סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הכלה מאיסטנבול פרק 1

הכלה מאיסטנבול פרק 1

השיר הוקלט בשיתוף פעולה עם הזמר איילם אטקס (Eylem Aktaş), ומתנגן כפתיח הפרקים לאורך הסדרה החל מהעונה הראשונה ב-2017. למטה תוכלו לשמוע את שיר הנושא של הטלנובלה המוכרת, עם תרגום לעברית. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם.

ההפתעה הגדולה היא שהכלה מאיסטנבול תפסה תאוצה כמעט בכל בית ושומעים עליה כמעט בכל מקום. כל המגזרים, מכל האוכלוסיות, נשים וגברים – ונכנסה גם לבתים שמעולם לא ראו טלנובלה, לפחות לא מ- “בובה פראית” וניתן להבין למה. “בישראל טלוויזיה היא עדיין גורם משמעותי שאליו בורחים כאקט אסקפיסטי, בין אם זה נטפליקס או ויוה. את בורחת מהפוליטיקה, מהמלחמה, ומפתחת יחסים עם הדמויות. זה עולם שמחליף את העולם שבו את חיה, יש בו הרבה דרמות ותככים, אבל אין בו מינוס בבנק”. “המון, לא חשבתי שזה ייקח כל כך הרבה. זה כל היום. בימי שישי אנחנו רואות את הסדרה בלייב בערוץ הטורקי ומעדכנות און ליין לשאר הצופות בפייסבוק. אנחנו עושות את זה באהבה”. האם יש סיכוי שכוכבי הסדרה יגיעו לישראל? מ”ויוה” נמסר כי העניין בבדיקה, ונעשים כמה ניסיונות להפגיש את הקאסט עם מעריצים בישראל, אך כרגע זה לא סגור.

מוראט בוראן

“איזה, אנחנו לא מגיעים לתשע, אבל בשבת אנחנו מרביצים 4–5 פרקים ברצף, זה זמן האיכות שלנו. זה גם שומר על הזוגיות שלנו לדעתי”. אסף שהם מכפר אוריה, נשוי ואבא לתאומות, יזם צעיר בהתחדשות עירונית. מזכיר לנו את היותנו בגיל הנעורים. עושים מה שאנחנו רוצים, כאן ועכשיו, בוחנים גבולות.

ובאמת בעניין אסמה סולטן, אני מוצא את עצמי לא פעם משתתף בדיון ער עם חברים באשר לאישיותה המרתקת והמורכבת. גיטל אליס מחולון, סוכנת נסיעות, מנהלת את קבוצת הפייסבוק הגדולה ביותר, “הכלה מאיסטנבול – למכורים בלבד!”, יחד עם מאור ליבוביץ. אוסמן מתאהב בסורייה, עוד לפני שידע על הקשר שלה עם אחיו, ומסתיר את רגשותיו. הילד המופנם שתומך בסורייה בהיותה בבית המשפחה ועומד לצידה בחיכוכים עם אימו. לא מזיק לאיש ונותן עצות חכמות וטובות.

סדרות לראות

מנגד, כשהיא כבר מסכימה לקיים עמו יחסי אישות, טוען הבעל כי היא מכנה אותו “פארוק” במהלך המגע האינטימי, כשמו של כוכב הסדרה. “קראתי את ידיעה ויש לי כמה תהיות. שנתיים שהגברת הזו נשואה ועדיין נקראת ‘הכלה מאיסטנבול’. אני לא מבין את העניין. לפי ההלכה יש עילות ספציפיות לגירושין שאותן מעלים אך ורק בבית הדין הרבני. אני מניח שחז”ל לא היו עסוקים בצפייה בכלה באיסטנבול ולכן לא תמצא שום הנחיה בנושא”. אורלי לוי (50 פלוס) מנס־ציונה, אמא לשתיים, מעצבת אירועים ומנהלת קבוצת הפייסבוק “הכלה מאיסטנבול – מאחורי הקלעים”. השחקן אוזג’אן דניז , שמשחק את פארוק בוראן, היה זמר לא מוכר בטורקיה’ עד שלוהק ל”כלה” כשחקן.

מבין המדינות בהן משודרת הסדרה, ישראל היא אחת המדינות בהן הסדרה הפכה פופולרית מאוד (חיקויים בארץ נהדרת, ביקוש אדיר להופעה שתתקיים באפריל, פורומים עם עשרות אלפי חברים ועוד). הסדרה הכלה מאיסטנבול עונה 2 מפגישה בין סורייה ופארוק שמתאהבים ומתחתנים. אימו של פארוק, אסמה מסרבת להעניק את ברכתה לקשר בין השניים. על הקבר של פאבזי בוראן, מייסד אימפריה משפחתית ואדון האחוזה שבה מתגוררים כעת אלמנתו וארבעת בניו, עומדת אסמה — אם ילדיו העוצמתית, המניפולטיבית והמרשעת שכולנו מצווים לשנוא. הוא מת לפני עשור והגעגועים גדולים. לא מזמן פתחה המשרתת לאסמה בקפה וראתה שם נקבת נחש מסוכנת מתגנבת וזוחלת לתוך המיטה של הגברת.

“אתה יודע מי זו הכלה שביקרה אצלנו אתמול?’’ התשובה שבאה אחר כך הותריה אותי המום

עד היום שוחררו 269 פרקים לסדרה הכלה מאיסטנבול, המחולקים ל-3 עונות. בדף זה ריכזנו בסדר כרוני את כל הפרקים מ1 עד 269, לפי סדר העונות, ואנחנו נמשיך לעדכן את העמוד בכל פרק שיוצא. יש לגלול למטה כדי לצפות בפרקים. שיר הנושא של הכלה מאיסטנבול נקרא Yüreğimden Tut, ונכתב על ידי האמן M.Cem Tuncer.

הנחשה הזו היא חד־ממדית לגמרי. יפה כמו מלאך של אלוהים, אבל – כמו שהזהירה הקוראת בקפה את אסמה סולטן – היא תהפוך את בית האחוזה על ראשו. וזה עוד כלום לעומת השיברון הרגשי שהרגשתי כשעומר (מה הקשר של אחד מוזנח כזה לסורייה?) דקר את פארוק. להראות זווית שונה של דברים.

כפולים עונה 2 פרק 5 לצפייה ישירה

בפורטל ההנחות והמבצעים השיתופי המקיף בישראל, תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של חברי הקהילה שלנו אודות כל מה שקשור למבצעים, הנחות ואפשרויות חינם של הכלה מאיסטנבול פרקים מלאים לצפייה ישירה בחינם. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.

סורייה מקווה שאסמה תלמד להכיר אותה ולבסוף תקבל אותה ככלתה, אבל אסמה היא אישה קשה ועקשנית, שנחושה להשיג את רצונה . היא לא תהסס להשתמש באף תחבולה כדי להפריד בין בנה לאישה שהיא מחשיבה כלא ראויה לבנה ולמשפחתה. סורייה היא מוסיקאית מוכשרת, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המוסיקה ועובדת כזמרת ליווי.

קול ששון וקול פארוק: כך כבשה “הכלה מאיסטנבול” את ישראל

היא חיה בצניעות באיסטנבול עם דודתה, אך חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה. אי שביעות רצון ואכזבה נותרו משני הצדדים, אבל המתקן מבטיח להיות פרשת נרגשת עם הזוכה הזמנת מקום בגביע העולם FIFA במועדון אבו דאבי בעוד שבועיים. “הוא שרמנטי, חתיך, כובש. כנגד כל הסיכויים התרחשה פה אהבה גדולה. יצא לי לשמוע שיחה של שלושה גברים בבית קפה מתמרמרים איך יש להם כל הזמן פארוק מול הטלוויזיה, שאיך אפשר בכלל להשוות. כמה צחקתי על זה”. אגב, הסדרה בכלל לא מצטלמת בבורסה, אלא באיסטנבול, שם הוקמה “אחוזת בוראן” המגודרת שיש עליה שמירה קפדנית 24 שעות ביממה כדי למנוע ממעריצים לחדור למתחם. הוא מזכיר את זה כמעט בכל פרק שאנחנו רואים אותו.

על פניו, עוד טלנובלה, עם סיפור אהבה בלתי אפשרי בין- בן עשירים ממשפחה מיוחסת לאישה ממעד סוציו אקונומי נמוך עם התנגדות נחרצת של האם (טלנובלה קלאסית סטייל “בובה פראית”- בין בין העשירים למשרתת). אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידנו. בזמנים שאין ספור סדרות משובחות שוצפות, פשוט צונחות ושוצפות, כמו מפל מהמסך, סנדלרים, מנהלי קרנות גידור, נפחים, טייסים, מתקיני תריסים, מנתחי מערכות ומנתחי מוח – כולם מתאספים בסלון וצופים בנשימה עצורה במסטיק הרגשות הפשטני והדביק הזה. אתר VivaLaparak אינו מקליט / מעלה את התכנים באתר , אלא מוצא אותם ברחבי הרשת ורק מפרסם דרך להגיע אליהם.

מה קרה כשכוכב “הכלה מאיסטנבול” נכנס לחדר האח הגדול? ומי מהדיירים הצליח לזכות בחסינות והציל את עצמו מההדחה הקרובה?

הסטיילינג של סורייה, הדמות הראשית, שמחליפה לעתים 5–7 תלבושות בפרק, זוכה להתעניינות רבה ומגלה לקהל המקומי שמות של מעצבים ומותגים טורקיים, למשל JAQUETTE, DILVIN, PELIN’S SHOES, BEYYOL. לצד ניתוח של הסטיילינג, בקבוצות הפייסבוק שעוסקות בסדרה יש לינקים לרכישה און ליין, הודעות על פריטים שחזרו למלאי והפניות לסרטוני DIY שמלמדים איך להרכיב את קישוטי השיער של סורייה מחומרים זמינים. הסדרה מלמדת אותנו על משמעות החיים, על היותם קצרים, חד פעמיים, היא מלמדת אותנו לשלוט ברגשות שלנו, לא להיכנע ליצרי נקמה שהורסים אותנו, להיות נשים מועצמות וחזקות גם אם הולכים בניגוד לכללי החברה המסורתיים של האישה המסורתית והביתית. מלמדת אותנו על חשיבות העצמאות הכלכלית הנשית, והכי חשוב מלמדת אותנו- ללכת אחרי הלב…. נכנס לחיינו כעורך הדין לגירושין של סורייה.

“הקבוצה מאפשרת לי לחקור, לצרף תמונות שערכתי וליהנות מהסדרה בעוד כמה רבדים. כולם מדברים על זה שהסדרות הטורקיות גרמו לכולנו להתמכר, אבל זה לא ‘הסדרות’. זו ‘הכלה מאיסטנבול'”. העונה הראשונה של הסדרה פורסמה בשנת 2017, וכוללת 52 פרקים (פרק 1 עד 52 כולל). השחקנים הראשיים בטלנובלה הטורקית הם אסלי אנוור (סוריה בוראן) ואוזג’אן דניז (פארוק בוראן). “הכלה מאיסטנבול” היא סדרת דרמה רומנטית, מהמצליחות והנצפות ביותר בטורקיה בשנת 2017. בסדרה מככבים אוזג’אן דניז ואסלי אנבר (“משחק השתיקה”). לגבי פיקאט ברור שאין שאלה בכלל.

הכלה מאיסטנבול 2 פרק 1

היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. קדחת הכלה מאיסטנבול הביאה איתה שלל יוזמות שיווקיות נלוות, בהן הקמפיין שמוביל ברקאי הרדאל (מוראט) לרשת קסטרו והופעה מתוכננת בהיכל מנורה מבטחים של כוכבי הסדרה אזג’אן דניז ואסלי אנוור (שמגלמים את פארוק וסורייה). אך בין נסיעה לישראל אחת לשנייה, כוכבי הסדרה עוסקים במרץ בצילום העונה החדשה, שתשודר כבר באביב הקרוב.

  • הילד המופנם שתומך בסורייה בהיותה בבית המשפחה ועומד לצידה בחיכוכים עם אימו.
  • מנגד, כשהיא כבר מסכימה לקיים עמו יחסי אישות, טוען הבעל כי היא מכנה אותו “פארוק” במהלך המגע האינטימי, כשמו של כוכב הסדרה.

יצר הנקמה מרע לנו, ומתעתע בנו כשהוא אומר לנו שהוא ישיב לנו את הנחת. יצר הנקמה הוא בדיוק ההפך, הורס בתוכנו כל חלקה טובה, בעוד הסלחנות מרפאת אותנו ומשחררת אותנו. גבר שיצפה בו, ילמד איך עושים את האיזון הראוי בין האישה שבחר לבין אימו שגידלה אותו.

הזמר ואיש החסד מתחנן: ’’תקרעו שערי שמים עבור הכלה שלי’’

הסדרה זכתה להצלחה גם במקומות אחרים בעולם, במיוחד בשוק הארגנטינאי, אך מקורות בהפקה מספרים שישראל היא עדיין המעריצה הבינלאומית הכי גדולה של הסדרה, וההצלחה לה זכתה בארץ חסרת תקדים. ממדי ההערצה והדיונים על הסדרה (שאף הייתה מועמדת לפרס אמי בקטגוריית “הסדרה הטובה ביותר בטלוויזיה”) חורגים מההיקף שהתרגלנו אליו בעידן הטלנובלות הדרום אמריקאיות. אנחנו עומדים לקבל 110 פרקים בני שעה של הכלה מאיסטנבול, נוסף על פרקי העונה השנייה שטרם שודרו (היום יעלה בישראל פרק 158). אם אתם מחפשים סיבה טובה לא לצאת מהבית בשנתיים הקרובות, נראה לנו שמצאנו את הפתרון המושלם. טירוף “הכלה מאיסטנבול” רק הולך וגובר בישראל וקהל המעריצים בארץ הוא מבין הגדולים שרכשה הסדרה בעולם כולו.

  • מזכיר לנו את היותנו בגיל הנעורים.
  • קדחת הכלה מאיסטנבול הביאה איתה שלל יוזמות שיווקיות נלוות, בהן הקמפיין שמוביל ברקאי הרדאל (מוראט) לרשת קסטרו והופעה מתוכננת בהיכל מנורה מבטחים של כוכבי הסדרה אזג’אן דניז ואסלי אנוור (שמגלמים את פארוק וסורייה).
  • אדם מסמל אצלנו את יצר הנקמנות שבתוכנו.
  • הם מייצגים את עצמנו, את האישיות שלנו כבני אדם והם חווים חוויות ורגשות דומות לשלנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן