סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חיות הפלא הסודות של דמבלדור לצפייה ישירה

חיות הפלא הסודות של דמבלדור לצפייה ישירה

כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. אלכסנדר אלכסנדרוביץ’ קוזנצוב – הלמוט, פקיד במשרד הקסמים הגרמני שהצטרף לצבאו של גרינדלוולד. דייב וונג – ליו טאו, שר הקסמים הסיני ומועמד לראשות קונפדרציית הקוסמים הבינלאומית. מריה פרננדה קנדידו – ויצ’נסיה סנטוס, שרת הקסמים הברזילאית ומועמדת לראשות קונפדרציית הקוסמים הבינלאומית. אוליבר מזוקי – אנטון ווגל, שר הקסמים הגרמני וראש קונפדרציית הקוסמים הבינלאומית הנוכחי.

  • ניוט הוא דמות חד ממדית ומשעממת למדי, ואת קרידנס – הדמות עם הכי הרבה פוטנציאל בסדרה – הפכו בשלב זה לאימו/ילד סנטר מודל 2005.
  • משפחת שדה פרק 7 היא סדרת קומדיה דוקומנטרית על משפחת שדה העוסקת בחיי היום יום של משפחת שדה החשיפה המסקרנת לא תיעצר בבני הזוג לוי ושדה, ובסדרה…
  • ללא ידיעתם, מתברר כי הצ’ילין הולידה תאומות, שאת הצעירה מביניהן ניוט מצליח להציל.

כאן, מלבד דמבלדור וגרינדלוולד, הדמויות רחוקות מלעורר הזדהות או עניין. ניוט הוא דמות חד ממדית ומשעממת למדי, ואת קרידנס – הדמות עם הכי הרבה פוטנציאל בסדרה – הפכו בשלב זה לאימו/ילד סנטר מודל 2005. הן לא יותר מאתנחתא קומית (ג’ייקוב) או פילר עלילתי (קוויני), ודווקא את הדמות היחידה המעניינת הנוספת, טינה, העלימו כמעט לחלוטין מהסרט הנוכחי.

חשיפה עונה 2 פרק 13 – אני התינוקת שננטשה באשפה לצפייה ישירה​

ישנם מניעים המעכבים עימות ישיר בין דמבלדור לבין גדינדלוול. זה נובע מאילוצי השהייה נדרשים (עוד שלושה סרטים!), אך גם מאותו פרט מטלטל אותו חשפה רולינג לגבי זהותו המינית של דמבלדור. הפרט הזה אינו נאמר במילים מפורשות בסרט, אך הוא קיים ברמז מאוד עבה, ויותר מכך הוא היבט שהסדרה לא תוכל שלא להתמודד אתו באופן משמעותי יותר בפרקים הבאים. זו כמובן רק תמצית העלילה בקווים גסים, אך היא מהווה רק חלק מהסרט. יש עוד מצעד גדול של דמויות מוכרות יותר או פחות שנכנסות ויוצאות כשהן אפופות מסתורין.

עלילתית, כמובן שבלי ספוילרים, גם נרשמה עליה לעומת הסרט הקודם. הפעם, החבורה של דמבלדור ובראשם ניוט סקמנדר, בעברית – סלמנדרה (בגילומו המופלא של אדי רדמיין), מתאספת מחדש על מנת למנוע מגרינדלוולד להשתלט על תפקיד מרכזי בעולם הקסמים ולפתוח במלחמה גלויה נגד המוגלגים. לצידו של סקמנדר מתאספים פעם נוספת ג’ייקוב קולבסקי, האופה המוגל החביב (דן פוגלר), תזאוס סקמנדר, אחיו הגדול של ניוט (קאלום טרנר) ויוסוף קמא, קוסם ממוצא אפריקאי שפגשנו בסרט הקודם (ויליאם נדילם). במרץ 2020, אושר רשמית שג’וד לאו, ג’וני דפ, עזרא מילר, אליסון סודול, דן פוגלר, קאלום טרנר, קתרין ווטרסטון וג’סיקה ויליאמס, ישובו לגלם את דמויותיהם משני הסרטים הקודמים, לצדו של רדמיין.

בת השוטר עונה 2 פרק 15 לצפייה ישירה​

ניוט מגיע להוגוורטס להיפגש עם דמבלדור; דמבלדור, שמשתאה מהתושייה שגילה ניוט, מודה בפני ניוט שהבקבוקון הוא חותמת ברית דמים בינו לבין גרינדלוולד, שבה נשבעו שלא ילחמו אחד בשני לעולם – ולכן שלח את ניוט להילחם בגרינדלוולד במקומו. דמבלדור מקווה שיוכל להשמיד את הבקבוקון ובכך לבטל את הברית ולהילחם בגרינדלוולד. בספטמבר 2020, צילומי הסרט החלו באופן רשמי, תוך כדי שמירה על אמצעי בטיחות שננקטו במטרה לשמור על צוות השחקנים וההפקה מפני הידבקות במגפת הקורונה. ב-3 בפברואר 2021, צילומי הסרט הושבתו, לאחר שאחד מחברי צוות ההפקה עבר בדיקת קורונה ונמצא חיובי. בשלהי פברואר 2021, המלחין ג’יימס ניוטון הווארד אישר כי צילומי הסרט תמו.

זהו זה 2022 עונה 5 פרק 4 לצפייה ישירה, זהו זה 2022 עונה 5 פרק 4 להורדה, זהו זה 2022 עונה 5 פרק 4 שידור חי, זהו זה 2022 עונה 5 פרק 4 שידור י… מתחתנת לצפייה ישירה הוא סרט קומדיה רומנטית ישראלי, שבוים ונכתב על ידי ערן בן יעקב ומככבים בו הילה סעדה, דין מירושניקוב וענת וקסמן. דפ, שגילם בשני הסרטים האחרונים את דמותו של הקוסם האפל, הוחלף כאמור במאדס מיקלסן (“דוקטור סטריינג'”, “רוג אחת”). רציתי שמיקלסן יהיה כישלון – אבל האמת היא שהוא מתעלה על דפ. הבעות הפנים, קור הרוח המצמרר שהוא משדר והאכזריות שכל כך אפיינה את הדמות שלו ב”חניבעל” נמצאים גם כאן. הכימיה שלו עם לאו פשוט מחשמלת, ובעקבות ההחלפה אנחנו מקבלים שדרוג משמעותי לדמות ולסדרה בכלל.

אהבה חדשה עונה 2 פרק 18 לצפייה ישירה​

צפייה בסרטים בקולנוע או בבית, בצפייה ישירה או הורדה היא אחת מצורות הבילוי הפופולאריות בעולם בארבעים השנה האחרונות מאז הווידאו. מאדס מיקלסן – גלרט גרינדלוולד, קוסם אופל חזק וידוע לשמצה שגרם לאלימות המונית, טרור וכאוס ברחבי העולם, ומבקש להוביל לסדרי עולם הקוסמות חדשים המבוססים על אמונתו החזקה בעליונות דם הקוסמים; כנער, לגרינדלוולד היה קשר הדוק עם דמבלדור. מיקלסן החליף את ג’וני דפ בתפקיד, לאחר שזה האחרון התבקש על ידי אולפני האחים וורנר להתפטר בעקבות הפסדו בתביעת הדיבה נגד עיתון “הסאן”. עם כניסתו לתפקיד, ציין מיקלסן כי תהיה זו “התאבדות יצירתית” להעתיק את המניירות של דפ או קולין פארל כגרינדלוולד, לאחר שפיתח דעה משלו על הדמות, והודה כי יהיה צורך ב”גשר” בין דמותו של גרינדלוולד בגילומו של דפ לבין גרינדלוולד בגילומו, לאחר שהיה מעריץ של דפ מאז סרטיו הראשונים. סדרת סרטי “חיות הפלא” מתמקדת בדמויות בוגרות ועוסקת באירועים שהתרחשו בשנות ה-20 של המאה ה-20, בהיסטוריה אלטרנטיבית באירופה.

אז תירגעו, תתרווחו על הכיסאות ולשעתיים וחצי תאפשרו לעצמכם להרגיש חלק מהקסם, התיקון הושלם. לקבוצה אף מצטרפים פרופסור ללי היקס, מומחית ללחשים (ג’סיקה ויליאמס) וכן באנטי ברודקר, העוזרת של ניוט (ויקטוריה ייטס). בנוסף, דמותו של אברפורת’ דמבלדור, אחיו הצעיר של אלבוס, מגיעה בפעם הראשונה לפרנצ’ייז בגרסתה הצעירה (ריצ’רד קויל). מן העבר השני, עזרא מילר חוזר לגלם את קרידנס, שהתגלה בסוף הסרט הקודם כאחיהם של אלבוס ואברפורת’. בשורה התחתונה “חיות הפלא 3” מספק שעתיים וחצי מלאות בפרטים וללא רגע דל.

חיות הפלא: הסודות של דמבלדור

חשיפה עונה 2 – הסיוט של מעיין אדם לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 14 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 14 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 14 … חשיפה עונה 2 – העדויות על אברהם (אברם) גרנט לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 16 להורדה, חשיפה עונה… חשיפה עונה 2 – עשירים בחובות לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 17 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 17 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 17 שידור…

דמבלדור צופה מרחוק בטקס הנישואין ומודה לניוט על כל מאמציו, לפני שהוא נעלם אל תוך הלילה. לאחר שקרידנס, שגוסס בעקבות היותו אובסקוריאל, יוצר איתם קשר באמצעות מראה ומבקש לחזור הביתה, אלבוס רוקם תוכנית במסגרתה על הקבוצה לנסוע לבהוטן, שם הבחירות מתקיימות, על מנת לעצור את גרינדלוולד. לאחר הקרב בין דמבלדור לגרינדלוולד והבחירות המחודשות, קרידנס הגוסס נלקח הביתה על ידי אברפורת’, שמכיר בו רשמית כבנו, בעוד הפניקס האבל עוקב אחריהם. כשהם שוב בארצות הברית, ג’ייקוב וקוויני מתחתנים במאפייתו, בהשתתפותם של רוב חברי הקבוצה; שם ניוט מתאחד עם טינה.

חשיפה עונה 2 פרק 17 – עשירים בחובות לצפייה ישירה​

מבלי לחשוף את פרטי העלילה ושלל הטוויסטים, אפשר לציין כי ניכר שיוצרי הסרטים לא התעצלו ושבו סוף סוף גם לחומר המקור על הסכסוך בין דמבלדור לגרינדלוולד – בדגש על הספר השביעי והאחרון בסדרת הארי פוטר. כמות האזכורים (לצד אישורים רשמיים למספר תאוריות שרצו ברשת) היא גבוהה וברור לעין שעל הסרט עבד צוות שרצה לשלוח את הקהל שלו עם חיוך הביתה הפעם. עלילת בת השוטר עונה 2 פרק 14 בת השוטר עונה 2 פרק 14 היא סדרת מתח לנוער שנוצרה על ידי ליעד שהם ודנה שץ עם מיכל קופר קרן. עלילת בת השוטר עונה 2 פרק 17 בת השוטר עונה 2 פרק 17 היא סדרת מתח לנוער שנוצרה על ידי ליעד שהם ודנה שץ עם מיכל קופר קרן. עלילת בת השוטר עונה 2 פרק 16 בת השוטר עונה 2 פרק 16 היא סדרת מתח לנוער שנוצרה על ידי ליעד שהם ודנה שץ עם מיכל קופר קרן.

בלאדי מורי פרק 5 לצפייה ישירה, בלאדי מורי 2022 פרק 5 להורדה – הפרק המלא בחינם. הפרק השלישי בסדרת הפריקוול של הארי פוטר שהפעם יתרכז בדמותו של דמבלדור הצעיר. בדומה לשני הקודמים, גם עלילתו של זה האחרון מתרחשת עשורים לפני הולדתו של הארי פוטר.

“חיות הפלא: הסודות של דמבלדור”: גבירותיי ורבותיי, הקסם שלכם חזר

ב-9 בנובמבר 2020, נודע שעליית הסרט לאקרנים תידחה ל-15 ביולי 2022 בעקבות עזיבתו של דפ. ב-22 בספטמבר 2021, לצד חשיפת שם הסרט הרשמי, נחשף כי עליית הסרט לאקרנים הוקדמה ל-15 באפריל 2022. בנוסף, הסרט יהיה זמין בשירות “HBO Max”‏ 45 יום לאחר עלייתו לאקרנים. עזרא מילר – קרידנס ברבון / אורליוס דמבלדור, בנו הממזר של אברפורת’ דמבלדור ואחיינו של אלבוס, שאומץ על ידי מרי-לו ברבון והתגלה בהמשך כאובסקוריאל שהיה אחראי להרס ברחבי ניו יורק. קרידנס מצטרף לצדו של גרינדלוולד לאחר שזה האחרון מגלה לו את שמו האמיתי. הראשון, קומי אך מוגבל, עסק בחיות פלא שמשתחררות בניו-יורק וצריכות להיכנס חזרה למזוודתו של סלמנדרה.

באוקטובר 2014, אולפני האחים וורנר אישרו כי העיבוד הקולנועי ל”חיות הפלא והיכן למצוא אותן” יורכב מטרילוגיית סרטים, כאשר הסרט השלישי עתיד לעלות לאקרנים ב-20 בנובמבר 2020. באוקטובר 2016 הוכרז כי הטרילוגיה תורחב לחמישה סרטים שעתידים להתמקד במאבק בין אלבוס דמבלדור לגרינדלוולד ולתאר את השתלשלות האירועים עד לשנת 1945, בה התקיים הקרב ההיסטורי בין השניים שהביא לתבוסתו של גרינדלוולד. בנוסף אושר כי אדי רדמיין ישוב לגילום דמותו של ניוט סלמנדרה בכל הסרטים, עם רולינג, דייוויד היימן, סטיב קלובס, וליונל וויגרם כמפיקים. ביולי 2016, אישר הבמאי דייוויד ייטס כי רולינג עובדת על התסריט עבור הסרט השלישי. באוקטובר 2018, רמז ג’וני דפ שהוא עשוי לחזור לגלם את דמותו של גלרט גרינדלוולד בסרט השלישי, שצילומיו התעתדו להתחיל באמצע השנה הבאה. בנובמבר 2019, סטיב קלובס, ששימש בעבר כתסריטאי בסדרת סרטי “הארי פוטר”, הצטרף להפקת הסרט כתסריטאי-שותף.

משפחת שדה פרק 7 לצפייה ישירה​

חשיפה 2 – אימת הדוגמניות לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 11 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 11 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 11 שידור חי,… חשיפה עונה 2 – אימת הדוגמניות לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 12 להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 12 שידו… חשיפה עונה 2 – אני התינוקת שננטשה באשפה לצפייה ישירה או להורדה, חשיפה עונה 2 פרק 13 לצפייה ישירה, חשיפה עונה 2 פרק 13 להורדה, חשיפה עונה 2 פ…

ריצ’רד קויל – אברפורת’ דמבלדור, אחיו הצעיר של אלבוס ובעל הפונדק “ראש החזיר” הנמצא בהוגסמיד. הסרט עלה לאקרנים תחת הפצתם של אולפני האחים וורנר ב-15 באפריל 2022.

זהו זה 2022 עונה 5 פרק 4 לצפייה ישירה​

או אז ניוט מבין שהוא לא יוכל להישאר נייטרלי, ועליו לקחת חלק במאבק נגד גרינדלוולד. חברת ההפקות וורנר ברדרס הסירה שש שניות מתוך דיאלוג שמדבר על זוגיות בין גברים כדי לפייס את הצנזורה בסין. השינויים המדוברים נוגעים לאזכור של מערכת היחסים בין אלבוס דמבלדור (השחקן ג’וד לאו) לגלרט גרינדלוולד (השחקן מאדס מיקלסן).

  • השני, אפל ומעורפל, מניח את הבסיס לעלילת העל שתיפרס לאורך כל הסדרה.
  • הכימיה שלו עם לאו פשוט מחשמלת, ובעקבות ההחלפה אנחנו מקבלים שדרוג משמעותי לדמות ולסדרה בכלל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן