סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הישרדות עונה 5

הישרדות עונה 5

הקול נגד ירדן, לאחר שסיימה אחרונה במשימת החסינות, נפסל עקב פסלון חסינות שחשף עבורה עידן. לקראת פרק הסיום הבטיחו לנו הפרומואים של “הישרדות VIP” שגמר כזה עוד לא היה. הרי לאורך כל העונה שווקו לנו בפרומואים שלל תהפוכות והתרחשויות שהתבררו בפועל כזלזול באינטלגנציה של הצופים. כל כך התביישתי בתכנית, עד שלא היה לי נעים שמי שיישב לידי באוטובוס יבחין במה אני צופה בסמארטפון.

המתמודדים הצביעו בשביל חברי השבט בשביל שיקבלו פרסים שונים. נועה, ריקי ואורי הפסידו באתגר הראשוני; הן התחרו באתגר שני שבו שתי הזוכות יהפכו לקפטניות של השבט, בעוד המפסידה תישלח אל האי הנעלם. בעונה חדשה וסוערת מתמיד ינסו 20 השורדים החדשים להתמודד עם איתני הטבע ובעיקר אחד עם השני. לשורד זה ניתן צמיד הווטו, ולכן לא היה זכאי להצביע במועצת שבט זו.

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 32: מי יחזור למשחק?

עדי, שדורגה אחרונה בדירוג החברתי האחרון, זכתה בחסינות אישית בגלל מעברה מ”קפרה” ל”אנטינג אנטינג”. תוצאות הדירוג החברתי השישי היו הסידור החדש של השבטים. כל המספרים האי-זוגיים (מקומות 1,3,5) בדירוג זה מכל שבט נשארו בשבטם, ואילו המספרים הזוגיים (מקומות 2,4,6) מכל שבט עברו לשבט השני. “שבוע הישרדות” (לעיתים כמהדורה של הדו”ח היומי) – עלתה ב-2020 כתוכנית אירוח באולפן עם קובי מחט, בה הוא מארח שורדים, מודחים, שורדי עבר ועוד מפורסמים. התוכנית שודרה לפני חדשות היום עם אלמוג בוקר בערוץ 13.

קבוצה זו נשלחת לחוף נטוש וקשה למחיה או לאי בודד, והם נדרשים לחיות שם תקופת זמן יחדיו, לרוב כשהם מחולקים לקבוצות משנה המתחרות זו בזו. המשתתפים נדרשים להתמודד במשימות שונות ועל פי תוצאות המשימות הם מקבלים תגמולים שונים ונקבעים המשכם או הדחתם במשחק. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אורי, נועה וריקי הפסידו באתגר הראשוני; הן התחרו באתגר שני שבו שתי המנצחות יהפכו למנהיגות שבט, בעוד שהמפסידה תשלח לאי הנעלם.

ברוקלין תשע-תשע, עונה 8

הזכייה של בוסטון רוב, בפעם הרביעית שלו על האי, נשענת בין היתר על שיטת ההלשנות ההדדיות שייסד בשבט, וכונתה ה-Buddy System. כך, הוא שמר על שליטה מוחלטת במשחק, וכשמישהו רצה לבגוד בו – הוא ידע על זה. אגב, השיטה לא לגמרי רשומה על שמו של רוב, וגם מאטי יזם גרסה מסוימת שלה כבר בעונה 17 – אבל רוב הפך למזוהה איתה ביותר, לאחר ששיחזר אותה בעונה האחרונה. אם כל זה לא מספיק, מועצת שבט מאולתרת התכנסה באופן מיידי, וברנדון הודח פה אחד, בלי להגיע אפילו לאתר ההצבעה, בזמן שחווה התמוטטות עצבים של ממש וזכה לעיסוי מג’ף. שלא כמו בעונות הקודמות של התוכנית, הוחלט לפרושׂ את אירוע הגמר על יומיים, עם חמישה מתמודדים שנותרו במשחק. ביום הראשון נחשפה ההדחה האחרונה על האי, ואילו ביום השני נחשף הזוכה של העונה.

בשלב השישייה הסופית, שורד בשם היידן (בוגר “האח הגדול”) הצליח לשכנע שורדת בשם סיירה לערוק לברית שלו – מה שהוביל למועצה עם מאזן אימה של 3-3. לפי החוקים, בגלל שבמבוי סתום כמו זה אף הצבעה מחודשת לא תוכל לעזור, שני המועמדים להדחה, היידן ומוניקה, זכו בחסינות. שאר השורדים ה”חשופים” נשלחו להגרלת אבנים, ומי שהוציאה את האבן בצבע החריג והודחה הייתה קייטי, בת הברית של היידן. כפיית התיקו אמנם השאירה את היידן במשחק, אבל במועצה הבאה הוא כבר הודח.

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 40: ג’קי נגד דודו

בהתאם לכך, חברי אנטינג אנטינג שניצחו במשימת הפרס נהנו ממנו, מלבד עדי. לפני משימת החסינות כל שבט היה צריך לשלוח מתמודד שיעבור לשבט השני. קפרה שלחו את ישראל ואילו אנטינג אנטינג שלחו את בני. במשימת החסינות הם קיבלו את האופציה להישאר בשבטים, והסכימו. בשלב הסופי – פרק הסיום של התוכנית, שלושה שורדים אשר הגיעו לשלב הסופי, מתמודדים על תואר “השורד האחרון” אשר מקנה את הפרס הראשון שמוצע בתוכנית.

ליאורה זכתה בחסינות האחרונה, ולכן הייתה חסינה מהצבעת הקהל. השניים היו צריכים להתחרות אחד השני במבחן אש, אך נטלי בחרה לפרוש מהמשחק, ובכך מבחן האש בוטל. שבעת תושבי האי הנעלם האחרונים נשאלו לבחור ביניהם את “השחקן החברתי הטוב ביותר”. רופרט בונהם, אחד המתמודדים הפופולריים ביותר בתוכנית המקור האמריקאית, התארח בתוכנית. רביעיית גמר – בעונה זו הגיעו 4 מתמודדים לגמר במקום 3 כמו בעונות הקודמות. עידן ואסי שהלכו לבקתת המשא ומתן התבקשו לבחור מתמודד מכל שבט שיזכה בחסינות אישית ומתמודד מכל שבט שלא יוכל להצביע.

אהבה מעבר לפינה – פרק 35

ישראל ועידו זכו בחסינות, ואלינה וליטל איבדו את זכות ההצבעה. ניקול לא חשה בטוב ופונתה לבדיקות רפואיות, ולכן לא לקחה חלק בדירוג זה. רז ספני נבחר להנחות את וילת המושבעים לתוכניות ספיישל באתר האינטרנט של רשת ולערוץ היוטיוב הפרטי שלו. חברת ההפקה אוספת קבוצת אנשים שמספרם, מוצאם, דתם ומינם משתנה מעונה לעונה, ולכאורה אין ביניהם קשר מוקדם.

האש מסמלת את ה”חיים” של השורד במשחק וכאשר הוא יוצא ממסגרת המשחק מכובה לו האש, כלומר ה”חיים”. משימת החסינות השבטית – תחרות בין השבטים שבסופה השבט המנצח במשימה זוכה ב”חסינות שבטית”, משמע, השבט לא ידיח מישהו מחבריו. השבט המפסיד, לעומת זאת, נאלץ ללכת ל”מועצת השבט”, בה נערכת הצבעה חשאית לבחירת מתמודד מתוכו שיודח מהתוכנית.

הכוכב הבא 2022 פרק 6 לצפייה ישירה

הזוכה יכול להזמין מהשבט חברים נוספים שיחלקו איתו את הפרס. הישרדות VIP עונה 5 פרק 1 היא העונה האחת עשרה ועונת ה־VIP הרביעית של תוכנית המציאות הישראלית “הישרדות VIP 2021 “. עונה זו צולמה ב-2021 בפיליפינים וצפויה לעלות לשידור ב-16 באוקטובר 2021 בערוץ רשת 13. הישרדות VIP עונה 5 פרק 41 היא העונה האחת עשרה ועונת ה־VIP הרביעית של תוכנית המציאות הישראלית “הישרדות VIP 2021 “. 22 המתמודדים שזכו במשימה הראשונה — 12 גברים ו-10 נשים — התחרו באתגר סיבולת, שעל-פיה מוינו לקבוצות לפי הביצועים שלהם במשימה זאת. בגלל מספר הנשים, מצטיין המשימה נהפך לחבר היחידי של הקבוצה העליונה.

“בלי חסינות” – עלתה ב-2017 בערוץ 2 של רשת, תוכנית אולפן בהנחייתו של מושיק גלאמין לצד משתתפים נוספים מהעונה הקודמת (טיטי איינאו ושמעון אמסלם) בנוסף לאורח מיוחד מדי תוכנית. בתוכנית מנתחים את מהלך השבוע בהישרדות ובסוף התוכנית משדרת קטע הצצה בלעדי לתוכנית הבאה + חסינות עד הבית. בעונת ה-VIP 2 הנחה את התוכנית השחקן והשורד לשעבר איתי תורג’מן. בעונת ה-VIP השלישית, הנחה את התכנית הנלווית רז ספני. התוכנית חזרה בעונת ה-VIP הרביעית ללא הנחיה כלל. על הפסד הדו-קרב, מתמודד זה לא הצביע במועצת השבט, בעוד שומר הבקתה הצביע במקומו.

שני גברים וחצי 8

מתמודד בשם בראד זכה בחסינות, ושלוש השורדות ששמן היה על הגריל כמועמדות אפשריות להדחה – שרה, אוברי וטאי – ניצלו שורת יתרונות נסתרים כדי להגן על עצמן. סירי נשארה חשופה לצד מתמודד אחד אחרון בשם טרויזן, שהחליט לשלוף גם הוא את פסלון החסינות שהיה לו – מה שהותיר אותה ללא הגנה. אפילו השורדים לא יכלו להישאר אדישים בפני האירוע התקדימי, וקמו למחוא לסירי כפיים על הדחה קורעת לב ובלתי נמנעת. לאחר דירוג זה, המתמודדים במקומות הזוגיים (2, 4 ו־6) בכל שבט, החליפו שבט עם המתמודד בדירוג הזהה בשבט השני ואילו המתמודדים במקומות האי־זוגיים (1, 3 ו־5) נשארו בשבטם.

  • כל המספרים האי-זוגיים (מקומות 1,3,5) בדירוג זה מכל שבט נשארו בשבטם, ואילו המספרים הזוגיים (מקומות 2,4,6) מכל שבט עברו לשבט השני.
  • חבר המושבעים שואל את המתמודדים הסופיים מספר שאלות שעוזרות לכל אחד מהם להגיע להחלטה עבור מי להצביע.
  • בסיום סדרת השאלות, ניגש כל אחד מחבר המושבעים להצביע בהצבעה חשאית בעד האדם שלדעתו זכאי לתואר “השורד האחרון”.

על זכייתו בדו-קרב, שומר הבקתה הצביע במועצת השבט במקום המתמודד שהביס. על ניצחון במשימת החסינות, ניתן ל־”אנטינג אנטינג” לצפות בהדחה של “קפרה” ולבחר למי הם רוצים לתת חסינות. משימת הפרס האישית – הזוכה במשימה זו מקבל פרס אישי (למשל ארוחה או לילה בבית מלון).

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 27: המשימה שהסתיימה בפינוי

מועצת השבט – כל 3 ימים מגיע השבט למועצת השבט והוא ידיח את אחד מחבריו במועצת השבט. במועצת השבט המנחה מנהל תחילה שיחה עם המתמודדים על החיים בשבט ועל דברים נוספים במשחק, לאחר מכן כל מתמודד נדרש להצביע בחשאי על המתמודד שלפי דעתם צריך להיות מחוץ למשחק. משימת וטו – בדומה לעונה השנייה, הזוכה במשימה זו, היה יכול למנוע את זכות ההצבעה לאחד מחברי השבט במועצת השבט.

בסוף התברר שמלקולם בכלל לא היה המטרה, ובן ברית אחר שילם את המחיר. ג’וני פיירפליי היה מוכן לעשות הכל כדי לזכות, כולל למכור את הסבתא שלו. במהלך המשימה המסורתית בה בני המשפחה והקרובים מגיעים לחזק את השורדים, ג’וני שאל את חברו הטוב דן מה שלום סבתא שלו.

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 54: מי תהיה שלישיית הגמר?

מלכת הכיתה של “הישרדות” הייתה חלק משבט הנבלים בעונה שפיצלה בינם לבין הגיבורים (ה”ערכיים”, נקרא לזה) של התכנית, והוציאה לפועל מהלך אכזרי כמעט כמו שהוא מענג. לקראת המועצה הראשונה אחרי האיחוד, שבט הנבלים היה בשוויון 5-5 עם השבט המתחרה, ופרוואטי שמעה את שמה נזרק שוב ושוב לאוויר בתור מודחת פוטנציאלית – אבל לא קנתה את זה. לסטיב ג’ובס היה את “One More Thing”, ולמלקולם פרברג יש את “Hold Up, Bro”. במהלך מועצת שבט שהרגישה מסוכנת במיוחד, ריינולד, אחד מחבריו של מלקולם, שלף פסלון חסינות מהכיס ועמד להגן על עצמו. מלקולם הצליח לשכנע אותו שהוא זה שבסכנה – ובהחלטה של רגע הרוויח פסלון והגנה מהדחה. באותו הזמן היה למלקולם פסלון נוסף בו הוא יכול היה להשתמש, והבקשה שלו מהחבר הייתה יותר גרידית מהכרחית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן