סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הישרדות צפיה ישירה

הישרדות צפיה ישירה

כמו כן, רשאים המתמודדים הסופיים, לבצע נאום סיום, על מנת לנסות לשכנע את חבר המושבעים שהם ראויים לזכות בתואר “השורד היחיד”. בסיום סדרת השאלות, ניגש כל אחד מחבר המושבעים להצביע בהצבעה חשאית עבור האדם שלדעתו זכאי לתואר ה”שורד היחיד”. הישרדות הישרדות (נקראה בתחילה הישרדות 10) היא תוכנית מציאות בהנחיית גיא זו-ארץ המהווה גרסה ישראלית לתוכנית הטלוויזיה האמריקאית הישרדות. במסגרת התוכנית צולמו חמש עונות אשר הופקו על ידי חברת אבוט רייפ המאירי עבור ערוץ 10. משלחת של ישראלים נשלחים לאי בודד שם עליהם לעמוד בהצלחה במשימות שונות עד שאחד מהם…

השינויים באופן המשחק בכל אחת מהעונות מתוארת תחת הפיסקה של כל אחת מהעונות. מומחי הסייבר של אתר סדרות נערכו מבעוד מועד לכל תרחיש, כבר מתחילת המשפט בארה״ב. 1️⃣ כרטיס אשראי על ידי רכישת מטבעות וירטואליים באתר באופן ישיר (sdarot.tw/donate). אי המתים – בעונה זאת מתקיימות תחרויות על אי המתים בדומה לעונה הראשונה.

מומלץ להצטייד בממחטות: אלו הרגעים שהכי ריגשו אתכם העונה

עונה זו, אשר צילומיה החלו ביוני 2008 ושידורה החל ב-24 בדצמבר, 2008, צולמה באיי הפנינה שבפנמה. משימת אי המתים – כל מתמודד שהודח מהמשחק נשלח ל”אי המתים”, אי שלישי ונפרד מהאיים שעליהם חיו שני השבטים. המתמודדים במשחק ה”שוטף” לא היו מודעים לקיומו של אי זה. המתמודדים שהודחו מהמשחק, נשלחו לאי במטרה לקבל הזדמנות לחזור למשחק. על המתמודדים המודחים באי היה לשהות לבדם במשך שלושה ימים. לאחר שלושה ימים היה מגיע המודח הבא לאי, והשניים היו מתחרים במשימת אתגר האחד נגד השני.

על אי המודחים שהו נתן בשבקין, מעיין פורטר, דיוה חתמי-גולדוסר, מיכל סיאני ומירית וקנין, שחזרה לשבט קסאיה לאחר משימת החזרה למשחק. בתחילת שידורה, התוכנית לא זכתה לנתוני צפייה גבוהים, וימי השידור עברו שינויים מדי שבוע. לאחר כחודש, החלה התוכנית לצבור תאוצה ולעקוף את התוכניות של ערוץ 2, שהיו עד אז הנצפות ביותר. למרות הביקורת עליה, לא ירד המדרוג של התוכנית מ-20% עד 25% במדד הצפייה. לשיא הגיעה התוכנית במשדר הגמר, בו צפו 36% ממשקי הבית היהודיים, ו-42.2% בשיא, שהם כ-1,206,000 צופים בממוצע. זה היה המשדר הנצפה ביותר בטלוויזיה בישראל, מאז החלו במדידת המדרוג בשנת 1995, לתוכנית טלוויזיה שאינה חד פעמית.

שידור ישיר | פ.ס.וו. איינדהובן – מכבי תל אביב | 24.02.22

מתמודדים אורחים מהעונה הראשונה – בפרק החמישה עשר הצטרפו למשחק משה דן ונועם טור לקניבה ולבארו בהתאמה ולמשך פרק אחד. אי הגלות – מתמודד מכל שבט היה נשלח בסיום משימת החסינות השבטית לאי הגלות. באי זה התמודדו השניים במשימה שהמנצח בה היה מקבל רמז על פסלון חסינות הטמון באי השבט שלו. בשבט המאוחד, הזוכה בחסינות האישית מחליט איזה מתמודד ילך לאי הגלות ומתמודד זה בוחר חבר שבט נוסף שיצטרף אליו. בניגוד לשלב בו היו שני שבטים ושני פסלוני חסינות על האיים, לאחר איחוד השבטים, פסלון החסינות נמצא באי הגלות. בעונה זו חולקו המתמודדים לשני שבטים – “סבאנה” (על שם אנשי העמק באיים הקאריביים) ו”ג’יבארו” (על שם אנשי היערות).

הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות. בין היתר משדר הערוץ את מהדורת החדשות במקביל לשידור בקשת. בעבר הייתה רשת מהזכייניות של ערוץ 2 אשר סיים את שידוריו. קראנו את הצו עם פרסומו בתאריך 26/4 כך שאין הפתעה בפרסומים (המאוחרים) של התקשורת בישראל שעושה “יד אחת” עם בעלי ההון ומכריזה על “סופו של עידן”. ויקה פינקלשטיין ומרינה קבישר הפכו לאחר התוכנית לדוגמניות. פינקלשטיין השתתפה בתוכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים עם הרקדן דני יוכטמן ואף העפילה לגמר והגיעה למקום השני.

האח הגדול עונה 12 פרק 32

בשלב השבט המאוחד, נבחרו שני מתמודדים לשחק בדו-קרב כאשר המנצח זוכה בחצי פסלון חסינות. הוא יכול להשתמש בו אם ינצח גם במשימת הדו-קרב הבאה או אם ישתף פעולה עם מחזיק חצי הפסלון השני כאשר כל חצי פסלון תקף לשתי מועצות בלבד. הדחה על ידי הקהל – בגמר העונה, כאשר נשארו שלושה מתמודדים, הקהל הצביע על ידי מסרונים ובאתר האינטרנט של התוכנית מי הם השניים שיעלו לשלב הבא, בו יכריעו המושבעים את זהות השורד האחרון. הזוכה במשימה זו, יכול למנוע את זכות ההצבעה לאחד מחברי השבט במועצת השבט. בעונה זו צולמו 36 פרקים, בתקציב משוער של כ-5 מיליון דולר.

צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. אתר סדרות ימשיך להיות אתר הצפייה ישירה מספר 1 בישראל (ועכשיו כנראה גם בארה״ב). האי הנעלם – אי שבו נמצאים 7 מתמודדים שהודחו בפרק הראשון ולא נכנסו למשחק באופן ישיר, אך ניתנה להם הזדמנות להיכנס למשחק בהמשך. בכל פעם שהודח מישהו מהמשחק, הוא הצטרף לאי הנעלם ובמקומו מודח מישהו מהאי הנעלם. בסופו של דבר מי שהוחזרו למשחק אלו ריקי שמש, טל כהן, ליעד פרקש ואביטל אייסמן.

הישרדות VIP 2021 עונה 5 פרק 22

בדומה לעונה הקודמת, גם בעונה זאת ניתנה האפשרות להצביע במסרונים בתוכנית הגמר. אילן טל הודח בשלב המסרונים, ומבין המתמודדים האחרים ניצח שי אראל במסגרת הצבעה של חבר המושבעים. אי המודחים (שבט סנטיאגו) – לאחר כל הדחה, המתמודד נשאל על ידי המנחה אם הוא רוצה לחזור למשחק בשלב מאוחר יותר או לחזור הביתה. המתמודדים שהשיבו שברצונם לחזור למשחק, נשלחו לאי בודד.

  • מושיק ליפץ, שהיה אחד המתמודדים הבולטים, רכב על המומנטום מהסדרה.
  • אי המודחים (שבט סנטיאגו) – לאחר כל הדחה, המתמודד נשאל על ידי המנחה אם הוא רוצה לחזור למשחק בשלב מאוחר יותר או לחזור הביתה.
  • אחרי שכבר ראינו את פרק הבכורה של העונה והכרנו את המתמודדים, הפעם במהלך פרק 2 לצפייה ישירה מתחילים עם המשימות המאתגרות והקשות של ההישרדות vip.
  • בשבט המאוחד, הזוכה בחסינות האישית מחליט איזה מתמודד ילך לאי הגלות ומתמודד זה בוחר חבר שבט נוסף שיצטרף אליו.

צילומי העונה השלישית החלו בפברואר 2009 בפיליפינים והסתיימו בחודש אפריל 2009 ‏‏. בעונה זו השתתפו 25 מתמודדים, בשונה מהעונות הקודמות בהן השתתפו 20. בעונה זו, שלושה מתמודדים פרשו מיוזמתם בעקבות התנאים הקשים, ומתמודדת אחת נאלצה לפרוש עקב פציעה ‏‏. בעונה זו התמודדה אינה בקלמן בת ה-19, שהיא המתמודדת הצעירה ביותר בתולדות הישרדות 10. שמות השבטים בעונה זו הם “טינאגו”, על שם מפלי המים טינאגו, אתר תיירותי בפיליפינים ו”קאראו”, על שם שבט פיליפיני עתיק.

“אני גאה להיות חלק מכן עד הרגע האחרון”: פסיעה מהגמר – שירה מודחת מהמשחק

זיו גלברט זכה ב-50,000 ש”ח בגירוד כרטיס חישגד במשימת פרס. איתי האפרתי זכה באופנוע ים בשווי 100,000 ש”ח במשימת פרס. נטען כי בעקבות תוכנית המציאות נמכרו היטב תחפושות לפורים בדמויות המשתתפים, וכן חלה עלייה במכירות האננס והקוקוס בישראל ‏‏, אך מגדלי האננס העידו כי הביקוש לפרי לא השתנה‏‏. זכות הצבעה כפולה לשני מתמודדים שונים או למתמודד אחד, לפי בחירתו. משימת הפרס – הזוכה במשימה זו מקבל פרס אישי (למשל ארוחה או לילה בבית מלון).

המפסיד במשימה יצא מהמשחק באופן סופי ואילו המנצח היה מחכה למודח הבא וחוזר חלילה. בשלב מתקדם יותר של המשחק, המתמודד ששרד על האי, נועם טור, חזר למשחק. הפעם תוכלו לראות פרק 3 וגם פרק 4 של תוכנית ריאלית מספר אחת בשיראל – הישרדות VIP. בפרקים המסקרנים האלה של הישרדות 6 נראה שוב את ענבל גבריאלי בפעולה. גם הפעם היא יוצאת למשא ומתן, התחום האהוב עליה, וחוזרת עם שלל גדול.

צפה בתוצאות הסקר: מה אתם אומרים על הישרדות 5 החדשה עם הערסים והפרחות?

האם הם שוב יהפכו חברים או לאוייבים גדולים ביותר. כאן תמצאו פרקים מלאים של התוכנית לאחר שידורם בטלוויזיה. אחרי שכבר ראינו את פרק הבכורה של העונה והכרנו את המתמודדים, הפעם במהלך פרק 2 לצפייה ישירה מתחילים עם המשימות המאתגרות והקשות של ההישרדות vip. כתב הפלילים בוקי נאה כבר סומן כאאוטסיידר של החבורה, הוא נבחר אחרון, הוא מפריע לאנשים לישון, אפילו מנסה לנהל את העניינים והוא לא באמת חלק מהברנז′ה. האם יצליח לשנות את התדמית ולהשתלב בחבורה או שילך בדרכה של איריס בר-און? מה יקרה למייקל לואיס, האם יתגבר על הפציעה שנראת קשה וימשיך בתוכנית או שיצטרך לפרוש כבר אחרי המשימה הראשונה?

בעיצומו של המשחק כאשר מספר המתמודדים הולך ויורד, כולם מתאחדים לשבט אחד. כל זאת לצד מזג אוויר הפכפך, רעב, קור ומשימות פיסיות קשות במיוחד. אמביציה גבוהה, מנהיגות, כריזמה אישית וחשיבה אסטרטגית, כל אלו יכולים להוביל את אחד המתמודדים להיות השורד האחרון – שיעזוב את האי עם מיליון שקלים. דו-קרב – בשלב השבטים הנפרדים, כל שבט בחר מתמודד אחד שיצא למשימה מול המתמודד של השבט השני, המתמודדים שנבחרו מתמודדים על פרס והמתמודד שזוכה מביא לשבטו את הפרס.

“את צריכה לקבל את זה שאת הבאה בתור”: יובל לא חוסך את האמת מלייה

זכות בחירה של שני מתמודדים שלא יצביעו במועצת השבט. החל משלב מסוים כל מתמודד שמודח מהתוכנית הופך להיות חלק מחבר מושבעים, שמטרתו העיקרית היא לקבוע מי הוא “השורד היחיד” באמצעות הצבעה שנערכת בסוף התוכנית. חבר המושבעים נוכח בכל הצבעות המועצה השבטית, ובכך אוסף מידע ונתונים רלוונטיים אשר יסייעו לכל אחד מחברי השבט המודחים להגיע להחלטה עבור איזה מתמודד להצביע בהצבעה הסופית. הישרדות (נקראה בתחילה הישרדות 10) היא תוכנית מציאות בהנחיית גיא זו-ארץ המהווה גרסה ישראלית לתוכנית הטלוויזיה האמריקאית הישרדות. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

מושיק ליפץ, שהיה אחד המתמודדים הבולטים, רכב על המומנטום מהסדרה. במאי 2008, לאחר פטירתו של ראש המועצה המקומית סביון רוממיה הלוי-סגל, בחרו בו חברי המועצה לממלא מקומו. בבחירות שנערכו בסוף 2008 זכה בכ-75% מקולות הבוחרים ונבחר לראש המועצה הקבוע. לגמר הגיעו המתמודדים דן מנו, נעמה קסרי ונועם טור. לאחר הצבעת חבר המושבעים זכתה נעמה קסרי במקום הראשון, במקום השני נועם טור ובמקום השלישי דן מנו בלי אף קול. פסקה זו מתייחסת רק לאופן המשחק המשותף לכל העונות.

מאסטר שף עונה 10 פרק 15 לצפייה ישירה

דן מנו השתתף לאחר התוכנית במספר תוכניות ואף הנחה תוכנית בוקר. מדורי הרכילות בעיתונים החלו לדווח על מעשיה, ובחודש יוני 2008 הופיעה תמונתה בשער השבועון “לאשה”. מחודש דצמבר 2008 היא מנחה יחד עם ליה גיל תוכנית אירוח בשם “שורדות בבית” בערוץ 10, את ליה החליפה בסופו של דבר מירית וקנין מהעונה השנייה של הישרדות. בעונה הראשונה, אשר צילומיה החלו ביוני 2007, המתמודדים שהו 52 ימים באי בודד בפארק הלאומי “לוס האיטיסס” שברפובליקה הדומיניקנית. הפרס בו זכתה המנצחת בעונה הראשונה, נעמה קסרי, הוא 645,000 שקלים במזומן, ורכב שטח מתוצרת לנד רובר. משך התוכנית – צילומי עונה זו נערכו במשך 32 ימים ולא 52 כמו בעונות הקודמות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן