סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הכלה מאיסטנבול לצפייה ישירה

הכלה מאיסטנבול לצפייה ישירה

כאמור בשנה שעברה הפכו אוזג׳אן דניז ואשתו פאיזה אקטאן (עכשיו אקטאן דניז) להורים בפעם הראשונה. אך בזמן שאקטאן הביאה לעולם את בנם הבכור היה אוזג׳אן קרוע בין שני בתי חולים. אביו, מי שהיווה את אחת ההשראות הגדולות לקריירה שלו, נמצא באותה העת בבית חולים אחר במצב אנוש לאחר שסבל ממחלת מעי קשה. אוזג׳אן, כמו פארוק, החליט שלא לוותר על האהבות שלו והדבר הראשון שעשה הוא לקחת את בנו הבכור לאביו כדי שיזכה ליהנות מחדוות הסבאות. מומלץ לראות את השפםשלהסבא כדי להבין איך נראית גאווה טורקית. אורלי לוי (50 פלוס) מנס־ציונה, אמא לשתיים, מעצבת אירועים ומנהלת קבוצת הפייסבוק “הכלה מאיסטנבול – מאחורי הקלעים”.

  • הוא מתאהב נואשות בסורייה, מציע לה נישואין והיא מסכימה מיד.
  • סורייה ופארוק המאושרים מגיעים לאחוזת משפחתו כדי להכריז על אירוסיהם.
  • המאמן החזיר את חאתם עבד אלחמיד להרכב וציוות אותו לאיתן טיבי ולמיגל ויטור, כך שהפועל באר שבע יצרה מערך מאוד מבוקר וטקטי כשמריאנו באריירו בעצמו חוזר להרכב ומתופקד כקשר אחורי לפניהם.
  • בתמונה הבאה שהתפרסמה בעיתונות הטורקית הוא אפילו מצולם עם בחור ישראלי בר מזל בשם אבי (!).

משפחת בוראן היא אחת מהמשפחות הוותיקות והמכובדות בטורקיה. ראש המשפחה היא אסמה, אמו של פארוק, שאף בחרה עבורו כלה. אלא שפארוק כלל אינו מודע לתכניותיה של אמו. הוא מתאהב בסורייה, מציע לה נישואין והיא מסכימה. טוב, אולי נכון יותר לומר שהיא מסוכסכת איתו, אבל זלדה אלקור , מי שגילמה את אימו של אוזג׳אן דניז בסדרה asmali konak טוענת כי היא נפגעה ממנו עד עמקי נשמתה.

הכלה מאיסטנבול – כל העונות – לצפייה ישירה

תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח הסיפור שלנו לצפייה ישירה סדרות. הנשיא, אגב הצהיר בעבר כי הוא עוקב אחרי כל הפרקים של ארטרול לצפייה ישירה, … הסיפור שלנו- סדרה טורקית בעקבות המובטל בטיטו. כל הסדרות המומלצות, החדשות והותיקות של כאן 11 לצפייה ישירה במקום אחד, ובחינם – טהרן, מנאייכ, היהודים באים, זהו זה 2020, קופה ראשית ועוד! “הכלה מאיסטנבול” היא סדרת דרמה רומנטית, מהמצליחות והנצפות ביותר בטורקיה בשנת 2017.

“לפעמים הייתי רואה שני פרקים ביום ועוד 5-4 פרקים בלילה, אני לא אוהבת לישון. המתח גמר אותי. היו רגעים שלא נשמתי מרוב בכי”. סבן, שהוריה נולדו בטורקיה, מספרת על חיבור אישי לעלילה. “בילדות שלי לא זכיתי לקבל חיבוק ואהבה. גדלתי בבית של 20 ילדים. אז מהמקום הזה התחברתי לדמות שידעה כל כך הרבה סבל”. זה הסיפור שלנו / The Story of Us לצפייה ישירה. תמונות מחיי הנישואים של בן (ויליס) וקייטי (פייפר) ג’ורדן המוצאים את עצמם לא אוהבים יותר אחרי 15 שנים ביחד. זה הסיפור שלנו / The Story of Us לצפייה ישירה – Pinukim | סדרות …

הכלה מאיסטנבול פרקים מלאים לצפייה ישירה בחינם

ברשתות החברתיות מתקיימים דיונים מעמיקים על המסרים שעולים מהסדרה, לצד שבחים לבמאית הראשית זיינב גונאידין. שלא תחשבו שהפוסטים שלכם מתפרסמים בחלל ריק. כוכבי הכלה מאיסטנבול, בראשם דניז, מודעים לגמרי לכך שהסדרה הפכה ללהיט ענק בישראל. כנראה שמשיקולים פוליטיים, הקאסט מהסדרה לא יגיע לישראל בקרוב, אבל לא מעט מעריצים ישראלים כבר נוסעים לטורקיה ומבקרים על הסט. בתמונה הבאה שהתפרסמה בעיתונות הטורקית הוא אפילו מצולם עם בחור ישראלי בר מזל בשם אבי (!).

הסטיילינג של סורייה, הדמות הראשית, שמחליפה לעתים 5–7 תלבושות בפרק, זוכה להתעניינות רבה ומגלה לקהל המקומי שמות של מעצבים ומותגים טורקיים, למשל JAQUETTE, DILVIN, PELIN’S SHOES, BEYYOL. לצד ניתוח של הסטיילינג, בקבוצות הפייסבוק שעוסקות בסדרה יש לינקים לרכישה און ליין, הודעות על פריטים שחזרו למלאי והפניות לסרטוני DIY שמלמדים איך להרכיב את קישוטי השיער של סורייה מחומרים זמינים. בכך מותירה מלק מאחור את אמה המרושעת שולה ואת ג’נגיז, אביה החורג שמסרסר באמה ובשלב מסוים אף הורג את הארנב שלה כעונש. ג’נגיז ושולה עוברים בהמשך לעבוד במועדון באיסטנבול, ומתחילים לחשוד כי מי שחטף את בתם היא למעשה המורה שלה, ולתמונה העצובה הזו נכנסת גם אישה אלמונית טובת לב שמסייעת לזיינפ ומלק. זו תתגלה בהמשך כאמה הביולוגית של זיינפ.

האנטומיה של גריי לצפייה ישירה / Grey’s Anatomy

כל חבריה מעריצים מושבעים של הסדרה ומנהלים דיאלוג פורה על המתרחש בה. בקבוצת הזוגיות, המיניות וההעצמה הנשית “סקסי מאמא” התפרסמה לאחר שידור הפרק האחרון (זהירות, ספוילר ) מודעת אבל לדמותו של ג’נגיז, שזכתה לתהודה רבה. בקבוצת הפייסבוק הגברית “אבא פגום” חגגו את שידור פרק הסיום בהבטחה כי בקרוב יקבלו חברי הקבוצה את נשותיהם חזרה.

  • חברת yes – חוויית צפייה שעוד לא הכרתם, סרטים חדשים, סדרות להיט, ספורט, תוכניות ילדים ועוד.
  • כוכבי הסדרה הטורקית “הכלה מאיסטנבול” יגיעו להופעה בישראל בתחילת אפריל, כנראה בשבוע הראשון של החודש.
  • אנחנו מהמרים על שירות במקבילה הצבאית של תיאטרון צה”ל.
  • הצופה הממוצע בארץ זקוק ליותר מעלילה מלאת תהפוכות ומשחק על בלוטות הרגש.
  • כנראה שמשיקולים פוליטיים, הקאסט מהסדרה לא יגיע לישראל בקרוב, אבל לא מעט מעריצים ישראלים כבר נוסעים לטורקיה ומבקרים על הסט.

גיטל אליס מחולון, סוכנת נסיעות, מנהלת את קבוצת הפייסבוק הגדולה ביותר, “הכלה מאיסטנבול – למכורים בלבד!”, יחד עם מאור ליבוביץ. השחקן אוזג’אן דניז , שמשחק את פארוק בוראן, היה זמר לא מוכר בטורקיה’ עד שלוהק ל”כלה” כשחקן. מאז גם הקריירה המוזיקלית שלו בנסיקה (למרות שבסדרה הוא לא שר). יהיה קל לתייג את “הכלה מאיסטנבול” כטלנובלה רומנטית שטחית, אבל נדמה שיש בה יותר מזה. הסדרה מעלה לדיון את המאבק בין מסורת לקִדמה בחייהן של הנשים הטורקיות. סורייה (השחקנית אסלי אנבר) מייצגת את האישה הטורקייה המודרנית, ואסמה (השחקנית איפק בילגין), שמנהלת את העסקים המשפחתיים ביד רמה, מייצגת את התפיסה המסורתית, שלפיה המשפחה מעל לכל, אבל שתיהן נשים חזקות ששולטות בעניינים.

סדרות ערוץ ויוה

אבל פארוק מנהל חיים עצמאיים לגמרי ואינו מודע לתכניותיה של אמו, הוא מתאהב נואשות בסורייה, מציע לה נישואין והיא מסכימה מיד. אבל פארוק מנהל חיים עצמאיים לגמרי ואינו מודע לתכניותיה של אמו. הוא מתאהב נואשות בסורייה, מציע לה נישואין והיא מסכימה מיד. הטלנובלות, ז’אנר מושמץ מצד אחד וממכר מצד שני, הן חלק מהמסך הישראלי כבר לא מעט זמן. בתחילת שנות ה-90 היו אלה “סלסטה”, “אנטונלה” ו”נאנו”, שהעניקו לעם היושב בציון שיעור בספרדית שימשיך איתו עד ימי “קטנטנות”. הכנסו וצפו בצפייה ישירה בכל תוכניות ערוץ 13, רשת.

בסדרה מככבים אוזג’אן דניז ואסלי אנבר (“משחק השתיקה”). נציגה משמעותית נוספת של הגל הטורקי היא כאמור “הכלה מאיסטנבול” (“Istanbul Gelin”) – שנהנית בארץ מוצאה מפופולריות גדולה אפילו יותר משל “אמא”, וממש כמוה, גם היא ניחנה בעלילה שאפשר רק להמציא. הפעם מדובר בסיפור רומנטי – סורייה, מוזיקאית צעירה, עושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה וחיה בצנעה באיסטנבול. חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה שמתאהב בה חזרה. השניים מחליטים להתחתן אך אמו של פארוק לא רואה בורייה כלה ראויה, ועושה כל שביכולתה כדי להפריד ביניהם.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

לדבריה, מאז הסתיימו צילומי הסדרה במהלכם היו ביחסים מצוינים, הסלבריטאות עלתה לדניז לראש והוא לא טורח לשמור על איתה על קשר. “אפילו שיחת ‘הי, הכל בסדר?’ הייתה מספקת אותי”, אמרה אלקור למגזין טורקי. גם במקרה הזה מתברר שחייו של אוזג׳אן דניז דומים בצורה מפחידה לאלה של פארוק (הלו, הכי שקוף שהיא מסמלת את אסמה בוראן). מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם הסיפור שלנו לצפייה ישירה סדרות והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם.

בהתאם להצלחה, השחקנים שמשתתפים בסדרות הטורקיות זוכים לפופולריות רבה. עבור גאנסו דרה, השחקנית המובילה את “אמא”, מדובר בתפקיד שהחיה את הקריירה שלה אחרי כמה שנים דלות בתפקידים. גם ברן גוקילידיז, השחקנית הצעירה שמגלמת בסדרה את הילדה מלק, זוכה לאהדה עצומה.

צפייה ישירה

“אני כל הזמן בתחושה של אי נוחות מכל תשומת הלב, כאילו הסיפור שלנו יותר מיוחד מאינסוף הסיפורים האחרים. לא נוח לי עם זה. הילדים שלנו לא יותר … “בדיוק ככה. אנחנו במזרח התיכון, עולם התוכן של הטלנובלה הזו הרבה יותר קרוב אלינו מטלנובלה דרום אמריקאית למשל. זו גם סדרה שמדברת לכל סוגי האוכלוסייה. כל אחד יכול למצוא נקודת הזדהות או דמות שמדברת ללבו. “הוא שרמנטי, חתיך, כובש. כנגד כל הסיכויים התרחשה פה אהבה גדולה. יצא לי לשמוע שיחה של שלושה גברים בבית קפה מתמרמרים איך יש להם כל הזמן פארוק מול הטלוויזיה, שאיך אפשר בכלל להשוות. כמה צחקתי על זה”.

בעונה החדשה של “ארץ נהדרת” נעשה פרודיה לסדרה תחת השם “השתול מאיסטנבול”. הסדרה נחשבת לפופולרית מאוד בישראל והיא זמינה ללקוחות הוט, יס, סלקום ופרטנר. “אני מתחברת באופן אישי לכמה דברים בסדרה הזו, למשל נושא החמה הרעה והבן המועדף עליה”, מספרת מורן לוי , גרושה פלוס אחד מהרצליה.

הכלה מאיסטנבול – כל הפרקים לצפייה ישירה

“חבל על הזמן, אוי ואבוי אם היא תעשה ספוילר, או אם היא תראה פרק בלעדיי. אנחנו ניכנס למשבר. יש לי הרגשה שהיא גונבת פרק פה, פרק שם, אבל אני לא שואל אותה על זה. יש דברים שבשביל הזוגיות עדיף לא לדעת”. “איזה, אנחנו לא מגיעים לתשע, אבל בשבת אנחנו מרביצים 4–5 פרקים ברצף, זה זמן האיכות שלנו. זה גם שומר על הזוגיות שלנו לדעתי”. אורלי, נראה שאת מתייחסת מאוד ברצינות לסדרה, ובאופן כללי מנהלת דיונים ברמה גבוהה בקבוצה הפייסבוק שהקמת. מעבר לכך שיטת שלושת הבלמים של ברדה הוכיחה את עצמה במשחק. המאמן החזיר את חאתם עבד אלחמיד להרכב וציוות אותו לאיתן טיבי ולמיגל ויטור, כך שהפועל באר שבע יצרה מערך מאוד מבוקר וטקטי כשמריאנו באריירו בעצמו חוזר להרכב ומתופקד כקשר אחורי לפניהם. “זה היה משחק טקטי מושלם שלנו”, אמרו אמש במועדון.

“הגרוש שלי היה כזה, עזבתי אותו בגלל אמא שלו”. לוי מספרת שסצנות התעללות שונות, כמו זו שבה דואגת האם לשרוף עריסה שעוברת מדור לדור במשפחתה של סורייה, נוגעות לליבה. “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”. “אמא” הטורקית היא אדפטציה לסדרה יפנית. הפופולריות של סדרת המקור בארץ מולדתה הביאה לכך שהיא שודרה בין היתר בסינגפור, הונג קונג וברוסיה, ומלבד טורקיה גם בדרום קוריאה עלתה גרסה מקומית.

הפועל באר שבע שוקלת להחתים את שחקן הכנף הניגרי איברהים אולאווין

כן, ההיא שזנחה אותה בפארק לפני שנים. תגידו זאת לישראלים שגומעים בשקיקה כל פרק, טוויסט או מהלך עלילתי. “אמא” נחשבת לממכרת במיוחד בקרב הקהל המקומי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן