סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הכלה מאיסטנבול פרקים מלאים

הכלה מאיסטנבול פרקים מלאים

ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם. ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה.

כן מובהר כי ככל שמימוש הפרס דורש קיום רשיונות, היתרים, תנאים או מסמכים כלשהם על ידי הזוכה, האחריות להשגת אותם רשיונות, היתרים, תנאים או מסמכים תהיה על הזוכה בלבד. “בדיוק ככה. אנחנו במזרח התיכון, עולם התוכן של הטלנובלה הזו הרבה יותר קרוב אלינו מטלנובלה דרום אמריקאית למשל. זו גם סדרה שמדברת לכל סוגי האוכלוסייה. כל אחד יכול למצוא נקודת הזדהות או דמות שמדברת ללבו. “לקבוצה אני מקדישה חצי שעה פעם בשעה, נגיד? אני כל הזמן בזה, גם כשאני עם הקטנה שלי, והסביבה שלי כועסת עליי. כל הזמן צריך למחוק ולאשר פוסטים ולסנן. לא ידעתי שזה יהיה ככה. את הפרקים יוצא לי לראות רק בסופי שבוע, עם אמא שלי”.

הסולטן – פרק 65

משלא יכלה להינשא לפארוק, התחתנה עם פיקרט רק כדי להיות הכלה של אסמה, היא לא אוהבת אותו כלל ואת ילדתה, חוותה דיכאון אחרי לידה. כשלא נותנת לו תשומת לב פיקרט בוגד בה ומתאהב במזכירה שלו, אבל איפק מתמרנת אותה ונכנסת להריון שוב. כך משיגה בחזרה את ליבו של פיקרט, אך עדיין עושה מזימות על כל המשפחה מאחורי הגב. כשפיקרט נכנס לכלא בסוף עונה 2 מתחילה להשתנות לטובה, אוהבת מאוד את פיקרט וגם את שני ילדיה אדה בוראן ופבזי אוזאן. סדרות טורקיות שודרו בישראל במשך זמן רב, עד שסדרה אחת שינתה את מאזן הכוחות בישראל היתה ‘הכלה מאיסטנבול’. הז’אנר הטורקי שאפיין בעיקר נשים בגיל העמידה משך אליו קהל מגוון שלא מתבייש בהתמכרות לפארוק וסוראייה.

כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי.

חלומות בהקיץ – פרק 48

סורייה (השחקנית אסלי אנבר) מייצגת את האישה הטורקייה המודרנית, ואסמה (השחקנית איפק בילגין), שמנהלת את העסקים המשפחתיים ביד רמה, מייצגת את התפיסה המסורתית, שלפיה המשפחה מעל לכל, אבל שתיהן נשים חזקות ששולטות בעניינים. ברשתות החברתיות מתקיימים דיונים מעמיקים על המסרים שעולים מהסדרה, לצד שבחים לבמאית הראשית זיינב גונאידין. איפק בוראן (דילארה אקסוייק) – הכלה השנייה של גברת אסמה, רעייתו של פיקרט. היא התאכזבה קשות כשלא זכתה להינשא לפארוק, ואת זעמה היא מפנה כלפי סורייה.

הסדרה משודרת בטלוויזיה בישראל בערוץ ויוה ושודרה גם בערוץ הייעודי של yes לכלה מאיסטנבול, וזכתה להצלחה. התוכנית זכתה לפרודיה בעונה ה-16 של התוכנית “ארץ נהדרת” בשם “השתול מאיסטנבול”. בנוסף, ב-6 באפריל 2019 הגיעו כוכבי הסדרה להופעה בהיכל מנורה מבטחים. השחקן הטורקי בירקאי הארדל המגלם את האח הצעיר במשפחה, הגיע לישראל בפברואר 2019 והופיע בפרסומת לרשת קסטרו לצד רותם סלע, ואף הגיע לחגיגת חג האהבה הבינלאומי בבית “האח הגדול”. באותה שנה יצא לראשונה בתרגום לעברית הספר שעליו מבוססת הסדרה, מאת ד”ר גולסרן בודאיג’אולו. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם.

על סדר היום

אגב, הסדרה בכלל לא מצטלמת בבורסה, אלא באיסטנבול, שם הוקמה “אחוזת בוראן” המגודרת שיש עליה שמירה קפדנית 24 שעות ביממה כדי למנוע ממעריצים לחדור למתחם. מ”ויוה” נמסר כי העניין בבדיקה, ונעשים כמה ניסיונות להפגיש את הקאסט עם מעריצים בישראל, אך כרגע זה לא סגור. השחקן אוזג’אן דניז , שמשחק את פארוק בוראן, היה זמר לא מוכר בטורקיה’ עד שלוהק ל”כלה” כשחקן.

“הוא שרמנטי, חתיך, כובש. כנגד כל הסיכויים התרחשה פה אהבה גדולה. יצא לי לשמוע שיחה של שלושה גברים בבית קפה מתמרמרים איך יש להם כל הזמן פארוק מול הטלוויזיה, שאיך אפשר בכלל להשוות. כמה צחקתי על זה”. “המון, לא חשבתי שזה ייקח כל כך הרבה. זה כל היום. בימי שישי אנחנו רואות את הסדרה בלייב בערוץ הטורקי ומעדכנות און ליין לשאר הצופות בפייסבוק. אנחנו עושות את זה באהבה”. הסטיילינג של סורייה, הדמות הראשית, שמחליפה לעתים 5–7 תלבושות בפרק, זוכה להתעניינות רבה ומגלה לקהל המקומי שמות של מעצבים ומותגים טורקיים, למשל JAQUETTE, DILVIN, PELIN’S SHOES, BEYYOL. לצד ניתוח של הסטיילינג, בקבוצות הפייסבוק שעוסקות בסדרה יש לינקים לרכישה און ליין, הודעות על פריטים שחזרו למלאי והפניות לסרטוני DIY שמלמדים איך להרכיב את קישוטי השיער של סורייה מחומרים זמינים. קיימט (נרגיס צ’וראקצ’י) – אימה של איפק וחברת ילדות של אסמה.

אהבה אסורה

כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין.

הזיכרון של נשיקה זו מעמיק יותר ויותר עם כל שנה שחולפת, ניג’אט (השחקן אוזקן דניז מהכלה מאיסטנבול) בוחר לחיות רחוק ככל האפשר, אבל הכל משתנה כאשר זולל כותבת לו מכתב, ומספרת לו שאביו עומד למות. סורייה מקווה שאסמה תלמד להכיר אותה ולבסוף תקבל אותה ככלתה, אבל אסמה היא אישה קשה ועקשנית, שנחושה להשיג את רצונה . פארוק הוא בנה המועדף ויש לה תכניות גדולות עבורו, כולל ארגון חתונה עם כלה שהיא בחרה עבורו. אבל פארוק מנהל חיים עצמאיים לגמרי ואינו מודע לתכניותיה של אמו. סורייה היא מוסיקאית מוכשרת, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המוסיקה ועובדת כזמרת ליווי.

פתאום אבא – פרק 65

עורכת הפעילות שומרת לעצמה את הזכות לספק לזוכה מוצר או שירות שווה ערך או דומה לפרס, על פי שיקול דעתה ומכל סיבה שהיא. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. “בישראל טלוויזיה היא עדיין גורם משמעותי שאליו בורחים כאקט אסקפיסטי, בין אם זה נטפליקס או ויוה. את בורחת מהפוליטיקה, מהמלחמה, ומפתחת יחסים עם הדמויות. זה עולם שמחליף את העולם שבו את חיה, יש בו הרבה דרמות ותככים, אבל אין בו מינוס בבנק”. פארוק בוראן (אוזג’אן דניז) – פארוק היה רווק מושבע עד שהכיר את סורייה. הוא מנהל את חברת האוטובוסים של משפחתו ונמנה עם אנשי העסקים המפורסמים במדינה. מצד אחד הוא מנסה לפתור את הבעיות שגרמו נישואיו לסורייה, הזמרת שפגש במקרה ושהתאהב בה ממבט ראשון, ומצד שני הוא מנסה לגבור על אדם, האויב שפרץ פתאום לחייו.

בישראל הסדרה משודרת בערוץ ויוה ושודרה גם בערוץ הייעודי של yes לכלה מאיסטנבול. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. העונה הראשונה של הסדרה פורסמה בשנת 2017, וכוללת 52 פרקים (פרק 1 עד 52 כולל). השחקנים הראשיים בטלנובלה הטורקית הם אסלי אנוור (סוריה בוראן) ואוזג’אן דניז (פארוק בוראן).

הראיונות המעניינים ביותר

הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו. גולפרי נותרת לבדה כדי להיאבק על לב ילדיה הפונים עורפם נגדה. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה. כפי שאירע לגומוש, החיים יכולים להשתנות לפעמים בעקבות שיחת טלפון אחת.

קיימט ואסמה שידכו בין פיקרט לאיפק אחרי המון סיבוכים קיימט רכלנית ומקנאה לאסמה היא אומרת לבתה לעשות דברים רעים כדי לזכות בלבה של אסמה ולהיות הכלה של האחוזה. אם בתחילה ב-‘לגעת באושר’ קיבלנו את סיפור הסינדרלה המוכר של עשירים מול עניים, במשך הזמן הטלנובלות נהיו פחות לטיניות ויותר אמריקאיות. ההרשאה דלעיל כוללת גם שכפול או שעתוק מסחריים, ע”ג כל אמצעי אחסון, וכן היא כוללת מתן הרשאה ל- HOT להעביר לצדדים שלישיים את ההרשאות שניתנו לה, לפי שיקול דעתה המוחלט. לאחר פרסום שם הזוכה עליו לפנות לעורכת הפעילות בהודעה לטאב השירות לצורך אספקת הפרטים. הפרס אינו כולל כל תשלום או עלות נלווית העשויים להיות נדרשים לצורך מימוש הפרס, לרבות הסעות, ליווי, דמי כניסה לאתרים, חניה, לינה, הסעדה, ביטוחים וכו’.

גאולה – פרק 7

סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. בגרסה המקורית של הסדרה פארוק בוראן, איש עסקים עשיר וחתיך, מתאהב בסורייה, זמרת ענייה שאיבדה את משפחתה בגיל צעיר ומתפרנסת משירה בברים בלילות. אמא של בוראן, אסמה, לא אוהבת את הקשר שנוצר ועושה כל שביכולתה כדי להפריד בין השניים, ולחבר את בוראן עם איפק, אישה עשירה ומרשעת בפני עצמה. מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי עורכת הפעילות ו/או מי מטעמה רשאים להסיר חומרים שפורסמו בניגוד לדין ו/או להוראות תקנון זה, וכן למנוע זכייה ממשתתפים אשר נחשדים ככאלה שפעלו בניגוד להוראות תקנון זה – וזאת ללא צורך במתן נימוק או התראה. משתתפים אשר נמנעה זכייתם כאמור, לא יהיו זכאים לקבלת הפרס על פי תקנון זה ו/או פרס אחר בקשר לפעילות ולא תהיה להם כל טענה ו/או דרישה כלפי עורכת הפעילות ו/או מי מטעמה בקשר לאמור. עורכת הפעילות ו/או מי מטעמה לא תישא בכל אחריות בגין האמור לעיל וכל פרסום כאמור יהיה באחריותו הבלעדית של המפרסם.

  • “המון, לא חשבתי שזה ייקח כל כך הרבה. זה כל היום. בימי שישי אנחנו רואות את הסדרה בלייב בערוץ הטורקי ומעדכנות און ליין לשאר הצופות בפייסבוק. אנחנו עושות את זה באהבה”.
  • בדף זה ריכזנו בסדר כרוני את כל הפרקים מ1 עד 269, לפי סדר העונות, ואנחנו נמשיך לעדכן את העמוד בכל פרק שיוצא.
  • ‘עספור’, ‘מטומטמת’ ו-‘הבורר’ הפכו ליורשות החדשות של הטלנובלות מתחילת שנות האלפיים.
  • דרמה היסטורית המספרת את חיי הלוחמים הויקינגים בימי הביניים, בסאגה משפחתית מלאת קונפליקטים וקרבות עקובי דם.

אורח חייה הצנוע של סורייה משתנה ללא הכר כשהיא מתאהבת באיש העסקים פארוק מהעיר בורסה. לאחר נישואיהם היא עוברת לגור עימו באחוזת בוראן, אבל מגלה שם עולם שונה לגמרי ממה שהכירה, וצפויות לה תלאות קשות. בסוף העונה הראשונה, כשהכל נראה שהולך להסתדר, היא מאבדת את ילדה ובמקביל מגלה שלפארוק יש ילד מאישה אחרת. לבסוף סורייה חוזרת והמשפחה עוברת יחד עליות וירידות, אבל בעיקר רואים את אהבתם החזקה של סורייה ופארוק.

סדרות לראות

הקטע השני של הגמר Libertadores Copa סוף סוף נראה כמו שזה ילך קדימה, אם כי מקום נייטרלי, בעקבות החלטת פיפ”א כדי להעביר אותה לבית של ריאל מדריד. אסף שהם מכפר אוריה, נשוי ואבא לתאומות, יזם צעיר בהתחדשות עירונית. “אני מהאנשים שצופים שעות ב’אח הגדול’ בערוץ 26. מה שמעניין אותי הן הסיטואציות הטבעיות ולא הערוכות. השיחות בין אנשים, ההתנהגות האנושית”. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. אוסמאן בוראן (גוון מוראט אקפינאר) – האח השלישי במשפחה.

  • סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה.
  • מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה.
  • כשסורייה נוסעת לעיר בורסה ככלה היא מצטרפת אליה ולא מתכוונת לוותר על תפנוקי החיים באחוזה.
  • ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות.
  • לעומת זאת, אחותה ילדיז חולמת על חיים עשירים, כדי להתקרב לעולם הזה היא עובדת כמלצרית במסעדה יוקרתית, ויוצאת עם גבר עשיר בכוונה להתחתן איתו ולחיות חיי נוחות, אך מתבדה בסופו של דבר מהאשליה כי אין בכוונתו של החבר שלה להתחתן איתה כלל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן