סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הקרדשיאנס עונה 1

הקרדשיאנס עונה 1

אז ברוס התנצל והוא הבין אחר כך, שברגע שאמר סליחה, בנותיו היו מוכנות לדבר איתו שוב. וחוץ מזה, בנו השני של ברוס, ברט, אמר לקורטני שיגיד לקלו ורוב להתראות בשבילו. מאוחר יותר סיפרה לאחותה על מה שקרה וכולם החליטו לספר לקריס שברוס עדיין מסתובב עם חבריה. באפריל 2015, היא ביקרה בישראל יחד עם אחותה קים, בעלה קניה וסט ובתם בכנסייה הארמנית בירושלים כדי להטביל את בתם. קרדשיאן נישאה לכדורסלן למאר אודום לאחר כחודש היכרות.

שני פרקים ראשונים עולים בשבוע הראשון, ולאחר מכן שישה פרקים בשידור שבועי. אבל כמו תמיד, הקרדשיאנס מוכיחות שהן מכונת ייצור תוכן משומנת היטב, ושהשילוב המנצח של משפחה מלאה בנשים חזקות, חכמות ומצחיקות בחיים לא ימאס. בבית משפחת קרדשיאן (או בבתים הרבים של המשפחה) אין רגע דל, וכנראה שלא יהיה עד יום מותן (חמסה). לכן, כשאנחנו צופים על המסך במה שהתרחש כבר לפני כחצי שנה, חייב להיות ערך מוסף משמעותי כדי לשמור על עניין.

העולם של מריה קארי – פרק 6

קלואי מצטלמת בעירום חלקי עבור ארגון אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים. קים עוברת ניתוח לייזר בעיניים ולאחר מכן מופיעה בלאס וגאס עם הפוסיקט דולז. ברוס עובר בדיקת קולונוסקופיה ומסביר על כך לקנדל וקיילי. רוב עושה קעקוע חדש ולוקח את מכוניתה של קים ללא רשות, מה שגורם למשפחה לריב איתו. קורטני מאשימה את סקוט שהוא בוגד בה שוב. קלואי נוסעת לניו יורק להנחות תצוגת אופנה ומתחילה לשקול מעבר לניו יורק ופתיחת חנות נוספת של “דאש”.

קורטני הגיעה לאירוע עם הבעל הטרי טראוויס בארקר, אליו נישאה בשבוע שעבר בחתונת בזק מפתיעה בלאס וגאס. אושיית הריאליטי והמוזיקאי המקועקע ביקשו שאלביס ישיא אותם, ומה שקורה בווגאס וזה. השניים הגיעו לפרימיירה, בהופעה פומבית ראשונה מאז החתונה, יחד עם בנו ושתי בנותיו של בארקר – לנדון, אלבמה ואטיאנה, וריין, בנה בן ה-7 של קורטני. התא המשפחתי החדש יישר קו לגבי הדרס קוד השחור, ומשפחת קרדישאן-בארקר נראתה כמו הגרסה המיליניאלית של משפחת אדמס.

הבר הכי חם באל-איי – 6. מה שקורה בווגאס

הנשים בדיוק סיימו את החופשה בפרק הערב של Keeping Up with the Kardashians אבל הכל לא היה טוב בגן עדן. כשאני שואל אותם אם הם חושבים שגם הם לעיתים מפגינים עדיפות כלפי אחד מילדיהם, הם לוקחים רגע לחשוב. דרמה קומית חדשה של נטפליקס בכיכובה של שרה שאהי (“מבוקש”). עברה המיני הנועז של אישה מתנגש בהווה שלה כאישה נשואה ואם, כאשר האקס הפרוע שלה, שהיא לא מסוגלת להפסיק לפנטז עליו, מופיע שוב בחייה. עונה חמישית לקומדיית האנימציה המד”בית, שבתקווה תמצא הפעם את המוג’ו שלה מחדש (למחרת גם בנטפליקס).

עכשיו שבייבי מסתיימת אני אבנג׳ג׳ אותה בהקדם. הסדרה שמשודרת בנטפליקס כבר מזמן הפכה ללהיט עולמי. העונה החמישית לקומדיית האנימציה המד”בית תצא בחודש הקרוב, וכמו תמיד – זה לא יהיה מאכזב. בין אם אתם אוהדים שרופים של הסדרה ובין אם עדיין לא. אבל כשקים ניסה לדבר על זה עם ברוס – הוא אמר לה שהוא לא צריך אישור של אף אחד. ורק הרעיון שקריס ראוי לאדיבות שיחת טלפון היה יותר מדי בשבילו להבין.

טלוויזיה

אחרי שהתאהבנו ביתום שיוצא לנקום את מות הוריו באמצעות פשעים מתוחכמים. הגיבור שאהבנו לאהוב ושיודע הכל, חוזר בעונה שנייה בה הג’נטלמן אסאן דיופ, יוצא לנקום במשפחה העשירה שאחראית למות אביו. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. בשנת 2012 הנחתה את העונה השנייה של התוכנית “אקס פקטור” בגרסתה האמריקאית יחד עם מריו לופז.

קריס ג’נר, המטריארכית הממולחת של משפחת קרדשיאן-ג’נר, גוזרת קופון נוסף כמנהלת של בנותיה – עשרה אחוזים מכל עסקה שנחתמת מגיעים לכיסה. ואל מול סכומים כאלו, גם אם בשלב זה טרם פורסם שווי העסקה שנחתמה בין הקרדשיאנים ודיסני, אפשר להניח בביטחון יחסי שהיא גדולה אף יותר מ-150 מיליון ל-5 עונות. משפחת קרדשיאן (Keeping Up with the Kardashians / KUWTK) היא סדרה דוקומנטרית אמריקאית מצליחה המשודרת בערוץ E!. העונה החדשה של משפחת קרדשיאן עלתה לשידור בספטמבר 2020, ומסתמנת כי תהיה העונה אחת לפני האחרונה בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית הסובבת סביב קים קרדשיאן ומשפחתה כהרכב אחד.

סוף עידן: העונה הבאה של הקרדשיאנס תהיה האחרונה

התוכנית של משפחת קרדשיאן שודרה בערוץ E. ובכלל, מה שעדיין עובד אצל “הקרדשיאנס” הוא בדיוק זה – הפן האנושי. “הקרדשיאנס” כיפית, ויכול להיות שהיא עוד תספק בעתיד תוכן מספיק ייחודי כדי להצדיק את הצפייה בה. אבל בינתיים, אפילו המעריצים הכבדים יכולים להסתפק בחשבונות האינסטגרם של בנות המשפחה. הרי גם ככה החלקים המעניינים ביותר מהריאליטי נחתכים ממנה ומופצים ברשת.

  • אמא (ג’יימי קינג, “חשיפה לדרום”) מנסה להתאחד עם בתה, ובדרך נעזרת באנשים אחרים שמנסים לשרוד ולחמוק הן מהמתים והן מבני אדם שמנסים לשרוד, גם במחיר של הקרבת אחרים.
  • עם מהלך החתמת הקרדשיאנס, דיסני מקבלת לידיה זיכיון מדיה שאת מלוא שוויו קשה לכמת.
  • העלילה הפעם מתמקדת בדמותה של אשלי (ג’זמין סיפס ג’ונס), שכעת נותרת לבדה אחרי המאסר של בעלה (קסל) ועוברת לגור עם חמותה, בגילומה של הלן האנט.
  • משפחת קרדשיאן עונה 17 להורדה ישירה, משפחת קרדשיאן היא סדרת מציאות אמריקאית המשודרת בערוץ E!

בעקבות ההצלחה של התוכנית לתוכנית הייתה עונה נוספות שעלתה בשנת 2010. בעונה השלישית קלואי החליטה להתרכז בבעלה, למאר אודום ולכן שונה השם לקים וקורטני עושות את מיאמי. ובעוד שאחיותיה העלו רעיון לארגן צילומים, אמא קריס בחרה לדבר עם קורטני. היא שוחחה עם קורטני על סקוט והאם היא יכולה לדמיין דייטים שוב או לא.

משפחת קרדשיאן 10 – פרק 4

קורטני הגיעה בטוטאל לוק שחור, או כפי שכינתה זאת באינסטגרם – לוק המכשפה מהמערב. קורטני לבשה שכמייה וחצאית מקסי צמודה עם כיסים, מהן בצבצו ציפורניה האדומות. מעל השכמייה הונחה שרשרת חוליות כסופה ומלאת נוכחות עם תליון זהוב, ומתחת לשכמייה הציצו השדיים שלה במחשוף אנדר-בוב מלא נוכחות. Rotten Tomatoes – ביקורת הסדרה באתר רוטן טומייטוז האמריקאי. עונה 2 של הקרדשיאנס נקבעה להיות משודרת בתאריך ספטמבר 22, 2022. אפרופו תיעוד אותנטי, אני מזכיר להם שאת הבוקר הם פתחו בריב שאותו שיתפו בסטורי באינסטגרם.

קלואי מפרה את תנאי השחרור על תנאי שלה וקריס זועמת על כך שהיא נשלחת לכלא. קורטני נבחרת להצטלם לשער מגזין “944” ובוחרת בקריס כמנהלת האישית שלה. לאחר שקריס עסוקה קודם כל במחויבותיה לקים, קורטני זועמת. קורטני וקלואי מעירות לקים על בעיית התמכרותה לקניות.

משפחת קרדשיאן לצפייה ישירה

הוא פוגש את אריק מקנלי (סטיבן גרהאם), קצין כלא מעולה שעושה כמיטב יכולתו להגן על האנשים שבאחריותו. עם זאת, כאשר אחד האסירים המסוכנים ביותר מזהה את חולשתו של אריק, הוא ניצב בפני בחירה בלתי אפשרית – בין עקרונותיו למשפחתו. עובדה היא שבנות קרדשיאן אלה אכן אוהבות שהילדים שלהן יהיו קרובים לגילם.

סדרת הנעורים היפה של HBO מקס חוזרת להמשך העונה הראשונה שלה, המונה שבעה פרקים. סדרה חדשה של ה-CW העוקבת אחר עיירה קטנה בניו אינגלנד. כאשר תושביה מאיומים על ידי חברת כרייה חמדנית, שרה קופר, מורה מקומית, מנצלת פרצה בחוק ומכריזה על המקום כרפובליקה עצמאית. העלילה הפעם מתמקדת בדמותה של אשלי (ג’זמין סיפס ג’ונס), שכעת נותרת לבדה אחרי המאסר של בעלה (קסל) ועוברת לגור עם חמותה, בגילומה של הלן האנט. עונה שנייה לסדרת הלהיט הצרפתית של נטפליקס, על קורותיו של הגנב הג’נטלמני אסאן דיופ, השואב השראה מהרפתקאותיו של ארסן לופן ויוצא להתנקם במשפחה העשירה שאחראית למות אביו. עונה שנייה לסדרת הנוער האיטלקית של נטפליקס, על צעיר וצעירה מעולמות שונים לחלוטין שהתאהבו במהלך חופשת קיץ לחוף הים האדריאטי באיטליה.

קורטני וקלואי עושות את המפטונס – 10. פרק

כל מי שמכור לסדרה מוזמן לצפות בפרקי הסיום ההיסטוריים. בשבועות הקרובים מתוכננות לעלות גם שתי תכניות פרידה בהם יחזרו האחיות לרגעים הזכורים מהעונות הקודמות. להתראות הקרדשיאנס, נתראה אולי בפרק איחוד, עוד 17 שנים.

והסיבה שהזמינה את Tygga הייתה כי היא לא חשבה שקנדל ירצה לבלות איתה. עם זאת, בכל זאת, קורטני הייתה אחת הסיבות לכך שכולם אחרים הרגישו כה בוטים. נראה שמשפחתה דאגה לה ומהאובססיה האחרונה שלה לעקוב אחר סקוט ברשתות החברתיות.

אסונות מפלסטיק 6 – פרק 18

אז הוא התחיל לומר כמה דברים לאחר ששתה בו כמה משקאות. וזה הלך משהו כזה אם הייתי צריך לבחור בין קניה ורג’י במי להציל מבניין בוער אז זה יהיה רג’י בכל פעם. לאחר השיחה של קים עם ברוס, סקוט וקורטני נתקלו בסופו של דבר בכנופיית ג’נר בלאס וגאס. כנראה שלסקוט היה שם אירוע אז כשגילה שהמשפחה המורחבת נמצאת שם גם הוא – הוא הזמין אותם לצאת לארוחת ערב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן