סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » השרדות וי אי פי

השרדות וי אי פי

חבר המושבעים נוכח בכל הצבעות המועצה השבטית, ובכך אוסף מידע ונתונים רלוונטיים אשר יסייעו לכל אחד מחברי השבט המודחים להגיע להחלטה עבור איזה מתמודד להצביע בהצבעה הסופית. גמר התוכנית שודר בצל איום סגירה ממשי על הערוץ, לאחר החלטת הרשות השנייה לחלט את ערבויותיו עד ה-2 בספטמבר. באחת מהפסקות הפרסומות האחרונות שידר הערוץ שקופית ובה קרא לראש הממשלה לפעול להצלתו. “עובדי ערוץ 10 ובני משפחותיהם מבקשים ממך להתערב כדי שערוץ 10 לא ייסגר. בשבילנו הישרדות היא מציאות ולא תכנית ריאליטי”. שלא כמו בעונות הקודמות של התוכנית, הוחלט לפרושׂ את אירוע הגמר על יומיים, עם חמישה מתמודדים שנותרו במשחק. ביום הראשון נחשפה ההדחה האחרונה על האי, ואילו ביום השני נחשף הזוכה של העונה.

העונה הייתה אמורה לעלות לשידור בסוף ינואר 2012, אך היא עוכבה עקב איומי סגירת ערוץ 10, והחלה רק ב-2 במאי 2012. גמר התוכנית התקיים בבריכת הסולטאן בירושלים ביום רביעי, 29 באוגוסט 2012. אל הגמר העפילו המתמודדים אנה ארונוב, ענת הראל ואיתי שגב. בסופו של דבר, ניצח איתי שגב (5 קולות), ובמקום השני זכתה ענת הראל (3 קולות). כמו כן, בגמר הוכרז כי יוליה פלוטקין זכתה בתואר “חביבת הקהל”.

“אני אוהב אותך, אבל הייתי חייב לשים את השם שלך”: מי הצביעו נגד יהונתן?

האי הנעלם – אי שבו נמצאים 7 מתמודדים שהודחו בפרק הראשון ולא נכנסו למשחק באופן ישיר, אך ניתנה להם הזדמנות להיכנס למשחק בהמשך. בכל פעם שהודח מישהו מהמשחק, הוא הצטרף לאי הנעלם ובמקומו מודח מישהו מהאי הנעלם. בסופו של דבר מי שהוחזרו למשחק אלו ריקי שמש, טל כהן, ליעד פרקש ואביטל אייסמן. הזוכה במשימה זו, יכול למנוע את זכות ההצבעה לאחד מחברי השבט במועצת השבט.

כמו כן, גם מתמודד העונה הנוכחית בוקי נאה קרא בשידור למנוע את סגירתו. בהמשך שידר הערוץ פרומו לתוכניות שישודרו בעונה הקרובה, שהסתיים במשפט “נקווה שנהיה כאן גם בחורף”. אם מנקים חומריות ומתעלמים מהמיליון הכל כך מיוחל – אז מבחינתי ניצחתי. ניצחתי את עצמי ובעצמי, ניצחתי את התדמית שהדביקו בי.

“זו החמצה ומולה גאווה, לא הייתי צריכה להיות בשלישייה הזו”: שירה נפרדת מהישרדות

בהתאם לכך, חברי אנטינג אנטינג שניצחו במשימת הפרס נהנו ממנו, מלבד עדי. עונה זו, אשר צילומיה החלו ביוני 2008 ושידורה החל ב-24 בדצמבר, 2008, צולמה באיי הפנינה שבפנמה. צילומי העונה השלישית החלו בפברואר 2009 בפיליפינים והסתיימו בחודש אפריל 2009 ‏‏. בעונה זו השתתפו 25 מתמודדים, בשונה מהעונות הקודמות בהן השתתפו 20. בעונה זו, שלושה מתמודדים פרשו מיוזמתם בעקבות התנאים הקשים, ומתמודדת אחת נאלצה לפרוש עקב פציעה ‏‏.

בדומה לעונה הקודמת, גם בעונה זאת ניתנה האפשרות להצביע במסרונים בתוכנית הגמר. אילן טל הודח בשלב המסרונים, ומבין המתמודדים האחרים ניצח שי אראל במסגרת הצבעה של חבר המושבעים. מדורי הרכילות בעיתונים החלו לדווח על מעשיה, ובחודש יוני 2008 הופיעה תמונתה בשער השבועון “לאשה”. מחודש דצמבר 2008 היא מנחה יחד עם ליה גיל תוכנית אירוח בשם “שורדות בבית” בערוץ 10, את ליה החליפה בסופו של דבר מירית וקנין מהעונה השנייה של הישרדות. מוקדם יותר היום קרא שר הביטחון, אהוד ברק, לממשלה לפעול למציאת פתרון שיאפשר את המשך שידורי הערוץ. “הממשלה צריכה לאפשר לערוץ 10 פרק זמן נוסף לשלם את חובו, להסדיר את קיומו ואת המשך שידוריו”, אמר ברק.

עידו קוז’יקרו: “אני עובר הטרדות קשות”

לגמר הגיעו המתמודדים דן מנו, נעמה קסרי ונועם טור. לאחר הצבעת חבר המושבעים זכתה נעמה קסרי במקום הראשון, במקום השני נועם טור ובמקום השלישי דן מנו בלי אף קול. בעונה הראשונה, אשר צילומיה החלו ביוני 2007, המתמודדים שהו 52 ימים באי בודד בפארק הלאומי “לוס האיטיסס” שברפובליקה הדומיניקנית. הפרס בו זכתה המנצחת בעונה הראשונה, נעמה קסרי, הוא 645,000 שקלים במזומן, ורכב שטח מתוצרת לנד רובר.

גיליתי לו שאצביע נגדו ואף ביקשתי ממנו שיצביע נגדי. בוקי ניסה להדיח אותי כמה פעמים ואף אמר שבשביל להשאיר את עצמו במשחק הוא מוכן להדיח אפילו את יוליה. בוקי הבין שזה המשחק, לשרוד, והוא צדק כשאמר את שאמר. בטוח שאם לא היה מדובר בבוקי אז לא הייתם חושבים על המודח ה”נבגד” אלא על המדיח שעשה את המהלך הנכון ואת מה שכל אחד מכם היה עושה.

הישרדות VIP, עונה 5: משחק המושבעים

התוכנית צולמה באי קו-פו (קו-ג’ום) שבתאילנד בשנת 2011, ועלתה לשידור במאי 2012. בעונה זו התמודדו 16 מפורסמים וידוענים בקרב הציבור הישראלי, המתחרים זה בזה על פרס בשווי מיליון ש”ח. החל משלב מסוים כל מתמודד שמודח מהתוכנית הופך להיות חלק מחבר מושבעים, שמטרתו העיקרית היא לקבוע מי הוא “השורד היחיד” באמצעות הצבעה שנערכת בסוף התוכנית.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב ולפתוח דיונים בפורומים השונים, אז הרשמו עכשיו והצטרפו לעשרות אלפי משתמשים רשומים. זה כשבועיים, אדם המתחזה לחבר של קוז’יקרו, שולח הצעות מגונות לנשים קוז’יקרו מצידו הגיש אתמול, שני, תלונה במשטרה. אשכול זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות. זיו גלברט זכה ב-50,000 ש”ח בגירוד כרטיס חישגד במשימת פרס.

הישרדות VIP עונה 3

על ניצחון במשימת החסינות, ניתן ל־”אנטינג אנטינג” לצפות בהדחה של “קפרה” ולבחר למי הם רוצים לתת חסינות. ירדן זכתה בשרשרת החסינות האישית ובמועצת השבט העבירה אותה לבני. במשימת החסינות הראשונה ביום השני נפצע המשתתף מייקל לואיס, מה שאילץ אותו לפרוש מן התוכנית.

ב-2008 השתתף בקמפיין הראשון שלו יחד עם בר רפאלי. אם באגו עסקינן, אז דורון מלך האי הוא הסופר אגו שלי. הוא מנגנון ההדחקה שלי, הוא זה שמשכיח קשיים ובכל פעם שהוא מופיע לא מאפשר לי לסטות מהדרך. לשורד זה ניתן צמיד הווטו, ולכן לא היה זכאי להצביע במועצת שבט זו.

פרק 27: מסע החנופה של שגב

הפרס שהובטח תחילה למנצח בתוכנית היה רכב שטח ודירה בפרויקט “מצפה בראשית” שבגליל. הפרסום הרב שקיבל פרויקט “מצפה בראשית” בשידור התוכנית גרם למאות צופים להתעניין בדירות המוצעות בו. אלו גילו עד מהרה שיזם הבנייה, “חברת מיישבי הגליל”, נקלע לקשיים כלכליים כבדים, והקרקע שעליה היה אמור לקום הפרויקט נמצאת תחת חסותו של כונס נכסים. פסקה זו מתייחסת רק לאופן המשחק המשותף לכל העונות. השינויים באופן המשחק בכל אחת מהעונות מתוארת תחת הפיסקה של כל אחת מהעונות.

מירית וקנין שזכתה במקום השני זכתה ב-100,000 ש”ח על תואר “מקום שני”. חברת אבוט-רייפ-המאירי הכחישה את הטענות וטענה כי “כל טענה אחרת משקפת חוסר הבנה בעשייה טלוויזיונית בכלל ובהפקת ריאליטי בפרט”. פורמט התוכנית מבוסס על התוכנית הישרדות שמשודרת בארצות הברית בערוץ CBS וכן במדינות רבות נוספות. זאת התדמית שיצרתי לעצמי, ובמודעות מלאה, ואני לא מתכוון להתנצל על כך.

צופים לאחרונה

משימת אי המתים – כל מתמודד שהודח מהמשחק נשלח ל”אי המתים”, אי שלישי ונפרד מהאיים שעליהם חיו שני השבטים. המתמודדים במשחק ה”שוטף” לא היו מודעים לקיומו של אי זה. המתמודדים שהודחו מהמשחק, נשלחו לאי במטרה לקבל הזדמנות לחזור למשחק. על המתמודדים המודחים באי היה לשהות לבדם במשך שלושה ימים. לאחר שלושה ימים היה מגיע המודח הבא לאי, והשניים היו מתחרים במשימת אתגר האחד נגד השני. המפסיד במשימה יצא מהמשחק באופן סופי ואילו המנצח היה מחכה למודח הבא וחוזר חלילה.

לאחר תיקו בין אנה וענבל, השניים ניגשו למבחן האש אשר בו ניצחה אנה. עזאם ומשה נשלחו באופן זמני לשבטים האחרים כ”משרתים” שלהם. כתוצאה מכך, עזאם לא נשלח למועצת השבט של שבט טיניום, ומשה היה חסין והצביע במקומו. לראשונה בתוכנית, הייתה בקתת משא ומתן שאליה מגיעים בכל פעם זוג (מתמודד מכל שבט), ושם הם דנים במשא ומתן על חפצים ופרסים אחרים, ומחליטים מי ייקח מה. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 55: הגמר הגדול

“חשוב שיהיה ערוץ מסחרי נוסף וחשוב ביותר לשמור על מקום עבודתם של מאות משפחות בישראל”, הוסיף. איתי שגב זכה הלילה (רביעי) בגמר הישרדות וי-איי-פי. שגב זכה בפרס בשווי מיליון שקלים אחרי שגבר על המתמודדות שהעפילו עמו לגמר, ענת הראל ואנה ארונוב. הצפייה בהישרדות מחזירה אותי לשם, או אולי מביאה את העבר אל ההווה. קשה לי לצפות, והרבה פרקים לא ראיתי (למעט הייליטס מהאינטרנט).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן