סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חיכיתי לך ויוה

חיכיתי לך ויוה

בצפייה בבינג’ הפרקים שנצפו לא מסומנים אוטומטית. 1️⃣ כרטיס אשראי על ידי רכישת מטבעות וירטואליים באתר באופן ישיר (sdarot.tw/donate). כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו. סיפורן של שתי נשים שהזמן, האהבה והמעמד משנה את עולמן. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים.

זמן מה עובר וקאדיר שב לאיסטנבול לבקשת סבו. הסב רוצה לגלות לו סוד חשוב, אך מת לפני שהוא מספיק לעשות זאת. בסוכת האבלים, קאדיר פוגש שוב את אייליז והוא משוכנע שחייבת להיות סיבה טובה למפגש המחודש. הוא מחליט לכבוש את לבה ולמנוע את חתונתה הקרבה, מבלי לדעת שלא הטבעת קישרה ביניהם כי אם הגורל. הנחות על הופעות ועדכונים שוטפים על עולם המוסיקה. אלבומו הראשון, ״נזכר בעינייה״ יצא בשנת 2018 ומאז הספיק כהן הצעיר לשחרר מס׳ סינגלים, הבולט שביניהם הוא הסינגל ״ברגעים שאת הולכת״ שהפך ללהיט ענק וצבר ביוטיוב למעלה מ-27 מיליון צפיות.

אהבה מסוכנת

כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי.

  • מאוד יכול להיות שאילו המחזה היה זוכה למסגרת של תיאטרון ציבורי מקצועי, היו משאירים אותו יותר זמן במטבח, היו מאלצים את הכותב להוסיף ולעבוד עליו ואולי גם מצמידים לו במאי בעל ניסיון רב יותר שהיה מדריך אותו במלאכת הכתיבה הדרמטית.
  • כל התשלומים שהאתר מקבל אינם למטרת רווח, הם משמשים לכיסוי הוצאות התפעול של האתר על כל שירותיו השונים.
  • סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה.

VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. יש 4 שירים חדשים לגמרי – ״חיכיתי לך״ שיצרו תמר יהלומי ויונתן קלימי, ״ביי״, קאבר לשיר ״מאושרת בלעדיי״ של עומר אדם אותו כהן כתב והלחין, ו-״זה שאת אוהבת״ שיוצא כסינגל רשמי היום. אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או מידע פרסומי בדוא”ל ו/או במסרונים, מאלקטרה מוצרי צריכה בע”מ ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק על-ידי בעלת השליטה בחברה, וממועדון הלקוחות של קבוצת אלקטרה, בהתאם לתנאי ההצטרפות.

“אף פעם לא הבדיל בין יהודים וערבים”: יגאל יהושע מלוד מת מפצעיו

מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה. באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים. לא רק חייה של אייס הולכים להשתנות, אלא גם של אחותה, חזן, המתאהבת בבן המשפחה הצעיר. ‘חיכיתי לך’ היא דרמה רומנטית בכיכובו של אוזג’אן דניז (‘הכלה מאיסטנבול’) וואירם הלבאג’יאולו (‘הסולטן’). האלבום המלא זמין החל מהיום (ה’) בספוטיפיי, אפל מיוזיק ואייטונס ובהמשך יעלה לערוץ היוטיוב הרשמי של אושר כהן. ד”ר תמר אשכנזי, מנהלת המרכז הלאומי להשתלות אמרה כי “כל הסכמה של משפחה לתרום איברים גואלת חולים ובני משפחותיהם מחיי סבל.

שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. שותפות בדרך הוא בית חב”ד הראשון ברשת לבנות תיכון חרדיות. האתר מציע באהבה עזרה אנונימית בכל נושא, תכנים איכותיים ומעניינים ופלטפורמה כיפית להעלאת פוסטים משלך. אושר כהן, הזמר והיוצר המבטיח, שאחראי על הלהיט הגדול ״ברגעים שאת הולכת״, כתב שירים לעומר אדם ואייל גולן משחרר כעת אלבום חדש. יגאל יהושע, תושב לוד שנרצח במהומות בעיר, מובע הערב (שלישי) למנוחות בבית העלמין במושב חדיד.

הקיץ האחרון – פרק 36

האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם.

אנא דווח על דוגמאות שיש לערוך או שאין להציגן. תרגומים גסים או לא פורמליים בדרך כלל מסומנים בצבע אדום או כתום. דוגמאות אלו עשויות לכלול מילים בשפה מדוברת המבוססות על החיפוש שלך. דוגמאות אלו עשויות לכלול מילים גסות המבוססות על החיפוש שלך. וסיפרו לי הרבה אנשים ונשים שנושעו על ידי זה. והסגולה היא באופן שכניסתו לבית הכנסת כשבא להתפלל תהא אך ורק להתפלל על דבר זה לבד, ולפני שיאמר תהלים יתן או יתנדב בפיו לצדקה, ולאחר שאמר את התהילים יתחייב בל”נ לומר נשמת לכשייוושע.

לא רק “הכלה מאיסטנבול”: המלצה על חמש סדרות טורקיות

“חיכיתי מאוד. הבקעתי הרבה שערים בשנים האחרונות. שערים בנבחרת ישראל, בסין, בהולנד. אבל פה זה הבית. פה זה יותר מרגש. זה שלנו”. “אולי נשים לפריצה פאה של בדש, כי זה באמת היה דומה. השער הזה נתן לנו מקדמה יותר גדולה לגומלין, אבל זו עדיין תוצאה שברירית. יהיה לנו משחק מאוד קשה בחוץ. נבוא לשם למגרש מאוד ביתי. אני גם חושב שמדובר בקבוצה מאוד טובה ועובדה שדניאל פרץ נתן כאן כמה הצלות”. הפציעה הציקה וכאשר לא חזר על פי המסלול שתוכנן במכבי תל אביב, החלו לעלות גם ספקות. הוא חרק שיניים ועשה את מה שהוא הכי שונא לעשות, לשבת בצד ולא להתאמן. אבל הגוף לא בגד והברך החלה פחות לכאוב, אז הוא חזר להתאמן בהדרגה ואתמול, בסך הכל שבוע מאז שהחל להתאמן בצורה מלאה, הוא כבר קפץ למים העמוקים, כהגדרתו, וכבש את השער השני שיכול לעשות את כל ההבדל לקראת הגומלין בחמישי הבא בסלוניקי.

זהו מחזה על בחור חולמני ולא מאצ’ואיסטי שתקוע בכפר בעמק חפר עם זכרונות, רגשי אשמה, רוח הרפאים של אמא שלו ואהבה לא ממומשת כבר עשר שנים. והנה יום אחד מופיעה האהבה הלא-ממומשת עם חתן קצין במדים צחורים והרבה דרגות על הכותפות ומתחיל סיפור עם סוד שנגמר בגילוי ובהפי אנד. אושר כהן, אחד מהזמרים והיוצרים המבטיחים בתעשיית המוזיקה בארץ מוציא היום את אלבומו החדש והשני במספר שנקרא ״חיכיתי לך״. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם.

חיכיתי לך

נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה.

זה לבד אירוע מאוד יוצא דופן בארצנו הקטנטונת, שהצליחה להוריד ביגון שאולה את כל הסקטור של היזמים הפרטיים בתחום התיאטרון (“תיאטרון פרטי” תיאטרון מסחרי וכיוצ”ב). מזה כעשור שהתיאטרון הציבורי-הרפרטוארי הצליח לבלוע את הסקטור הפרטי ולא נודע כי בא אל קרבו. כל העשייה המסחרית נעשית בימים אלה במסגרת התיאטרון הציבורי-הרפרטוארי, על חשבון כספי הציבור, כמובן. מאוד נדיר בימים אלה שיזם פרטי מוכן להסתכן ולהשקיע כסף פרטי בהפקת תיאטרון, ובאומרי “יזם” הכוונה בעצם לכל יוצרי ההצגה, לא רק למפיק רמי אלדר, שהשקיעו מזמנם ומעבודתם המקצועית, בתמורה סמלית, מתוך אמונה במחזאי וכנראה גם בבמאי.

עד עולם

יהושע חטף לבנה בראשו במהלך המהומות בעיר ומת מפצעיו. המשפחה הסכימה לתרום את איבריו לחמישה אנשים שונים, שאת חייהם יציל. אנו נמשיך להילחם ביתר שאת בבעלי ההון על מנת להנגיש ולאפשר צפייה חינמית לכל דורש בכל מיקום בעולם.

“יש לזה חלק משמעותי. זה היה רגע מאוד מרגש. הכבוד שנתנו לי האוהדים לא היה מובן מאליו. אני רוצה להחזיר על הדשא”. שרתי האתר אינם יושבים בארה״ב וממוקמים בשלל מיקומים במדינות שונות. יחס התצוגה בניגון פרק מתאפס כשעוברים בין פרקים.

יש לי בת – פרק 49

גברים גבריםאביר חלומותישימני כחותםאני כאן מחכהלילה חגיגהרק אגדהחיכיתי לךעשה לה טובהגיע הזמןשמלת כלולותיחד לעדאהוב שליאהבה משגעתאל תוותרשלך בסערהלרשימה המלאה… רק ראיתי אותה מופיעה בעיר בבאר שבע נדלקתי על השיר חיכיתי לך אני מכירה עוד שירים שלה אבל באמת זה שיר יפה…. בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו. הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה.

היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. נסרין עשירה שנתנה את כל חייה לבית ולמשפחה וסלדה צעירה שגוזלת ממנה את כל מה שיש לה. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. גברת פזילט ובנותיה חיות חיים צנועים, אך החלום הגדול של הגברת פזילט הוא להתעשר.

הסדרות של NEXT TV

סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. הירשמו אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או מידע פרסומי בדוא”ל ו/או במסרונים, מאלקטרה מוצרי צריכה בע”מ ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק על-ידי בעלת השליטה בחברה, וממועדון הלקוחות של קבוצת אלקטרה, בהתאם לתנאי ההצטרפות. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן