סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » השוטרים פרק אחרון

השוטרים פרק אחרון

רוסריו מתחזה לאישה ממוצא צ’יליאני שעוסקת בסחר בנשים. היא מצליחה לסגור עסקה עם היווני. באוטיסטה, פביו והאיטלקי מחלצים ארבע בחורות, אבל חוליאנה אינה ביניהן. דנטה מצדו קונה את חוליאנה ושולח אותה לפרגוואי בזהות חדשה. באוטיסטה מונע מדנטה לחסל את איבנייס ויורה בו בזרועו.

שוטר ישר, גם אם נלהב מדי, שואף לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ובתוך כך מתמודד עם הוריו המסוכסכים ועם עמיתיו הלא מוכשרים. שוטרים לשעבר מהווים גם מאגר כוח אדם התנדבותי שמסייע למשטרה, כמו המשמר האזרחי, משמרות בטיחות וכדומה. יסודות עבודת הסיור, הפיקוח על התנועה, חקירה ונוהל משטרתי.

פרק 7 – חופש

פסקלה מדווח לפביו ש”סלינה סבלטה” נשלחה מברזיל להציל את אסטור והיא רעייתו של קורץ. אסטור אומר לנאצ’ה שהוא ממשיך לשמור עליה מהגלות. רוסריו רואה את ניקולס במפעל ומכה אותו בראשו.

איבנייס ואנשיו מועברים מתפקידם ורוסריו נפגשת עם פקד חדש שעושה עליה רושם טוב. אסטור רוצה לפגוע בתדמיתו של באוטיסטה בעיני אנה. פביו דואג שיחשבו שהמנוחה בחדר המתים היא אלחנדרה. חוליאנה מתכננת לברוח עם קרינה. פביו קולט שבעלה של אנה הוא זה שנטש את קרלה והניח לה למות. דנטה משוכנע שראה את גופתה של אלחנדרה.

פרק 8

דני מעודד את רונצ’ו להילחם בבריונים. תוכנית ההשקעות החדשה של יזהר ואיתן מושכת את תשומת לב המשטרה. תפקידי שוטרות בתחומים ממלכתיים ועירוניים אחרים, כגון פקחים עירוניים, משטרת תיירות, משטרה ירוקה וכו’.

אנשי הכנופיה מבודדים בחדר את אסטור, נאצ’ה ואנה. באוטיסטה רואה את אנה כבולה דרך החלון. באוטיסטה מציל את אנה ונאצ’ה ומזעיק משטרה. דנטה מודיע לאסטור שבאוטיסטה הוא זה שחוקר את המקרה של אלחנדרה ושאחותו בידיו. חוליאנה מתיידדת עם קרינה ששולחת בשבילה דיסק להוריה באמצעות בן זוגה.

השוטרים צפייה ישירה ערוץ 12 פרקים מלאים

בעיר הכי צפונית בישראל- נהריה. ארץ הגעתון והייקים שהקימו תעשיות פאר יש מתח מעל ומתחת לפני השטח. כי מעיר של חלוצי התעשייה בצפון, עיר של בתי מלון בו בילו הוריי את ירח הדבש שלהם, מסתובבות כעת צרעות והעיר מייצגת ייאוש רשע ופשע. ומוסיף בטיילת הגעתון לגלוש וכבר כמעט אין תקווה לעיר. מתוך הכלים השבורים האלו צמחה פרשת השוטרים הנוקמים.

  • אסטור מתרשם מאוד מבאוטיסטה ומזמין אותו לסעודה במשק.
  • נוימן מטפלת בתיק של בבן אבגי ובסופו של דבר מבינה את הרקע להתאבדותו של המפקד כנעני.
  • רוסריו נחושה בדעתה להתחזות למירנה לאב.
  • ניקולס שומע מפי דנטה על קיומו של באוטיסטה בחייה של אנה.

באוטיסטה פוגש את אינס ומשכנע אותה לא לברוח עם בתה. אנה מסכימה שנאצ’ה תבקר אצל חואקין. אסטור שולח את האחים אונקיז’ו לבצע עבודה באחוזה דרך המנהרה. אנשים יורים בבאוטיסטה כשהוא מדבר עם אנה.

סדרות ערוץ ויוה

אסטור חושב שנאצ’ה בגדה בו ומאיים על חייה. התובע פסקלה מכין את אנשיו לקראת הפשיטה על חוות מונסראט. כוחות משטרה מגיעים לחווה של מונסראט עם צו חיפוש. השוטרים לא מאפשרים לנאצ’ה להיכנס לביתה. אסטור ננעל באחד החדרים ונשמעת ירייה. באוטיסטה מצליח לברוח והאיטלקי נעצר.

ניקולס עובר למקום שבו מחזיקים בחוליאנה. באוטיסטה מגיע לאירוע ומכיר את חואקין ונאצ’ה. זו מזהה את אחד האורחים כלקוח שלה מהתקופה שבה עבדה בזנות.

פאודה או השוטרים?

רוסריו מתכוננת לקראת הפגישה עם היווני. אסטור שולח את אחד מאנשיו לעקוב אחרי דנטה. האיש מצלם את דנטה כשהוא נפגש עם אלחנדרה. אסטור מכחיש את ההאשמות של באוטיסטה נגדו. אסטור ובאוטיסטה קובעים להיפגש. דנטה מכה את הרוצח שנשלח לרצוח את אלחנדרה.

חבר ותיק של טוני הגדול בורח מהכלא ועובר לגור איתו – כשהוא מחופש לאישה. טי-ג’יי חושד שהאסיר הנמלט אשם ברצח. דוגמנית-על מהממת מאוהבת בטוני הגדול – וטי-ג’יי לא מבין מה היא מוצאת בו. בינתיים, המשטרה מחפשת קצות חוט בנוגע לרוצח בתחפושת.

שני כהן כשחקנית בסדרה

אגוסטינה מסרבת לגלות מה עבר עליה כשנחטפה. פטריסיו מבקש להיכנס לעסקים “האמיתיים” של המשפחה אך נאצ’ה מסרבת בתוקף. המשטרה עורכת שוב חיפוש בבית הבושת, אך הם לא מוצאים את חוליאנה.

הוא גם אומר לאסטור שהיא ראתה את פניו. אמנדה רואה את אינס גונבת בסופר. אנשיה של סלסטה מרביצים לבאוטיסטה, האיטלקי מחלץ אותו. אלחנדרה יוצאת עם סרחיו (דנטה). פביו דואג שתתבצע פשיטה בבית הזונות של סלסטה תוך חילוץ הבנות המוחזקות שם.

פרק אחרון: השוטרים מנהריה

המאבק המנטלי בין החוקר ובין הרוצח, רסקולניקוב, הוא הרקע של יצירה ספרותית מופתית, “החטא ועונשו”. השוטר ז’אבר, הרודף את ז’אן ולז’אן ב”עלובי החיים”, מהווה דמות מופת של אדם ישר ומסור לתפקידו שנקלע לבסוף לדילמה מוסרית המביאה להתאבדותו. המצב דומה בקולנוע ובטלוויזיה וסדרות משטרתיות, כגון בלוז לכחולי המדים, חוק וסדר, המגן זכו לפופולריות רבה. כמעט בכל העולם מזוהים השוטרים עם מדים בצבעי כחול, תכלת וגווניהם.

עמי עטיה (אלי פיניש) – בלש במשטרת נהריה, מכיר את אלון מתקופת היסודי והתיכון, עזב לתחנת עכו לאחר שארגון הפשע של מאור ניסה לפגוע במשפחתו. שלום משתמשים יקרים, ברוכים הבאים לאשכול ה־Off Topic של פורום השוטרים, מי שלא מכיר באשכול זה ניתן להגיב ולדבר על הכל וגם להספים. Walla – כתבה על הסדרה “השוטרים” באתר וואלה! דנטה מתקין האזנה בדירה של אנה. נאצ’ה משכנעת את אסטור להוציא את חוליאנה מארגנטינה.

חוקי ולינקיית פורום השוטרים

עם זאת, אפשר לצפות בפרקים המלאים של הסדרה גם במקורות שונים ברחבי הרשת, כמו למשל באתר Sdarot TV ומאקו. אנה מנחמת את באוטיסטה בטלפון, אך היא מרגישה שעליה להיות לצדו ולתמוך בו. חואן משוכנע שבבית הזונות לא מסרו לו את כל המידע על חוליאנה. רוסריו חוזרת לבית שבו הוחזקה בתה ומוצאת את המטפחת שלה. רופא המוסד הפסיכיאטרי מנסה להעלים מאלחנדרה את הידיעה בדבר מותו של מתאו, ובאוטיסטה נחוש להוציא את אלחנדרה משם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן