סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » היקום הקולנועי של מארוול לצפייה ישירה

היקום הקולנועי של מארוול לצפייה ישירה

הקרנת הבכורה של הסרט הייתה ב-14 באפריל 2008 בסידני, אוסטרליה, כשהסרט הסתיים עם סצנה שלאחרי כתוביות הסיום שחשפה את סמואל ל. ג’קסון בתפקיד ניק פיורי, המבקש לשוחח עמו על יוזמה בשם “הנוקמים”. סרט הסולו של ספיידרמן הראשון מאז The Amazing SpiderMan 2 שלא היה קשור לעולם הזה בכלל. בסדרות “וונדה-ויז’ן” “הפלקון וחייל החורף” ו”לוקי” נצפה אחרי כל שלושת השלבים.

רוברט דאוני ג’וניור הופיע בקצרה בסצנה שלאחר כתוביות הסיום בתפקיד טוני סטארק, במאמציו להרכיב צוות, כחלק ממגמה של מארוול לקשר בין כל הסרטים של היקום הקולנועי. בסרט הקצר “היועץ” (“The Consultant”) התברר כי סטארק נשלח על מנת לשכנע את גנרל רוס לא לשחרר את בלונסקי מהכלא עבור יוזמת הנוקמים כמו שרוצים במועצת הביטחון העולמית. ת’אנוס מתגלה כנבל החשוב ביותר ביקום הזה, המייצג תערובת של טירוף, אינטליגנציה ואכזריות שמעולם לא נראו בסרטים קודמים. הסרט הזה הצליח להפגיש כמעט את כל הדמויות והאלמנטים שמייצגים את מארוול בצורה הטובה ביותר.

סרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל סרטים של מארוול מביאים לצופים אפקטים מיוחדים ומושקעים עם מארוול דמויות השייכים למדע בדיוני, עם כוכות על שמצליחים להציל את העולם. לראות סרטים בקולנוע זה בילוי מיוחד כי תמיד יש סרטים חדשים בקולנוע. לראות סרט מומלץ בקולנוע לא דומה בכלל למה שהיה נקרא קולנוע לפני שנים.

העונה השלישית והאחרונה עלתה לאוויר ב-13 בדצמבר 2019. בנוסף לקרול, הדמויות המשניות והאיזון בין הומור טוב לביקורת חברתית הם שהופכים את הסרט למעניין. לברי לארסון יש עדיין הרבה פוטנציאל על הנייר ולעבוד על הכריזמה של הדמות, כשקרול מבטיחה להציג את הגרסה הטובה ביותר של קפטן מארוול בסרטי המארוול הקרובים. פרס הסרט הגרוע ביותר של מארוול ניתן באופן מפתיע לסרט מסדרת הסרטים שהתחילה את הכל. הסרט מגולל את סיפורו של טוני סטארק מול המנדרין, נבל על וטרוריסט שהשתלט על המסכים ברחבי העולם במטרה להשליט טרור על העולם המערבי.

בית קולנוע מובילנד

ערך מורחב – איירון מן 2עקב הצלחת “איירון מן” במאי 2008, מארוול הודיעו כי הם נמצאים בעיצומה של הפקת סרט ההמשך. הצילומים החלו באפריל 2009, כאשר בסצנה שלאחרי כתוביות הסיום נחשף פטישו של תור כרמז לסרט הבא בסדרת סרטי היקום הקולנועי של מארוול. לפני 12 שנה הגיע אלינו סרט האיירון מן הראשון בכיכובו של רוברט דאוני ג’וניור, אשר הפך לאחד הלהיטים הגדולים של ימינו. עם 23 סרטים ביניהם הנוקמים, דוקטור סטריינג’, קפטן מארוול, הפנתר השחור ורבים נוספים, היקום הקולנועי של מארוול ממשיך בצמיחתו הבלתי פוסקת בקרב בסיס המעריצים המאוחד שלו.

ערך מורחב – מוצרי מדיה נלווים ביקום הקולנועי של מארוולבנוסף לסרטי הקולנוע וסדרות הטלוויזיה, מתפתח היקום בסוגי מדיה נוספים. בין היתר, קיימת סדרה של חמישה סרטים קצרים , שנוספו ל-DVD של סרטי הקולנוע. מתפרסמות חברות קומיקס רשמיות, שלרוב משלימות את אירועי הסרטים. קיים מספר סדרות רשת, פרסומות וספרים, המספרים על הנעשה ביקום.

הנוקמים מלחמת האינסוף לצפייה ישירה בחינם – פורטל ההנחות, …

באוקטובר 2016, מילר עזב את הסרט בעקבות חילוקי דעות יצירתיים עם ראיין ריינולדס, ובנובמבר הוכרז כי דייוויד ליטץ’ נשכר להחליפו. בפברואר 2017, ראיין ריינולדס ודרו גודארד הצטרפו למלאכת הכתיבה. ערך מורחב – אקס-מן 2סרט ההמשך יצא ב-2 במאי 2003 בבימויו של סינגר, לפי תסריט משולב של סינגר, הייטר וזאק פן. הוא נעשה בתקציב של 110 מיליון דולר וזכה לסכום הכנסות כולל של מעל 407 מיליון דולר.

חודש לאחר מכן מאתיו וראיין פריקו מונו לתפקיד התסריטאים. בקומיקון 2019, מארוול חשפה את צוות השחקנים הראשי הכולל את קומאיל ננג’יאני, ריצ’רד מאדן, אנג’לינה ג’ולי, סלמה הייק ועוד. הסרט מציג חבורה של דמויות חדשות לעולם הקולנועי ובפעם הראשונה הוצגה דמות גיבורת על חירשת. ערך מורחב – איירון מן (סרט)באפריל 2006, ג’ון פאברו נשכר כדי לביים את הסרט “איירון מן”, בשיתוף פעולה עם התסריטאים ארתור מרקום, מאט הולוויי, מארק פרגוס והוק אוסטבי. רוברט דאוני ג’וניור לוהק לתפקיד הראשי בספטמבר אותה שנה כשהצילומים החלו במרץ 2007 והושלמו לבסוף ב-25 ביוני 2007.

ת’ור 2- העולם האפל: הסרט המלא לצפייה ישירה ( קישור עובד …

נצחיים חייבים להציל את העולם ולהילחם בגזע של ישויות אלמוות שחיו על כדור הארץ ועיצבו את ההיסטוריה והתרבויות שלו. מוכרים וטובים עם עיבוד מעולה מעניקים לנו גרסה חדשה של ספיידר מן. בהנחה שאתה רוצה להתחיל לצפות בתוכן של מארוול בתוך ה¯mcu, תצפה לפי הרשימה שפה במדויק. אם ממש חשוב לך לא לפספס שום דבר קטן, תחכה לקטע הקצר שאחרי הקרדיטים. וואו, את האשכול הזה כתבתי כשהייתי מנהל בתחילת דרכו בפורום, כמה מים עברו בנהר מאז…

הוא מחבל בזקיפים שפיתח טראסק ובמפגן עוצמתי של כוחותיו הוא לוכד את נשיא ארצות הברית ומאיים להשתלט על העולם בשם הגזע המוטאנטי, תוך שהוא מראה גם את הסכנה שבזקיפים. בסופו של דבר מיסטיק מונעת ממגנטו להתנקש בנשיא ובכך מונעת את המשך פיתוח הזקיפים ואת העתיד הדיסטופי. וולברין חוזר להווה ומגלה שאקסבייר הקים בית ספר למוטאנטים ושכל חבריו בהם סטורם, ג’ין גריי, סייקלופס וקיטי פרייד חזרו לחיים ומהווים חלק מהאקס-מן. אבל אל דאגה, קיטון יחזור בכל מקרה ב”הפלאש”, שנכון לעכשיו צפוי לצאת ביוני 2023.

סתם אחד ( Nobody

בקטע השני נראים סיף ווולסטאג כאשר הם מגיעים לאספן טנליר טיוואן על מנת למסור לו את ה”איתר”. וולסטאג טוען כי ה”טסרקט” כבר נמצא בכספת של אסגרד ולשים גם ה”איתר” ביחד איתו משמעות הדבר כי שתי אבני נצח יוחזקו באותו מקום וזהו לא דבר חכם במיוחד. לאחר עזיבת הלוחמים את המקום טיוואן אומר את המילים “אחת כבר בידינו, נשארו עוד חמש” – משפט המרמז על הופעת כפפת האינסוף בסרט ההמשך של הנוקמים. ג’קסון בתפקיד ניק פיורי בעודו מגייס את קפטן אמריקה לצוות הנוקמים.

ערך מורחב – פלישה סודית (מיני-סדרה)הסדרה מבוססת על אירוע הקרוס-אובר פלישה סודית ותעסוק בפלישתם של גזע הסקרול משני הצורה לכדור הארץ והשתלבותם בעמדות מפתח תחת הסוואה. ג’קסון כניק פיורי, קובי סמולדרס כמריה היל ובן מנדלסון כתאלוס. אולפני מארוול הודיעו על פיתוחו של הסרט ביולי 2012, בבימויו של ג’יימס גאן, לפי תסריט שלו ושל ניקול פרלמן. בפברואר 2013 לוהק כריס פראט לתפקיד הראשי כפיטר קוויל. צילומי הסרט נערכו באולפני שפרטון שבלונדון בין יולי לאוקטובר 2013, כאשר תהליך הפוסט פרודקשן הסתיים ביולי 2014. הקרנת הבכורה של הסרט נערכה ב-21 ביולי 2014 בהוליווד, והוא יצא לאקרנים ב-31 ביולי 2014.

סרטים לצפייה ישירה ובחינם

“ההחלטה לא להפיץ את ‘באטגירל’ משקפת את השינוי האסטרטגי בהנהגת החברה, כפי שזו נוגעת ליקום הקולנועי של DC ו-HBO מקס”, כך לפי הודעת דובר חברת וורנר. מאז “איש הפלדה” שיצא ב-2013, שקדו בוורנר על זיכיון המדיה של DC קומיקס כתחרות ישירה ל-MCU, היקום הקולנועי של מארוול/דיסני. אולפני מארוול הם נכון להיום חברת בת של אולפני וולט דיסני.

הסרט עתיד היה לצאת ב-1 במאי 2020, אך בשל מגפת הקורונה נדחה ל-9 ביולי 2021. הסרט בכיכובם של סקרלט ג’והנסון, פלורנס פיו, רייצ׳ל וייס, דייוויד הארבור ועוד. ערך מורחב – לוקי (סדרת טלוויזיה)הסדרה עוסקת בלוקי מהיקום אליו חזרו איירון מן, קפטן אמריקה, הענק הירוק ואנטמן, רגעים ספורים אחרי שברח לנוקמים במהלך “הנוקמים סוף המשחק”, כשהוא מחזיק באבן החלל – “הטסרקט”. לסדרה חוזר טום הידלסטון בתפקיד לוקי וסופיה די מרטינו בתפקיד סילבי. העונה, שכללה שישה פרקים, עלתה לשידור ב-9 ביוני 2021 והסתיימה ב-14 ביולי 2021. צילומי העונה השנייה החלו ביוני 2022 וככל הנראה תשודר במהלך 2023.

סדרות +Disney[עריכת קוד מקור | עריכה]

במאי 2021, נחשף ששם הסרט יהיה “המופלאות” (“The Marvels”). ערך מורחב – אנטמן והצרעהאולפני מארוול הצהירו באוקטובר 2015, כי סרט המשך ל”אנטמן” בשם “אנטמן והצרעה” ייצא לאקרנים ב-6 ביולי 2018. הבמאי פייטון ריד ביים את הסרט לאחר שביים את הסרט הראשון. בסרט זה האנק פים (מייקל דאגלס) מגלה כי יכול להיות שאשתו, ג׳נט ואן-דיין (מישל פייפר), שנאבדה בתחום הקוונטי, עדיין בחיים. אנטמן (פול ראד) ובתם של האנק וג׳נט, הופ או הצרעה (אוונג׳לין לילי) יוצאים לחקור ולהציל את ג׳נט. ערך מורחב – איירון פיסט (סדרת טלוויזיה)לאחר שנעדר במשך שנים, איש העסקים דני ראנד חוזר לניו יורק ונלחם בשחיתות בעירו באמצעות יכולות אמנויות לחימה ובאמצעות כוח “אגרוף הברזל” המסתורי.

זו סיבה טובה להגיע לבתי הקולנוע, להוריד קופון 1+1 לסרט ולחפש מתי מוקרן הסרט. ערך מורחב – מון נייט (מיני-סדרה)הסדרה עוסקת במארק ספקטור שאותו מגלם אוסקר אייזק, שכיר חרב שכמעט נהרג אך מקבל הזדמנות שנייה מאל הירח המצרי. ערך מורחב – אנטמן (סרט)הנוכל סקוט לאנג חייב לעזור למורו הרוחני הנרי פים ולהגן על המסתורין שאופף את טכנולוגיית איש הנמלה, שמאפשר למשתמשיו להקטין את ממדי גופם אך להעצים את כוחם. עם סצינות אקשן עוצרות נשימה, מבטים שופעים וקאסט מלא בשחקנים ושחקניות מוכשרים למדי, הפנתר השחור זכה ללא ספק לשבחים ברחבי העולם.

המדריך המלא לצפייה בסרטי היקום של מארוול בסדר הנכון

בסרט אנטמן והצרעה סקוט לאנג מאזן בין היותו גיבור על וגם אב. הופ ואן דיין וד”ר האנק פים עומדים בפני משימה דחופה חדשה שמוצאת את אנט-מן נלחם לצד צרעה כדי לגלות סודות מהם. הפנתר השחור הוא היורש של הממלכה הנסתרת אך המתקדמת, וואקנדה. הוא חייב לעשות צעד קדימה כדי להוביל את עמו לעתיד חדש ועליו להתמודד עם מתחרה מהעבר של ארצו. בסרט איירון מן 2 העולם כבר מודע כעת לזהותו כגיבור על.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן