סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הישרדות פרק 1

הישרדות פרק 1

נתחיל לעבוד על הסדרות האלו כאשר הפרקים יצאו לבלו-ריי. חוץ מזה, זה נכון שלא הרבה מורידים בטורנט פרקים בודדים, אבל את הבאצ’ים דווקא הרבה מורידים. העניין פעם (חוץ מהעיקרון, שגם אז לא היה חזק במיוחד) הוא גם שלא הייתה לי אפשרות להעלות את הפרקים להורדה/צפיה ישירה, ועכשיו יש לי. על תיקו במקום הראשון, פוקה פוקה ורארוטונגה זכו בפרס ביחד עם החסינות. אחד היתרונות היחידים של 2-3 קבצים זה שאפשר להתחיל לראות די מהר ובזמן שהאחרים ממשיכים לרדת…

פינקלשטיין השתתפה בתוכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים עם הרקדן דני יוכטמן, ואף העפילה לגמר והגיעה למקום השני. הפרס שהובטח תחילה למנצח בתוכנית היה רכב שטח ודירה בפרויקט “מצפה בראשית” שבגליל. הפרסום הרב שקיבל פרויקט “מצפה בראשית” בשידור התוכנית גרם למאות צופים להתעניין בדירות המוצעות בו. אלו גילו עד מהרה שיזם הבנייה, “חברת מיישבי הגליל”, נקלע לקשיים כלכליים כבדים, והקרקע שעליה היה אמור לקום הפרויקט נמצאת תחת חסותו של כונס נכסים. כדי שתוכלו לשמוע את גיא זוארץ אומר צולדרך באיכות יותר גבוהה?? אני אגיב תגובה אחת ואני לא רוצה לראות יותר דיבורים בנושא – איכות הסאונד מעולה.

חברים 7

כמו כן, רשאים המתמודדים הסופיים, לבצע נאום סיום, על מנת לנסות לשכנע את חבר המושבעים שהם ראויים לזכות בתואר “השורד היחיד”. בסיום סדרת השאלות, ניגש כל אחד מחבר המושבעים להצביע בהצבעה חשאית עבור האדם שלדעתו זכאי לתואר ה”שורד היחיד”. הסדרה הופקה על ידי חברת אבוט-רייף-המאירי עבור ערוץ 10 ובאוגוסט 2012, קנתה זכיינית רשת (לשעבר בערוץ 2), את זכויות השידור של התוכנית. מאז החל מאבק משפטי בין השניים על זכויות השידור והפקת התוכנית הופסקה למשך כמספר חודשים.

  • שכאשר יש סצינות שדורשות יותר מ128 KBPS אז הן מקבלות יותר.
  • באי זה התמודדו השניים במשימה שהמנצח בה היה מקבל רמז על פסלון חסינות הטמון באי השבט שלו.
  • מחודש דצמבר 2008 היא מנחה יחד עם ליה גיל תוכנית אירוח בשם “שורדות בבית” בערוץ 10, את ליה החליפה בסופו של דבר מירית וקנין מהעונה השנייה של הישרדות.

משימת הוטו – משימה שהונהגה לאחר איחוד השבטים. הזוכה במשימה זו, יכול למנוע את זכות ההצבעה לאחד מחברי השבט במועצת השבט. הגברים והנשים חולקו לפי מין אך שמרו על השתייכותם לשבט המקורי; במועצת השבט היחידה שהייתה במתכונת זו, הקבוצה המפסידה נדרשה להדיח חבר שבט מהשבט המקורי של כל אחד. בשל חוסר איזון מגדרי, דן – האיש עם מרבית הזכיות האישיות – הועבר לקבוצת הנשים.

השליכו את יהבם: על הטרדה מינית ומסע צלב נגד מתמודד ב”הישרדות”

קבוצה זו נשלחת לאתר קשה למחיה, כגון אי בודד, והם נדרשים לחיות שם תקופת זמן, להתמודד במשימות שונות ועל פי תוצאות המשימות לקבל תגמולים ולקבוע מי ממשיך במשחק ומי מודח. באפריל 2008, לאחר פטירתו של ראש המועצה המקומית סביון רוממיה הלוי-סגל, בחרו בו חברי המועצה לממלא מקומו. אבל עוד לפני תחילת המרוץ הספרטני, המתמודדים צריכים להחליף לנעלי ספורט של ריבוק פלוס זום על הלוגו. יש כל כך הרבה דגמים ויש כל כך הרבה צבעים. כל מי שרוצה נעל ספורט פשוט יכול לבחור נעל ספורט של ריבוק כי היא מתאימה לכל אחד.

תחשוב על משחקי הרעב רק עם תחרויות כמו אור אדום, אור ירוק וגולות. ויקה פינקלשטיין ומרינה קבישר הפכו לאחר התוכנית לדוגמניות. פינקלשטיין השתתפה בתוכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים עם הרקדן דני יוכטמן ואף העפילה לגמר והגיעה למקום השני. משימת הפרס – השבט המנצח במשימה זוכה בפרס, כגון ציוד דיג, ציוד צלילה, מיטה, אבן אש או מזון. פורמט התוכנית מבוסס על התוכנית הישרדות שמשודרת בארצות הברית בערוץ CBS וכן במדינות רבות נוספות.

עובדת על זה – עונה 2

אי המודחים (שבט סנטיאגו) – לאחר כל הדחה, המתמודד נשאל על ידי המנחה אם הוא רוצה לחזור למשחק בשלב מאוחר יותר או לחזור הביתה. המתמודדים שהשיבו שברצונם לחזור למשחק, נשלחו לאי בודד. כל שאר המתמודדים אינם יודעים על “אי המודחים”.

בשלב הסופי – פרק הסיום של התוכנית, שלושה שורדים אשר הגיעו לשלב הסופי, מתמודדים על תואר “השורד האחרון” אשר מקנה את הפרס הראשון שמוצע בתוכנית. חבר המושבעים שואל את המתמודדים הסופיים מספר שאלות שעוזרות לכל אחד מהם להגיע להחלטה עבור מי להצביע. כמו כן, רשאים המתמודדים הסופיים, לשאת נאום סיום, על מנת לנסות לשכנע את חבר המושבעים שהם ראויים לזכות בתואר “השורד האחרון”. בסיום סדרת השאלות, ניגש כל אחד מחבר המושבעים להצביע בהצבעה חשאית בעד האדם שלדעתו זכאי לתואר “השורד האחרון”. בעוד שארבעת חברי השבט אייטוטקי המאוחדים היו במיעוט, יול השאיר את הרבעיה מאוחדת בכך שהראה להם את פסלון החסינות שלו, ושכנע את ג’ונתן להצביע איתם להטות את הכף.

בית הנייר עונה 5 פרק 9

אני זוכר שכוכב הישרדות רק נכנס לרשימה המתוכנים. בשל מיקומם הראשון, פוקה פוקה זכו בפרס נוסף. לפי ספר הדרכה מקומי, הפקה מוקדמת של העונה החלה באביב 2006, והצילומים עצמם החלו מ-3 ביוני 2006 עד 11 באוגוסט 2006.

הם רק מנסים לשמור על צניעות ובגלל זה הם באו לתוכנית טלוויזיה עם המון בנות בביקיני. פתאום יש תופי טאם-טאם ומגיע שבט ילידים עם עוגות מוזרות. שנדבר על הפתיח החדש וכמה הפתיח הקודם היה שווה יותר?

מבצע ריפו 7 – פרק 3

אי המתים – בעונה זאת מתקיימות תחרויות על אי המתים בדומה לעונה הראשונה. זיו גלברט זכה ב-50,000 ש”ח בגירוד כרטיס חישגד במשימת פרס. מירית וקנין שזכתה במקום השני זכתה ב-100,000 ש”ח על תואר “מקום שני”.

מהר מאוד הם יגלו שבהישרדות ישנו אתגר קשה אפילו יותר מאתני הטבע – הטבע האנושי. הפרק הראשון והמצופה של הישרדות עונת הסלבס. בואו לקרוא את הביקורת שלנו על הפרק הראשון של הישרדות.

את האחת – פרק 284

עונה זו, אשר צילומיה החלו ביוני 2008 ושידורה החל ב-24 בדצמבר, 2008, צולמה באיי הפנינה שבפנמה. אי המתים – כל מתמודד שהודח מהמשחק נשלח ל”אי המתים”; אי שלישי ונפרד מהאיים שעליהם חיו שני השבטים, כאשר המתמודדים במשחק ה”שוטף” לא היו מודעים לקיומו של אי זה. המפסיד במשימה יודח מהמשחק באופן סופי ואילו המנצח מחכה למודח הבא וחוזר חלילה.

  • יש גם מנגינה עצובה ברקע ואני חייב להודות שלא ממש הבנתי את כל הסיפור של טילטיל אבל כנראה שזה לא היה חשוב מספיק ובכל מקרה בטח נראה את זה שוב בפרק הבא.
  • זה סיפור מאוד מרגש שכולל מוות אבל הפואנטה היא שטיטי חושבת שדנה יכולה להיות אמא שלה.

בשלב השבט המאוחד, נבחרו שני מתמודדים לשחק בדו-קרב כאשר המנצח זוכה בחצי פסלון חסינות. הוא יכול להשתמש בו אם ינצח גם במשימת הדו-קרב הבאה או אם ישתף פעולה עם מחזיק חצי הפסלון השני כאשר כל חצי פסלון תקף לשתי מועצות בלבד. הדחה על ידי הקהל – בגמר העונה, כאשר נשארו שלושה מתמודדים, הקהל הצביע על ידי מסרונים ובאתר האינטרנט של התוכנית מי הם השניים שיעלו לשלב הבא, בו יכריעו המושבעים את זהות השורד האחרון.

האנטומיה של גריי – עונה 17

שתי האחרונות במרוץ הספרטני הן דנה ורוסלנה שמתמודדות בקרב חפירות. רוסלנה מנצחת ודנה מודחת מהמשחק על רקע יללות “בנינו על המוזיקה. בנינו על השירים בלילה” של מושיק. “בלי חסינות” – עלתה ב-2017 בערוץ 2 של רשת, תוכנית אולפן בהנחייתו של מושיק גלאמין לצד משתתפים נוספים מהעונה הקודמת (טיטי איינאו ושמעון אמסלם) בנוסף לאורח מיוחד מדי תוכנית.

על המתמודדים המודחים באי היה לשהות לבדם במשך שלושה ימים. לאחר שלושה ימים היה מגיע המודח הבא לאי, והשניים היו מתחרים במשימת אתגר האחד נגד השני. המפסיד במשימה יצא מהמשחק באופן סופי ואילו המנצח היה מחכה למודח הבא וחוזר חלילה. בשלב מתקדם יותר של המשחק, המתמודד ששרד על האי, נועם טור, חזר למשחק.

קרדאיי – פרק 258

בסופו של דבר ההפקה שכנעה אותו לשחק ולהפסיד לטור, ובתמורה לכך יקבל את תפקיד יושב ראש חבר המושבעים, כך שיוכל להפנות בכל מועצת שבט שאלה אחת כלפי אחד המתמודדים שנותרו. משימת אי המתים – כל מתמודד שהודח מהמשחק נשלח ל”אי המתים”, אי שלישי ונפרד מהאיים שעליהם חיו שני השבטים. המתמודדים במשחק ה”שוטף” לא היו מודעים לקיומו של אי זה. המתמודדים שהודחו מהמשחק, נשלחו לאי במטרה לקבל הזדמנות לחזור למשחק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן