סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הדוקטור סדרה טורקית

הדוקטור סדרה טורקית

לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה. באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים. לא רק חייה של אייס הולכים להשתנות, אלא גם של אחותה, חזן, המתאהבת בבן המשפחה הצעיר. לכשעצמה, נזלי מתקשה להיות מנותקת רגשית כאשר היא עובדת עם מטופלים, היפוך גמור לדמותו של הדוקטור על ופה, אשר לא מסתיר אף מידע, גם במחיר של חוסר רגישות. היא לוקחת יותר מדי ללב, ומעורבת רגשית במקום בו צריך, יותר מכל, להפגין קור רוח.

יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים. הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה. כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין.

סרטים ותוכניות טלוויזיה מטורקיה

גומוש מחכה בסבלנות שמחמט, שאהבה אותו כל חייה, יחזיר לה אהבה, אך הוא איבד את אהובתו בתאונה איומה ומואס בחייו. גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי.

סדרת דרמה פשע אמריקאית המתרכזת בוולטר ווייט, מורה פשוט לכימיה, אשר אובחן כחולה סרטן וחייו משתנים מקצה לקצה. הוא מתחיל לחשוב איך יוכל לממן את טיפוליו הרפואיים וגם להשאיר מספיק כסף לעתיד משפחתו, וביחד עם תלמידו לשעבר, ג’סי, הוא מחליט להיכנס לעולם הפשע ולייצר את הקריסטל מת’ הכי טוב באזור. סדרת סיטקום אמריקאית וסדרה מומלצת ביותר שזכתה בפרס “סדרת הקומדיה הטובה ביותר”. הסדרה מתמקדת בעיקר בחמישה חברים, כולם חנונים חכמים ומוצלחים עם חיים משעממים, אך הדברים משתנים כשפני היפייפיה עוברת לדירה שמולם והחיים שלך מקבלים תפנית מעניינת.

כך האירוויזיון בישראל נשמע אם אוטמים את האוזניים

בינתיים, אימו של פארוק מנסה למנוע בכל דרך את מערכת היחסים הזו ולמצוא לבנה שידוך הולם לטעמה. אך בדרך ישנן התמודדיות ואבידות קשות שנאלצים חברי הצוות להתמודד איתן. מר רובוט היא סדרת דרמה-מתח אמריקאית שעלילתה מתרכזת בבחור צעיר בשם אליוט שחי בניו יורק ועובד כמנהדס אבטחת מידע. אליוט הוא גאון מחשבים שסובל חרדות חברתיות ודיכאון קליני.

תגידו זאת לישראלים שגומעים בשקיקה כל פרק, טוויסט או מהלך עלילתי. סברי מרנן לאחר ארוחת שישי וסיוטי קושמרו, זו רגיעה נחוצה. בכל יום הוא גם מטריד אותנו בשעות הצהריים בשידורים חוזרים של החוזרים של העיסה הזו…

איך אתם עם הסדרות הטורקיות בפרט וסדרות TV בכלל?

לאחר מכן שודרה בערוץ yes stars Action של הלוויין וב-Yes action (אפיק 13), וב-BBC Entertainment בכבלים ובלוויין. ב-1996 הופק סרט טלוויזיה בהפקה משותפת של FOX, אולפני יוניברסל ורשת ה-BBC בכיכובו של פול מקגאן (עם הופעת אורח של הדוקטור השביעי) בתפקיד הדוקטור השמיני, מתוך כוונה שישמש כמעין פיילוט לסדרה חדשה. הסרט זכה להצלחה בבריטניה אך הראה ביצועים כושלים בטבלת הדירוג האמריקאית, ולכן הרעיון נפסל והסדרה לא חודשה.

בכל ממלכה תככים ובעיות משלה, וכולם רוצים להיות השולטים של שבעת הממלכות ומוכנים לעשות הכל, אבל הכל כדי להגיע לזה. בסדרה הרבה קרבות,דם, בגידות, סקס ואפילו יצורים בדיוניים. “אני מתחברת באופן אישי לכמה דברים בסדרה הזו, למשל נושא החמה הרעה והבן המועדף עליה”, מספרת מורן לוי , גרושה פלוס אחד מהרצליה. “הגרוש שלי היה כזה, עזבתי אותו בגלל אמא שלו”.

אדמה מרה בטעם של פעם

כבר בזמן שידור הסדרה המקורית הפכו חלק מפרקי הסדרה לספרים בהוצאת ה-BBC. בני משפחתם של המלוות החלו לתפוס נופח משמעותי בעלילה בסדרה המחודשת. אמא של רוז, ג’קי (קאמיל קודורי) והחבר של רוז, מיקי (נואל קלארק) הופיעו לא מעט בשתי העונות הראשונות וחזרו להופעות אורח בהמשך. כך גם אחותה של מרתה, טיש (גוגו אמבתה-רו) שהופיעה בעונה השלישית; סבה של דונה, וילפרד (ברנרד קריבינס) שהופיע בעונה הרביעית ובן זוגה של קלרה, דני (סמואל אנדרסון) שהופיע בעונה השמינית. הארייט ג’ונס (פנלופי וילטון) היא חברת פרלמנט ומאוחר יותר ראש ממשלה שהופיעה לצד הדוקטור התשיעי והעשירי מספר פעמים.

לאחר שהתגרש, הוא הופך לאדם המכור לעבוד, שוכח מנשים, והדבר היחידי שהוא מנסה להפרות- זה את האדמה. הוא מנסה להפוך להיות האיש העשיר ביותר בכל מחוז אדנה. סדרת דרמה מתח בריטית שגרפה הרבה פרסים ביניהם “סדרת הדרמה המומלצת ביותר”. קאסה דה פאפל משתחלת בקלות לתוך קטגוריית סדרות מומלצות בשנים האחרונות. מדובר בדרמה ספרדית העוסקת בשוד של המטבעה המלכותית של ספרד, המתוכנן ומבוצע על ידי “הפרופסור” והצוות שהוא בנה. בצוות ישנם אנשים עם התמחויות שונות ולרובם אין מה להפסיד בחיים או במילא מסובכים עם המשטרה.

אהבה וחטא

פרק פיילוט בשם “A Girl’s Best Friend” הופק ושודר, אך התוכנית לא המשיכה מעבר לזה. התוכנית התמקדה במלוות העבר שרה ג’יין סמית (אליזבת סליידן) אשר מקבלת יום אחד מתנה מהדוקטור- הכלב הרובוטי K-9. הוא הופיע לראשונה לצד הדוקטור השלישי בשנת 1971 בגילומו של רוג’ר דלגאדו וחזר והופיע שוב ושוב במהלך הסדרה בפרקים שונים. אחרי שדלגאדו נהרג בתאונת דרכים, השחקן העיקרי לגלם את המאסטר היה אנתוני איינלי, אשר שיחק בתפקיד עד הפרק האחרון של הסדרה הקלאסית בשנת 1989. המאסטר חזר גם בסדרה המחודשת בשנת 2007, בגילומם של סר דרק ג’קובי וג’ון סים ובהמשך בגילומה של מישל גומז. בעונה האחרונה של דוקטור הו לפני ביטולה ב-1989 שולבו רמזים באשר לעברו של הדוקטור.

על פי הפרקים המתוכננים שלא שודרו, הדוקטור אמור היה לגלות פרטים לגבי גלגול קודם שלו (שקדם לגוף הראשון שלו כדוקטור) שנודע בשם “האחר”. בסרט הטלוויזיה משנת 1996 התגלה כי הדוקטור הוא בחלקו בן-אנוש, אך פרט זה לא זכה, בינתיים, להתייחסויות נוספות בסדרה החדשה, והוא אף סותר מידע שהופיע בסדרה המקורית. מעריצים שניסו לתת הסבר לגילוי הזה במסגרת ההגיון הפנימי של הסדרה העלו את האפשרות שרק בגלגולו השמיני היה הדוקטור חצי-אדם. ביסוס לאפשרות זו ניתן למצוא בסיפור “Mawdryn Undead” מהעונה העשרים (הדוקטור החמישי), שם נטען כי אדוני זמן יכולים “לשנות גזע” בין התחדשות אחת לאחרת. אז כמי שאוהב סדרות “רפואיות”, וכמי שהיה באמת מכור לסדרה “האוס”, גיליתי את הסדרה האמריקאית שנקראת “הרופא הטוב”.

ספריית VOD דרמות טורקיות 2

חייו של אפה משתנים בגיל 7, כשהוא נמצא ברכב בזמן תאונת דרכים יזומה שנועדה להרוג את אביו. גם אצל הנשים עפ”י הסדרה אסירות שראיתי (פרוט בתגובתי למשה). רואה סדרות בעיקר מה שנטפליקס ממליץ לי ע”ס האלגוריתם שלו. ויש את הפרי האסור, ששם משחק הרופא יפה התואר שמשחק בדוקטור. אם יש לך סטרימר או טלוויזיה חכמה יש אפשרות להתקין אפליקציות ש”עובדות” בשבילך.

מדובר באחת יצירות המופת מתוך ביבר של סדרות טורקיות היסטוריות. סדרה טורקית היסטורית אשר עוסקת בפרשת חייו של יונוס אמרה, אשר נחשב לאחד משוררי העם המיסטיים הראשונים של מסורת השפה העות’מאנית-טורקית. אמרה חי באנטוליה של המאה ה-13 בסמוך לכיבושי המונגולים. הוא נודע בתור האדם שהמציע את הטורקית המודרנית, אך גם בגלל אורח חייו הצנוע. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים.

תרגום – שרי

שון מתמודד בקושי ביצירת קשרים אישיים ותקשורת עם הסובבים אותו. הוא צריך לעבוד קשה כדי לשרוד בסביבתו החדשה ובמערכות היחסים עם הקולגות שלו, ולהוכיח להם שהיכולות יוצאות הדופן שלו מצילות חיים. קאדיר הוא מורה שנערץ על ידי כל תושבי העיירה בה הוא מתגורר. הכל משתנה כשהוא מתאהב בפטמנור, מורה חדשה למוזיקה בבית הספר שלו. הם מתכננים להינשא, למרות אי הסכמתו של אביה, אך הגורל – והשקר – מתערבים וגורמים הרס בשניהם. קאדיר עובר לאיסטנבול ומתחיל לעבוד בבית ספר עם תלמידים מאתגרים מאוד.

  • קומדיה, דרמה, רומנטיקה, אימה ועוד – כל אחד יוכל למצוא משהו שמתאים לו במבחר הסרטים והסדרות באוסף.
  • סבן, שהוריה נולדו בטורקיה, מספרת על חיבור אישי לעלילה.
  • לאחר האירוע, האחראים על הכור מכחישים כי האירוע קרה וכך גם הרשויות שמנסות להרגיע את הרוחות.
  • הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור.

פיראט, עורך דין מצליח פוגש את אהבת נעוריו האבודה, נרין, 13 שנה לאחר שנטשה את עיר הולדתה. בתקופת התיכון, פיראט ונרין היו בני זוג, פיראט הוא אהבתה הראשונה של נרין שמעולם לא שכחה. הנוכחות של פיראט שוב בחייה של נרין מאצלצת אותה להתמודד עם עברה הטראומטי ולחפש את משפחתה האבודה וגורלם הטרגי.

פרק 9 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת. הזיכרון של נשיקה זו מעמיק יותר ויותר עם כל שנה שחולפת, ניג’אט (השחקן אוזקן דניז מהכלה מאיסטנבול) בוחר לחיות רחוק ככל האפשר, אבל הכל משתנה כאשר זולל כותבת לו מכתב, ומספרת לו שאביו עומד למות. טלנובלה זו תסתיים כנראה לאחר שגיבור העלילה יעבור לעולם הבא, דהיינו בעוד כ-47 שנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן