סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הסולטן פרקים מלאים

הסולטן פרקים מלאים

מ-29 במרץ 2020 ערוץ ויוה משדר את הסדרה בשפת פסקול טורקית בלבד ועם תרגום עברי חדש. בסדרה הסולטן יש לא פחות משלוש מאות ושניים עשר פרקים. זה אומר שאתם יכולים לחלק אותה להמון בינג’ים, או לראות פרק אחד בכל יום. אם תראו פרק אחד בכל יום, תוכלו ליהנות מהסדרה הזו במשך כמעט שנה. אבל אם אתם שואלים אותנו, זה קצת קשה להתאפק ולא לראות יותר מפרק אחד ברצף. ערוץ 9 יחל היום (א’) בשידור יומי של הטלנובלה הטורקית השנויה במחלוקת “הסולטן”.

  • בספרד המודרנית המוקדמת, היא מופיעה או נרמזת בעבודות של פרנציסקו דה קואוודו וסופרים אחרים, ובמספר מחזות של לופה דה וגה.
  • כיום נראה ששתי המעצמות האלה, תורכיה ואיראן, רוצות לחלק ביניהן את השליטה במזרח התיכון…..
  • בפרק האחרון סולימאן יוצא לקרב במצודת סגד שבהונגריה, כשהוא חולה מאוד כי הכיבים ברגליו חזרו ביתר שאת.
  • נספר לכם אפילו רמז קטן מתוך העלילה – אחת השפחות מצליחה להגיע למעמד של סולטנה, בדרך – לא – דרך.
  • בשנתו האחרונה של מוראד בחייו ובתפקידו פעל הנוסע העות’מאני המפורסם ביותר, אוולייה צ’לבי, שתר במשך 40 שנים ברחבי האימפריה וגם מחוצה לה.

בתקופת שלטונו של סולימאן מתמנה איברהים לווזיר המדינה, המבסס את שלטונו של סולימאן ומכין את צבאות האימפריה למאבק לביסוס השלטון העות’מאני ולהתחזקותו אל מול אירופה הנוצרית. בסדרה מככבים האליט ארגנץ’ (“אלף לילה ולילה”), נבהאט צ’הרה (“אהבה אסורה”) ומריאם אוזרלי (“מלכת הלילה”). באינפורמתור תוכלו לקרוא ביקורות, סקירות וחוות דעת גולשים על סולטן סדרה.

סיפורו של מוסטפא כמאל אתאתורכ, 1881-1938- מייסד תורכיה המודרנית

בספרד המודרנית המוקדמת, היא מופיעה או נרמזת בעבודות של פרנציסקו דה קואוודו וסופרים אחרים, ובמספר מחזות של לופה דה וגה. במחזה “The Holy League”, טיציאן מופיע על הבמה בסנאט הוונציאני, ציין כי חזר זה עתה מביקור אצל הסולטאן, ומציג את הציור של רוקסלנה. הורם האסקי סולטאן או רוקסלנה, מוכרת גם בטורקיה המודרנית ובמערב, והיא מוזכרת במגוון יצירות אמנותיות. היא נתנה השראה לציורים, יצירות מוזיקליות (בהן “סימפוניה מס. 63” של יוזף היידן), אופרה מאת דניס סיצ’ינסקי, בלט, מחזות, ומספר רומנים שנכתבו בעיקר באוקראינית, אך גם באנגלית, צרפתית וגרמנית. פירס כתבה שייתכן שמדובר באנסטסיה, או באלכסנדרה ליסובסקה.

למוראד היו בנים ובנות רבים, והאישה המועדפת עליו הייתה עיישה סולטאן. הבעיה היא שבנים רבים מתו לו בעת שילטונו, בין היתר כתוצאה מאכזריותו. לפני מותו בשנת 1640 הוא נתן הוראה להוציא להורג את אחיו המוגבל והמעורער נפשית, איברהים הראשון “המשוגע”, מה שהיה מחסל למעשה את השושלת העות’מאנית. למזלה של השושלת, ההוראה הזאת לא הוצאה לפועל ואבראהים הפך לסולטאן אחריו. למהמט נולדו שני בנים, מוסטפא ואהמט, ולהם נחגגה באדירנה חגיגת ברית מילה גדולה. במהלך שילטונו החליט מהמט להפוך לסולטאן-לוחם שיוביל את הצבא בקרבות, כמעט לראשונה מאז סולימאן המפואר.

הסיפור שלנו – פרק 72

מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם סדרה סולטן והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם. תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח סדרה סולטן. סולטן Rüyası אמייל סולטן Ünver Timaş שידורים היסטורי רומנים … איברהים לא מעביר לסולטן את המכתב של הורם, שבו היא מודיעה לו שניסו להרוג אותה.

הורם (אלכסנדרה) נולדה ברוהאטין (אז אזור מזרחי של ממלכת פולין), נחטפה על ידי הטטרים של קרים במהלך מלחמה. יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים. הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה. כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות.

הסולטן: פרק 77

הסדרה המצליחה נמכרה לאפל TV ואת תקופת הקורונה העבירה בפרמיירות זום של הסדרה בעולם. למרות שטהראן היתה קפיצה משמעותית בקרירה שלה, הפריצה הגדולה הגיעה כבר ב-2018, … על רקע המו”מ לשחרור שלושת חטופי המלחמה האחרונה, תספר הסדרה החדשה על המהלכים לאיתור נעדרי קרב סולטן יעקוב ולשחרור חטופי חטיבת הנח”ל, עליהם הוטלה צנזורה עד …

הצבא היה מעורב בפוליטיקה ומרד, עד שמהמט החליט למנות לווזיר גדול את קופרולו מהמט פאשא, שפתח שושלת משל עצמו של וזירים גדולים ופוליטיקאים עות’מאנים ותורכיים. בזאת משפחת קופרולו החלה לשלוט בפועל באימפריה מתוך הממשלה ומתוך עמדות ממשלתיות בכירות שתפסו. הם חיסלו את מתנגדיהם בהוראה של הסולטאן ושלטו מאיסטנבול (קוסטנטינופול) הבירה העות’מאנית, בעוד מהמט העביר את עצמו ואת אנשיו לארמון הישן באדירנה הבירה הקודמת.

גוט טאלנט, עונה 2, פרק 7: אודישנים בלתי צפויים

לאחר שהורם עברה לטופקאפי, הארמון נודע כ”ארמון החדש”. רוקסלנה, שנקראה על ידי העות’מאניים הורם סולטאן, נכנסה כנראה לארמון בסביבות גיל חמש עשרה. השנה המדויקת בה נכנסה לארמון אינה ידועה, אך החוקרים סבורים שהיא הפכה לפילגשו של סולימאן בסביבות הזמן שבו הפך לסולטאן בשנת 1520. בשנת 1927, עם היבחרו בשנית לנשיא תורכיה על ידי האסיפה הלאומית התורכית הגדולה, נאם אתאתורכ את ה”נוטוק”, הנאום הגדול שנמשך במשך 5 ימים בין ה15 ל20 באוקטובר של אותה שנה. הוא תיאר בנאום הזה בהרחבה את מלחמת העצמאות התורכית וייסוד הרפובליקה ועקרונותיה.

הוא אף הוציא להורג שלושה מאחיו כדי שלא יאיימו על שילטונו. ואז החל הפילוג הפנימי בין תומכי הלאומיות התורכית העצמאית לבין תומכי הסולטאן והאימפריה שהיו כפופים לבעלות הברית המנצחות. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ.

הסולטן: פרק 76

בסידרה, שתשודר בערוץ FOX התורכי, מה שהופך ללא ידוע לגמרי מתי ואם תשודר בארץ אי פעם, מתואר הסולטאן מוראד ככובש בגדאד מידי האיראנים הספווים-שיעים. יכול להיות שזה מסמל שאיפות נסתרות של התורכים המוסלמים-סונים, שכיום נחושים לפעול בעיר העיראקית השנייה בגודלה, מוסול, לגבי בירת עיראק של ימינו, שנתונה כיום לשילטון שיעי-ערבי, בחסות האיראנים? הקרבות נערכו בעיקר נגד כוחות יווניים וכוחות הסולטאן שהיו מלווים יחד עם תגבורות צרפתיות ובריטיות. אחרי הניצחון בסאקאריה הפרלמנט התורכי קידם את מוסטפא כמאל לדרגת פילד מרשל ונתן לו את התואר העות’מאני העתיק “גאזי”- לוחם מנצח.

הסדרה היא למעשה סדרה היסטורית, המגוללת את סיפורה של המלכות הטורקית בימי קדם ואת סיפורו של הסולטן הראשון. כמו שבטח כבר ניחשתם, לסולטן היו חיים מעניינים עד מאוד. פרשיות אהבים סבוכות, פוליטיקה עוצמתית, מלחמות וקרבות עם רק חלק ממה שמוצג בסדרה הזו. נספר לכם אפילו רמז קטן מתוך העלילה – אחת השפחות מצליחה להגיע למעמד של סולטנה, בדרך – לא – דרך.

לאהוב שוב – פרק 112

היא שימשה כיועצת הראשית של הסולטאן, התכתבה בענייני מדינה עם המלך זיגמונט השני אוגוסט מפולין, ומימנה עבודות ציבוריות חשובות (שכללו את מתחם ההאסקי סולטאן ובית המרחץ הורם סולטאן). כמו כן הקימה בית תפילה גדול הכולל מדרשות ובית תמחוי לנזקקים. מיהרימה ורוסטם מתחילים להכשיר את הקרקע עבור ביאזיד, כשמיהרימה מנהלת רומן עם הרופא פדרו ואילו רוסטם מנהל רומן עם דונה גרציה. רוסטם, בתגובה, מחליף צד ומשכנע את הסולטאן לתמוך בסלים. הסולטאן נותן לסלים 5 אלף יניצ’רים והוא יוצא למלחמה נגד ביאזיד, שנתמך על ידי אטמג’ה ואחד ממפקדי היניצ’רים, הוסיין צ’אווש. ביאזיד מפסיד בקרב, במזרח תורכיה בואכה איראן, והוא וילדיו מוצאים להורג.

הערוץ טוען כי זאת הסדרה הפופולרית ביותר של הערוץ וממשיך לקבל רייטינג גבוה. אף על פי שאנשים רבים לא אהבו את השחקנית החדשה שמחליפה את מריים אוזרלי בתפקיד הורם סולטאן, הסדרה עדיין מצליחה בפקיסטן. הסדרה הטורקית סולטאן ליבי סיפור אהבה בנוסח ימי הסולטן עם עלילה שקצת מזכירה את אנה ומלך סיאם. מחמוט הסולטן הגדול חי בארמון המפואר עם ארבעת ילדיו שהתייתמו …

סדרות אהבה שימיסו לכם את הלב בשנת 2020

הסדרה שהימרו עליה הכי בגדול היא “טהרן”, דרמת הריגול בכיכוב ניב סולטן, ששודרה בכאן 11 ונרכשה על ידי שירות הסטרימינג של “אפל” בעסקה נדיבה … קנו ממוכריםסולטן Rüyası אמייל סולטן Ünver Timaş שידורים היסטורי רומנים סדרה, בסין ובכל העולם. לדברי מנכ”לית ערוץ 9, ויקטוריה גורדין, “חשוב לנו לפני המעבר לאולפנים החדשים להבין בצורה מדויקת למה מצפה הקהל שלנו. לאחר שבמשך שנים הערוץ לא התייחס לשאלת איכות ורמת התוכן במידת הרצינות הנדרשת, חשוב לנו להתחיל את השידורים החדשים בצורה הכי מקצועית וברמה הכי גבוהה בכל הקשור לתכנים. אנחנו מאמינים שהגישה הזאת תוביל אותנו לפופולריות רבה בקרב דוברי הרוסית שיחזרו לצפות בתוכניות הערוץ.

בשנת 1913 פרצה מלחמת הבלקן השנייה, מלחמה פנימית בין מעצמות הבלקן, כשבולגריה מצד אחד ומונטנגרו, סרביה ורומניה מצד שני. העות’מאנים ניצלו את ההזדמנות וכבשו את אדירנה, ששייכת לתורכיה עד ימינו בחלק האירופי שלה. בכל מלחמות הבלקן נהרגו יותר מ200 אלף לוחמים מכל הצדדים. האימפריה העות’מאנית איבדה כמעט את כל שטחיה האירופיים וזה היה הקדימון למלחמת העולם הראשונה. מוראד נודע בעיקר באכזריותו הרבה לצד הצלחתו הרבה, והיה למעשה, הסולטאן העות’מאני המוצלח הראשון מאז סולימאן הראשון.

האח הגדול, עונה 2, פרק 2: אורן חזן נכנס לבית

בעלות הברית או בשמן השני מעצמות ההסכמה איבדו כ215 אלף חיילים, מתוך 568 אלף חיילים ו2000 עובדים אזרחיים שהשתתפו בפלישה. (לא ידוע לי אם ומתי יוקרנו או מוקרנות הסדרות האלה בישראל-מדובר על סדרות שעומדות להיות מוקרנות רק בתורכיה). ישנם כשלושים פסטיבלים שנתיים בטורקיה שלחוף הים האגאי מדי שנה מנובמבר עד מרץ. בערך מאה גמלים לוחמים משתתפים באירועים אלה, כאשר כל גמל מתחרה בערך בעשרה משחקים. אירועים תמיד מתרחשים בימי ראשון באצטדיוני כדורגל ונמשכים בדרך כלל עשר דקות כל אחד. בסוף העונה מתקיים לרוב טורניר אלופים בו מתחרים מיטב הגמלים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן