סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ורד שחור סדרה טורקית

ורד שחור סדרה טורקית

בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו. הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות.

שריפה שפורצת באחוזתה משנה את עולמה וחייה נקשרים בהארון ובעלי אשר נלחמים על ליבה. ערוץ המשדר סביב השעון את הסדרות הטורקיות החדשות והמצליחות בעולם, ולראשונה בישראל – סרטים בטורקית עם כל הכוכבים הגדולים! דמי מנוי חודשיים של 19.90 ש”ח. בכפוף לתנאי הנספח. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה. כפי שאירע לגומוש, החיים יכולים להשתנות לפעמים בעקבות שיחת טלפון אחת.

“אהבה ועונש”

הפעם מדובר בסיפור רומנטי – סורייה, מוזיקאית צעירה, עושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה וחיה בצנעה באיסטנבול. חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה שמתאהב בה חזרה. השניים מחליטים להתחתן אך אמו של פארוק לא רואה בורייה כלה ראויה, ועושה כל שביכולתה כדי להפריד ביניהם. “רוב הסדרות והסרטים הטורקיים מבוססים על מציאות”, היא אומרת.

פרית איש עסקים צעיר נאה וקפדן שכל חייו וביתו מאורגנים ומסודרים בסדר מופתי. נזלי בחורה צעירה שהגיעה עם אחותה אסומן מחבל אנטקיה לעיר הגדולה הן מתגוררות בבית יחד עם פטוש חברתה הטובה של נזלי. שלושת הבנות אינן באות מרקע אמיד והן צריכות לעבוד קשה לפרנסתן… ההיסטריה סביב “אמא” וחברותיה היא לא תופעה זניחה. כל חבריה מעריצים מושבעים של הסדרה ומנהלים דיאלוג פורה על המתרחש בה. בקבוצת הפייסבוק הגברית “אבא פגום” חגגו את שידור פרק הסיום בהבטחה כי בקרוב יקבלו חברי הקבוצה את נשותיהם חזרה.

מחפשים את פרידה – פרק 82

קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה. היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. מי שהכי מנסה לעודד אותה להגיע לתהילה ולכסף זו ביתה הצעירה, אייס.

שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הנשיקה הזאת גורמת לשני הצעירים להתפרק. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור.

הזדמנות שנייה – פרק 129

הקהל כותב בסקירה כי הדבר העיקרי על הסרט הזה מספר כמה קשה לחיות בשקר. יתר על כן, שקר זה במוקדם או במאוחר ייצא. על מנת להיות מסוגל לפרנס את עצמך, Shahrasatמוצא עבודה חדשה בחברת אחזקות גדולה. בחברה זו, כולם כל כך אובססיבי עם פרודוקטיביות כי הם אוסרים על העובדים שלהם להביא ילדים. הילדה צריכה בזהירות להסתיר את בנה, כדי לא לאבד את העבודה.

אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה. עם התפקיד של Ebro מטופלת מושלמת שחקנית ומודל. יריבתה, נרין המקסים שיחקה על ידי שחקנית הסרט הטורקי ואת המודל הפופולרי של Azl Konker.

חלומות בהקיץ – פרק 45

את הסדרה הזאת שראיתי כן אהבתי ובמקביל גם ראיתי את סדרה דומה בספרדית שהייתה יותר טובה מהטורקית. הצופים רואים את הבעיה העיקרית שלו היא שהואאדם מעשי מדי. כמאל אינו מאמין בניסים, מחשבותיו מוגבלות למציאות הסובבת אותו. עם תחושה זו, הוא נתקל כאשר ניהאן מופיע בחייו. Roxalan, תחת השם הזה, אשתו של סולימאןידע באירופה, הוא על הדרך הקוצנית לשלטון. היא צריכה להקריב הרבה, אבל היא יודעת מה היא רוצה.

משמעות עמוקה מאוד מלא בסדרה “שחורפרח. “בעדינות השחקנים מאוד הם הצליחו להעביר סיפור מסובך משפחה טורקית גדולה Shamverdi. כל משפחה יש מנהגים משלה, צער, ואפילו תעלומה. זה לא תמיד אחיו יהיה אדם טוב, ואמו לפעמים אין שום קשר עם העובדה שבנו יהיה נבל ורוצח. שקרים מן האמת, מדי, לפעמים להבחין מאוד קשה, וכואבת שבעתיים אם מרמה אנשים מקומיים.

ד”ר אהבה

הילדה מתחילה מאבק אמיתי, שמטרתו היא רק אחד – אושרה האישי. “אני מתחברת באופן אישי לכמה דברים בסדרה הזו, למשל נושא החמה הרעה והבן המועדף עליה”, מספרת מורן לוי , גרושה פלוס אחד מהרצליה. “הגרוש שלי היה כזה, עזבתי אותו בגלל אמא שלו”. לוי מספרת שסצנות התעללות שונות, כמו זו שבה דואגת האם לשרוף עריסה שעוברת מדור לדור במשפחתה של סורייה, נוגעות לליבה. “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”.

  • הנערה הרוסייה אלכסנדרה נלקחת בשביטטרים קרים, אשר נותנים אותו האימפריה העותומנית.
  • כל משפחה יש מנהגים משלה, צער, ואפילו תעלומה.
  • עבור גאנסו דרה, השחקנית המובילה את “אמא”, מדובר בתפקיד שהחיה את הקריירה שלה אחרי כמה שנים דלות בתפקידים.

תומאס נולד ב 1980 ב סטטן איילנד, ניו יורק. הוא החל את הקריירה שלו עם השתתפות בהפקות תיאטרון 1992. בשנת 1994 השחקן הופיעה לראשונה בטלוויזיה בסדרה “האם אתה מפחד מהחושך?” בתפקיד של מאט דורני.

“מחפש בדחיפות אהבה”

התחמושת של השורדים הולכת ואוזלת, ואיתה גם האפשרויות העומדות בפניהם. בפרוץ אפוקליפסת זומבים, הכאוס משתלט על הרחובות. רוז מאבדת את משפחתה, ריאן מנסה להסתגל למצב החדש, ואדם נואש מאמץ זהות חדשה. גל הטלנובלות העבריות דעך בסופו של דבר, והותיר את צופיו להתמכר לריאליטי, ריאליטי ועוד ריאליטי.

מסתבר שהמאהב הזה היה נציג של משפחה עשירה ואצילית. הוא היה חדור תחושה כנה כלפי הנערה, שנעלמת למחרת בבוקר, ומתחילה את מסעה. כל מה שיש לו מ זר לילה הוא תליון לזכר לילה יפה.

חלומות בהקיץ

המבקרים הגיבו באופן שלילי על סדרת הטלוויזיה. דירוג “עקרבים” היו 48 נקודות מתוך מאה אפשרית. אבותיהם היו שוטרים שעבדו יחד, ודילה וקוזגון אהבו זה את זה בילדות.

סדרת שחקנים “עקרבים” (צילומים מהם מדי פעם הבזיקו בפרסומים שונים) היו מאוד פופולריים כדי לצאת סדרת הטלביזיה. הם היכו את הודות “העקרבים” כדי משחק וסוגים שלו נדרש להשתתפות סדרות דרמה בלשית זו. מאז 2001, השחקן “העקרבים” הסדרה התחילה לצלם ב Velikoritanii. בסדרת הטלוויזיה “קטסטרופה” Elies עבד עד 2007. “אמא” נחשבת לממכרת במיוחד בקרב הקהל המקומי. הסיפור שלה עקלקל ומופרך, כנהוג בז’אנר.

היחידה – פרק 125

הוא נחשב לאחד הרפורמים הגדולים והגנרלים של האימפריה העותומנית כולה. דרמה מופלאה, המספרת את סיפור אהבתם המרגש של פריט ואיישה, שעומד למבחן פעם אחר פעם אל מול קונפליקט אינסופי בין שתי משפחות חזקות באנטקיה. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן