סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » החיים עצמם עונה 6

החיים עצמם עונה 6

הסדרה כוללת 4 עונות ו-72 פרקים מלאים באורך ממוצע של 42 דקות. כאן ריכזנו קישורים לסדרה החיים עצמם לצפייה ישירה. על סדרת הטלוויזיה “החיים עצמם” This is Us מספרת את סיפורם של שני אחים תאומים בשם קווין וקייט, ורנדל האח המאומץ בנקודה בה הם פוגשים זה בזה. קייט וקווין היו חלק משלישייה בהיריון, אך האח השלישי הביולוגי לא שרד את הלידה. על אף הפופולריות המתמשכת של הסדרה, שבמרוצת השנים זיכתה את כוכביה בפרסי אמי, סאג וגלובוס הזהב, יוצר הסדרה דן פוגלמן הודיע מראש על נקודת הסיום שלה, כשחשף כי העונה השישית תהיה גם האחרונה. אבל עד שזה יקרה, הוא דואג להייפ סביב העונה הקרובה והכריז כי “יקרה משהו גדול בפרק הבכורה של העונה”, לקראת יום הולדתם ה-40 של השלישייה.

סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.

yes REAL

“לצלם את הסרט הזה היה אחת ההנאות הגדולות שלי בחיים. זה היה כל כך כיף לגלם חייזר. בכלל, כל מה שקשור למדע בדיוני, אקשן, אימה, מותחנים – אלה הז’אנרים האהובים עליי בקולנוע, אז אני אשמח ממש להשתתף ביותר סרטים כאלה”. בניגוד לנהוג בתעשייה, סאליבן התחיל את הקריירה שלו בגיל די מאוחר – 25, כשהשתתף במגוון סרטים קצרים ועלומים, כולל אחד בהפקת אשתו (שמאז הספיקה לעשות הסבת מקצוע ולהקים סוכנות לייעוץ וניהול מותגים). רק כשמונה שנים לאחר מכן, ב-2014, הוא זכה לתפקיד המשמעותי הראשון שלו כשלוהק ל”הניק” של סטיבן סודרברג. “ידעתי מאז התיכון שאני נהנה לשחק, אבל לקח לי הרבה זמן להבין למה אני עושה את זה, מה התכלית”, הוא מספר. “עכשיו, במיוחד עם ‘החיים עצמם’, הבנתי שמאחורי כל צורה של אמנות – מוזיקה, משחק, ציור או כל דבר אחר – ישנו אמן שמבקש לאתגר את צורת המחשבה של הקהל שלו, או את מערכת האמונות והרגשות שלו. וזאת הייתה הבנה נחמדה בשבילי, להבין שזה חלק מהתכלית שלי כאמן”.

  • קייט וקווין היו במקור חלק מהריון שלישייה, ונהרו בשירותים של בר לילי בעת שידור הסופרבול של שנת 1980, שיצא בתאריך ה-2 בינואר; עם זאת, אחיהם הביולוגי מת בלידה.
  • הצילומים התקיימו בחודשים ינואר עד יולי בשנת 2019.
  • בניגוד לנהוג בתעשייה, סאליבן התחיל את הקריירה שלו בגיל די מאוחר – 25, כשהשתתף במגוון סרטים קצרים ועלומים, כולל אחד בהפקת אשתו (שמאז הספיקה לעשות הסבת מקצוע ולהקים סוכנות לייעוץ וניהול מותגים).
  • שלושת הפרקים הראשונים יעלו יחד, וחמשת הנותרים יעלו באופן שבועי בכל יום שישי.

ניצנים למשבר הגדול נצפו כבר בתחילת העונה, אז גילתה קייט כי טובי מסתיר ממנה דברים. מאז, חטפה הזוגיות של השניים לא מעט חבטות, ולרגע היה נדמה שהם שרויים במשבר אמון עמוק ממנו יתקשו לצאת, אך בפרק הסיום זכינו לאור קטן בקצה המנהרה, כשקיבלו החלטה לאמץ ילד נוסף – אח או אחות קטנה לג’ק הבכור. “אם לשפוט על פי הפלאש-פורוורד, נראה שג’ק ואחותו אוהבים מאוד אחד את השני, אז נראה שזאת הייתה החלטה טובה עבור טובי וקייט. מה זה אומר לגבי העתיד שלהם? אנחנו עדיין לא בטוחים”. אחת הנחמות הגדולות של מעריצי הסדרה היא המבנה הייחודי שלה, שמאופיין בקפיצות קדימה ואחורה בזמן, ומאפשר להם לקבל הצצות קצרות ומרומזות למה שעתיד לקרות למשפחת פירסון על שלל נגזרותיה – מה שמעלה לא מעט סימני שאלה לגבי עתיד הדמויות.

סקירת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

21 בינואר, נטפליקס (המחצית השנייה של העונה תעלה בהמשך 2022). לאחר שהעונה הקודמת הסתיימה בצורה די נטולת קליף-האנגרים, עלילת העונה הנוכחית מתחילה זמן מה לאחר מכן, כשילדי ג’מסטון – ג’סי, ג’ודי וקלווין – ממשיכים לריב על התואר היורש של אביהם איליי. במקביל, נגלה קצת יותר על העבר של האחרון, כשחבר ותיק יגיע לביקור ויגרום לבלאגן, ונכיר עיתונאי בשם ת’ניאל שעורך תחקירים על מטיפים טלוונגליסטים שרלטנים ומסמן את הג’מסטונים כמטרה הבאה שלו.

וכשהלן נרצחת לנגד עיניהם – נראה שוונדי עתידה לרשת את מקומה ואת כוחה בקרב אנשי הקרטל של נבארו, כך שפתח המילוט שלהם רק הולך ומתרחק. עוד סדרה שמגיעה לסיומה החודש (לפחות באופן חלקי) היא “אוזרק” הפופולרית, שעוקבת אחר מרטי בירד, יועץ פיננסי שמלבין הון עבור קרטל סמים מקסיקני. כשהשותף שלו נתפס, מרטי נאלץ לעבור עם משפחתו משיקגו לאגמי האוזרק ובונה שם קזינו על אוניה כדי לרצות את אנשי הקרטל. המוות של בן ממשיך להשפיע על לא מעט דמויות – בראשם אחיינו ג’ונה ובת הזוג, רות, שבעקבות הטרגדיה החליטה לבגוד בנאמנותה למשפחת בירד ולנסות לקבל את עצמאותה בחזרה.

החיים עצמם (סדרת טלוויזיה)

כזכור, קומדיית הפשע השחורה עוסקת במשפחה של טלוונגליסטים (מטיפים טלוויזיוניים שנחשבים לכוכבים בעולם הנוצרי) שחיים חיים ראוותניים למדי הודות לתרומות של באי הכנסייה הפופולרית שלהם. החיים עצמם לחץ כאן ותהנה מ תכנים על החיים עצמם מאמר על החיים עצמם פחד מוות / פחד ממוות – ממה נובע פחד מהמוות? חיים לאחר המוות / חיים אחרי החיים / חיים אחרי המוות מאמר על החיים עצמם על החיים ועל המוות … דפנה וגדי זורקים את כל זיכרונותיהם לפח, לדפנה מתקלקל הדוד, ההוצאה לפועל לוקחת לגדי את הטלוויזיה, כולם מנתקים לבתיה ומאיר את הטלפון בפרצוף, קנובלר מאבד עבודתו והכל בגלל מכתב שרשרת. בתיה ומאיר פורצים לדירתה של דפנה, גדי פורץ לדירת הוריו, דפנה חושדת שגדי מסתיר ממנה סכום גדול של כסף שהועבר אליו וכל העניין מתבהר בארוחת ערב.

שאלה מרכזית שצפה כתוצאה מכך קשורה לגורל הקשר של טובי וקייט, ויותר מכך, לגורלה של קייט עצמה שנעדרת מההצצות לעתיד, ממש כמו טבעת הנישואים של טובי. סאליבן, כצפוי, טוען שאינו יודע מה פוגלמן מתכנן, אך ממהר באותה הזדמנות להוסיף כי הוא בטוח ש”העונה הזאת תיתן לנו הרבה מהתשובות שאנחנו מחפשים”. הסדרה עוקבת אחר התאומים קווין (ג’סטין הארטלי) וקייט (כריסי מץ) יחד עם אחיהם המאומץ, רנדל (סטרלינג קיי בראון) כשחייהם מפגישים אותם זה עם זה.קייט וקווין היו במקור חלק מהריון שלישייה, ונהרו בשירותים של בר לילי בעת שידור … לדברי משתתפיה, העונה השנייה הולכת להיות אפלה ומטורפת אפילו יותר (אם זה בכלל אפשרי). פרטים מדויקים טרם פורסמו, אבל מהטריילר ניתן לדלות שרו ממשיכה ללכת למפגשים של מכורים אנונימיים, למרות שהיא עושה את זה עם מזוודה מלאה בסמים, מכירה עוד חברים בעייתיים, ממשיכה למרוד באמא שלה ועל פי החשד, מתחילה לסחור בסמים בעצמה.

מומלצי סדרות הדרמה

קומדיית פשע שעלתה לראשונה ב-HBO מקס בנובמבר 2020, וזכתה לשבחים מהמבקרים ולשלל מועמדויות לאמי ולגלובוס הזהב. הסדרה, שמבוססת על ספר באותו שם מאת כריס בוג’אליאן, עוסקת בקסנדרה באודן, דיילת אלכוהוליסטית שנוטה להשתכר תוך כדי טיסות ולהעביר את הזמן בסטוצים (כן, גם עם נוסעים זרים במטוס). התפנית האפלה מגיעה כשיום אחד היא מתעוררת בחדר המלון שלה בבנגקוק עם הנגאובר מהלילה הקודם, כשלצידה גופה של גבר שהיה על טיסתה האחרונה. חצייה הראשון של העונה יביא איתו גם הרבה אקשן והתפתחויות בעלילה, כשבני משפחת בירד עדיין חולמים לצאת מעסקי הסמים של העולם התחתון אולם ממשיכים להתמודד עם ההשלכות המוסריות של מעשיהם, בעוד ילדיהם נאלצים להתמודד עם התוצאות.

אף אחד כמובן לא הופתע מכך, שהסדרה תשוב לעונה נוספת. בין שלל הודעותיה אמש של רשת NBC , בלט החידוש הגדול של “החיים עצמם”. “ניתן היה להמשיך את הסדרה בלי מת’יו (קרולי) וסיביל, אבל אי אפשר לעשות זאת בלי כל משפחת קרולי”, הסביר מקור בהפקה. גם מגי סמית’ (הרוזנת ויולט קרולי), הכוכבת הגדולה ביותר של הסדרה, מכירה בצורך להיפרד. “אני לא יכולה לראות איך ממשיכים מכאן. אני באופן אישי לא יכולה להמשיך. עד כמה שאני יודעת, הדמות שלי אמורה להיות בת 110 כרגע. אנחנו כבר עמוק בשלהי שנות ה-20”.

כותרת ראשונה עוד אין לכם +yes? חבל

מיכל נוסעת לארגנטינה וגדי נשאר עם נועה בתפקיד המבוגר האחראי. בתיה דורשת הצעת נישואין ממאיר בדיוק כשהוא מתחיל לאהוב את חיי הרווקות. העלילה הופכת לטלנובלה, דוריס מגלה שיש לה אח שנמסר לאימוץ ואחותה של דפנה מבקשת שתוותר על הירושה. צוות טלוויזיה צרפתי מגיע לארץ כדי לצלם קליפ לקראת התחרות. גדי ומיכל חוזרים אולם גדי עומד בפני הסתבכות אדירה. גדי ודפנה מתעוררים בתחילת העונה לסיוט שרקחו לעצמם בסוף העונה הקודמת – מיכל ואהוד תופסים אותם על הספה בדירתם של מיקי ואורלי וזורקים אותם מיד.

גדי ודפנה מקבלים מכתב מצרפת המזמין אותם להשתתף בשעשועון טלוויזיה אולם לצורך כך עליהם להתחזות לזוג נשוי. לפני שנתיים הוא עשה את הבלתי יאומן ויחד עם ביל לורנס וברנדן האנט (שמגלם את המאמן בירד בסדרה) הוא הפך את הקריקטורה של מאמן פוטבול אמריקני שמגיע לאמן קבוצת כדורגל בלונדון לדמות עגולה ונוגעת ללב, שמככבת בקומדיית פיל-גוד שנונה להפליא ומלאת חיים. וקחו בערבון מוגבל את עניין הקומדיה, לא כי היא לא מצחיקה – היא קורעת – אבל בחצי מהזמן שצפיתי בה מצאתי את עצמי בוכה. סאליבן הודה בעבר כי גם הוא התמודד עם דיכאון וחרדות, אך כשהוא נשאל אם חוויית האבהות של טובי השפיעה על מחשבותיו כאבא לעתיד, הוא דווקא מפתיע. “האמת? עדיין לא התמודדתי עם חרדה כלשהי בנוגע להגעה לעולם של הבן שלנו. אני לא יודע למה, כי אני מרגיש שאני אמור”, הוא משתף, ספק מהורהר-ספק משועשע. אחרי הצלחת הסרט “רכבת לבוסאן”, מגיעה דרמת זומבים דרום קוריאנית חדשה שתנסה לרכוב על הגל.

החיים עצמם – ביקורות מקצועיות / כתבות

כל פרק יספק הסבר של דמות אחרת לגבי מה שקרה שם – וכל נקודת מבט כזאת תסופר דרך ז’אנר קולנועי שמתאים לפרספקטיבה של הדמות – ממיוזיקל דרך אקשן ועד סרט בשחור-לבן. שלושת הפרקים הראשונים יעלו יחד, וחמשת הנותרים יעלו באופן שבועי בכל יום שישי. “העידן המוזהב” נפתחת ב-1882, כשמריאן ברוק, בתו היתומה של גנרל צבאי עוברת מפנסילבניה הכפרית לניו יורק כדי להתגורר עם דודותיה העשירות, אגנס ואדה. בעודה מנסה להתאקלם באזור החדש ולהכיר חברים, היא מוצאת את עצמה בלב סכסוך שמתנהל בין הדודות לבין שכניהן העשירים – טייקון טרי ואשתו האמביציוזית. הספין-אוף המצופה ללהיט הטלוויזיוני מ-2005, “איך פגשתי את אמא”, שמחזיק בפורמט דומה למדי.

“כולנו מתים” מבוססת על קומיקס דיגיטלי מ-2009 בשם “עכשיו בבית הספר שלנו”, ומתרחשת באופן מתבקש בבית ספר שבו פורצת מגפת זומבים. קבוצת תלמידי תיכון שתקועה שם מנסה בכל כוחה להימלט מהמקום, בתקווה להישאר בחיים. למרבה הצער, חלקם יהיו מוכנים לעשות הכל כדי לברוח – כולל להקריב את חבריהם לשכבה. לשם חקירת מותו מובאת למקום הבלשית דאנר, שמטילה עוצר על כל באי המסיבה ומתחילה לתחקר אותם על השתלשלות אירועי הערב.

חדשות טלוויזיה: החיים עצמם- לקראת הסוף

כמו כן, מסתמנים ניצנים של חברות טרייה בין נייט לקאסי, שאפשר רק להניח שתיגמר לא טוב בכלל עבור שני הצדדים. בין לבין, סאליבן הופיע בתפקידי אורח בסדרות כמו “אלמנטרי”, “האמריקנים”, “הטובות לקרב” ו”דברים מוזרים”, השתתף ב-Camping של ג’ניפר גארנר ובמקביל תחזק קריירה בברודוויי, עם מחזות כמו “לומברדי” ו-Nice Work If You Can Get It, לצד ג’ודית לייט ומתיו ברודריק. אך עבור השחקן, חובב מדע בדיוני ומעריץ מושבע של “מלחמת הכוכבים”, אחת האטרקציות האמיתיות הגיעה ב-2017, כשנכנס לפנתיאון מארוול עם קבלת התפקיד של טייזרפייס ב”שומרי הגלקסיה 2″.

העונה השישית והאחרונה של “החיים עצמם”, שתגלה איך נגמר סיפורה של משפחת פירסון על כל דורותיה, ועל כל צירי הזמן שנפרשו בפני צופיה. כזכור, העונה הקודמת נגמרה עם מספר תגליות דרמטיות – קווין ומדיסון לא מתחתנים אבל נראה שהם נשארים מיודדים ומגדלים בשלום את תאומיהם. מי שכן מתחתנת (לפי הפלאש פורוורד) היא קייט, ולא עם טובי – אלא עם הבוס שלה מבית הספר, פיליפ. בסוף השבוע עלה באפל tv פלוס הפרק הראשון של העונה השנייה, ש-12 הפרקים שלה יעלו אחת לשבוע בחודשיים הקרובים, והבהירה שההצלחה לא עלתה לה לראש. ממש כמו החיים עצמם, כלומר אם החיים שלכם מצחיקים. בני משפחת פירסון – ובראשם שלושת הגדולים, האחים רנדל, קווין וקייט – כבר ידעו די הרבה כאב, אתגרים ומכשולים בחייהם (וכן, זוהי אזהרת ספוילר).

משפחת ג’מסטון – עונה 2 (The Righteous Gemstones)

כדי להפוך את עור הפנים שלה ליפה וזוהר, ליטל שוורץ בוחרת לנסות טיפול פנים לא שגרתי וגם לא נעים במיוחד שמככב בבית משפחת קרדשיאן קובי וליטל החיים עצמם – שלישי אחרי החדשות בערוץ 13 לפרקים מלאים … קובי וליטל החיים עצמם היא תוכנית תעודה קומית בהשתתפותם של קובי מימון ו ליטל שוורץ. מקורית24 במרץ 2020 – הווה (שנתיים ו־18 שבועות)קובי וליטל החיים עצמם היא תוכנית תעודה קומית בהשתתפותם של קובי מימון וליטל שוורץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן