סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » וונדר וומן לצפייה ישירה

וונדר וומן לצפייה ישירה

כמו כן מככבת בסרט קריסטן ויג בתפקיד צ’יטה. בסרט ההמשך חוזרים לככב גל גדות בתפקיד וונדר וומן וכריס פיין בתפקיד סטיב טרבור; המשך לעלילותיה של אשת החיל בכיכובה של גל גדות. הבמאית היא פאטי ג’נקינס והתסריט נכתב. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for וונדר וומן 1984. וונדר וומן 1984 בכיכובה של גל גדות הוא לא סרט מושלם, אבל הולך וממריא לעבר שיאים מרגשים יוצאי דופן בעולם סרטי הקומיקס. גל גדות, כריס פיין, פדרו פסקל and others.

קשה לדמיין עיבוד מוצלח יותר ליצירה האגדית של גיימן, שסוף סוף יכול להתרווח לאחור בידיעה שזהו, זה קרה – סדרת הקומיקס המונומנטלית שלו, שרבים כינו “בלתי ניתנת לעיבוד” – עשתה את זה, ועשתה את זה פצצה. אבל העניין של “סנדמן” בנושאים הללו, הנטועים ברומו של עולם, לא מונעים מגיימן ושות’ לגולל באופן נהיר וסוחף את הסיפור הליניארי של גיבורו, חלום, שעובר סוג של משבר קיומי. הקונפליקט שלו מתחדד החל מנקודת האמצע של העונה, כאמור, אולם שלל ההרפתקאות שהוא עובר עד לאותה נקודה – וגם אחריה – יותר מאשר יספקו את חובבי הז’אנר.

היו זמנים בהוליווד – הסרט המלא לצפייה ישירה

גם כריס פיין נהדר והחיבור עם גל מצוין. מהפעמים הנדירות שהלכתי לסרט והקהל מחא כפיים בסיום. גם אקשן גם עלילה טובה שנבנית, מתח, רומנטיקה וגם הומור אז מה צריך יותר? אתר סרטים – קישור לסרט החדש וונדר וומן 1984 – לצפייה אונליין (תרגום לעברית). 43+ וונדר וומן 1984 לצפייה ישירה.

מתוך וונדר וומן 1984 באדיבות tulip entertainment. וונדרוומן 1984, הוא סרט ארוך ומתיש שלא מובן ביסודו, כתוב בצורה גרועה, וחסר את הקסם הבסיסי שהפכו את וונדר וומן המקורי לחוויה מהנה. כמעט מפורסמת / almost famous 2017 לצפייה ישירה ולהורדה עם תרגום מובנה באיכות מעולה.

מיה והאריה הלבן ( – הסרט המלא לצפייה ישירה

יש המבטלים את גדות וטוענים שהיא לא יותר מפרצוף יפה. מעבר לסקסיזם המובנה, זו גם הערה מופרכת – יש הרי מאות ואלפי מלכות יופי למיניהן בדימוס, אז למה דווקא גדות הפכה לכוכבת בסדר גדול כזה? טענה לגיטימית יותר גורסת שמדובר בשחקנית מוגבלת. ואכן, המגבלות שלה ניכרות גם הפעם, ולו בעובדה הפשוטה שבכל משפט ומשפט שלה, ברור כי אנגלית רחוקה מלהיות שפת אמה.

שוורצנגר היה גם כן שחקן מוגבל, עם מבטא כבד עוד יותר, וזה לא מנע ממנו להיות הכוכב הכי גדול בהוליווד לתקופה לא מבוטלת. “סנדמן”, שמבצעת שינויים מסוימים (ולא מאוד נחוצים) ביצירה של גיימן אך שומרת על אדיקות מרשימה בהבאתה למסך, היא סדרת פנטזיה מפוארת, לא פחות. סרט מקסים לז”אנר שלו ,שזה קומיקס. התחלה וסוף מדהימים. באמצע קצת פחות. גל גדות מצוינת ,ומוסיפה המון.מי שלא ראה שירוץ לראות. “גל גדות משדרגת את הסרט ומחפה על עלילה חלשה ועל אפקטי…”

ג’קסי – 2019 (Jexi) – הסרט המלא לצפייה ישירה

“סרט מאוד טוב שמספר על עלילה מתוחכמת יחסית, וגל גדות …” ויקיפדיה – וונדר וומן 1984 – מידע מלא על הסרט, השחקנים וההפקה. עד כה, מבחר העיבודים הטלוויזיוניים והקולנועיים ליצירותיו של מאסטרו הפנטזיה ניל גיימן התאפיינו בעיקר בחוסר אחידות.

מהמצויינים שנחשפו בשנים האחרונות. ערוך ומצולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זמננו. “סרט אקשן טוב מאוד, עם המון אפקטים מרשימים שכדאי לראו…” על האי המיסטי טמיסקירה, לוחמת אמזונה גאה חיה בציוויליזציה אוטופית שמנותקת מהעולם.

וונדר וומן 1984 בכיכובה של גל גדות הוא לא סרט מושלם, אבל הולך וממריא לעבר שיאים מרגשים יוצאי דופן בעולם סרטי הקומיקס.

הצפייה מהסרט היו גבוהות ממה שהוא באמת. גרסה משועשעת פחות ואכזרית יותר של הסיפור היא “כף הקוף” של ו.ו ג’ייקובס, שבו השתלשלות עניינים דומה מובילה למוות טרגי. כך או כך, הלקח תמיד נשאר דומה – אדם מבקש משאלות, ואלוהים צוחק. “סנדמן” היא דרמת פנטזיה עם כיוון, מיקוד ומטרה, שיודעת בדיוק לאן היא חותרת ועושה עבודה מעולה בהטמעת הביטחון הזה אצל צופיה.

אלא שהסרט, באופטימיות חסרת התקנה שלו, משכתב את הסוף הפסימי של המעשיות הללו, ומציג תמונת עולם לפיה לחתול יש יותר מתשע נשמות, ולאדם יש יותר משלוש משאלות. הרבה בזכות הכריזמה של גדות, החיוביות הזו מדבקת, וקשה שלא לצאת ממנו עם המחשבה שהכל יהיה בסדר, במוקדם או במאוחר – ובמקרה הכי גרוע, גם אם “וונדר וומן 1984” ייפול בין הכיסאות, אז “וונדר וומן 1994” עוד ישבור קופות. מכל סרטי הקומיקס בדורנו, “וונדר וומן” היה הלהיט הכי גדול בקופות ישראל, ובנסיבות רגילות, סביר להניח שגם סרט ההמשך היה ממלא אולמות בשבועות הראשונים לצאתו. תחת זאת, בשל הקורונה, נמנע מן הקהל לראות אותו על מסך גדול בתקופה הזו – וחבל שכך. בצפייה זו, התגלה לי כי “וונדר וומן 1984” הוא למעשה מעין גלגול מודרני של אותן מעשיות על הפיתוי והסכנה שבמשאלות.

איש מזל התאומים (Gemini Man) – לצפייה ישירה

הסרט וונדר וומן 1984 עלה להקרנת בכורה בבתי הקולנוע בארצות הברית ב-2 בפברואר 2020. נכון לעכשיו, הסרט עדיין לא עלה לאקרנים בישראל עקב מגיפת נגיף הקורונה, ומתעכב בשחרורו כאשר הוא מסתמן לצאת בסוף חודש אוגוסט 2020. מלבד הקרנה הסרט הרשמית באולמות הקולנוע, כאן ריכזנו מספר מקורות צפייה מעודכנים לסרט המלא וונדר וומן 1984 – עם תרגום בעברית, אנגלית ושפות שונות. לפני שהיא הייתה וונדר וומן, היא הייתה דיאנה פרינס – נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. בעולמנו היא מגלה את מלוא כוחותיה ואת היעוד האמיתי שלה, וכך הופכת להיות אחת מהגיבורות הגדולות שהעולם ידע. וונדר וומן 1984 הוא סרט בכיכובם של גל גדות, קוני נילסן וכריס פיין.

מי שנמצא בישראל ולא יכול לחכות, יצטרך בינתיים לחפש פתרונות אחרים. למזלי, הזדמן לי לצפות בו כאן בהקרנה מוקדמת על מסך גדול. סרט אנימציה מבית היוצר של DC קומיקס וורנר אנימיישן. הכלב של סופרמן בעל כוחות העל, קריפטו, חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחות על בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם.

ארכיון סרטים

העידן החדש של וונדר וומן מתחיל כאן. המפיצים המקומיים מאמינים שכן, שבעוד כשלושה חודשים בתי הקולנוע כאן ייפתחו, ויישארו מספיק שוחרי קולנוע שלא צפו בסרט, או שירצו לצפות בו שוב על מסך גדול. יותר מאשר תוכנית, זה נשמע כמו משאלת לב.

דיאנה משתמשת בה כדי להחזיר לחיים את אהובה לשעבר, בגילומו של כריס פיין, שהלך לעולמו בסוף הסרט הקודם. למרבה הצער, שתי דמויות אחרות משתמשות בה בצורה רומנטית פחות. את “סנדמן” הגה גיימן כסדרת חוברות קומיקס, הראשונה מהן התפרסמה ב-1989 והאחרונה ב-1996. קבלת הפנים שזכו לה 75 הגיליונות של הסדרה, שיצאה בהוצאת “ורטיגו” של DC (וגם כללה בתחילת דרכה אזכורים ליקום של DC והופעות אורח של אי אלו גיבורי-על), הייתה נלהבת – והאימפקט היה עצום. הכותר עדיין נכלל ברשימות של הרומנים הגראפיים הגדולים ביותר שנעשו, לצד יצירות מופת משפיעות כמו Watchmen של אלן מור. בהתאם, הניסיונות להעניק לה עיבוד ראוי – קולנועי תחילה, טלוויזיוני בהמשך – התחילו עוד בראשית שנות ה-90.

מאה סרטים לראות בנטפליקס: המדריך המלא

איך זה שמכל עשרות סרטי הקומיקס של השנים האחרונות, דווקא ב”וונדר וומן 1984″ יש כל כך מעט כוחניות, התחכמויות ומיזנטרופיה, וכל כך הרבה אהבת אדם, אנושיות ורוחב לב? אולי כי מדובר באחד היחידים בז’אנר שעמד מאחוריו צוות נשי, בראשו כמובן הבמאית המצוינת פטי ג’נקינס, שהיתה אחראית גם לפרק הקודם בסדרה. נקודה שנייה היא שב”וונדר וומן 1984″ יש פחות אקשן מאשר בקודמו, ובכלל מן הנהוג בז’אנר.

מאוד אהבתי את הסרט, למרות שאני לא חובבת של גיבורי על. גל גדות משחקת טוב והסרט נראה יפה. הייתי מקצרת את אורך הסרט, חוץ מזה הוא מוצלח ביותר. בעיני גם חשוב שיש דמות נשית חזקה – זה לא נפוץ. הסיבה לכך היא שלמקום מתגלגלת אבן עתיקה, וניחשתם נכון – מתברר כי בכוחה לממש כל משאלה של מי שמחזיק בה.

מכבי חיפה תמונות רקע

לא ברור איך סרט כזה מקבל ציון 8 גם פה וגם ב-IMDB כנראה ענין של טעם. הסרט לדעתי מתאים לילדים ממש קטנים. העלילה דבילית, הדיאלוגים מגוחכים וההומור גורם לאי נוחות. המשחק פה לא היה מקבל ציון עובר אפילו בחוג דרמה. “גל גדות אם תרשי לי לומר כבוד גדול שאת משלנו יש לנו א…” בארצות הברית, מי שמקפיד על ריחוק חברתי יוכל לראות את הסרט בנחת מביתו באמצעות שירות הסטרימינג של HBO.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן