סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הקיבוצניקים פרק 5

הקיבוצניקים פרק 5

מצד שני, לדרמה יומית זה עשוי להתאים, ואם “קיבוצניקים” תתחיל הכי מהר שלה ולאט לאט תגביר, יש לה סיכוי לא לגמור כמו מוטי בננה בציריך. רז “רזי” שדה (יעל אלקנה) – קיבוצניקית ובת כיתת “נרקיס” לשעבר. אישה קשוחה, סרקסטית וחריפה שמפגשה המחודש עם יאיר מערער אותה. אבל “קיבוצניקים” לא תמיד במיטבה, וחלקיה הרעים או המביכים נובעים לא פעם כמו מהניסיון להיות קשוחה, מגניבה או נוקבת בכוח.

נשמח אם תוכלו לשתף את הגולשים מניסיונכם ודעתכם על קיבוצניקים פרק 5 הוט. עלילת הסדרה עונה לז’אנר שנע בין “קומדיית חבר’ה” ל-דרמה יומית, ומתרכזת בחבורה של קיבוצניקים בשנות השלושים לחייהם. הם מגלים כי הקיבוץ בו התגוררו כל חייהם עומד להסגר, כעת הם בוחרים להתאחד ולגור במבנה הישן של ההאנגר בדרום תל אביב. המעבר הזה מזכיר להם את הילדות שלהם, אך עם זאת, גם את הזכרונות הרעים שגורמים לסכסוכים ושקרים.

שטיסל לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

דורון חג’בי (יוסי צברי) – תימני גאה וקשוח בעל זיקה דתית מסורתית, המנהל את שדה הגת הנמצא בשטח ההאנגר. הופך לבן זוגה של סמדר, לאחר שהיא ויחיעם נפרדים, בסוף העונה היא נפרדת ממנו, ומנסה לחזור ליחיעם. אני לא מצליחה לעשות כפיפות בטן, עם תנופה זה לא חוכמה כאילו ממש מהשריר של הבטן, אני צריכה עצות ואו קישורים שמראים איך עושים זאת בקצרה וביעילות גם להמשך, תודה לעונים. גברת ציגן (רבקה גור) – חברת קיבוץ מבוגרת המתגוררת בבית האבות של הקיבוץ.

אסקייפ הוא שעשועון טלוויזיה ישראלי המשודר החל מ-22 במאי 2017 בערוץ Kidz למנויי yes בהנחייתו של עומר דרור. בתוכנית, 16 קבוצות של ילדים ובני-נוער מתחרות זו בזו בפיצוח חדרי בריחה שונים. גיגו (רוברטו פולק) מורה וחבר קיבוץ ארוניסט, שבא לצלם סרט תיעודי על פועליה של כיתת נרקיס בהאנגר.

עונה 2 ( [עריכת קוד מקור | עריכה]

הרב צברי (ארנון צדוק) – הרב השכונתי שבורר בין דורון ובין יאיר בנושא שדה הגת של דורון הסמוך להאנגר. פינדה (צבי שיסל) – סבם הממורמר והנוקשה של יאיר ויהל, שמנסה להגן בכל מחיר על ההאנגר, ובעיקר על הסליק, ומגייס לשם כך את ארנון. חווה “חווהל’ה” פלושניק (מירי אלוני) – קיבוצניקית נקמנית, חסרת טקט, רכלנית סדרתית שאינה בוחלת באמצעים, ולא מהססת להתערב בענייניהם של אחרים. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

לסדרה קיבוצניקים עד כה עונה אחת בלבד, שהפרקים שלה עדיין משודרים במהלך השבוע בערוצי הטלוויזיה. אך על פי הביקורות החיוביות, מסתמן כי יש לצפות לעונה 2. בעקבות התאונה הזו נטש אותם לאנחות המנהיג שלהם, יאיר (רועי ניק), ועבר לגור במינכן. מאחוריו הוא השאיר את חבורת הנרקיסים (שם מאוד סמלי) שכל אחת פנתה לכיוון שונה.

סדרות חדשות לצפייה ישירה

עכשיו הם מתאחדים שוב כדי להיאבק באויב משותף – ילד החוץ מני נקש (יניב ביטון), שהפך לכונס הנכסים של הקיבוץ המתפורר ועכשיו כנראה נוקם את היותו הילד הדחוי של הכתה. כשחושבים על זה, קיבוצים הם כנראה אחד הניסויים החברתיים המעניינים והגדולים בעולם. מצד אחד הם רשמו על שמם שריטה של דורות שלמים עם לינה משותפת, מודל קומונלי שהוביל לקריסה כלכלית ושחיקה של האינדיבידואליות.

  • קיבוצניקים היא סדרת דרמה ישראלית המשודרת בחברת הכבלים HOT והופקה על ידי החברה “סומיוקו”.
  • “קיבוצניקים” עושה, כאמור, את אותו הדבר בדיוק, ואין אפילו מה להתלונן – החן שלה אותו החן כמעט בדיוק, והלוואי עלינו עוד סדרות איכותיות, קצביות ומשעשעות כמו “עספור” וכמו “קיבוצניקים”.
  • דפנה “דפי” אמיר (דינה סנדרסון) – קיבוצניקית ובת כיתת “נרקיס” לשעבר, שעזבה קריירה מבטיחה בקיבוץ על מנת להגשים את חלומה ולהפוך לרופאה.

ארנון כץ (דני קמושביץ) – קיבוצניק ובן כיתת “נרקיס” לשעבר. אדם שקרן ומניפולטיבי ובעל נוכחות לא נעימה המכונס בעצמו, שהיה בעברו הילד הדחוי של הכיתה. במהלך העונה, מסתבך עם אלקנה וחבריו בגלל עסקאות הקשורות בחומרי נפץ.

אינדקס סיקורים >> קיבוצניקים – עונה 1

היוצרים הצליחו – מן הסתם הודות לניסיון החיים שלהם – ללכוד את הטקסט הקיבוצי בבחירת המילים וגם באטיטיוד של הדמויות. מנגד הדמויות מעט חד ממדיות (רז תמיד זועמת, סמדר תמיד רוטנת, נקש תמיד ממורמר) והמהלך העלילתי קצת ילדותי ולא תמיד מסקרן מספיק. אפשר להגיד שאלמלא הרקע הטעון שמוכר לרובנו, של קיבוץ ככור היתוך רגשי פגום ואידיאולוגיות קורסות, שבדרך רמסו גם בני אדם, לא בטוח שההתנהלות של החבורה הייתה מעניינת.

  • המישמש – שלא לומר מישמיש – הזה בין דרמת התבגרות מרירה לקומדיית בנים גסה צורם בעיקר בדמותו של יוגב (יואל רוזנקיאר), בן קבוצת נרקיס שעבר פגיעה מוחית במהלך אירוע מסתורי בנערותם של הגיבורים.
  • מתואר בתור הדובון אכפת לי הכיתתי וכאיש תמים שרק מעוניין לאחד את הכיתה.
  • היא נסמכה על הומור בורקסי, אבל שזרה בו עלילות מאפְיה מקומיות לא יומרניות, ושוחקה, צולמה ונערכה כמו דרמת איכות.
  • מנחם “מני” נקש (יניב ביטון) – כונס הנכסים ומנהל הקהילה של הקיבוץ אחרי קריסתו הכלכלית של המשק.

יהל “חוליו” קרפטיג (עידו טאקו) – אחיו של יאיר ובנו של גרשון. נער חוצפן וחסר גבולות אך אינטליגנט, מתגורר בקיבוץ בתקופת דעיכתו. ניקול “ניקי” דויטש (ליהי קורנובסקי) – ארוסתו, ובהמשך אשתו קרת הרוח, היפהפייה והכריזמטית של יאיר, שירדה בילדותה מהארץ עם משפחתה ועברה להתגורר בגרמניה. ב-18 במרץ 2018 שודר פרק שבו מתחרים שחקני כפולה נגד שחקני אחותי קפצה כיתה. צוות “כפולה” ניצח ב-39 דקות ו-38 שניות, בעוד צוות “אחותי קפצה כיתה” יצאו ב-43 דקות. תמר שדה (חוה אורטמן) – אמהּ האלמנה והשכולה של רז, ששכלה את בנה, עודד, במהלך מבצע צבאי בלבנון ואת בעלה במלחמת יום הכיפורים.

קיבוצניקים פרק 5 הוט

היא נסמכה על הומור בורקסי, אבל שזרה בו עלילות מאפְיה מקומיות לא יומרניות, ושוחקה, צולמה ונערכה כמו דרמת איכות. “קיבוצניקים” עושה, כאמור, את אותו הדבר בדיוק, ואין אפילו מה להתלונן – החן שלה אותו החן כמעט בדיוק, והלוואי עלינו עוד סדרות איכותיות, קצביות ומשעשעות כמו “עספור” וכמו “קיבוצניקים”. דפנה “דפי” אמיר (דינה סנדרסון) – קיבוצניקית ובת כיתת “נרקיס” לשעבר, שעזבה קריירה מבטיחה בקיבוץ על מנת להגשים את חלומה ולהפוך לרופאה. במהלך העונה, דפנה מתחילה לנהל זוגיות עם סיסאי, למורת רוחו של פיצי.

לא מצליח להם, לא יפה להם להתבגר ואין להם אף אחד להאשים. הם רבים בלי סוף למרות שכל ילדותם ונערותם הכריחו אותם להיות נחמדים זה לזה. שגם אם ישנאו וינאצו זה את זה, הם עדיין תקועים יחד, לנצח. “קיבוצניקים” היא רגע ההתבגרות שלהם, משום שבפעם הראשונה נראה שהצעירים הכועסים האלה יצטרכו לבחור אחד בשני מרצון. זו דינמיקה מעניינת מאוד, והיא מוצגת היטב מבעד לעיניו הזרות למחצה של יאיר, שמצד אחד מבין את החוקים והכללים של קיבוץ, ומצד שני בחר במודע לעזוב את כל זה.

תרבות ובידורטלוויזיהביקורות טלוויזיה

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. יוגב “יוגי” קליין (יואל רוזנקיאר) – קיבוצניק ובן כיתת “נרקיס” לשעבר, שעבר תאונה קשה בגיל 18, בעקבותיה הפך לנתמך-סיעודי. מתואר כאדם שובב ומלא שמחת חיים, אך מנגד גם חסר שיקול דעת ובגרות. בסוף העונה, יוגב חוזר להתגורר בקיבוץ ומבקש מנקש לפתוח את פינת החי. בפורטל חברות התקשורת הגדול תוכלו למצוא את כל המידע אודות קיבוצניקים פרק 5 הוט, חוות דעת של גולשים וסקירות גולשים על קיבוצניקים פרק 5 הוט.

יחיעם “יחי” וויץ (אסף פרי) – בעלה של סמדר ובן כיתת “נרקיס” לשעבר. קיבוצניק גאה בעל כוח פיזי רב וחסר בושה או טקט, שנפצע ברגלו במהלך מלחמת לבנון השנייה, קיבל צל”ש ונותר נכה צה”ל. בהמשך, השניים סוגרים את החנות, ולמרות הריונה של סמדר הם נפרדים. יאיר “יא-יא” קרפטיג (רועי ניק) – קיבוצניק ומנהיג כיתת “נרקיס” לשעבר, שהצטיין בכל דבר שעשה. לזכותה של “קיבוצניקים” יאמר שהיא נשמעת בדיוק כמו שקיבוצניקים מדברים.

סקירת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצד שני – ברכת שחייה של קיבוץ היא הדבר הנפלא ביותר בעולם, והודות להם גם קיבלנו את “מבצע סבתא”, אז זה פחות או יותר מתאזן. עונתה הראשונה של הסדרה זכתה בפרס תוכנית הבידור הטובה ביותר לילדים ונוער בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2017, וגם עונתה השנייה. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

עבור רשת הכבלים “HOT” והופקה על ידי חברת ההפקות “סומיוקו”. כמו ביצירות ממשפחת הסרט “החברים של אלכס”, סיפור המסגרת הזה הוא תירוץ שנועד לאחד את החבורה יחד כדי להציף עניינים ישנים וחדשים, והוא יאחד אותם דווקא מחוץ לקיבוץ. זה יקרה בהאנגר תעשייתי השייך לקיבוץ שהחבורה תפרוץ אליו כדי לאפשר ליוגי את החיים שהוא רגיל אליהם. כך שמשפחת הנרקיסים תתנהל דווקא בשכונת התקווה, מחוץ לקיבוץ, ושם תשחזר את ימיה מקדם כשיחיו שוב אחד בעכוזו של השני וימצאו את עצמם חוזרים לאותם דפוסי ילדות אהובים ואהובים פחות.

אסקייפ (תוכנית טלוויזיה)

עידן “מישמיש” רז (שלומי טפיארו) – קיבוצניק ובן כיתת “נרקיס” לשעבר. עידן מתואר כ”דון ז’ואן” סדרתי וכאדם כישרוני, אך חסר אמביציה, שמתחיל להתחזק בדת ובהמשך מגלה שהוא אביה הביולוגי של לילי. בני כיתת “נרקיס” מקיבוץ “מעיין חיים”, שאחרי הצבא התפזרו לכל עבר, נאלצים בעקבות פירוק הקיבוץ לחזור לגור ביחד כמו בבית הילדים, אלא שהפעם זה קורה בהאנגר תעשייתי בדרום תל אביב כשהם בני 30.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן