סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » המאה עונה 7

המאה עונה 7

רייבן מבינה שהאסירים כנראה ימותו אבל לא מספרת להם כדי שימשיכו לעבוד. באמת אני מתה על רייבן אבל קל להשאר מוסרית כשהבחירות לא בידיים שלך. ה-100 עונה 7 מגיעה לנטפליקס ביום חמישי, 8 באוקטובר; עונות 1 עד 6 זרמים כעת בנטפליקס וחמשת הפרקים האחרונים של עונה 7 זורמים כעת באפליקציית ובאתר CW. ביום ה-83, נכנסו לבית בני משפחה של דיירי העונה. כחלק ממשימת התקציב התבקשו בני המשפחה להחליף את כל התפקידים שקיבלו הדיירים ביום ה-5 עם דיירים ללא תפקיד.

כרגע אתה יכול לצפות ב-“The עונה 6” בסטרימינג בנטפליקס, iflix. אישר רוטנברג TVLine באותה עונה שבע תתמקד באנומליה – כפי שהיית מצפה, בהתחשב בטוויסט של הופ המבוגר. ה -100 מבוסס על סדרת הרומנים הפוסט-אפוקליפטיים של צעירים של קאס מורגן, אך היא הוסיפה כל כך הרבה למיתולוגיה בשש עונותיה עד שהיא כמעט מקורית. אליזה טיילור תחזור פנימה ה -100 עונה שבע כמוביל קלארק גריפין. רב חנניה הכהן מנהר פקוד (חיננאי) – ראש ישיבת סורא.

עונה 7 פרק 6

כן, 100 המעריצים סוף סוף זוכים לראות שוב את לקסה – וקלקסה – ביחד. מה שאנחנו כן יודעים הוא שהפריקוול יקבע 97 שנה לפני סדרת ה- OG בעקבות האפוקליפסה הגרעינית שהרגה את הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אל תתחבר יותר מדי לתואר הזה, שכן מאוחר יותר שיתף רוטנברג כי הספין-אוף לא ייקרא אנקונדה אחרי הכל.

היא ילדה שהיא דור מי יודע מה על סנקטום ולא ראינו שום סימן שהפריימים מלמדים אותם שכדור הארץ זה הבית שלהם (זה יהיה נגד האינטרסים שלהם). אפילו ילדי גבריאל בשום שלב לא התייחסו לכדור הארץ בתור הבית שלהם. ביום ה-74, במסגרת אחת המשימות, יצא הדייר שי חי והדיירת תניה גרבר אל מחוץ לבית כדי לשאת בפני הקהל נאום בן דקה. CW סיימה את החוזה שלה עם Netflix בשנת 2019, כלומר כל הכותרים העתידיים נקונים בנפרד.

המאה עונה 7

וואנקרו – Wonkru – “השבט האחד” שהוקם בעונה החמישית, הבנוי מכל השבטים יחדיו. העונה השישית עלתה לשידור בארצות הברית ב-30 באפריל 2019. לא יכולה לעזור לכם לסחוב אבן אנומליה, נתפס לי הגב מהכסא של שיידי. בלה בלה בלה ויכוחים על בלאמי העמדה שלי ידועה. אני רק אגיד שאני לא חושבת שזה מוצדק שהוא נטש את אוקטביה אבל חוצמזה הוא נסיך ואתם צודקים לגבי השאר.

התחנות התאחדו לתחנה אחת גדולה בשם “התיבה”, שבה חיים כ-2,400 בני אדם. אם אתה לא מכיר ה -100 , זו סדרת מדע בדיוני שרואה 100 ילדים חוזרים לכוכב כדור הארץ לאחר שהיא נחשבה בלתי ראויה למגורים. הסדרה מתרחשת 97 שנים לאחר מלחמה גרעינית שהרסה את הציביליזצייה, כאשר שארית האנושות בספינת חלל בשם “התיבה” שולחת צעירים אשר הורשעו ונכנסו לכלא לכדור-הארץ בכדי לנסות ליישבו. בינתיים לחסידים של ראסל יש תוכנית שעלולה לגרום מהומה וג’ורדן חושב שהוא עוזר להציל את כולם. אחרי המהומה קלארק ואינדרה מבינות שאם יהרגו אותו יהיה יותר מידי כאוס בסנקטום.

עונה 7 פרק 9

אם עד עכשיו כולנו חשבנו שמדובר במשלחת אחרת של כדור הארץ – הנה הטווסיט הגדול ויש עורבה כאלו בעונה השביעית והאחרונה שלה מאה לצפייה ישירה. מכאן מתחילה עלילה עם מסעות בזמן , מסעות בין כוכבים והעונה רק התחילה לחמם מנועים. לאחר מכן רואים את קלארק ואת הכלבה פיקאסו בחוף בכדור הארץ. הישות מופיעה בדמות לקסה ומסבירה לקלארק שהיא לא התעלתה מפני שהיא הרגה בזמן המבחן שלה והרגה עוד המונים ללא סיבה. לקסה מסבירה לקלארק שמאדי החליטה לא לחזור כי היא ידעה שקלארק תעדיף שהיא תהיה עם אנשים בני גילה. העונה מסתיימת בפלאשבק לתחילת הסדרה שבו רואים את החבורה בונה את עולמם.

  • לינקולן שהיה גם נגד הדעה שלו, נורה על ידי פייק מכיוון שפייק איים שיפגע באנשיו של לינקולן.
  • בתקופת מעבר בימי מוחמד ישנן עדויות שעשויות לרמוז שהמוזיקה המקובלת הייתה יותר פונקציונלית כמו שירי מלחמה או עלייה לרגל.

אך לא לפני שא.ל.י אומרת לה שהעולם עומד להיהרס בפעם השנייה ושנשאר להם שישה חודשים לחיות עקב קרינה שהחלה כבר לדלוף. 6 שנים חלפו ועדיין לא שמעו מן החברים שבחלל או החברים שבבונקר. מגלים שקלארק שרדה את “האש הקדמונית” וחייה עם מאדי באזור היחיד שלא נפגע מפריימפייה. עם בואם של האסירים מהספינה הם רוצים להשתלט על העמק, ולאחר שהם עוזרים לאחרים לצאת מהבונקר פורצת מלחמה בין דיוזה לאוקטביה בגלל העמק. מאדי היא “דם לילה” אמיתית כך שהיא היורשת להיות המפקדת של האדמנים.

עונה 7 פרק 7

רב מר בר רב הונא – ראש ישיבת סורא הראשון בתקופת הגאונים. 685 – עבד אל-מלכ מתמנה לח’ליפה החדש וממשיך להילחם נגד המורדים בהנהגת עבדאללה אבן אל-זובייר. 680 – עבדאללה בן זובייר הכריז את עצמו כח’ליפה של מכה ולא מכיר ביורש של מועאויה הראשון.

בהינתן האחים וורנר מפיקה ומפיצה את הסדרה, אנו מצפים שסדרת הספינאוף עשויה לנחות ב- HBO Max אך, כמובן, אנו יכולים לטעות ובהתחשב במה ששמענו שהיא אפילו לא יכולה לשדר ב- CW מלכתחילה. לאחר שמלחמה גרעינית השמידה כמעט לגמרי את האנושות, חיים השורדים המעטים על חללית הסובבת לה בחלל. 97 שנים לאחר מכן, נשלחת חבורה של 100 עבריינים צעירים אל כדור הארץ הפצוע, בניסיון לאכלסו מחדש. זה תכלס ילדה בעצמה, שלא היתה לה ילדות נורמלית, ובשנתיים שלוש האחרונות תפקדה כאמא לכל דבר ל-5 ילדים, בשכונת מצוקה…

עונה 3 – פרק 1

העונה הרביעית שודרה בארצות הברית מ-1 בפברואר 2017 עד ל-29 באפריל 2017, הייתה פגרה של חודש והשידורים חזרו מ-26 באפריל עד ל-24 במאי 2017. סדרת המדע בדיוני הפוסט-אפוקליפטית ה -100 מגיע לסיומו עם העונה השביעית שלה ובקרוב יסכם את The CW. כעת יש לנו את לוח הזמנים העולמי לשחרור 100 עבור עונה 7 כולל אזורים בארה’ב ובינלאומיים. אנו חיים בתקופה מופלאה בתולדות המוסיקה בה שלל סגנונות, לפעמים מנוגדים אחד לשני מתקיימים זה בצד זה. אנסמבל המאה ה-21 מציג תמונה עדכנית של ההווה ומקפיד לא לקפח את העבר. אוקי איזה שניים רנדומליים מתמזמים אז הם כנראה הולכים למות תיכף.

עבור נטפליקס אוסטרליה, תמתין עדיין מכיוון שעונה 6 עדיין לא צנחה. אנו מצפים שעונה 6 תנחת במהלך קיץ 2020 עם עונה שבע ככל הנראה שתגיע בקיץ 2021. החל מה- 25 בספטמבר, אנו שמחים לבשר על כך עונה 7 מתוך 100 תגיע ל- Netflix ארה’ב ב 8 באוקטובר 2020 במלואה. העונה ה-32 של האנסמבל מציגה תכנית מגוונת הנותנת ביטוי הן ליצירה הישראלית וגם משקפת את המתרחש על במות העולם. גם אני תוהה בהנחה שהם יצליחו לחזור הרי הזמן עובד שונה אז לאן הם יחזרו? כי כאילו עברו איזה יומיים בסנקטום זה כבר ים זמן בסקיירינג.

עונה 7 פרק 5

הופ בינתיים רואה את אוקטביה אומרת לא לדאוג כי אמא ודודה יצילו אותה וואט נאו?? יש להם קסדת מחשב מתוחכמת שמזהה את האנשים – אקו וגבריאל לתפוס בחיים, את הופ להרוג מיד. הם נכנסים לאנומליה בעקבות בלאמי ונעלמים אוף אבל מעניין אותי מה יכלו להיות ההזיות של בלאמי. עונות קודמות של The 100 שודרו ב-E4 בבריטניה, כלומר סביר להניח שזה יהיה המקרה גם לעונה 7 (למרות שעדיין לא אושר תאריך).

בעונה השביעית התושבים מנסים למצוא דרך לחיות יחד בשלום, בעקבות אירועי העונה הקודמת, תוך שהם נאבקים במפקד האפל שקם לתחייה. במקביל, קלארק ואחרים מתנגשים עם התלמידים המסתוריים, בני אדם מעולם אחר המשוכנעים כי קלארק מחזיקה במפתח לניצחון במלחמה אחרונה שתגיע. העונה בוחנת גם את האנומליה המסתורית שהוצגה בעונה השישית, שזוהתה כעת כחור תולעת המקשרת בין שישה כוכבי לכת, אחד מהם כדור הארץ המתחדש.

פרק: פרק 6

אני מבינה מה את אומרת אבל לאדעת, זה עדיין לא מכעיס אותי במיוחד. יותר הרגשתי עצב על דיוזה שלא רוצה שאוקטביה תעזוב אותן. למקום הזה, שהופ קראה לו סקיירינג מגיעים מהאנומליה של הסנקטום.

מתחילה כתיבת הקוראן והערבים כובשים ומפיצים את האסלאם בסוריה, עיראק, איראן, מצרים, צפון אפריקה ומרכז אסיה. בתוך כך נהרסת לחלוטין האימפריה הסאסאנית-פרסית והאימפריה הביזנטית מאבדת את שטחיה בסהר הפורה ומצרים. בדרום אמריקה המשיכה לפרוח תרבות המאיה שהייתה בתור הזהב שלה. בסין עלתה שושלת טאנג ואילו המשיך המאבק בין המדינות השונות על השליטה בתת-היבשת. טריקרו – TriKru – אנשי העצים, שבט אחד מתוך 13 השבטים. ראסל לייטבורן (ג’יי אר בורן) (עונה 6 משני; עונה 7 ראשי) ראסל הוא מנהיג המשלחת לכוכב אלפא שהפך לאחר מכן גם למנהיג סנקטום, הוא בעלה של סימון ואביה של ג’וזפין.

פרק: פרק 7

ביום ה-53 נערכה כניסה שלישית לבית, בה נכנסו ארבעה דיירים, אסתי-לי פז, רינת פליישר, שחר חפץ ואיציק קרסנטי. באותו הערב התקיימה הדחה פיקטיבית ובה יצאו הדיירים שי חי ודודו כהן מהבית אולם הוחזרו אליו מיד לאחר מכן. השניים שהו באחד מחדרי הבית, ללא ידיעתם של הדיירים האחרים במשך יומיים ולאחריהם הצטרפו לשאר הדיירים. ביום ה-24, נערכה כניסה שנייה לבית האח הגדול, בה נכנסו שתי דיירות חדשות לבית, תניה גרבר (בת זוגו של הדייר שי חי) וארבל קינן. ביום ה-22 כחלק ממשימת החסינות “משחקי האח” שמשודרת בימי חמישי, זכתה הדיירת קורין אביסדריס בחסינות אולם למחרת נודע כי הייתה טעות בספירת הנקודות במהלך המשימה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן