סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » השוטר הטוב עונה 2 פרק 3

השוטר הטוב עונה 2 פרק 3

יונה מעדיפה להישאר בכלא ודוחה את עזרתו של דני שבמשימתו הראשונה נשלח לאבטח את ביתו של היועץ המשפטי.322הצנחן15 באוגוסט 2019פועל בניין נוסף נופל אל מותו אך החקירה נעה לכיוון בלתי צפוי ומעמידה את דני במבחן. יונה מתקשה להשתחרר מטראומת השהייה בכלא ומסרבת בתוקף לרעיון שאייזיק יחזור הביתה. העונה צולמה החל מנובמבר 2018, ועלתה לשידור ב-15 באוגוסט 2019. גדי יסעור (יפתח קליין) (עונה 3) חבר מימי בית הספר של דני, פאנסקסואל ניהל איתו סוג של רומן. נורית (גליה ישי) (עונה 2), חברה של יונה שפיתתה את דני לשכב איתה. אילאיל בינדר (יונית טובי) (עונה 3, אורחת בעונה 1) המחליפה של קורין.

ב-20 ביוני 2017 נמסר כי נטפליקס תפיק גרסה אמריקאית לסדרה בשיתוף עם Yes ומפיק הסדרה המקורית יואב גרוס. העונה הראשונה של הסדרה בעלת אותו השם, עלתה בנטפליקס ב-21 בספטמבר 2018. בסדרה מככב טוני דנזה (במקור תפקידו של משה איבגי) לצידו של ג’וש גרובן.

לוח שידורים יומי: ערוץ ההומור 02-08-2022

בתחילת 2019 הודיעה נטפליקס שהגרסה האמריקאית לא תחודש לעונה שנייה. כולם מחכים שמשהו שיקרה, שעניינים יזוזו, שלא יכול להיות שזו האמת, שאלה החיים, הם נאחזים בהבטחות ומאמינים בשקרים כי זה נוח, ומתעוררים כשמאוחר. עונה שלישית לקומדיה האהובה והנצפית ביותר ב-yes בכיכובו של יובל סמו. השוטר הטוב 3 יוצאת לדרך כמה מטרים אחרי קו הסיום של העונה הקודמת. דרך נוספת לצפות בסדרה היא באמצעות קישורים ומקורות צפייה ברשת. ריכזנו בפוסט זה מגוון אפשרויות לצפייה ישירה בתוכן הסדרה אונליין.

בשנת 2010 כתבו היוצרים סדרה משטרה בהשראת הסדרה האמריקאית רינו 911. בסדרה זו גילם יובל סמו את אחד השוטרים בתחנה לצד גיא לואל שגילם את מפקד התחנה, נתי קלוגר שגילמה את תפקיד היומנאית, רותם זיסמן-כהן בתפקיד שוטרת צעירה, ויגאל עדיקא ולואי נופי כשוטרי סיור. מקורית15 באוגוסט 2015 – הווה (7 שנים)קישורים חיצונייםהאתר הרשמידף התוכנית ב-IMDb השוטר הטוב היא סדרת דרמה קומית ישראלית שיצרו ארז אבירם ותומר אבירם. הסדרה עלתה לאוויר ב-15 באוגוסט 2015 בחברת YES וכבר בעונתה הראשונה הייתה לקומדיה הכי נצפית של YES בכל הזמנים. העונה השנייה של הסדרה עלתה לשידור ב-4 באפריל 2017 והסתיימה ב-12 ביולי 2017. צילומי העונה השלישית החלו בנובמבר 2018, והיא עלתה לשידור ב-15 באוגוסט 2019.

פרק: פרק 9

דני קונפינו (יובל סמו), שוטר במשרה מלאה, מוצלח ואהוב אשר שולט בתחנה ומכתיב את הכללים. לאחר שנים של חיים משותפים עם חברתו, דני, שעבר יום קשה בתחנה, נכנס לביתו ומגלה כי חברתו (ורד פלדמן) בוגדת בו עם אישה. לאחר שגילה, דני מחליט לעזוב אותה ואת בנה הקטן, שאותו הוא מגדל ואוהב כאילו היה בנו. מאחר ומשכורת של שוטר אינה מאפשרת לו לשכור דירה, דני חוזר לבית הוריו במטרה לגור שם באופן זמני. עם כניסתו לתפקיד של המפכ”ל החדש אלשייך, התחנה נכנסת למתח ודריכות כשעל הפרק צצות שאלות כמו מקצועיות, תדמית ציבורית, גאוות יחידה ושפם כן או לא. רבי המפקד (גיא לואל) אמור לקבל קידום ולעזוב ועד אז הוא שקוע בקידום “מורשת רבי” אותה הוא מתכוון להשאיר לפקודיו. סדרות TV – השוטר הטוב – עונה 3 – פרקים מלאים באיכות גבוהה – עם תרגום לעברית.

המשטרה משגיחה על הבית, אך אלירן מצליח לצאת ממנו ולהימלט לטורקיה באמצעות הדרכון של אחיו. רוסלן נמלט גם הוא ומחוסל בידי לייבו, אך גופתו לא נמצאה. ברקע נרקמת עסקת נשק בתיווכו של הראל, ומבוצעת על ידי לייבו בה עימאד מוכר מכולת נשק שנגנבה מצה”ל לחברת הביטוח תמורת תשלום כופר. מח”ש מתכוונת לבצע מעצרים על חם עם ביצוע העסקה. לייבו מחליט לקדם את העסקה מאחורי גבו של ברק, ונעצר על חם בידי מח”ש. מערכת היחסים של דני עם סטודנטית יפה לאומנות נתקלת במכשול.

השוטר הטוב 3

בדרך היא מסתבכת עם בני ברק של הנושרים ונאלצת לבחור בין שתי אהבות גדולות – האחת לחילוני והשנייה לחרדי. כששוטר נדקר במעלית סקי, טי-ג’יי מנסה להוכיח שהאדם שמואשם בדקירה חף מפשע, על אף שהניסיון עלול לעורר עליו את כעסם של חבריו השוטרים ושל אביו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . איתן ודני עורכים להוריהם מסיבת יום נישואין, אבל תמונות ישנות ואורחים לא צפויים גורמים למצב להידרדר.

STING TV – השוטר הטוב – עונה 3 – פרקים מלאים בממשק התוכן של יס – פרקים מלאים מכל העונות. VOD – השוטר הטוב – עונה 3 – פרקים מלאים בממשק ה-VOD של אתר וואלה (פרקים מלאים). פרק חדש של השוטר הטוב עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הקומדיה של yes שחוזרת בעונה שנייה, שמביאה את סיפורה של תחנת המשטרה ובמרכז ע… Netflix – השוטר הטוב – עונה שניה – פרקים מלאים בפלטפורמת התוכן המקוון של נטפליקס. STING TV – השוטר הטוב – עונה 2 – פרקים מלאים בממשק התוכן של יס – פרקים מלאים מכל העונות.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

דני מגיע לפגישה השבועית עם ראובן הפסיכולוג, אבל המפגש השגרתי הופך לאירוע בלתי צפוי… ניידת שנעלמה מציבה בעיה בפני דני שיוצא בעקבות הגנבים… בזמן שהקשר עם יזהר מתנתק ומתרבים הסימנים שמשהו אינו כשורה, דני חווה מחדש טראומת נעורי…

השוטרים זוכים להדרכה בעבודה להגברת המודעות להטרדה מינית. שוטר ישר, גם אם נלהב מדי, שואף לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ובתוך כך מתמודד עם הוריו המסוכסכים ועם עמיתיו הלא מוכשרים. חבר ילדות של דני (יפתח קליין בתפקיד אורח), חוזר לחייו במפתיע אחרי עשרות שנים, ומערער את בטחונו של דני ואת כל מה שהוא חשב הכיר וידע על העדפותיו המיניות. דני שנכנס לקומה לאחר שנורה בטעות על ידי חברו, חוזר לתחנה מתוך הבנה שהעבודה היא נחמה והמשטרה היא התשובה. במטרה לשפר את תדמית המשטרה, רבי מקים ספרייה בתחנה ודורש מהשוטרים להתחיל לקרוא… בעונה חדשה ומותחת במיוחד, דנה חוזרת לבני ברק על מנת לסייע לחני בפתרון תעלומת ענק.

השוטר הטוב עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה בלעדי הפרק המלא

בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. הסיבה האמיתית לבואו של מירון נחשפת, והוא עושה כמיטב יכולתו כדי לאתר את אביו. תוכנית ההשקעות החדשה של יזהר ואיתן מושכת את תשומת לב המשטרה. בעקבות הפעלת אלימות שלא לצורך, דני נאלץ להיפגש עם הפסיכולוג המשטרתי. השוטרים עסוקים בארגון מסיבת הפרידה לרבי בזמן שהוא יוצא לדייט גורלי…

VOD – השוטר הטוב – עונה 2 – פרקים מלאים בממשק ה-VOD של אתר וואלה (פרקים מלאים). השוטר הטוב היא סדרת דרמה קומית ישראלית הנוצרה על ידי ארז ותומר אבירם. הסדרה שודרה לראשונה ב-15 באוגוסט 2015 מטעם חברת התקשורת Yes, והעונה הראשונה זכתה להצלחה רבה שהביאה איתה 2 עונות נוספות. למטה ריכזנו קישורים מעודכנים לסדרה השוטר הטוב עונה 3 לצפייה ישירה. למטה ריכזנו קישורים מעודכנים לסדרה השוטר הטוב עונה 2 לצפייה ישירה. Copyright © 2016 השוטר הטוב לצפייה ישירה, פרקים מלאים, powered by Blogger.

פרק: פרק 10

טוני הגדול מתנדב להעיד במשפט חשוב כדי ללון בבית מלון יוקרתי עם חברתו, והכול על חשבון המדינה. חבר ותיק של טוני הגדול בורח מהכלא ועובר לגור איתו – כשהוא מחופש לאישה. דוגמנית-על מהממת מאוהבת בטוני הגדול – וטי-ג’יי לא מבין מה היא מוצאת בו. בינתיים, המשטרה מחפשת קצות חוט בנוגע לרוצח בתחפושת.

דני, שוטר שאוהב את העבודה ושעובד לפי הספר, עובר משבר בחייו האישיים ונאלץ להעריך מחדש את מצבו בתחום הרומנטיקה ובתחום המגורים. השוטרים נכנסים למתח לקראת חידון המורשת השנתי של המשטרה… אייזיק עובר לגור בבית למורת רוחו של דני שמתפוצץ על יונה… 311לחזור15 באוגוסט 2019דני ורבי מתאחדים מחדש בתחנת המשטרה ומשיקים את שנת המפנה.

איפה אפשר לצפות בעונה 2 של השוטר הטוב?

דני מנסה את מזלו במישור הרומנטי, ומשפחתו חווה תהפוכות. יובל סמו, לאורה רבלין, אורי גבריאל, גיא לואל, יגאל עדיקא, אלון חמאווי, ורד פלדמן, יונית טובי. דני קונפינו, השוטר המשעשע והבלתי צפוי חוזר לעונה שנייה מלאת תהפוכות…

  • על הסדרה – השוטר הטובהשוטר הטוב נולדה בהשראת הסדרה האמריקאית “רינו” עם קווי דמיון דומים, והיא מגולמת על ידי השחקנים יובל סמו לואל, נתי קלוגר, רותם זיסמן-כהן, יגאל עדיקא ולואי נופי.
  • השוטרים עסוקים בארגון מסיבת הפרידה לרבי בזמן שהוא יוצא לדייט גורלי…
  • איתן ודני עורכים להוריהם מסיבת יום נישואין, אבל תמונות ישנות ואורחים לא צפויים גורמים למצב להידרדר.

סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. בעקבות לכידתו של פושע מבוקש ופציעתו בשוגג, השוטרים שומרים עליו בבית החולים במשמרות. אלירן חן חותם על הסדר עד מדינה, ומשוחרר למעצר בית בבית אמו, על מנת שיוכל להיפגש עם רוסלן מנחמוב – שוטר שרצח יחד איתו את גנשווילי.

מנאייכ עונה 2 פרק 1

על הסדרה – השוטר הטובהשוטר הטוב נולדה בהשראת הסדרה האמריקאית “רינו” עם קווי דמיון דומים, והיא מגולמת על ידי השחקנים יובל סמו לואל, נתי קלוגר, רותם זיסמן-כהן, יגאל עדיקא ולואי נופי. העונה הראשונה של השוטר הטוב נרכשה לשידור על ידי נטפליקס והיא זמינה היום לצפייה בכ-150 מדינות ובתרגום לעשרות שפות. השוטר המשעשע והבלתי צפוי חוזר לעונה שנייה, בה מפקד התחנה מנסה להנחיל מורשת לשוטרי התחנה העסוקים בעצמם ומבין שאין מה לדבר על הישגיות ומקצועיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן