סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » השוטרים קשת 12

השוטרים קשת 12

החופש האומנותי על במה הכוללת שחקנים, רקדנים ונגנים מעניקה לילדים חוויה יוצאת דופן של ביטוי ללא מחסומים וללא היסוסים… סיפור קסום הנכתב ע״ י הסופרת המוערכת מרים רות ובאיורה של אורה אייל, המושתת על שישה חברי קיבוץ אמיתיים שחוו את החוויה הזו בעודם היו בני ארבע שנים. ההצגה כוללת תלבושות, בובות וכל מה שאפשר לנגן, לנוע ולחלום עליו.

מדובר על סיום קורס של בני הנוער שמתנדבים ומסייעים לכוחות הכבאות במקרי חירום לאחר שעברו הכשרה מקצועית על ידי לוחמי האש. רציתי להרשם עם 5 נכדים, אך המחיר מוגזם! מכון וייצמן הוא ממלכה לעובדיו ולעשירים בלבד. נדרשת רכישה של שני כרטיסים לפחות כדי להשתתף בפעילות. במסגרת הפעילות נרוץ, נחקור, נצטלם ונגלה יחד עד כמה המים משמעותיים ומרכזיים בחיים שלנו, ועד כמה הם חשובים לקיום החיים בכלל. בהתאם לחומר הראיות, יוחלט האם להביא את 3 החשודים שנעצרו היום לבימש ראשל”צ בבקשה להאריך את מעצרם.

סדרות לראות

בקרוב בקשת 12 תעלה ‘השוטרים’, דרמת מתח חדשה שיצרו במאי ‘פאודה’ רותם שמיר ויובל יפת בהפקת ‘קודה’. הזמר, הרחובותי, בן בר, נכנס בימים אלו לעולם המשחק כאשר הצטרף לקאסט של סדרת הטלויזיה, “השוטרים” שעלתה בימים אלו בשידורי קשת 12. בן מגלם בסדרה את את הדמות של חגי- אחד החיילים הקרובים של מאור עזרא. יש לציין כי בר זכור גם מתוכנית הריאליטי, גוט טאלנט ישראל- בעונה הראשונה כאשר זכה לגולדן באזר של מאור זגורי שהאמין ביכולות של בר להתקדם בתוכנית. במאי 2008 הגישה אשתו של מור, ליטל, בקשה להכיר בה ובמשפחתה כנפגעי עבירה. כחלק מהפנייה מבקשת מור לקבל עדכונים לגבי תנאי השחרור של הנאשמים בפרשה, מחשש שינסו לפגוע בה.

כל קבוצה בנויה מ-4 שחקנים, הנרשמים מראש ויחד לטורניר כקבוצה, כאשר 3 משחקים והרביעי שחקן חילוף. הכלבה שייכת לילדה הנעזרת בה בטיפול ריגשי ולסבא כבד ראייה הקשור אליה מאוד. מלול הולך להעלות את הארנונה בשנה הבאה. הביצה עוברת מדמות לדמות ולאחר ניסיונות רבים, כישלונות ועלבונות, היא חוזרת אל המוכר והנכון ומתפתחת שם.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

שבוע לאחר מכן נזרקו שני רימונים על תחנת המשטרה שבכניסה לעיר. לאחר חודש נורתה רקטת לאו אל התחנה וגרמה לפציעתו של שוטר. כשהוא מגיע, הוא מגלה שמעמד המשטרה רעוע והעיר נמצאת במצב שבו עבריין אחד, מאור עזרא (שלומי יפרח), וחייליו מטילים טרור בעיר כאשר אפילו השוטרים מפחדים ונותנים להם לעשות כרצונם בעיר.

בהמשך, כשהמאבק יהפוך לאישי, עמוק, ומאיים יותר הוא ימצא את עצמו מקריב יותר ויותר ומשיל מעליו את דמות השוטר. ניסן (נמרוד הוכנברג) – חייל בכיר בארגון, צלע שלישית למאור ובאומן. איש סודו של מאור, המנהל עבור את המועדונים והקזינו. תום שנהב (אביב בוכלר) – בתם המתבגרת של אלון ומיקי, תלמידת כיתה י”א. חברה של עמית. נעימת הנושא הנלווית לפתיח הסדרה, היא השיר “נהריה” בביצועו של מייק בורשטיין. חבריהם של השוטרים במרחב גליל ותחנת נהריה, גינו את פעולת השוטרים, אולם במקביל הצביעו על חוסר התמיכה מצד הפיקוד העליון של המשטרה שהייתה מנת חלקם של השוטרים בתקופה שקדמה לפעולתם.

גם סוללת הידוענים לא עוזרת ל”השוטרים” החדשה להמריא

ב-10 באוקטובר 2006, הושלכו רימונים לביתו של אלדד חדד ולביתו של ראש העיר, ז’קי סבג. באותה עת נראו שניים מאנשיו של מור מתצפתים על ביתו של אביו של אשור, ככל הנראה כהכנה לתקיפה נוספת. עיריית רחובות מזמינה את תושבי דרך יבנה למפגש מקוון, לגבי תוכניות הפיתוח של רחוב דרך יבנה וחידושו. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. חודש לאחר המעצר של עזרא, המשטרה חוגגת את חג השבועות ונדמה שהשקט חזר לעיר. אך במהרה אלון והצוות מגלים שיש להם אויב חדש, מסוג אחר לגמרי.

עיריית רחובות, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, אורית שרגאי ורשת חוויות מזמינים את המשפחות המיוחדות לאירועי קיץ מיוחדים עבורם. ״השוטרים״ מבוסס על סיפור חייו של שולם השוטר ישר כח . כמו כן, אמנם לא ניתן לדעת איך תתפתח העלילה בהמשך, אבל בהתחשב בהשתלשלות האירועים עד כה ובכמות הפרטים הזהים לפרשה המקורית – נראה כי לא באמת אפשר להפתיע אותנו, וכי הסוף די ידוע מראש.

אטרקציה ברחובות! הערב (רביעי 3. בשעה 18:00 ילדי רחובות מוזמנים לתחנת מכבי האש ברחובות לצפות בתרגילים בהשתתפות צופי האש רחובות

הסדרה צולמה ברובה בצפון הארץ ובנהריה, הסדרה נכתבה בהשראת פרשת השוטרים הנוקמים, כאשר בתחילה שם הסדרה היה “השוטרים הנוקמים”. הסדרה עוסקת באלון (צחי הלוי), קצין בילוש מצטיין שחוזר מתל אביב לעיר מולדתו נהריה, עם אשתו מיקי (שני כהן) וביתם, על מנת לשפר את מעמדה של תחנת המשטרה. אלא שלאט לאט הוא מבין שהתפקיד לא פשוט כמו שחשב.

אלון שנהב (צחי הלוי), קצין בילוש מצטיין שמוצאו מנהריה ועבר לתל אביב-יפו, מתבקש לחזור לעיר מולדתו ולתפקד שם כקצין בילוש במשך שנה. כשהוא חוזר הוא מגלה שבעיר פועל ללא הפרעה, ארגון הפשיעה של מאור עזרא (שלומי יפרח). אלון מבין שעל מנת להילחם בעזרא, ראשית עליו לשקם את מעמדם הציבורי של השוטרים בעיר. ארץ הגעתון והייקים שהקימו תעשיות פאר יש מתח מעל ומתחת לפני השטח. כי מעיר של חלוצי התעשייה בצפון, עיר של בתי מלון בו בילו הוריי את ירח הדבש שלהם, מסתובבות כעת צרעות והעיר מייצגת ייאוש רשע ופשע. ומוסיף בטיילת הגעתון לגלוש וכבר כמעט אין תקווה לעיר.

בחירות 2022! בארבעת מערכות הבחירות האחרונות עמד אחוז ההצבעה של תושבי רחובות על כ69%

מתוך הכלים השבורים האלו צמחה פרשת השוטרים הנוקמים. זו הפרשה שהייתה הבסיס לתסריט של השוטרים. סדרה ישראלית חדשה לצפייה ישירה ערוץ 12 מאקו לייב. צחי הלוי הוא קצין הבילוש המצטיין שמגיע לנהריה, עיר הולדתו, כדי לנקות אותה מהגרורות של מאור עזרא, עבריין על.

הדיירים שגרים ברחוב דרך יבנה והצביעו למלול/קינד אשמים במצב הזה. עוד כמה חודשים יבטלו לכם את כל החניות ברחוב ונראה מה תעשו. מכון דוידסון ברחובות מזמין את התושבים לפעילות הקיץ של מוזיאון גן המדע בה יחנכו המשתתפים את בניין המעבדות החדש של גן המדע.

במהלך חודש ספטמבר עיריית רחובות תפתח קורס גישור לתושבי שכונת אושיות בעלות מסובסדת

לאחר שהוא חווה השפלה על בשרו, אלון מבין שעל מנת להילחם בעזרא, עליו קודם לשקם את מעמדם של השוטרים בעיר. בתחילה סברו במשטרה כי מטעני הנפץ הונחו על ידי מתחריו של מור מהעולם התחתון. פריצת הדרך בחקירה הגיעה במהלך חקירתו של חיים משה, רכז מודיעין במשטרת עכו.

© 2022 כל הזכויות של כלל הפודקאסטים שמורות ליוצריהם, כל זכויות שאר תכני האתר שמורות לצוות האתר. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. קישורי השפה נמצאים בראש הדף מול כותרת הערך.

בימי שלישי החל מ 9.8 אתר הפרדסנות ברחובות יערוך סיורי עששיות לכל המשפחה – יש לבצע הרשמה מראש

למטה ריכזנו מספר קישורי סטרימינג המאפשרים צפייה מקוונת בפרקים המלאים מהסדרה “השוטרים”. סיבוב ה של גביע המדינה יתקיים בין התאריכים 2-3.9 כאשר מכבי שעריים תפגוש את מכבי אשדוד והפועל מרמורק תפגוש את בית”ר בת ים תל אביב. כל עיר שמכבדת את עצמה (ואת התושבים שלה….) מסבסדת עבור התושבים כרטיסים לפעילויות מתוך העיר!!

במהלך חודש אוגוסט מיטב הצגות הילדים מגיעות להיכל התרבות ברחובות. לתשומת לב תושבי רחובות לרגל יציאה לחופשת הקיץ יחולו שינויים בפעילות ספריות רשת חווית ברחבי העיר. “מזמינה את כל ההורים להירשם חינם ל״אייקסט״ ולנצל את ההזדמנות והחופש הגדול להאזין חינם לספרים לילדים, נוער ומבוגרים , אמצעי נוח בעידן של ימינו לקרב את הילדים והנוער בדרך אחרת ושונה לספרים וספרות ״. מניח שזה קרה לך לראשונה, לי לעיתים קרובות מאד בהרבה הזדמנויות, והמבין יבין.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוצאה היא סדרת אקשן משטרתי מעוררת רגשית, שאמנם נשענת בכבדות על קלישאות הז’אנר אבל עדיין עושה את העבודה הודות לסיפור יוצא הדופן והגיבוי מהחיים עצמם. כי מצד אחד, הם חוטפים לא מעט בהתפרעויות של החרדים בבני ברק. אבל מצד שני, השוטרים האלה מחפשים מאיפה להקריץ קנסות ומתעמרים במפגינים בבלפור. שלל סדרות המשטרה שעלו לאחרונה – “מנאייכ”, “בלאקספייס” ועכשיו גם “השוטרים”, שעלתה אמש (ב’) בקשת, לא יעזרו לכם לגבש דעה לגבי המציאות הנוכחית אבל אולי יחדדו את תמונת המצב. המשטרה הפכה לשק החבטות של כל הגורמים המעורבים בדבר – פוליטיקאים, אזרחים וכנראה גם גורמים מגופה ובשרה שנמצאים ברמות הפיקוד העליונות במוסד המשטרתי. אם המשטרה לא מסוגלת לדברר את עצמה באופן שמעורר את האמפתיה של הציבור, בואו ניתן לטלוויזיה לעשות את זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן