סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » התרסקות סדרה טורקית

התרסקות סדרה טורקית

נואל פילדינג וג’וליאן בארט הם וינס נואר והווארד מון שעובדים יחד בגן חיות בעונה הראשונה, שותפים לדירה בעונה השנייה ועובדים בחנות קסמים בעונה השלישית. בין לבין הם מקימים להקה, מגיעים לירח, נקלעים לקרב איגרוף עם קנגורו, נחטפים על ידי בן ים ומזמנים שדים מהגיהינום. אין המשכיות, אין ממש היגיון, האפקטים גרועים, וזה נפלא. שישה פרקים דחוסים ואינטנסיביים שמגוללים את סיפור המצור על כת הדווידים בעיירה ווייקו שבטקסס ב־1993.

סוזן, ברי, לינט וגבריאל, עקרות הבית הנואשות שהתגוררו ברחוב המומצא וויסטריה ליין, ניסו גם הן להסוות רקבון פנימי, מוסרי וייאוש מהבורגנות באמצעות בגדים יפים וסלסלות של עוגיות במתנה. ההשוואה בין הסדרות ממש לא מקרית, גם בונדטה פרשת רצח והתאבדות מניעה את עלילת העונה ראשונה. גם בסארמאשיק עורכים מסיבות בריכה’ ובזמן שאחת כזאת מתקיימת – צונח אדם מהחלון ומת במה שנחקר כספק תאונה-ספק רצח. החקירה של הבנות מעלה שדים אפלים מהעבר שלהן, וזה עוד לפני שהזכרנו שגם אדיפ וטאילאן (סלים בייראקטאר ופריט אקטו) – המורה שהואשם ברומן עם אויה והמאהב האמיתי שלה – כולם נמצאים באיזור כדי ללבות את היצרים.

חלומות בהקיץ – פרק 46

אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה.

גריפין חסר המצפון מבטיח לנקום בכל מי שיעזור לרוי ובהחלט מקיים את הבטחתו. ריק ומורטי היא סדרת אנימציה-קומית משוגעת וגאונית למבוגרים שנוצרה על ידי דן הרמון וג’סטין רוילנד. הסדרה עוקבת אחרי סיפורם של מדען גאון ואלכוהוליסט בשם ריק סנצ’ז ונכדו התמים מורטי סמית’, ומלווה אותם במסעות בין יקומים, ובמערכות היחסים המשפחתיות ההזויות שלהם. הסדרה הדוקומנטרית הזאת יצרה הד תקשורתי בארה”ב וברחבי העולם כשמאות אלפי בני אדם חתמו על עצומות הקוראות לנשיא ארצות הברית דאז ברק אובמה להעניק חנינה לאייברי.

מחפשים את פרידה – פרק 80

הומור הוא חלק בלתי נפרד מונדטהולמרות העיסוק בפרשיית הרצח, ההתעללות ההיסטורית באויה ועיסוק בנושא העקרות, הסצנות ערוכות בקלילות וקצביות ומזכירות לא פעם סדרות אמריקאיות כמו ג’יין הבתולה וכמובן – עקרות בית נואשות. דבר נוסף שמבדל את ונדטה מחברותיה לז’אנר הוא צבעוניות עזה. גם ברסיסים והכלה מאיסטנבול ראינו שמלות יפות ובתים מפוארים, אך בונדטה הכל מוקצן יותר, השמלות כאילו נלקחו מארונה של ניקול ראידמן והבתים כולם עוצבו על ידי מושיק גלאמין. מיי מרטין היא בחורה קנדית תפרנית ותלותית שעובדת בהופעות סטנדאפ וחייה אצל ידיד שלה, שהוא במקרה גם מנהל מועדון הסטנדאפ שהיא עובדת בו, היא מכורה לסמים לשעבר ומבולבלת לגבי הזהות המגדרית שלה. היא נכנסת לזוגיות עם ג’ורג’ (קיצור של ג’ורג’ייה), מורה סטרייטית שמגיעה באופן קבוע להופעות של מיי ומתאהבת בה.

  • מדובר בסדרת בית חולים שהעלילה הכללית שלה נשמעת כמו הכלאה בין האנטומיה של גריי לסדרה ‘האוס’.
  • דמותה של אליזבת לא נקייה וחפה ממגרעות, היא מלאה בהרס עצמי.
  • העלילה לא פורצת גבולות ומותאמת לכל המשפחה (ככה שאם יש לכם ילדים קטנים גם הם יכולים לצפות בה) אך היא מצליחה לספק את הסחורה, וסוגרת פינה של ערב בינג’ מהנה.

הוא הציג את עצמו בפני תיירים אירופאים צעירים כסוחר תכשיטים נהנתן שדואג לכל הרצונות של חבריו ובו-זמנית סימם אותם, גנב את כספם וזהותם ובמקרים רבים חיסל אותם ביחד עם שותפיו לפשע. על השניים להניח למחלוקות האישיות ביניהם על מנת לפענח את רמזיו של הרוצח, שכל זירה שהוא משאיר מאחוריו מבעיתה מקודמתה. תתכוננו לקיץ מפחיד כשהלוקים יתמודדו בפעם האחרונה עם קפטן פרדריק גדעון המרושע. דרמה מופלאה, המספרת את סיפור אהבתם המרגש של פריט ואיישה, שעומד למבחן פעם אחר פעם אל מול קונפליקט אינסופי בין שתי משפחות חזקות באנטקיה.

אהבה אסורה

סדרה דוקומנטרית מרתקת שפורסת בפנינו במשך 5 פרקים מורטי עצבים את פרשת ג’ון דמיאניוק, אחת הפרשות המכאיבות, המקוממות ויש שיאמרו גם המביכות שידעה מדינת ישראל. הסדרה מגוללת את משפטיו של ג’ון דמיאניוק, האיש שניצולי שואה זיהו שהוא מי שכונה “איוואן האיום”, ממחנה ההשמדה טרבלינקה. הסדרה מציגה סיפור היעלמות של שני ילדים, שחושף אחריו יחסים מעורערים, חיים כפולים ועבר אפל של ארבע משפחות, שיוצאות למסע חיפוש אחר האמת, וחושפת תעלומה סבוכה המתפרשת על פני כמה דורות. קבוצה של אנשים מתאגדת יחד באמצעות פייסבוק לרדוף אחרי אדם זר שמעלה לאינטרנט סרטונים לא סימפטיים בכלל שקשורים בחתולים. חשוב לציין שהיוצרים לא כללו שום תיעוד ויזואלי של המעשים עצמם, אבל יחד עם זאת הם לא חסכו בתיאורים מילוליים. מדובר בסדרה קצרה (בת 4 פרקים) שמבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו בשנת 1989 בסנטרל פארק, ובוחנת את חייהם של חמישה ילדים אשר הועמדו לדין בשנת 1990 על אירוע דרמטי שהתרחש בסנטרל פארק שבניו יורק שנה קודם לכן.

אין ספק שראינו כבר סדרות וסרטים דומים לסדרה הזאת (לדוגמה ‘חופים’) אך היא הצליחה לעניין אותנו לאורך כל העונה וללא ספק הרבה בזכות כישרון המשחק הנהדר של שתי השחקניות הראשיות. לשמחתנו נטפליקס עדכנה במהלך פברואר 2021 שהסדרה תחודש לעונה שנייה והיא צפויה לחזור במהלך שנת 2022. בתפקידים הראשיים מככבות השחקניות קתרין הייגל (‘האנטומיה של גריי’) בתפקיד טולי הארט ולצידה השחקנית שרה צ’וק (‘סקראבס’) בתפקיד קייט מולארקי.

הכלה מאיסטנבול

לסדרה יש 3 עונות שזמינות לצפייה בנטפליקס, היא זכתה לביקורות מעולות במדד IMDb עם ציון משוקלל של 8.3 ומעל 50 אלף מדרגים. אם אתם מחפשים סדרה דרמה קומית שתכבוש אתכם אתם חייבים לתת לסדרה הזאת סיכוי. הסדרה קיבלה ביקורות ודירוגים טובים מאוד ואנחנו ממש ממליצים לכם לראות אותה. יש לסדרה 3 עונות והן כמובן זמינות לצפייה בנטפליקס. דרמה שמבוססת על רומן מאת קריסטין האנה בשם “דרך הגחליליות”.

נראה שניצלת לרעה תכונה זו על-ידי שימוש מהיר מדי. רבים מצעירי הקאסט המצוין – בהם צ’רלי מרפי (“כנופיית ברמינגהם”) ובארי קיוגן (“דנקרק”) – זכו כאן להזנקת קריירה. עם זאת העובדה שהסדרה הפכה ללהיט ענקי לא מנעה החלטות תסריט אכזריות. ” הסרט מעביר בהצלחה מסרים מוקצנים אמנם, של נקודות מבט…” ” הסרט העוסק בבעיית הגזענות ,הקיימת בארה”ב ולמעשה בכל…” נכון לאמצע שנת 2022 לנטפליקס יש 222 מיליון מנויים ברחבי העולם, כאשר מתוכם 69 מיליון הם מנויים בארה”ב. 153 מיליון מנויים מחוץ לארה”ב.

את האחת – פרק 281

לדברי ארצנו, סדרת הטלוויזיה הטורקיתטובים לא רק עבור סצנות בהירות, בגדים יפים. תמיד, תשומת הלב שלהם נמשכת השחקנים של הקולנוע הטורקי. היום נציג בפניכם את חמשת השחקנים היפים ביותר של הקולנוע הטורקי (לדעת הצופים הרוסים). יש לציין כי השחקנים של הסדרה הטורקיתהם לא רק שותפים על הסט, אלא גם חברים בחיים האמיתיים.

בנטפליקס ישראל כמות הסדרות שזמינות לצפייה הם יותר נמוכים אבל עדיין מרשימים, עם מעל 200 סדרות טלוויזיה ומעל 500 סרטים שזמינים לצפייה בספריית התכנים בישראל. סדרת טלוויזיה שהיא סוג של מותחן על-טבעי, מדובר בסדרה הראשונה של נטפליקס שנעשתה בשפה הגרמנית. הסדרה עלתה במקור לשירות התוכן של נטפליקס ב-1 בדצמבר 2017. המטרה של הצוות המפוקפק הזה היא להיכנס למטבעה המלכותית של ספרד, ולהדפיס 2.4 מיליארד אירו בשטרות לא מסומנים. אל תתנו לעובדה שהסדרה הזאת דוברת ספרדית לגרום לכם לא לראות אותה – כי מדובר באחת הסדרות החזקות ברשימה שלנו.

פתאום אבא – פרק 65

באותו יום חברה של ג’וש נפרדת ממנו ומודיעה לו באגביות שהוא גיי. הוא מכחיש, אך כבר באותו לילה מתגלגל להתנסות ראשונה עם גבר. למחרת בבוקר אמא שלו מנסה להתאבד, והוא מחליט לעזוב את הדירה כדי להיות איתה. הסדרה המפתיעה מלווה את פרייר סביב העולם במרדפו אחרי הז’אנר התיירותי הנקרא “תיירות אפלה”, שבו האטרקציות הן צפייה בגירוש שדים, ביקור במוזיאון לזכרם של רוצחים סדרתיים ובילוי ערב באחוזה של ערפדים אמיתיים. כנראה תמצאו את עצמכם פעורי פה, אבל לא תרצו להפסיק.

רטסוקו בת ה־25 עובדת בהנהלת החשבונות של חברת מסחר יפנית גדולה. בכל בוקר היא נוסעת ברכבת הצפופה למשרד, חוטפת על הראש מהבוס הבלתי נסבל שלה ומסונג’רת לעבוד אקסטרה על ידי בוסית אחרת. נוסף לתחושת הפיל גוד הכללית שהיא משרה, היא מתמודדת בצורה יוצאת דופן עם נושאים כגון מגדר, פוסט טראומה וגזע. מדובר באחת הפנינים הנדירות שהפיקה קרטון נטוורק, והראשונה ברשת שנוצרה בידי אישה. עם מועמדות לפרס אמי ולשני פרסי אנני, מדובר בסדרה הצבעונית והמעניינת ביותר שתצפו בה.

איך נגיע לדירה? נחכה שההורים ימותו. סיפור אמיתי

הסדרה מגוללת את סיפורו של סטיבן אייברי, תושב מדינת ויסקונסין בארצות הברית שריצה 18 שנים בכלא לאחר שהואשם במספר אישומי תקיפה הקשורים לבחורה בשם פני בירנסטן בשנת 1985. 26 שנה אחרי אותם אירועים שהם עברו שם, הם נאלצים שוב להתעמת עם השדים הפנימיים שלהם והעבר שרודף אחריהם. תשמחו לדעת שלסדרה יש 10 פרקים שזמינים לצפייה בנטפליקס ועונה שנייה שמציגה סיפור חדש לגמרי. הסדרה הזאת היא פינוק אמיתי עבור אלו מכם שגדלו בשנות ה-80 וה-90 וראו את סרטי ‘קארטה קיד’, אך גם אם לא ראיתם את הסרטים עד היום אתם הולכים ליהנות מהסדרה.

ציון 9 מאחר ואני עדיין זוכר מה שאמר המרצה שלי באוניברסיטה, שרק אלוהים מקבל ציון 10. הוא שיחק בסרטים כמו “ההרמון האחרון”, “אמנות הפיתוי”, “הלב בעבודה”, “אני הולך למצוא אותך”, בסדרה “הנציב נבארו”. הדרך שלו תהילה, השחקן הזה התחיל בגיל צעיר, לקחת חלק בתחרות “כוכבים טורקית”. אבל התהילה האמיתית באה אליו לאחר ניצחון בסדרה “מהי אשמתו של Fatmagül”. בנוסף, הוא היה מעורב בסדרה “החוץ Fiancé”, “אם אני נהיה ענן”.

סרטים ותוכניות טלוויזיה מטורקיה

הסדרה קיבלה ביקורות חיוביות בקרב קהל הצופים והמבקרים ואנחנו ממליצים לכם לתת לה צ’אנס אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בז’אנר של דרמה-קומית. אם אתם אוהבים סדרות מד”ב / סוף העולם ממש ממליצים לכם לתת לסדרה הזאת צ’אנס, היא מתחילה קצת איטית בפרקים הראשונים, אך בהמשך העלילה מתפתחת בצורה מעניינת מאוד. מוזמנים לצפות בטריילר של העונה הראשונה שמצורף כאן למטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן