סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הכוכב הבא עונה 7

הכוכב הבא עונה 7

הכוכב הבא 2022 היא העונה התשיעית של תוכנית המציאות הישראלית הכוכב הבא. הכוכבים הכי מעניינים מהשנים האחרונות היו למעשה ילדי פופ קסומים ומוכשרים שהגיעו משום מקום והרימו את המסך בסערה, אבל השנה משהו השתנה. “לא מחפשים עכשיו מישהו שצריך לקפוץ מחבל, הכל פומפוזי פה”, תיאר יפה איתי לוי את ההבדל מהשנות האירוויזיון.

ואולי זה בדיוק השינוי ש”הכוכב הבא” הייתה צריכה. לא עוד שופטת ולא להשתיק את המיקרופונים של אסי ורותם (למרות שזה לא יזיק). כזה שלא מנסה בכח לייצר כוכב לתחרות האירופאית, אלא שמחפש מי שיהיה כוכב לקהל הישראלי. בטח יותר מעניין מהסמול-טוק המביך בין שירי לנינט. בסיבוב השני, השופטים מסרו את הצבעתם על ידי מתן 8, 10 ו-12 נקודות לכל מתמודד והצבעת הקהל לשלושת המתמודדים התחלקה מ-60 נקודות. שני המתמודדים עם מספר הנקודות הגבוה ביותר עברו לשלב הגמר.

עד עולם – פרק 31

הכוכב הבא 2022 פרק 6 (מהעונה השלישית ועד השביעית נקראה “הכוכב הבא לאירוויזיון”) היא תוכנית מציאות ישראלית, אשר היוותה המשך לקדם-אירוויזיון מהעונה השנייה ועד השביעית. שידור התוכנית החל בערוץ 2 ב-2 בספטמבר 2013 במסגרת שידורי קשת, ומנובמבר 2017 היא משודרת בערוץ קשת 12. התוכנית מהווה מעין המשך לתוכנית “כוכב נולד”, כאשר במרכזה תחרות שירה בין כישרונות חדשים בתחום.

עונת הניצחון יוצאת לדרך בהנחיית אסי עזר ורותם סלע עם פאנל השופטים האהוב – סטטיק ובן א… ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות “קשת 12” שקיבלה 13.4 אחוזי רייטינג ו-335 אלפי צופים על מהדורת “רשת 13” שקיבלה 9.5 אחוזי רייטינג ו-228 אלפי צופים, בעוד שמהדורת החדשות של “כאן 11” קיבלה 3.9 אחוזים ו-85 אלפי צופים. טרם בוטלה התחרות, נחשפו פרשני האירוויזיון של כאן 11, גאולה אבן-סער ואסף ליברמן. בפתיחת הערב שרו כל ארבעת המתמודדים את “Hall of Fame”.

פרק: הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 – פרק 28: דוראל ינצח את עדן?

במשדר השני שרו כל המתמודדים יחד עם רייכל את “שבט אחים ואחיות”. בנוסף, לקראת סוף המשדר, הופיע רייכל עם שירו “כתוב מלמעלה”. בנוסף, הופיעה הזמרת שפיטה כמתמודדת בשם בדוי, אך למעשה זו הייתה הופעת אורח. בעונה זו נדרשו הנבחנים לתוכנית להצהיר באודישנים האם הם שומרי שבת, וזאת כתוצאה מפרישתה של להקת שלווה בעונה הקודמת שהייתה מועמדת מובילה לזכייה בתחרות. בתחילת חודש אוקטובר נסגרה רשימת המתמודדים לאודישנים בתוכנית. בפועל, לא התקיימה תוכנית הצלה והמועמדים נבחרו על ידי צוות השופטים של התוכנית.

בשלב הראשון, מכל תלת-קרב, שני המתמודדים עם הציון הגבוה יותר עברו לשלב הבא. בשלב השני השופטים בחרו, מבין אלו שעברו את השלב הראשון, את מי מהמתמודדים להציל מהדחה ולהכניס לנבחרת – “20 הגדולים”. בסיבוב הראשון, מכל דו-קרב, המתמודד עם הציון הגבוה ביותר עבר לשלב הבא של התחרות. בשלב זה לכל שופט הייתה אפשרות להעניק 3% מההצבעה.

מי ינצח בכוכב הבא לאירוויזיון?

5 ימים לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2020 וקרב הענקים מגיע. אם כן, הדרך היחידה של הכוכב הבא להתגבר על היעדר הפרס האירוויזיוני היא, כיאה לשמם, למצוא את הכוכב הבא, ואפילו יותר מהשופטים, זה תלוי במתמודדים. מי יהיה נציג ישראל לאירוויזיון תל אביב 2019? הוועדה לבחירת ארבעת השירים למשדר, מנתה שישה חברים, שהם 50% גברים ו-50% נשים, כאשר ארבעה מתוכם נבחרו על ידי תאגיד השידור ושניים נוספים שייצגו את “טדי הפקות”. מטעם תאגיד השידור ישבו בוועדה טל ארגמן, יובל גנור, סמדר שפר ורועי דלמדיגו – כולם עובדי חטיבת הרדיו של התאגיד.

אם הצהובים יעברו את אריס סלוניקי, הם יתמודדו בשלב הפלייאוף נגד ניס הצרפתית החזקה, שכבר מחכה שם ולא מתמודדת בשלב המוקדמות הנוכחי. את הכוכב האדום מאמן כדורגלן העבר האגדי של סרביה דיאן סטנקוביץ’, שהתחיל שם גם את קריירת המשחק שלו לפני שעבר ללאציו ומשם לאינטר. מכבי חיפה תפגוש שם פרצוף מוכר בדמותו של אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ’, שחתם שם במהלך הקיץ. שחקן מוכר נוסף בכוכב האדום בלגרד הוא הבלם האוסטרי אלכסנדר דראגוביץ’ בן ה-31, ששיחק עד 2021 בבאייר לברקוזן ורשם 100 הופעות במדים הלאומיים של אוסטריה. השוער של הקבוצה הוא שוער נבחרת קנדה מילאן בוריאן בן ה-34. 2 נקודות שיפוט, שהיוו יחד 10% מהניקוד הסופי.נקודת שיפוט 1 – המפיק המוזיקלי ג’ורדי, זוכה פרס שיר השנה של אקום 2019, הזמר-יוצר עדן חסון והזמר הראל סקעת, שהשתתף באירוויזיון 2010.

חדש! משפחת מתיס – פרק 7

ב-13 בפברואר 2020 נחשפו שמות ארבעת השירים שנבחרו, ב-21 בפברואר 2020 הוגרל סדר השירים להופעה וב-27 בפברואר 2020 נחשפו השירים במשדר מיוחד בכאן גימל ובסיומו החלה ההצבעה בישומון כאן. ב־20 בנובמבר 2013 אייל גולן הושעה מהתוכנית עקב פרשת משחקי חברה. המתמודד ג’ורג’ אבו שקארה לא עבר את מבחן הנבחרת אך הוא נכנס לנבחרת בעקבות גלגל הצלה מהשופטים.

ב-25 בינואר 2019 פורסם כי אסי עזר, מנחה התוכנית מאז תחילתה, נבחר להנחות את האירוויזיון יחד עם ארז טל, שותפו להנחיה ב”אח הגדול”, בר רפאלי ולוסי איוב. בשלב הדואטים אריה וגיל גת הופיעו עם הזמר עידן עמדי מכיוון שמספר המתמודדים בשלב זה היה אי זוגי. צמד האחים אריה וגיל גת, שהיו בין המתמודדים הבולטים בתוכנית והגיעו למקום השני, הם יהודים חרדים, והשתתפותם עוררה עניין ציבורי רב בהיותם חרדים המופיעים בתוכנית ריאליטי בפריים טיים של הטלוויזיה החילונית. קהילת Ynet – מתעדכן – פוסטים הכוללים פרקים מלאים של הכוכב הבא 2020. 19 ימים בדיוק לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזין, התחרות נכנסת לשלבים המכריעים. בהגרלת מוקדמות הליגה האזורית מכבי תל אביב קיבלה את ההגרלה הכי קשה שהייתה יכולה לקבל.

פרק: הכוכב הבא לאירוויזיון – מרימי יוצא לדרך

את “טדי הפקות” ייצגו טמירה ירדני וסיון יאנג. גנור ודלמדיגו שימשו בעבר כחברי ועדה יחד עם ירדני וצפיר גם בשנים קודמות (2018 ו-2019). בתום הסיבוב הראשון הצופים הצילו מהדחה את אחד מתוך שני המתמודדים על ידי הצבעה ביישומונים Mako וכאן.

ב-17 בפברואר 2022 הודיעו סטטיק ובן אל על פרישה מהתכנית משום אילוצי לוז. עדיין לא נרגעתם מהאודישן המשוגע של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב? אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

מונטה כריסטו – פרק 11

הזוכה של עונה זו הוא קובי מרימי, שייצג את ישראל באירוויזיון 2019. מלבד הפרקים המלאים שעולים לרשת מפעם לפעם, ניתן לצפות בתחרויות השירה ובפרקים החדשים בשידור חי של ערוצי הטלוויזיה באינטרנט – ביניהם אתר מאקו של ערוץ 12 המשדר בצורה רשמית את הפרקים אונליין. קשת – הכוכב הבא 2020 – פרקים מלאים, מידע, מאחורי הקלעים ועוד – באתר ערוץ 12. אור טרגן, זוכה עונת העשור והאחרונה של כוכב נולד, השתתף גם הוא, אך החליט לבסוף לפרוש ולבקשתו האודישן שלו לא שודר בטלוויזיה.

בשלב השני, השופטים הצילו מהדחה 2 מתמודדים מתוך שלושת המועמדים להדחה. בשלב השני, השופטים בחרו להציל מתמודד אחד מהדחה מתוך שני המועמדים להדחה. בשלב הראשון, הופיע עידן רייכל עם כל המתמודדים שחולקו לשתי קבוצות, בסוף השלב המתמודד עם הציון הנמוך ביותר בכל קבוצה הועמד להדחה. השופט לוי לא היה נוכח בשידור, כיוון שהייתה לו הופעה שתואמה מראש, לצורך השלמת פאנל השופטים הוזמנה הזמרת מירי מסיקה. בנוסף במהלך המשדר הראשון של שלב זה, הופיעה מסיקה עם שירה “כמה כמה”. בשלב זה השופט איתי לוי הגריל מתמודד וכל מתמודד שהוגרל בחר מול איזה מתמודד אחר להתמודד מולו בדו-קרב.

החיים זה לא הכל 6 – פרק 13

אמדורסקי אמר עליה “כשאני אהיה גדול אני רוצה לשיר כמוך” והשופטת האורחת מירי מסיקה בטוח… האם ללי וגאיה יעשו את הבלתי אפשרי וינצחו את אלה לי ואור שהשיגו 95% במשימת הדואטים ומי…

בסיבוב הראשון, מכל דו-קרב, המתמודד עם הציון הגבוה יותר עבר לסיבוב השני. אחד מתוך שני המועמדים להדחה, ניצל מהדחה על ידי השופטים ועבר לסיבוב השני. הזוכה של עונה זו היא עדן אלנה, שייצגה את ישראל באירוויזיון 2021 עם השיר Set Me Free, לאחר שהוכרז על ביטול אירוויזיון 2020 (שבו הייתה אמורה לשיר את השיר Feker Libi) עקב התפרצות מגפת הקורונה. שירי הגמר של “הכוכב הבא לאירוויזיון 2020” נחשפים, מרגי וסטפן בביצוע חגיגי על הבמה, הפ… בשלב השני, בסוף כל הדו-קרבות השופטים הצילו מהדחה 5 מתוך 8 המתמודדים שלא עברו את השלב הראשון.

בובספוג 6 – פרק 119

במהלך כל הופעה הקולות הועברו רק על ידי הצופים באמצעות אפליקציית mako וכאן הרשמית, ללא ציונים המופיעים על המסך. לאחר ההופעה האחרונה, כל שופט מסר את הצבעתו על ידי מתן 8, 10 ו-12 נקודות לשלושת המתמודדים הנותרים; 8 נקודות לאהוב עליהם פחות ו-12 נקודות לאהוב עליהם יותר. בנוסף, ארבע קבוצות שופטים התבקשו להצביע באותה שיטה. ההצבעה התחלקה בצורה שווה בין הקהל והצופים 50% לכל אחד, סך כל הנקודות שניתנו לשופטים לחלק בין שלושת המבצעים הוא 300 וכך גם לקהל הצופים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן