סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » השוטרים פרק 1

השוטרים פרק 1

בצ´סטר מיל, עיירה מנומנמת במיין, חיים אנשים רגילים את חייהם במסלול שנראה נוקשה וקבוע מראש. ואז, בוקר אחד, יורדת על צ´סטר מיל כיפה שקופה של… דייל ברברה, חייל משוחרר ממלחמת עיראק שנקלע לעיר, כבר היה בדרכו אל מחוץ לעיירה כשהכיפה שינתה את תוכניותיו. בימים הבאים הוא מוצא עצמו מתמודד מול ביג ג´ים רני, סוחר מכוניות ופוליטיקאי מקומי, במאבק אימתני על חייהם ונפשותיהם של תושבי העיר הלכודים תחת הכיפה, מבוהלים ומבולבלים.

אלון שנהב (צחי הלוי), קצין בילוש מצטיין שמוצאו מנהריה ועבר לתל אביב-יפו, מתבקש לחזור לעיר מולדתו ולתפקד שם כקצין בילוש במשך שנה. כשהוא חוזר הוא מגלה שבעיר פועל ללא הפרעה, ארגון הפשיעה של מאור עזרא (שלומי יפרח). אלון מבין שעל מנת להילחם בעזרא, ראשית עליו לשקם את מעמדם הציבורי של השוטרים בעיר. השוטרים – פרק 1 המלא (יוטיוב)sdarot.dev – השוטרים – פרקים מלאים לצפייה ישירה באתר סדרות טי וי.

שירי מימון כשחקנית בסדרה

זאת על פי בקשת פרקליטיהם, שטענו כי נשקפת לשוטרים סכנה לפעולת נקמה מצד ארגונו של מור. ב-27 באותו חודש פורסמה בעיתון “ידיעות אחרונות” מודעת אבל פיקטיבית לאברהם אזולאי (גיבור הסרט “השוטר אזולאי”), ועליה היו חתומים, בשמם המלא, כל השוטרים שנחשדו במעורבות בתקיפת מור. מור או מקורביו נחשדו בפרסום המודעה אולם מור הכחיש זאת. לאחר שאלון חווה השפלה פומבית על בשרו למרות מעמדו כשוטר, מבין אלון שכדי להילחם במאור עזרא, יצטרך קודם כל לשפר את מעמד השוטרים בעיר.

  • באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .
  • מורידים – השומרים – Watchmen – פרקים מלאים לצפייה והורדה באתר מורידים.
  • מיקי מתחילה לבנות תיק נגד עזרא, אך במישור הכלכלי.

בשנת 2005 נזרקו רימונים על דירותיהם של רמי מוסא, ורכז המודיעין מאיר נחום. בנוסף, נעשה ניסיון התנקשות בסגן ראש העיר, דני הירש, בבית קפה הומה אדם. כמו כן, נעשה ניסיון להניח מטען נפץ בביתו של רון פרומר, ראש העיר הקודם. החקירות שוב הוליכו לארגונו של מור ושוב לא הבשילו לכתבי אישום. ב-10 באוקטובר 2006, הושלכו רימונים לביתו של אלדד חדד ולביתו של ראש העיר, ז’קי סבג.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

ערך מורחב – השוטריםבראשית 2021 שודרה בקשת 12 הסדרה “השוטרים”, דרמת פשע המבוססת על סיפורם של השוטרים הנוקמים. מיכאל מור, עבריין יליד נהריה, הקים ועומד בראש ארגון פשע גדול בעיר. עסקיו כוללים בין היתר גביית דמי חסות ותפעול בתי הימורים. אנשיו של מור נחקרו מספר פעמים בחשד לתקיפת מתקנים של משטרת נהריה וזריקת רימונים על בתים של שוטרים ואנשי ציבור. ב-16 במאי 2000 הושלך רימון אל ביתו של יוגב אלימלך, ראש צוות בילוש במשטרת נהריה. שבוע לאחר מכן נזרקו שני רימונים על תחנת המשטרה שבכניסה לעיר.

יואב קשתי (דניאל גד) – שוטר צעיר במשטרת נהריה. משתתף במבצע הנקמה נגד ארגון הפשע של מאור עזרא. מעיר של בתי אבות ובתי מלון של פעם, כאלו שעושים לך חשק לחזור אליהם ללילה נוסף של אהבה. השוטרים בעיר מרגישים חסרי ישע ומי שקובע את סדר היום הוא הפשע.

השומרים עונה 1 פרק 1 – לצפייה ישירה

“לירז באומן” – יד ימינו של מאור והמח של הארגון, משחק דור הררי. “קובי אדרי” – רכז המודיעין של תחנת נהריה, משחק מאור שוויצר. איזי בכר (שלום אסייג), חוקר מח”ש ותיק, מגלה רגע לפני פרישה שברק (עמוס תמם), חברו הטוב ביותר וקצין משטרה מצטיין, חשוד בפרשת שחיתות חמורה ומדממת. החיים כפי שהכיר אותם מתרסקים לאלף רסיסים. הסיפור הוא על בלש שתופס פושעים בכל הכוח והאקר לשעבר שמשתמש באינטליגנציה שלו כדי לפתור הכל. השניים נפגשים באוניברסיטת המשטרה כפרופסור וסטודנט, והם משתפים פעולה יחד לחקירת מקרה.

עלילת הסדרה השומרים מבוססת על הרומן הגרפי מבית DC Comics, אך בניגוד לספרי הקומיקס עוברת עיבוד קל מחדש כאשר היא מתרחשת בעידן המודרני. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

הכל התחיל באידיליה…..עד שבא צחי הלוי

יש איזה שיר שהתנגן פעם אחת באירוע שמאור עזרא היה בו שאלון בא לצרוח עליו ופעם אחת שהוא דיבר עם הסגן שלו והעלה את הווליום של הרדיו, מישהו יודע על מה… מאור עזרא שחשב שבאומן זה שניסה לפגוע בו שלח אנשים להוריד את באומן ואת חייליו, אבל הם הצליחו להוריד רק את החיילים שלו, עמית… שלום לכל גולשי האתר וברוכים הבאים לפורום השוטרים! בפורום זה, תוכלו לדון לגבי הסדרה, כמו כן, בפורום זה תוכלו למצוא כתבות, מידע ודיונים לגבי…

כשהמלחמה שלך מסכנת את המשפחה שלך, אתה מוכן ללכת הכי רחוק שאפשר – אחרי עשרים שנה אלון חוזר לנהריה לעיר ילדותו ומגלה שהוא צריך להילחם עליה אבל אין לו מושג למה הוא נכנס. שאלה מעניינת נוספת היא כיצד הסדרה מצליחה להתמודד עם חווית הנטישה של החברה הישראלית ושל הפרקליטות את השוטרים הנוקמים במציאות. סדרת הטלוויזיה “השוטרים” עלתה לשידור ב-25 לינואר 2021, וכעת היא משודרת באופן רשמי בערוץ הטלוויזיה קשת 12 ובממשקי ה- VOD של חברות התקשורת. עם זאת, אפשר לצפות בפרקים המלאים של הסדרה גם במקורות שונים ברחבי הרשת, כמו למשל באתר Sdarot TV ומאקו. כשהוא מגיע, הוא מגלה שמעמד המשטרה רעוע והעיר נמצאת במצב שבו עבריין אחד, מאור עזרא (שלומי יפרח), וחייליו מטילים טרור בעיר כאשר אפילו השוטרים מפחדים ונותנים להם לעשות כרצונם בעיר.

יום שישי, 17 באוקטובר 2014

קצין בילוש מצטיין חוזר לעיר ילדותו נהריה, אך מהר מאוד מבין שהעיר שינתה את פניה ומחליט לצאת להילחם בפשע השורץ בעיר. אחרי הפרק האחרון נראה שזה יהיה בדיוק כמו במציאות. אותם הדברים שחשפו את השוטרים במציאות, אותן הפעולות…

אלון שנהב (צחי הלוי) – קצין בילוש מצטיין מנהריה שעבר לתל אביב-יפו. הוא מתבקש לחזור לעיר מולדתו ולתפקד שם כקצין בילוש במשך שנה כדי לקבל הזדמנות ללימודים מחוץ לישראל. מנהל את מבצע הנקמה נגד ארגון הפשע של מאור עזרא. שחיתות במערכת המשטרתית, סתימת פיות, קשר מעוות בין שוטרים לפושעים וקצין אחד עם חוש צדק שמוצא עצמו במבוי סתום מול אטימות של הדרגים גבוהים. את הסדרה יצרו וביימו רותם שמיר ויובל יפת.

עוד סדרות ישראליות לצפייה ישירה שאולי תאהבו

ג’יימי הוא הצעיר במשפחה, הוא הרגע סיים את מסלול המשפטים בהרווארד ומאז ומתמיד נחשב לילד המועדף של המשפחה. אך כשהוא לא יכול להתחמק ממסורת המשפחה ג’יימי מחליט לוותר על עתיד מבטיח בתחום המשפטים והופך לשוטר טרי. חייו של ג’יימי מקבלים תפנית כאשר הוא מתבקש לסייע בחקירה משטרתית סודית שאפילו אביו לא יודע עליה ואחת שיכולה להשפיע על מורשת המשפחה. אז המשימה צלחה חלקית, באמת הפיצוץ עבד ואף אחד לא נפגע כמתוכנן, אבל מנהל התחנה החליט לדבר עם מאור עזרא והם ישמרו עליו בתמורה לכך שלא יגיב,…

ביום שני היה הפרק השני, השוטרים מכינים מטען כדי להפחיד את מאור עזרא, אבל רק כהרתעה, לדעתכם זה יעבוד? או שאולי בכלל מישהו ייפגע והמלחמה רק תגבר בניהם? במאי 2008 הגישה אשתו של מור, ליטל, בקשה להכיר בה ובמשפחתה כנפגעי עבירה. כחלק מהפנייה מבקשת מור לקבל עדכונים לגבי תנאי השחרור של הנאשמים בפרשה, מחשש שינסו לפגוע בה. לטענתה, בטיול שעשתה ברחובות נהריה היא פגשה את אחד השוטרים הנאשמים.

הסדרה הזאת מצויינת

הסדרה צולמה ברובה בצפון הארץ, והיא נכתבה בהשראת פרשת השוטרים הנוקמים. צחי הלוי יככב בתפקיד הראשי כקצין בילוש מצטיין שחוזר לעיר ילדותו נהריה, אך מהר מאוד מבין שהעיר שינתה את פניה ומחליט לצאת להילחם בפשע השורץ בעיר. דניאל גד ושוויצר יגלמו שוטרים ממחלקת הבילוש בראשה עומד אלי פיניש. הזמרת והשחקנית שירי מימון תגלם עורכת דין פלילית.

סדרה חדשה מהמפיקים של “מחשבות פליליות” ו-“עמודי תבל” עוקבת אחר קרל היקמן (וויליאם פיצ`נר, “נמלטים”) המקבל בקש… “סיגל אלפסי” – מנהלת בית הספר של תום, והאקסית של אלון, משחקת הדר רצון-רותם. “ניסן” – חייל בכיר בארגון הפשיעה וגלגל שלישי למאור ובאומן, משחק נמרוד הוכנברג. “עמי עטיה” – בלש במשטרת נהריה, וחבר ילדות של אלון מנהריה, משחק אלי פיניש. יש לה ראש טוב על הכתפיים והיא רודפת צדק ויושר. שולה שרעבי (ריטה שוקרון) – אמו של אלון, מתגוררת עם בעלה בנהריה.

עונה 3 – פרק 5

ביים אותה רותם שמיר והתסריטאי הראשי הוא יובל יפת. הסדרה צולמה ברובה בצפון הארץ ובנהריה, הסדרה נכתבה בהשראת פרשת השוטרים הנוקמים, כאשר בתחילה שם הסדרה היה “השוטרים הנוקמים”. “השוטרים” מבוססת על סיפור אמיתי, פרשת “השוטרים הנוקמים” שהתרחשה בנהריה בשנת 2006.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן