סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » חדשות צפיה ישירה

חדשות צפיה ישירה

ערוץ “קשת” 12, ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי המשודר באפיק 12. הערוץ משדר תכניות בוקר, אירוח, אקטואליה, תחקירים, דוקו, ריאלטי, תכניות דרמה וקומדיה, ריאליטי, סאטירה, בידור, חדשות ומגוון רחב של תכנים. רוצים גם אתם לצפות בערוצי הטלוויזיה השונים בשידור חי בחינם? כאן, בעמוד זה אתם יכולים לראות את מה שאתם רוצים ללא תשלום. ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 מורשת), ערוץ טלוויזיה מסחרי ישראלי. הערוץ משדר תכניות חדשות, אקטואליה, בידור, אירוח ותרבות לכל המשפחה.

קשת 12 הוא ערוץ טלויזיה מסחרי של הזכיינית קשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית רשת 13. ניתן לצפות בתוכניות הטלוויזיה של קשת, מהדורת החדשות, תוכניות בוקר, בידור ופנאי ועוד. רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי של הזכיינית רשת, המחליף את ערוץ 22 (ערוץ 2) שהיה בעבר בשיתוף עם הזכיינית קשת 12.

סדרות קומדיה

שרתי האתר אינם יושבים בארה״ב וממוקמים בשלל מיקומים במדינות שונות. קראנו את הצו עם פרסומו בתאריך 26/4 כך שאין הפתעה בפרסומים (המאוחרים) של התקשורת בישראל שעושה “יד אחת” עם בעלי ההון ומכריזה על “סופו של עידן”. בעיה בטעינה של סדרה ספציפית (לכל אחד סדרה אחרת) כאשר מחוברים לחשבון.

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב.

סדרות ותכניות לצפייה ישירה

ערוץ 66 הוא ערוץ הקבלה מבית אתר קבלה לעם. הערוץ משדר בעיקר תכנים הקשורים לעולם הקבלה. מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

אתר סדרות ימשיך להיות אתר הצפייה ישירה מספר 1 בישראל (ועכשיו כנראה גם בארה״ב). הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוצרי צריכה לקהל הצרכנים הצופה בבתים. דרך האתר אפשר לרכוש מוצרים שונים. באותה שנה, התבצע מכרז על השידורים והזכייניות היו ‘שידורי קשת’, ‘רשת’ ו-‘טלעד’ שבשנת 2005 לא המשיכה את שידוריה ותוכניותיה בעלות הרייטינג נקנו על ידי הזכיניות הנותרות.

נועה רוזין מחליפה את רוסלנה רודינה בקמפיין ביוטי חדש

בעבר הייתה קשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. ומעתה קשת משדרת בערוץ 12, רשת משדרת בערוץ 13. בין היתר קשת 12 הייתה הראשונה ששילבה במהלך שידור הפרסומות בערוץ, כתובית “מיד נשוב” אשר מיידעת את הצופה שכעת יש פרסומות ואף שעון אשר נותן חיווי מתי הפרסומות מסתיימות. מה שגרם גם לערוצים המסחריים האחרים לנהוג כמוה. בעיטת הפתיחה של חדשות ערוץ 10 יצאה לדרך בשנת 2003, כאשר בשנה זו נחתם הסכם בין הנהלת הערוץ לבין חברת “חדשות ישראל” על אספקת חדשות עדכניות ורלוונטיות. אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה.

מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדה היסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם. כיום זה ממש לא חובה לקחת את השלט ולהדליק את הטלוויזיה כדי לצפות בערוצים ישראליים מובילים. אפשר פשוט להיכנס לאינטרנט, לחפש ולגשת למידע הזה בחופשיות. בעמודי הכתבות באתר, בצד ימין למעלה, תמצאו את רכיב האפליקציה.

חיקוי של God of War הוסר מהחנות של אקס בוקס

הערוץ הוא ערוץ שפתוח לקהל הרחב בכל רחבי המדינה ללא צורך ברכישת ממיר של יס, הוט או כל חברה אחרת ובעזרת אנטנת לווין ניתן לקבל את השידורים שלו בחינם לגמרי. בשנים האחרונות אף נתנו האתרים של הזכייניות לאפשר שידורי ערוץ 2 לצפייה ישירה בחינם ובשידור חי. השידור למעלה עובד רק בימי השידור של רשת שכיום הם ימי ראשון, שני ושלישי. בימי רביעי עד מוצאי שבת השידורים בערוץ 2 שייכים לרשת ועל כן ניתן לצפות בערוץ 2 לצפייה ישירה בשידור חי באתר של רשת. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.

אנו מודים לכל הצופים שלנו על התמיכה הרבה, אנו שואבים מכם מוטיבציה להמשיך את פעילות האתר. איזור אישי חדש, שם ירוכזו כל הפרקים שלא סיימת והסדרות שלך. אתר חינם בחינם הוא פורטל שמציג את כל המדריכים והכתבות בנושאים שאפשר לקבל אותם בחינם, ללא תשלום, ללא עלות או בלי מחיר, בלי עמלות וכד’.

“קשה לשמור על אופטימיות”: ישראל 2022 – המשפחות שנשארו ללא בית

בצפייה בבינג’ הפרקים שנצפו לא מסומנים אוטומטית. צריך לצאת מהאפליקציה ולהיכנס כדי שיתעדכן. 1️⃣ כרטיס אשראי על ידי רכישת מטבעות וירטואליים באתר באופן ישיר (sdarot.tw/donate). עם 700,000 גולשים ביום ב-mako, כנראה שגם החברים שלכם כבר משתמשים באפליקציה ומשתפים בקלות את התוכן שהכי מעניין אותם. השוטרים היא דרמת פשע משטרתית ישראלית המשודרת בקשת 12.

ערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20 (ערוץ מורשת)) הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי, ונחשב ערוץ מורשת ישראל. הערוץ מציג תכנים, חדשות, בידור, תרבות ועוד. הערוץ מזוהה בעיקר עם הקהל הדתי בישראל. כאן 11 הוא ערוץ של תאגיד השידור הישראלי, המחליף את ערוץ 11 (הערוץ הראשון) שהיה בעבר של רשות השידור הישראלית. ניתן לצפות בחדשות ואקטואליה, מבזקים, תוכניות בידור ופנאי ועוד.

ניגון הבריאה עם הרב זמיר כהן ודוד ד’אור – פרק קכג – אליך נשאתי את עיני

כל כתבה שתקראו, וידאו שתראו או משחק שתשחקו יתווספו לטיים-ליין שלכם בפייסבוק. במידה ושיתפתם כתבה או פעולה והתחרטתם, ניתן להסיר את הפרסום במהירות ובקלות גם אחרי שכבר פרסמתם בפיד שלכם. כל התשלומים שהאתר מקבל אינם למטרת רווח, הם משמשים לכיסוי הוצאות התפעול של האתר על כל שירותיו השונים.

את הסדרה יצרו רותם שמיר ויובל יפת. ביים אותה רותם שמיר והתסריטאי הראשי הוא יובל יפת.

הרב זמיר כהן בהלכות שבת – המשך קידוש ועוד דיני נר שבת, שחרית, קריאת התורה וסעודות שבת

הערוץ מציג שידורים על הידברות, אמונה, דת ועוד. מכאן 33 הוא ערוץ טלויזיה של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ היה בעבר ערוץ 33 של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכני אקטואליה וחדשות, ותכנים נוספים בשפה הערבית. ערוץ 24 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי מבית קשת 12. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוזיקה, שירים חדשים, קליפים ועוד.

ערוץ 13 מוזג ביחד עם ערוץ עשר שהיה באפיק 14 לאחר. ניתן לצפות בתוכניות רבות של הטלוויזיה של רשת, כמו חדשות אקטואליה, תוכניות בידור, ריאליטי, דוקומנטרי ועוד. להתעדכן , לראות ולדעת על הכל מהכל בצפייה ישירה בחדשות ערוץ עשר שמנוהלת על ידי חברת החדשות של ערוץ 10 שאחראית על תוכניות האקטואליה שמשודרות בערוץ. תהיו הכי מועדכנים שיש איתנו בצפייה ישירה בחדשות ערוץ 10.

לנפוש כמו אל יווני: הכירו את חצי האי פיליון

VOD הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. ערוץ 26 הוא ערוץ האח הגדול מבית רשת והיה בעבר מבית קשת. הערוץ מציג שידור לייב מבית האח הגדול, של התוכנית על הבית הכי מדובר בישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן