סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הסולטן לצפייה ישירה

הסולטן לצפייה ישירה

אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי.

יש לסדרה “המאה המפוארת – קסם” צוות טוב, החל מהתסריט, הבמאים, השחקנים וכל השאר שתורמים לסדרה. לצד דמויות אלה מופיעה שפחה מרדנית בשם אלכסנדרה (מאוחר יותר הורם סולטן), המיועדת תחילה לשרת את הסולטאן ועם הזמן הופכת לאשתו החוקית. היא אמם של רוב ילדיו, כולל יורשו סלים השני ושהזאדה באיזיט האכזר. היא שולטת באימפריה באמצעות שפיכות דמים ותככים, ושמה נודע באימפריה כולה. אולם מוראד הרביעי נפטר משחמת הכבד בשנת 1640, בגיל 27.

התרסקות – פרק 68

כמו שבטח כבר ניחשתם, לסולטן היו חיים מעניינים עד מאוד. פרשיות אהבים סבוכות, פוליטיקה עוצמתית, מלחמות וקרבות עם רק חלק ממה שמוצג בסדרה הזו. נספר לכם אפילו רמז קטן מתוך העלילה – אחת השפחות מצליחה להגיע למעמד של סולטנה, בדרך – לא – דרך. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. יש לסדרה כמה מאות פרקים ולא כולם נמצאים ביוטיוב לצפייה ישירה או הם ללא תרגום בכלל. בישראל שודרה הסדרה בערוץ 9 החל מ-8 בדצמבר 2013 ועד 3 באפריל 2015, עם תרגום בעברית ועם אפשרות בחירת שפת פסקול בין טורקית לרוסית.

לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. זיינפ היא ילדה יפייפייה ותמימה שמתחילה לעבוד ביחד עם אליהן, איש עסקים צעיר ושחצן שלא נמנע מלפגוע באנשים. החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה.

הסולטן: פרק 139

אבל אם אתם שואלים אותנו, זה קצת קשה להתאפק ולא לראות יותר מפרק אחד ברצף. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה.

מדובר בשנים רבות לאחר מות הסולטאן סולימאן המפואר. ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב). רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT.

גאולה – פרק 8

18 הפרקים זמינים להזרמה בממשקי צפייה שונים כמו – Tencent Video, בערוץ HOT HBO ובאתרי אינטרנט שונים המכילים הזרמת תוכן מקוונת באיכות גבוהה שריכזנו כאן. סדרת ההמשך, הנושאת את השם “המאה המפוארת – קסם”, עלתה לשידור בטורקיה ב-12 בנובמבר 2015. קסם הייתה ממוצא יווני (מקורות אחרים טוענים שהיא בוסנית), היא הייתה בתו של כומר מהאי טינוס ונקראה בשם אנסטסיה בשם הנוצרי.

בפקיסטן, הסדרה נקראת “Mera Sultan” (משמעותה “הקיסר שלי”) ומשודרת בערוץ Geo Kahani. הערוץ טוען כי זאת הסדרה הפופולרית ביותר של הערוץ וממשיך לקבל רייטינג גבוה. אף על פי שאנשים רבים לא אהבו את השחקנית החדשה שמחליפה את מריים אוזרלי בתפקיד הורם סולטאן, הסדרה עדיין מצליחה בפקיסטן.

ורד שחור – פרק 200

גברת פזילט ובנותיה חיות חיים צנועים, אך החלום הגדול של הגברת פזילט הוא להתעשר. דיגיטלקול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד… קול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד… גברת דאייה (סאמה קצ’יק) – המשגיחה הראשית של ההרמון בעונות 1-2. איברהים נוסע לארמון הישן ומבטיח להציל את הורם מההאשמות נגדה, אם תמלא את התנאי שיציב לה.

בסדרה הסולטן יש לא פחות משלוש מאות ושניים עשר פרקים. זה אומר שאתם יכולים לחלק אותה להמון בינג’ים, או לראות פרק אחד בכל יום. אם תראו פרק אחד בכל יום, תוכלו ליהנות מהסדרה הזו במשך כמעט שנה.

זהו זה 2022 | עונה 5 – פרק 10

היא נקברה לצד בעלה, אהמט הראשון, במואוזוליאום שלו. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה. כפי שאירע לגומוש, החיים יכולים להשתנות לפעמים בעקבות שיחת טלפון אחת. גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים.

כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לראשונה בהיסטוריה, תוכנית טלוויזיה סינית משודרת באתר הרשמי של HBO. המופע, שכותרתו “הלוטוס הלבן”, מתרחש בשושלת מינג המאוחרת ומבוסס על רומן שכותרתו “השליט הגדול”. מהדורת התוכנית שתעלה לאוויר ב- HBO זמינה כעת לצפייה מקוונת. בגיל 26, עם תחילת שלטונו, הסולטאן סולימאן הראשון מנסה לבנות אימפריה גדולה ויקרה יותר מזו של אלכסנדר הגדול ולהפוך את העות’מאנים לבלתי מנוצחים.

חלומות בהקיץ – פרק 46

בנחישותו ובעוצמתו, מוראד יגרום לאימפריה העות’מאנית לחיות את התקופה החזקה ביותר שלה אחרי סולימאן המפואר. הסדרה מספרת על האימפריה העות’מאנית, מלחמת הכוח של סולטאנים מוראד נגד קסם ואת האפוס של אהבות הנלהבות של אותם זמנים. לוטפי פאשה (מהמט אוזגור) – בעלה של שאח סולטן, הווזיר הגדול לאחר מותו של איברהים פאשה (לתקופה קצרה).

  • למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי.
  • פרשיות אהבים סבוכות, פוליטיקה עוצמתית, מלחמות וקרבות עם רק חלק ממה שמוצג בסדרה הזו.
  • אם תראו פרק אחד בכל יום, תוכלו ליהנות מהסדרה הזו במשך כמעט שנה.
  • בשנת 1648 הורחק איברהים מהשלטון (ומיד לאחר מכן, נרצח), בהסכמת אמו, קוסם, שגלה.
  • השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה.
  • ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט.

הלוטוס הלבן היא תוכנית טלוויזיה בינלאומית המתקיימת בשושלת מינג המאוחרת. המופע מבוסס על הרומן שכותרתו “השליט הגדול” מאת לינג שיאו ווי. ניתן לצפות בתוכנית באתר הרשמי של HBO או באמצעות ספקי טלוויזיה וגם בקישורי הצפייה שריכזנו כאן. בשנת 1617, לאחר מותו הבלתי צפוי של אחמט הראשון בגיל 27 בלבד, היא גורשה מההרמון, אך חזרה בשנת 1623, כשהצליחה להביא את בנה, מוראד הרביעי, להלביש את הסולטאן. בהיותו קטין, היא הפכה ליורשת העצר והשתלטה על מושכות השלטון.

סדרות ויוה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… בגיל 15 היא נמכרה כמשרתת, הגיעה להרמון של הסולטאן אחמט הראשון וזכתה בלבו והפכה לאשתו האהובה. אם הנכם מעוניינים לצפות פרקים נוספים ציינו זאת בתגובות למטה בעמוד זה. הפרקים המלאים הם כשעתיים כאשר מחציתם הוארכו לשעתיים וחצי. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. ערוץ 9 נמצא בימים אלה בעיצומה של תקופת מעבר, לפני שיתחיל לשדר מהאולפנים החדשים במודיעין כבר בחודש פברואר 2014.

המאה המפוארת – קסם פרקים מלאים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה באנגלית. הסולטן היא סדרה טורקית מעולה, אשר עוסקת בנושאים בלתי שגרתיים. הסדרה היא למעשה סדרה היסטורית, המגוללת את סיפורה של המלכות הטורקית בימי קדם ואת סיפורו של הסולטן הראשון.

סדרות ותכניות לצפייה ישירה

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. תוכלו לצפות בסדרה באתר נטפליקס, אשר מציג בפניכם עשרות סדרות טורקיות שונות. אם אתם מחפשים עוד סדרות טורקיות לראות, נוכל להמליץ לכן בחום רב גם על הסדרה אחיות, אשר מונה שישים ושישה פרקים ונחשבת לסדרה מצויינת גם היא. ברן סאאת, האימפריה העות’מאנית, הסולטאן, טלנובלה תורכית, סדרות טורקיות, קוסם סולטאן, קוסם סולטאן ערוץ ויוה, קוסם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן