונה… בכל תא של בן אנוש בתבל יש ארבעים ושישה כרומוזומים, כלומר ארבעים ושש ‘מסכתות’ צופני סוד ועמוסי הוראות.

הקיץ האחרון – פרק 32

הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. סאם ודין חוקרים אודות רוח שמתגוררת בבית ישן ונטוש בטקסס שיודע בתור “בית הגיהנום”. האחים סבורים שזאת רוח של חקלאי שהתגורר לפני שנים רבות במקום, וכשהמצב היה קשה הוא רצח את משפחתו והתאבד, אך במהרה הם מבינים שמדובר במקרה הרבה יותר מורכב ובעל הרבה יותר עוצמה ממה שהם חושבים. בחור שקיבל עזרה מדין ואביו לפני מספר שנים, מתקשר לדין לאחר שמטופס התרסק בנסיבות מסתוריות.

צמר גפן מול הרוחעוד דקהנורמליאיזה עולם שמחלילות אפרילנר על החלוןאתה חסר ליכלניות על הגלבועלילות יהלומיםאלף שנים איתךעד שתתעורריבחייהחיים שלי עכשיומגדל בבלכלניות על הגלבועלרשימה המלאה… אנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך והם מועברים ישירות לחברות הסליקה. כאשר רוחו של מרקוס, אהובה לשעבר של זינה מבקש ממנה להציל נשמות טובות, זינה עורכת מסע לעולם המתים ,והשניים חושפים רוצח פסיכופת שמתכנן לחדור לעולם חיים.

הקיץ האחרון – פרק 34

יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים. הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה. כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. הזיכרון של נשיקה זו מעמיק יותר ויותר עם כל שנה שחולפת, ניג’אט (השחקן אוזקן דניז מהכלה מאיסטנבול) בוחר לחיות רחוק ככל האפשר, אבל הכל משתנה כאשר זולל כותבת לו מכתב, ומספרת לו שאביו עומד למות.

  • סאם מציע לבדוק את העניין עם רבקה, אחותו של זאק.
  • השיר שלנו 3 משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
  • זינה נוקטת בטקטיקה חשאית כדי להגן על תינוק שחיילי המלך מאיימים להורגו.

השבעתי – הרב ירמיה דמן ובנו ר’ משה, אפרים מנת. מסופר על אחד מאדמו”רי באיאן זצוק”ל, ששהה באירופה במקום נופש, והציבור שם התפעל מאוד ממראות הבראשית הקסומים שהיו שם. לעומתם הרבי הק’ לא הרים עיניו באומרו שהאדם המתבונן רואה מהאצבע הקטנה שבידו מעוצמת הבורא וגדלותו יותר ממראות נוף פסטורליים מדהימים ביותר. הוא ריתק אותי בפרקים קסומים על הבריאה האלוקית המדהימה אשר מותירה את האדם המתבונן נדהם ומתפעל מול החוכמה האלוקית הנגלית במלוא עוצמתה מתחת למיקרוסקופ. כהקדמה אמר שינסה לפשט את הדברים ולתארם במילים פשוטות ככל שיצליח בעברית שלו, המתובלת באנגלית.

אהבה אסורה

הם הוזילו את יסודות הקשר העוצמתי הללו שמצאו שם, הוציאו אותם לרחוב והגשימו אותם. הגויים שבאו בנחלתך לקחו את הבעירה שבערה שם, את האש שיקדה שם, והפנו אותה לתאוות העולם הזה. את הדבר יקר הערך שהיה מוצנע בקודש פנימה, הזילו בראש חוצות – בכל קרן רחוב.

אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה. לעומת זאת, אחותה ילדיז חולמת על חיים עשירים, כדי להתקרב לעולם הזה היא עובדת כמלצרית במסעדה יוקרתית, ויוצאת עם גבר עשיר בכוונה להתחתן איתו ולחיות חיי נוחות, אך מתבדה בסופו של דבר מהאשליה כי אין בכוונתו של החבר שלה להתחתן איתה כלל. על אצבעו טבעת ייחודית שקיבל מאביו המנוח, טבעת שלדברי האב תוביל אותו אל אהבת חייו.

ערוצי תוכן

הפרויקט הוכתר בהצלחה והביא תועלת רבה לאנושות. הוא נתן כלים רבים לקרוא ולהבין יותר נכון ומדויק את כל האינפורמציה העצומה הזו. הפרויקט לימד את העולם לזהות ולהבין מחלות רבות, וכתוצאה מכך לדעת לפתח תרופות בהתאם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן