סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הכוכב הבא פרקים

הכוכב הבא פרקים

הכוכב הבא היא למעשה הכלאה של פסטיבל הזמר בהנחיית חנה לסלאו ופסטיבל הזמר המזרחי לעדות המזרח בהנחיית אלון מזרחי. בערך כמו שסברי מרנן זאת הכלאה של קרובים קרובים ומשפחת נתניהו. עם תחילת השיר, הצופים בבית יתחברו לאפליקציה ויהיה עליהם להחליט, בזמן אמת, האם המתמודד עובר או לא עובר. ברגע שהמתמודד יגיע ל-66% הצבעות “עובר” ומעלה (קולות הצופים + השופטים יחד) – המסך יפתח והוא יעבור לשלב הבא.

הזוכה של עונה זו היא עדן אלנה, שייצגה את ישראל באירוויזיון 2021 עם השיר Set Me Free, לאחר שהוכרז על ביטול אירוויזיון 2020 (שבו הייתה אמורה לשיר את השיר Feker Libi) עקב התפרצות מגפת הקורונה. הזוכה של עונה זו הוא קובי מרימי, שייצג את ישראל באירוויזיון 2019. קובי מרימי, זוכה העונה השישית, בחזרות לגמר האירוויזיון בתל אביב. בערב הפתיחה של “הכוכב הבא” 2022 לא נרשמו אירועים חריגים או חידושים והמצאות. זה היה ערב סטנדרטי כמו כל ערב פתיחה בכל עונה אחרת. החריגות היחידה שהובחנה הגיעה מכיוונו של אסף אמדורסקי שעטה על עצמו לוק יוצא דופן כשהוא לבוש בגופיה ומכנס מנקרי עיניים בצבעוניותם, מאובזר בעגיל שמן באחת האוזניים, ועונד על קצה האף משקפי יוקו אונו.

הכוכב הבא 2022 עונה 9 פרק 4

אירוע חצי הגמר של “הכוכב הבא” – מי תהיה רביעיית הגמר שתתמודד על החלום להופיע באירוויז… רבע הגמר של “הכוכב הבא” – כל אחד מהשופטים בוחר שני מתמודדים עליהם הוא מהמר שיגיעו לגמ… בשלב רבע הגמר, המתמודד אליאס מלייב החליט לפרוש מהתוכנית רגע לפני חצי הגמר וכך הציל מהדחה את המתמודד דוד דריי שהודח בתוכנית אחריו. ואז הכוכב הבא מקבלת שוב את המנדט כתוצאה מחוסר עניין לציבור, והשמחה רבה. אבל בגלל שבכוכב הבא יש מסך, אז זה יותר דומה למייבש כביסה כי לא רואים כלום. אבל כמו במלכת היופי של ירושלים 2, המנדט מסתיים לבסוף ומתחילים שוב לשמוע מוזיקה של דניאל סלומון, הזמר האהוב על אביב גפן.

הכוכב הבא 2022 פרק 3 לצפייה ישירה, הכוכב הבא 2022 פרק 3 להורדה, הכוכב הבא 2022 פרק 3 שידור חי, הכוכב הבא 2022 פרק 3 שידור ישיר, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3 לצפייה ישירה, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3 להורדה, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3 שידור חי, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3 שידור ישיר באיכות FULL HD ובחינם, הדלפה בלעדית. הכוכב הבא 2022 פרק 3 לצפייה ישירה, הכוכב הבא 2022 פרק 3 להורדה, הכוכב הבא 2022 פרק 3 שידור חי, הכוכב הבא 2022 פרק 3 שידור ישיר, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3 לצפייה ישירה, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3 להורדה, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3 שידור חי, הכוכב הבא עונה 9 פרק 3. לא נפסיק לשיר בפסטיבל הזמר והפזמון הבא לאירוויזיון וכל מה שקדם לכוכב שנולד היא תכנית מציאות ישראלית המשודרת כ-61 שנה ברצף ברדיו, בטלוויזיה ובמציאות הישראלית. מטרתה של התכנית היא למצוא את השם המתאים ביותר עבור התכנית. נכון לעונה 61, שם התכנית הנוכחי הוא הכוכב הבא, אך השם עומד להתחלף בכל מקרה בעונה ה-62, עקב סכסוך משפטי עם יוצרי התכנית האמריקאית מסע בין כוכבים.

פרק: הכוכב הבא לאירוויזיון 6: פרק 22 – שפיטה נגד תאי (14.1.1

ב-20 בפברואר נודע כי רן דנקר יצטרף אל צוות השופטים של התכנית. הקיר של הכוכב הבא בגילגולו המקורי, בתקופה שלפני המצאת המצלמה והנצנצים. החיבור בין האקסים, בדיוק כמו החיבור בין שירי מימון ונינט הצ’ילבות מהכוכב, הוא טריק לא מתוחכם. הוא אמנם הביא להם כותרות וקידום לתוכנית, אבל הוא לא אוחז מים לאורך זמן ואין בו דבר. עצוב שהספוט כבר מזמן לא מתמקד במבצעים והזמרים המוכשרים שמגיעים להתחרות בריאלטי המוזיקלי, אלא ביושבים על כס השיפוט שהגיעו לשחק את תפקיד חייהם. האינטראקציה בין רן לנינט אמש היתה לגמרי קורקטית וחסרת כל יומרות רומנטיות.

מדי פעם, מכונת הכביסה הידועה בשם מקבילית לאירוויזיון נעצרת ועוברת להפוגה קצרה שבה המים מחליפים את עצמם במים נקיים יותר, ואז מרגול חוטפת ג’ננה כשהיא מגלה שאסף אמדורסקי לא יושב בכיסא שבו היא יושבת, ולמעשה היא זו שמחליפה אותו, ולפיכך אין לה למי לתת כאפה ולהוציא את הג’ננה שלה, ולפיכך היא מקבלת שוב את הג’ננה. מדי פעם, מכונת הכביסה הידועה בשם מקבילית לאירוויזיון נעצרת ועוברת להפוגה קצרה שבה המים במכונת הכביסה מתחלפים או משהו כזה, ואז המכונה ממשיכה לעבוד ומבדרת את הצופה בערבובייה מענגת של צבעי אדום וזהב. “היא סיפרה על החיים באתיופיה, איך הם עבדו קשה וכמה שפה בישראל זה שונה לגמרי. היא הייתה שומעת אותי שר ותמיד מתרגשת, הייתה רוצה שאגיע למעמדים כאלה”.

סטטיק ובן אל כובשים את הכוכב הבא

כל אחד מעשרת הגדולים מקדיש שיר למישהו משמעותי בחייו שהוא רוצה להגיד לו תודה. סופיה טייב ומאיה בצלאל נפגשו עם רביעיית הגמר והעבירו אותם סדרת משימות משעשעות לפיהן י… עונת הניצחון יוצאת לדרך בהנחיית אסי עזר ורותם סלע עם פאנל השופטים האהוב – סטטיק ובן א… ב־20 בנובמבר 2013 אייל גולן הושעה מהתוכנית עקב פרשת משחקי חברה. המתמודד ג’ורג’ אבו שקארה לא עבר את מבחן הנבחרת אך הוא נכנס לנבחרת בעקבות גלגל הצלה מהשופטים. היא לומדת 10 יחידות מחשבים ו- 5 יחידות פיזיקה, כל הדלתות פתוחות אבל הלב שלה נמצא במקו…

אך כצפוי, יורם גאון איים אף הוא בתביעה והתכנית החליטה לאמץ את השם הכוכב הבא, על משקל הביטוי העולם הבא. ובגלל שהעולם הוא גם סוג של כוכב, אז זה מסתדר גם מבחינה משפטית. במהלך השנים שם התכנית השתנה לכוכב הבא לאירוויזיון, הכוכב הבא לאפרסמון, הכוכב הבא ליקינטון ובסופו של דבר הכוכב הבא על מרלין מנסון. בעקבות הנסיון המר של התכנית עם תביעות משפטיות, שם התכנית התייצב שוב על הכוכב הבא וזהו שמה הנוכחי של התכנית. הגמר הגדול מתקרב בצעדי ענק וכידוע, בעונה הזו מי שיזכה בתואר “הכוכב הבא” יהיה גם נציג …

פרק: הכוכב הבא 2 – פרק 10

במקומו, הצטרף איתי לוי, שרק עונה לפני כן שימש כשופט אורח מחליף של סטטיק ובן-אל. כמו כן השתתף אלירן אליאס, המשמש זמר ליווי של עדן בן זקן. בשלב הראשון מתקיים מבחן מול השופטים, ובו כל מועמד מתבקש לבצע שיר לבחירתו מול מסך גדול סגור.

זו העונה הראשונה בה זוכה העונה ייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בישראל ויגיע אוטומטית לגמר האירוויזיון. ערך מורחב – הכוכב הבא לאירוויזיון 2019עונה זו נקראת תל אביב 2019, לאור הצלחת השיר הישראלי בטבלאות ההימורים ולאחר מכן גם הזכייה של נטע ברזילי וקיום האירוויזיון בישראל. בתחילה, קיום התוכנית כתחרות לבחירת הנציג לאירוויזיון לא סוכם בין “כאן” ל”קשת”, כיוון שנבחנה אפשרות שהתאגיד יפיק בעצמו תוכנית ריאליטי לבחירת הנציג.

פרק: הכוכב הבא 2021 | פסנת-ראפ

הכוכב הבא 2022 פרק 6 (מהעונה השלישית ועד השביעית נקראה “הכוכב הבא לאירוויזיון”) היא תוכנית מציאות ישראלית, אשר היוותה המשך לקדם-אירוויזיון מהעונה השנייה ועד השביעית. הכוכב הבא 2022 פרק 1 (מהעונה השלישית ועד השביעית נקראה “הכוכב הבא לאירוויזיון”) היא תוכנית מציאות ישראלית, אשר היוותה המשך לקדם-אירוויזיון מהעונה השנייה ועד השביעית. מהעונה השמינית של התוכנית, זוכה העונה זכה במיליון שקלים. בכך סיימה “הכוכב הבא” את תפקידה כ”קדם אירוויזיון” וחזרה לאוויר ביוני 2021 עם פרס של מיליון שקלים חדשים. הכוכב הבא לאירוויזיון היא תוכנית מציאות ישראלית, אשר עלתה לשידור בערוץ 2 בספטמבר 2013 במסגרת שידורי הזכיינית “קשת”. העונה השלישית צולמה באוקטובר-נובמבר 2015, ושידורה החל ב-5 בדצמבר 2015.

  • לאורך העונה יודחו זמרים שונים בהתאם להחלטת השופטים והקהל באולפן עד להגעה לשלב הגמר שבו ישתתפו גם הקהל בבית ומספר קבוצות שופטים מיוחדות (זוכים מעונות קודמות, וכן אנשי מקצוע), שבו יהיו ארבעה זמרים ומתוכם ייבחר “הכוכב הבא”.
  • זוהי העונה השנייה – מאז העונה הראשונה של התוכנית – בה הפרס אינו ייצוג ישראל באירוויזיון.
  • עם תחילת השיר, הצופים בבית יתחברו לאפליקציה ויהיה עליהם להחליט, בזמן אמת, האם המתמודד עובר או לא עובר.
  • בכך סיימה “הכוכב הבא” את תפקידה כ”קדם אירוויזיון” וחזרה לאוויר ביוני 2021 עם פרס של מיליון שקלים חדשים.

במאי 2022 החלו הצילומים של עונה זו, והעונה החדשה עלתה לשידור ב-18 ביולי 2022. בעונה הבאה, שתהיה מחווה לשיר “מיליון דולר” של רפי פרסקי, הפרס הראשון יהיה קולות רקע של פיטר רוט בהקלטת הסינגל הראשון. הכוכב הבא חוזרת לעונה שנייה עם צוות שופטים חדש – מוקי, הראל סקעת, קרן פלס ואסף אטדגי… ערך מורחב – הכוכב הבא 2022ב-17 בפברואר 2022 הודיעו סטטיק ובן אל על פרישה מהתכנית משום אילוצי לוז.

פרק: הכוכב הבא 2 – פרק 13

דווקא רוויתי נחת מרותם ואסי, שתמיד מקלילים את האווירה ולפעמים מספקים דיאגנוזה מעניינת, כמו למשל ההערה וההארה של אסי, כשאמר על אחד הזמרים שזה די מוזר שהוא בחר לשיר את out here on my own, של ניקה קוסטה, כשהוא מוקף בשבט של תשעה אחים ואחיות, שהגיעו לתמוך בו באודישן. לפאנל השופטים הצטרף לראשונה הזמר המצליח רן דנקר, שבמקרה הוא גם האקס המיתולוגי של נינט. באחד הראיונות, כשנשאל האם הרומן שלו עם נינט התאפיין בתרגילים יחצ”ניים, הוא שלל את העניין חד משמעית. לעומת זאת, להושיב אותו לצידה בשולחן השופטים על מנת להזכיר לנו שפעם הם היו הזוג הנוצץ של הביצה, זה תעלול יחצ”ני טהור מהמעלה הראשונה. בזכות ביצוע מרגש ומצמרר, הרים את המסך עם 91% ושישה כחולים. “הווייב הנעים, הטוב והמחייך שלך יצא דרך השירה. זה דבר מאוד חשוב”, החמיאה נינט, “אנשים יכולים לשיר מאוד טוב, אבל שום רגש לא עובר”.

השיר נבחר על ידי צוות מטעם “כאן”, והוחלט כי יפורסם לראשונה במלואו בטקס פרסי האקדמיה. בשלב הדואטים אריה וגיל גת הופיעו עם הזמר עידן עמדי מכיוון שמספר המתמודדים בשלב זה היה אי זוגי. המתמודדת טינה איברגימוב לא עברה במהלך המיון הראשוני אך ההפקה החליטה להעניק לה את ההזדמנות להגיע למבחן המסך. הזמרת הצעירה כמעט נחנקה מהעלבון, ומי שבא לעזרתה היה אמדורסקי שבדרך כלל ידוע כשופט מחמיר, והפעם חרג ממנהגו והעניק לילדה הנרגשת, כחול זוהר ומעודד.

העונה החמישית (2017– [עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – הכוכב הבא 2021בסיום העונה השביעית, הודיעה קשת על פתיחת האודישנים לעונה השמינית. זוהי העונה השנייה – מאז העונה הראשונה של התוכנית – בה הפרס אינו ייצוג ישראל באירוויזיון. לראשונה, יינתן פרס כספי של מיליון שקל לזוכה, ואל השופטים היה צפוי להצטרף אביב גפן, אך לבסוף מהלך זה לא צלח. במקום זאת מי שהצטרפה היא נינט טייב, זוכת העונה הראשונה של כוכב נולד.

זה אומר לשלוח עורבים לכל פינות הארץ כדי לגלות מבצעים צעירים ומוכשרים. זה אומר להחליף את סטטיק ובן-אל, שנסעו לעשות לביתם בארצות הברית, ברן דנקר, שהוכיח את עצמו בפורמט המתחרה. זה אומר להושיב אותו ליד נינט, להפוך את הפרק לחגיגה נוסטלגית של “השיר שלנו”, לעטוף הכול יפה יפה באסי עזר ורותם סלע ולהגיש בטמפרטורת החדר הממוזג. הזוכה בעונה זו, אימרי זיו, ייצג את ישראל באירוויזיון 2017 שנערך בקייב, אוקראינה והגיע למקום ה-23 בגמר. כחודשיים לאחר סיום העונה השביעית הוציאו פאנל השופטים ומתמודדים מהעונה, חידוש לשיר “אוהב להיות בבית” של אריק איינשטיין כדי להגביר את המודעות לחשיבות של להישאר בבית בעקבות מגפת הקורונה.

פרק: הכוכב הבא 2021 | הפייבוריט של איתי לוי

השניים לא סיפקו את הסחורה, מלבד כמה מבטים ידידותיים ולא ממש מלאי ערגה שהחליפו ביניהם בעת אודישן שביצע אחד המתמודדים שבחר לשיר את השיר “האור בחיי”, מהסדרה המוזיקלית “השיר שלנו”, בה השתתפו. מדובר באפליקציה חדשה שפותחה ב-mako המהווה חידוש עולמי בתחום ה-Dual Screen. לראשונה פורמט טלוויזיוני ואפליקציה משולבים בד בבד, ללא שקלול תוצאות הצבעה בסוף התכנית, אלא השפעה ישירה של הצופים בבית על כל ביצוע.הצופים יוכלו לקבוע בזמן אמת, ובמהלך ביצוע השירים מי מהתמודדים עובר לשלב הבא. ההצבעה תעשה לראשונה באמצעות אפליקציה מיוחדת וחינמית, שתחליף את שיטת המסרונים שהייתה נהוגה עד היום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן