סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » החיים עצמם נטפליקס

החיים עצמם נטפליקס

בשלב זה, מרבית החברות היו דואגות לדחוף כמה שיותר פרסומות בכל פינה. עם נטפליקס אתה לא צריך להמתין 30 שניות שהפרסומת תסתיים כדי לצפות בפרק. אין הפסקת פרסומות באמצע הפרק או באנרים בכל פינה באתר או האפליקציה. סדרת דרמת-פשע בריטית המתארת את חייהם של משפחת גנגסטרים ממוצא אירי ורומאי בשנת 1919 בבירמינגהם שבבריטניה (כמה חודשים לאחר מלחמת העולם הראשונה).הסיפור עוקב אחרי חבורת Peaky Blinders ובבוס הערמומי והשאפתני, טומי שלבי. הכנופיה תופסת את תשומת ליבו של צ’סטר קמפבל, מפח ראשי שנשלח על ידי וינסטון צ’רצ’יל מבלפסט כדי לנקות את העיר של צבא הרפובליקנים האירי. מקום שבו לא תמצאו אפילו טיפה של אלגנטיות הוא אתר הנופש שבו צולמה “חם, לוהט, רותח! ברזיל”.

בדיוק מהסיבה הזאת התכנסנו בפוסט הזה, על מנת לעזור לכם עם רשימת סרטים מומלצים בנטפליקס שתתן לכם קצת טיפים ואינפורמציה על סרטי נטפליקס שכדאי לכם להתחיל לראות. אם שבעתם מסדרות מתח / אקשן ובאה לכם קומדיה מבריקה שתעביר לכם את הזמן בכיף ועל הדרך תלמד אתכם תכנים של פילוסופיה ואתיקה אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק את ‘המקום הטוב’. יש הרבה סיבות טובות להחליט לראות סרט – המלצה, עלילה משכנעת, שחקנים אהובים – אבל הסיבה המבטיחה ביותר, אך גם זו שיכולה לגרום למפח הנפש הגדול ביותר, הוא סרט חדש ואחר של במאי אהוב. טביעת היד והעין של ריצ’רד לינקלייטר היא אירוע קולנועי שאין להמעיט בחשיבותו, ואפשר רק לקוות שהסרט הזה יותיר חותם ממש כמו “לפני הזריחה” או “התבגרות”.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני התאונה שלו וויל היה אדם אקטיבי ופעיל מאוד, והמצב שאליו הגיע בעקבות התאונה מכניס אותו לדיכאון עמוק. אם עד היום לא ראיתם את הסרט הזה, תעשו לעצמכם טובה ותוסיפו אותו לרשימת הצפייה שלכם לפני שנטפליקס יורידו אותו. אנחנו יודעים שלא מדובר בסרט חדש או בהפקת מקור של נטפליקס, אבל אם אתם מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס תדעו שיש המון סרטים מעולים שכדאי לכם לבדוק. למי מכם שלא מכירים את ‘מקס הזועם’, מדובר בסרט פעולה משנת 2015 של הבמאי ג’ורג’ מילר (שביים גם את סרטי מקס הזועם הישנים יותר) בכיכובם שלטום הארדי,שרליז ת’רוןו-ניקולס הולט. בתפקיד הראשי בסרט של ג’ונתן לארסון מככב השחקן אנדרו גארפילד (‘הסרבן’) אשר זכה בעקבות התפקיד בפרס גלובוס הזהב בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסרט דרמה וכמו כן מועמדות לפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר.

לסדרה יש עומק עלילתי שנוגע בכמה סוגיות חברתיות מעניינות ומצפייה ב-6 הפרקים הראשונים נראה שההימור של נטפליקס על הסדרה הזאת הצליח ובגדול. סדרת אימה ומיסתורין של רבקה סוננשיין, שיצרה את הסדרה בהשראת פודקאסט בעל אותו שם ששודר במקור בשנת 2016, והפכה אותו לסדרת מתח ואימה שמתכתבת עם סרטים מפורסמים מהז’אנר כמו פרויקט המכשפה מבלייר, הניצוץ ועוד. דוקו-פשע חדש של נטפליקס שיגרום לכם להיות קצת יותר חשדניים כלפי אנשים שאתם שוקלים להכניס לדירה בתור שותפים פוטנציאליים. הסדרה מתארת שורה של סיפורים אמיתיים על כמה מהשותפים הגרועים ביותר שניתן להעלות על הדעת.

פרויקט אדם / The Adam Project

כאמור, כאשר מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס או סדרות מומלצות, בחודש חלש כמו אוגוסט כדאי ללכת אחורה ולצפות בתוכן שעלה בעבר. בשנת 2021, למשל, עלתה הסדרה הקוריאנית “משחק הדיונון”, שהפכה תוך זמן קצר לסדרה הנצפית ביותר ב-NETFLIX במשך כמה שבועות (אמנם לטעמי זו סדרה גרועה, אבל לא מעט אנשים חיבבו אותה). בקרוב תעלה עונה נוספת, אז אם אתם רוצים להגיע אליה מוכנים, זה הזמן לבינג’. דרמת מתח צרפתית, הסדרה עוקבת אחרי קבוצת אנשים שנחטפו תוך כדי עלייה למטוס, בזמן שמתחוללת בעולם קטסטרופה שמחסלת את האורגניזמים החיים שנחשפים לקרני השמש. הסדרה עשויה ממש טוב ואם אתם חובבים סרטים אפוקליפטיים אתם ממש תאהבו אותה. העונה השנייה של הסדרה עלתה לאחרונה לשירות התוכן של נטפליקס, יש לסדרה שתי עונות (17 פרקים).

סרט חדש ומלהיב של נטפליקס בכיכובו שלג’יימי פוקס, מדובר בקומדיית ערפדים מלאת אקשן שבמרכזה אנחנו פוגשים את דמותו של באד יבלונסקי, אבא חרוץ, שרק רוצה לספק חיים טובים לבת שלו. רגע לפני שאתם גוללים למטה – אם יש לכם המלצות משלכם על סרטי נטפליקס שלא כללנו ברשימה הזאת תכתבו לנו עליהן בשרשור התגובות בסוף הפוסט. בזמן שרוי הפצוע מוצא מקלט בביתה של אלמנה ובנה, בעיירת כורים בשם “לה בל”, שהתרחשה בה טרגדיה נוראית שקיפחה את חייהם של כל הגברים וכעת מאוכלסת ברובה על ידי נשים. הסדרה מציגה לנו את ג’יימס (אלכס לות’ר), נער בן 17 שהוא טיפוס משונה מאוד, ואליסה (ג’סיקה ברדן), חברתו הסוררת לכיתה שרואה בג’יימס סוג של הזדמנות להימלט מחייה שלה. סדרת אנימציה קורעת למבוגרים, העלילה נסובה סביב דמותו של בוג’ק הורסמן, סוס-אנושי ושחקן הוליוודי חסר עבודה, שבעברו כיכב בסיטקום מצליח בשנות ה-90 וכעת רוצה לעשות קאמבק לקריירה שלו.

Never Have I Ever / אמת או חובה: עונה 3

האנס הסדרתי נתפס עם תמונות אשר מוכיחות כי הסיפור של מארי אמיתי ומוציאה את רשויות החוק והמשטרה מבוזים כאשר מתברר שהם היו עיוורים למקרה הנורא. סדרת דרמה-פוליטית בשפה האנגלית אשר עוקבת אחרי פרנסיס “פרנק” ג’יי אנדרווד. הוא שואף להתמנות למזכיר המדינה ומקבל את הבטחתו של גארט ווקר המועמד לנשיאות בארה”ב שאכן ככה יקרה. גארט זוכה בבחירות והופך לנשיא, אך לאכזבתו של פרנק דבר הנשיא חוזר בו מהבטחתו ומסביר כי הוא מתכנן למנות מישהו אחר. והיא זוכה לדירוג של 8.0 באתר IMDB, עם 187,670 מדרגים.

ככה מתחילה גם הקומדיה הצרפתית “לא הכי זורם”, אבל במקום סדר פסח – חג המולד. לילי, עיתונאית חריפה, מבינה ששוב תצטרך להסביר למה היא רווקה. אירוע מוזר בקניון מוביל למעצר שלה, ושם היא פוגשת לגמרי במקרה את מרקוס. עונת הסתיו נפתחה בארצות הברית עם שפע מסחרר של סדרות וותיקות וחדשות.

בא בהפתעה

את השדים ידבבו ג’ורדן פיל ושותפו הקבוע קיגן מייקל קי, מתוכנית המערכונים שלהם “קי ופיל”. אחרי שעברנו על הרשימה כולה, איגדנו עבורכם את הסרטים המצופים ביותר שיעלו השנה. לא לכל הסרטים זמינים מועדי השידור בשלב זה, היכן שאלה היו קיימים הוספנו אותם לצד תיאור הסרטים. השירות של נטפליקס מאפשר ליצור עד 5 פרופילים שונים בחשבון אחד.

בשנת 1981 דמיאניוק נעצר כאזרח אמריקני והוסגר לישראל שם נשפט כפושע מלחמה במשפט שהופיע בכל ערוצי התקשורת בזמנו. רוצים לצפות בסדרה שמנתחת פשעים אכזריים שהתבצעו באמת? כבר הרבה זמן שאתם צמאים לסדרה העוסקת בפוליטיקה? קצין לשעבר בצי ארצות הברית (הזרוע הימית של הכוחות החמושים של ארה”ב), הופך לפושע נמלט מסוכן ונמצא בראש רשימת הנמלטים הכי מבוקשים בידי ה-FBI. יום אחד באופן מפתיע הוא מתייצב בתחנת המשטרה בוושינטגרון ומסגיר את עצמו לאחד הסוכנים המיוחדים, הרולד קופר.

עוד בוואלה!

הסרט, שהוקרן לראשונה בפסטיבל ברלין האחרון, מבוסס על סיפור אמיתי. אלזה פטקי ידועה בעיקר בזכות תפקידה כאלנה בסרטי “מהיר ועצבני” וכאשתו של כריס המסוורת’, אבל החודש היא עומדת לככב לראשונה בסרט הוליוודי גדול. פטקי מגלמת ב”משימת יירוט” את רב-סרן קולינס, קצינה שנתקעה בתפקיד שממש לא רצתה בבסיס גרעיני נידח באמצע האוקיינוס. דרמת מלחמה עוצמתית המתרחשת במערב אפריקה, הסרט מציג לנו את סיפורו העצוב של ילד בשם ‘אגו’ אשר נקרע ממשפחתו בעקבות מלחמת אזרחים עקובה מדם שמתחוללת ברחבי המדינה. בלית ברירה אגו הופך לילד-חייל שעושה כל מה שהוא צריך על מנת לשרוד את המציאות האכזרית.

שתי אחיות (ויי ופאודר) מהמעמד הנמוך של פילטובר מנסות לגנוב שלל יקר ערך מדירה בחלק העשיר של העיר. הן אינן יודעות שהפריצה לדירה הזאת תפתח בעיר מספר אירועי אלימות שיסכנו את חיי החבורה שלהן. תומאס מכנס ישיבה ביתית ומציין שהקבוצה לא מייצרת מספיק תוכן. ניקיטה מתעלמת מההודעות של לארי, אבל לא מצליחה להתחמק ממנו כשהוא צריך לדבר. ויני וג’ק מבקרים את צ’ייס לראשונה בביתו החדש ומשלימים פערים. במסיבת הבריכה בהייפ האוס מאוחר יותר, צ’ייס ותומאס מדברים על עסקים.

השותפים הגרועים בתבל // Worst Roommate Ever

ואז קרו כמה דברים שגרמו לו לחבר אחרת את הנקודות בתרבות הארגונית. המרכיבים הללו התגבשו בהדרגה, ובמבט לאחור הוא הבין אילו מאפיינים של התרבות עזרו להניע את ההצלחה של נטפליקס. סקרן אותי מאוד לגלות איך ארגון יכול לפעול בהצלחה, בעולם האמיתי, על פי המתודולוגיה המוצהרת הזאת. כשמתנהלים ללא נהלים נוצר מן הסתם תוהו ובוהו, וכשמפטרים אנשים אם הביצועים שלהם אינם מרקיעי שחקים נוצרת אווירה של פחד במקום העבודה.

במאי האנימציה הנרי סליק, שמוכר מסרטים אפלים כמו “הסיוט שלפני חג המולד”, “קורליין” ו”ג’יימס והאפרסק הענק” חובר למוח מרושע נוסף, של ג’ורדן פיל (“תברח”, “אנחנו”) כדי להביא לנו סרט סטופ מושן חדש. האחים השדים וונדל ו-ויילד מתגייסים לעזרתה של קאט, נערה בת 13 בעלת עומס של אשמה, אשר מזמנת אותם לעולם החיים. בתמורה, דורשת קאט בקשה שתוביל את השלושה למסע מוזר וקומי שתשנה את חוקי החיים והמוות.

משפחת ג’מסטון – עונה 2 (The Righteous Gemstones)

אחרי שצפיתי בכל העונות של “נרקוס”, חיפשתי סדרה נוספת בסגנון. מחפשים בנרות סדרות מומלצות בנטפליקס בז’אנר הפשע? לאלה מכם שחובבים סרטי סוף העולם הסרט אולי יזכיר לכם קצת את ‘זומבילנד‘ שנראה שיש הרבה מאפיינים חופפים בין שני הסרטים, למרות שבמאי הסרט, מייקל מתיוס, טען בראיון שערכו איתו לאחרונה שהוא לא לקח השראה מהסרט הזה. בכל מקרה מדובר בסרט מהנה שיעביר לכם את הזמן בכיף, במיוחד אם אתם אוהבים את הז’אנר הזה. סרט פעולה / מדע בדיוני מבית נטפליקס של הבמאי שון לוי (‘לילה מוטרף במוזיאון’, ‘פלדה אמיתית’ ועוד) בכיכובם של ראיין ריינולדס, ג’ניפר גארנר, זואי סלנדה, מארק ראפלו וכו’.

היא הצטיינה השנה בתפקיד מושלם ב”סודות של איסטאון” שמסתמנת כסדרת השנה, וכאן היא מככבת בסדרה נוספת של HBO שעשויה לגרוף פרסים רבים. סמארט האדירה מגלמת כאן כוכבת סטנדאפ שמגייסת כותבת צעירה (חנה איינבינדר הנפלאה) כדי לשדרג את מופע הרזידנסי היוקרתי (והרווחי) שלה בלאס וגאס, וההתנגשות הבין-דורית הקומית הצפויה מייצרת דווקא רגעים של דרמה רגשית עילאית. כך או כך, סדרה פצצה וצפייה חובה על פי כל המבקרים. לשם חקירת מותו מובאת למקום הבלשית דאנר, שמטילה עוצר על כל באי המסיבה ומתחילה לתחקר אותם על השתלשלות אירועי הערב.

על אהבה, סקס וחיות אחרות: סדרות ריאליטי חדשות בנטפליקס

הסדרה קיבלה דירוג טוב של 7.5 באתר IMDb והמון פירגון על התפקיד של קווין הארט שלקח על עצמו בהצלחה תפקיד דרמטי ראשון ונתן תצוגת משחק מצוינת. סדרה שמגיע לה את הכבוד הראוי להופיע ברשימה שלנו של סדרות מומלצות בנטפליקס. מדובר בסדרת אנתולוגיה מונפשת למבוגרים שהופקה בידי נטפליקס ומלאה יצורים מפחידים, בדיחות שחורות והפתעות לא נעימות שיגרמו לכם לצאת לבינג’ מהנה של כל הפרקים.

  • סדרת דרמה אשר מבוססת על ספר של הסופר הספרדי ארתורו פרז רברטה.
  • בילדותו נחשף לחומר כימי לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים עם משאית שהובילה את החומר זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן