סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הכתם סדרה טורקית

הכתם סדרה טורקית

תגידו זאת לישראלים שגומעים בשקיקה כל פרק, טוויסט או מהלך עלילתי. “האמת? אני כל הזמן מחכה שהיא תישבר, אולי אני אופטימית מדי (צוחקת). נראה לי שבסוף היא תבין שסורייה באמת בחורה טובה והשנייה סתם פוסטמה. כאילו, ככה לפחות נראה לי״. בצפייה בבינג’ הפרקים שנצפו לא מסומנים אוטומטית. צריך לצאת מהאפליקציה ולהיכנס כדי שיתעדכן. פרחאת הוא רוצח שכיר שעובד אצל דודו הפושע.

כל האושר הזה נמתח בפרקים ארוכים, לרוב יותר משעה, וכוללים קליף האנגרים מופתיים וטוויסטים מטורפים בעלילה (מי מכניס ילדה לשקית אשפה תגידו לי?). דמי מנוי חודשיים של 19.90 ש”ח. בכפוף לתנאי הנספח. תמונה מסקרנת חדשה של “אהבה שחורה”סדרת טלוויזיה טורקית, ביקורות ודירוגים של אשר לנצח רשומות נגד סרטים טורקית אחרים. ביסודו של דבר, רוב הצופים מעריצים את הסדרה ומתארים איך הם צופים בכל סדרה בנשימה אחת, מחכים להמשך. ברוב הביקורות אנו מדברים על משחק נהדר של שחקנים ומוסיקה נפלאה המלווה את מה שקורה על המסך.

תוכניות טלוויזיה בינלאומיותתכנים נוספים

השחקנים של סדרת הטלוויזיה הטורקית יהיה קצת יותר קרוב אליך אם אתה קורא את המאמר שלנו. אפשר למתוח קו ישר בין ההצלחה של הדרמות הטורקיות בישראל לזו של המגה להיט הספרדי, “בית הנייר” (נטפליקס). אבל למרות הפופולריות העזה, הדרמות הטורקיות סובלות מאותם יחסי ציבור גרועים כמו הטלנובלות מפעם, כשהנטייה היא לייחס את הצפייה בהן לעקרות בית שמחפשות משהו להעביר איתו את הזמן. האמת כמובן הרבה יותר מורכבת ומעניינת, כי בין הצופים המושבעים תמצאו גם אנשי טלוויזיה מנוסים, נשות קריירה ואפילו חוקרי תרבות שמוצאים בהם כר פורה לתאוריות על היחסים במזרח התיכון.

יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים. הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה. כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי. כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו.

אהבה בריח תות

זה היה שנה אחרי תקרית המרמרה ואנשים כתבו לנו שהם לא מאמינים שאנחנו מעזים לשדר סדרה טורקית בזמן כזה״. לאחר שאהבת נעוריו של טאנר עוזבת את העיירה, הוא מנסה יחד עם בני דודיו לבנות מטוס ייחודי שיביא כבוד לעיירה. בני הדודים ינסו להתגבר יחד על הקשיים ולהצליח. אנו מודים לכל הצופים שלנו על התמיכה הרבה, אנו שואבים מכם מוטיבציה להמשיך את פעילות האתר.

“רוב הסדרות והסרטים הטורקיים מבוססים על מציאות”, היא אומרת. “הייתה פה הגזמה, אין ספק שלפעמים הסדרה הקצינה סיטואציות, אבל יש בה המון דברים שקורים במציאות, כמו התעללות בילדים”. מאז סיומה של “אמא” הספיקה סבן לעבור גם ללהיט התורן “אישה”, לא לפני שעצרה ב”הכלה מאיסטנבול”, גם אם לא באותה תשוקה (“אני בפרק 57 אבל לא בא לי למשוך, אהבה ורומנטיקה לא מדברות אליי”), והיא לא שוללת צפייה מחודשת. “אולי כשיתחיל החורף אראה את הכול מהתחלה”.

סדרת הטלוויזיה שהסעירה את טורקיה עולה בערוץ 9

1️⃣ כרטיס אשראי על ידי רכישת מטבעות וירטואליים באתר באופן ישיר (sdarot.tw/donate). אם ישאלו כל אדם מה כסף לא יכול לקנות, התשובה תהיה אהבה. נסרין עשירה שנתנה את כל חייה לבית ולמשפחה וסלדה צעירה שגוזלת ממנה את כל מה שיש לה. הוא חוזר לאיסטנבול בתירוץ לראות את אביו, אבל עמוק בפנים הוא מתרגש מהמחשבה לראות אותה שוב. לאחר מות בעלה, היא מתגוררת בבית קטן עם שתי בנותיה וחלומותיה הכושלים.

לחנני, אופטימיסט מושבע יש זווית מעניינת משלו על ‘המצב׳. היחסים עם טורקיה במשבר, שגרירים גורשו לבתיהם, ההזמנות לקלאבים של אנטליה בקריסה ואפילו מחירי הטיסות הנמוכים יחסית של “טורקיש איירליינס” כבר לא מפתים כמו בעבר. אנחנו בהחלט לא נמצאים במקום טוב עם חברה שלנו למזרח התיכון, אבל עזבו שטויות, זאת רק פוליטיקה. כי מתחת לפני השטח עשרות אלפי ישראליות וישראלים מחממים את הקשר עם הרפובליקה הטורקית ונדבקים מדי ערב למסך כדי לצפות בסדרות בניחוח רחאת לוקום. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים.

סדרות מומלצות שאתם חייבים לבזבז עליהן את הסופ”ש אם עדיין לא צפיתם בהן

הזיכרון של נשיקה זו מעמיק יותר ויותר עם כל שנה שחולפת, ניג’אט (השחקן אוזקן דניז מהכלה מאיסטנבול) בוחר לחיות רחוק ככל האפשר, אבל הכל משתנה כאשר זולל כותבת לו מכתב, ומספרת לו שאביו עומד למות. מי שהכי מנסה לעודד אותה להגיע לתהילה ולכסף זו ביתה הצעירה, אייס. ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט.

  • נגיד בסדרה ‘ונדטה’, שהיא להיט היום, יש דמות של רווקה בת 38, כל הסברות האפשריות לרווקות שלה עולות בסדרה מלבד היותה לסבית.
  • אם ישאלו כל אדם מה כסף לא יכול לקנות, התשובה תהיה אהבה.
  • המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש.

נסליאן אטאגול, ששיחק את תפקיד הדמות הראשית ניהאן בסרט, אהב את הקהל. למרות שהשחקנית עדיין צעירה מאוד, היא כבר מאוד מוכרת. תהילה הביאה חלק בסדרה “שני פנים של איסטנבול”. הקהל העריך את תפקידה של ניהאן (הסרט “אהבה שחורה”). ביקורות על המשחק שלה הן חיוביות מאוד, היא כל כך באמת מצייר סבל, כי אתה מתחיל לחוות איתה. הדמות הראשית כמאל סוג’ר משחקתנפלא ואהוב על ידי שחקנים רבים – בוראק אוז’יוויט.

עד עולם – פרק 31

השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה. המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך.

מה בכל זאת, ברמה התרבותית העמוקה יותר, הפך את הדרמות הטורקיות לז’אנר תרבותי שהישראלים כל כך שמחים לאמץ? רק שבשונה מהתעשייה בישראל, לטורקים יש את היכולת למתוח את זה למאה פרקים של שעה וחצי. הקהל הראשון שאימץ את הסדרות הקוריאניות למשל זה צעירים.

עד עולם – פרק 32

ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. ראש ממשלת טורקיה אף איים כמה פעמים בתביעות משפטיות נגד יוצרי הדרמה שראתה אור בטורקיה לפני כ-3 שנים, בטענה כי מדובר ב”חילול הקודש ההיסטורי של העם הטורקי”.

  • “יש לנו הרבה מנהגים כמו שלהם, כשאנחנו רואים את זה, זה מצחיק אותנו, מחזיר אותי להורים שלנו, לסבתות, לבית של פעם״.
  • הוא ידוע היטב לצופים שלנו עבור הסדרה האחרונה שלה “Korolok – ציפור לשיר” ואת התפקיד של באלי ביי בסדרת הטלוויזיה “מפואר מהמאה”.

כמו כל מי שסבל בתיכון, גם אויה תיעלה את הטראומה בעברה כדי להפוך למצליחה בהרבה מאלו שמיררו לה את החיים והיום היא גניקולוגית מוערכת. על פניו נדמה שאויה שכחה מהתקרית, אך מה שהבנות לא יודעות הוא שאחרי התקרית אויה ניסתה להתאבד, נפצעה קשה ונותרה עקרה. אויה מחליטה לחזור לקשר עם הבנות ועוברת לשכונת סארמאשיק, מה שיוצר מתח בלתי פוסק בתוך החבורה. “אמא” הטורקית היא אדפטציה לסדרה יפנית. הפופולריות של סדרת המקור בארץ מולדתה הביאה לכך שהיא שודרה בין היתר בסינגפור, הונג קונג וברוסיה, ומלבד טורקיה גם בדרום קוריאה עלתה גרסה מקומית.

מבצעי טלוויזיה

כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. שחקנים גברים טורקית יש מדהיםקסם, כריזמה וכישרון ללא ספק. רבים מהם ידועים סרטים כגון “האהבה שלי, הצער שלי”, “צפצפה שלי בתוך מטפחת אדומה”, “הקורולב הוא ציפור שירה”.

מוראט התחיל לשחק בתיאטרון שלמד וללמוד בבית ספר לתיאטרון. הפופולריות האמיתית הגיעה לשחקן אחרי הסדרה “סטורם”, שם שיחק עם אשתו. עבודתו בסרט “כאב הסתיו” נזכרה זמן רב על ידי הקהל. כמה פעמים זכה יילדרים בפרס “השחקן הטוב ביותר השנה”. אז הן מלאות תשוקה, סערות רגשיות וכיפיות, אבל כך גם חצי מתכולת נטפליקס.

הקיץ האחרון – פרק 36

כיום, הם הוכיחו בגאורגיה, אזרביג’אן, רוסיה, יוון, אוקראינה, איחוד האמירויות הערביות וכו ‘. לפי מה שאני זוכר סחר בסמים או שימוש בסמים, וכן אני חולה על סדרות טורקיות ראיתי המון. “אמא” נחשבת לממכרת במיוחד בקרב הקהל המקומי. הסיפור שלה עקלקל ומופרך, כנהוג בז’אנר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן