סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הג וקר והארלי קווין

הג וקר והארלי קווין

בביתה של פויזן אייבי הארלי טופלה היטב ולאחר מכן קיבלה זריקה של חומר מסוים שרקחה פויזן אייבי. החומר חיסן אותה מפני רעלנים רבים ושיפר את יכולותיה האתלטיות, שהיו מאוד טובות באופן טבעי. הארלי קווין היא דמות חדשה יחסית בעולם הקומיקס של DC, ומקורה, למעשה, בכלל לא בקומיקס. ד”ר הארלין קווינזל הופיעה לראשונה בסדרה המצוירת של באטמן משנת 92, בתור מטפלת של הג’וקר במוסד ארקהם לעבריינים חולי נפש. הארלי קווין – הסדרה, שעלתה תוך כדי יציאתו של הסרט לקולנוע ועקפה אותו בסיבוב.

הסרט היה מועמד ל-11 פרסי אוסקר, כולל הבמאי הטוב ביותר והסרט הטוב ביותר. “ג’וקר” הוכיח עצמו כהצלחה אדירה עבור וורנר ודי.סי מיד עם שחרורו. בארה”ב הרוויח הסרט כמעט 100 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע בלבד.

כוחות ויכולות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנבל הנרקיסיסט “מסכה שחורה”, הוא רומן סיוניס (יואן מקגרגור), מוציא חוזה עליה ועל הנערה הצעירה קסנדרה קיין (אלה ג’יי באסקו) שגנבה ממנו יהלום יקר ערך. השתיים נאלצות לשתף פעולה ולהימלט יחדיו מפניו ומפני העוזר הסדיסט שלו ויקטור סאז (כריס מסינה). מי שמסייעת להארלי קווין היא מי שהייתה זמרת במועדון של סיוניס והפכה לנהגת שלו ואשת אמונו לכאורה, רנה מונטויה (רוזי פרז). כאשר סיוניס ואנשיו מתקרבים, מתגבשת לה כאילוץ וכצורך השעה תחילה “ציפורי החצר”, חבורה מפתיעה של לוחמות מיומנות, בהן גם הקנרית השחורה דינה לאנס (ג’ורני סמולט-בל), הנאבקות כנגד סיוניס והמאפיה שלו. אחרי שבשבוע שעבר נודע כי הם מפתחים סרט על המקור של הג’וקר הצעיר, כעת נודע כי הם מתכוונים גם להפיק סרט על סיפור האהבה המופרע של הג’וקר והארלי קווין.

הג’וקר, דמות חוברות הקומיקס והארכ-נמזיס של באטמן גיבור העל של DC קומיקס. גלן פיקארה וג’ון רוקה, יוצרי ובמאי סדרת “החיים עצמם”, נמצאים במגעים לביים את הסרט המשותף של הג’וקר והרלי קווין. לדמות של הכנרית השחורה היו הרבה גילגולים, באחד מהן לכנרית השחורה יש זעקה גבוהה במיוחד שיכולה להטריף את האויבים שלה.

Oh no, there’s been an error

הארלי עמלה כשבועיים על יצירת בית חדש וקן אהבים שישמשו אותה ואת הג’וקר, כמו כן גם חדרים לעובדים של הג’וקר. בתקופה זו, עקב ההריסות בגות’אם, אין לבאטמן פנאי לרדוף אחר הג’וקר, ולכן את הימים הארלי והג’וקר העבירו בתכנון מזימות, ואת הערבים והלילות השאירו לעצמם. הג’וקר היה מאוד רומנטי כלפי הארלי, מפני שלאורך כל אותה העת התאהב בה.

בגרסה הראשונה, שאביו חתך את פניו בעזרת סכין כשהוא היה קטן באומרו לו “למה אתה כל כך רציני? בוא נעשה לך חיוך על הפנים”. בגרסה השנייה, שהייתה לו אישה, אך בריונים חתכו לה את השפתיים ולכן הוא עשה לעצמו את אותו הדבר בעזרת סכין גילוח כדי לגרום לה לחייך יותר אך היא עזבה אותו. בניגוד לדמותו בקומיקס, הג’וקר כאן נושא כלי נשק, לרבות סכינים.

גם תמונות חדשות של מכשפת ודדשוט נחשפו.

ב יחידת התאבדות אנחנו לא הולכים עמוק מדי לתוך מערכת היחסים הזאת ואנחנו רואים ג ‘וקר, לפעמים יותר חמלה עם הארלי, אבל גם אכזרי מאוד; בנוסף, אופיו של הג ‘וקר נע אל הרקע. של הארלי יחידת התאבדות הוא משקף טוב יותר את מהות הדמות, הטירוף שלו, ההתאהבות שלו עם הג ‘וקר ואפילו הרצון שלו לחיות חיים נורמליים וליצור משפחה איתו. לאחר הקרנת הבכורה של הסרט יחידת התאבדות בשנת 2016, הדמויות הפכו פופולריים מאוד של ג ‘וקר הארלי קווין.

יש אינספור גרסאות של הג ‘וקר ואת ההבדלים מרובים ביניהם, זה של הקומיקס, סדרת אנימציה, את הסרטים ואת השחקנים השונים אשר הוזמן לפרש אותו … עם זאת,,דמותו ואישיותו הופכים אותו לזיהוי קל לציבור הרחב. אם ננתח את היחסים קצת, אם נלך קצת יותר עמוק לתוך הדמויות, נתברר בקרוב שמשהו לא מתאים, שזה לא מערכת יחסים בריאה, הארלי קווין חי במצב של מניפולציה שאינה מסוגלת להימלט. בין השחקנים הבולטים שצילמו אותו היו סזאר רומרו בסדרת הטלוויזיה של שנות ה -60, ג’ק ניקולסון בסרט באטמן , הית לדג’ר ב”אביר האפל “, וחואקין פיניקס בג’וקר .

כל סיפור סיפור DC שנקצר על ידי 52 החדש

הארלי ניסתה להפיל את הג’וקר מבניין, אך הג’וקר התנצל על מה שעשה והם חוזרים להיות זוג. הארלי קווין הייתה פעם דוקטור הארלין קווינזל עד ששינתה את שמה. הארלין הייתה מתמחה בפסיכיאטריה בבית החולים לחולי נפש ארקהם אסיילום, עד אשר התאהבה בג’וקר, הפסיכופת שבו טיפלה, והפכה למאהבתו ולשותפתו לפשע. שמה הוא משחק מילים עם המילה Harlequin, “ארלקינו”, דמות קומית בקומדיה דל’ארטה.

הזכר המאיים הוא מנהיג אכזר של ארגון פשע בשם רומן סיוניס (יואן מקגרגור) המכונה “המסיכה השחורה”, עם תחביב מקורי של חיתוך הפנים מראשם של אנשים. יד ימינו הוא הרוצח ויקטור זאז (כריס מסינה) שנראה כמי שנושא רגשות עמוקים במיוחד כלפי אדונו. כשהארלי הייתה עם הג’וקר, סיוניס לא היה מעז לגעת בה, אבל כעת, עם פרידתם, הוא הראשון ברשימה ארוכה של גברים שרוצים לסגור איתה חשבון. ערך מורחב – תור הזהב של הקומיקסבהופעותיו הרבות החל מחוברת Batman #1, הג’וקר היה מטורף רצחני עם מראה מוזר שעוצב אחרי קלף הג’וקר. למרות ההצעה כי הג’וקר יהרג בהופעתו השנייה, הוא המשיך להופיע אך תיעתע בקוראים כאשר נמלט מרודפיו ללא כל מאמץ וכביכול מת בשלל דרכים (נפילה מצוק גבוה, נלכד בבניין בוער וכיוצא בזה). מהרגע הראשון שבו הוצג הג’וקר, הוא ביצע אין ספור פשעים, הן משעשעים והן אלימים.

הארלי קווין

כשייחשף מידע נוסף על סרט ההמשך, נדאג ליידע אותך, במיוחד לגבי העלילה. בינתיים, הקפד לבדוק עוד על Joker בסעיף המאמרים הקשורים שלנו למטה. אם נראה או לא נראה את הפאוור קאפל מתמודד עם נוסעי הצלב עם הכיפות נותר לראות; אולם, כעת, עם מבטנו הראשון על הפרומו, נראה יותר סביר שההמשך יהיה מחזמר. אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. זה ממש לא התפקיד הראשון גאגא בקולנוע, כשבשנה שעברה שיחקה ב”בית גוצ’י” וב-2018 שיתפה פעולה עם בראדלי קופר ברימייק ל”כוכב נולד”, שם זכתה באוסקר על שיר הנושא והייתה מועמדת בקטגוריית השחקנית.

  • הם יכולים להיות מאוד כריזמטי, מושך, מצחיק, שנון תווים, ללא ספק, את היקום באטמן לא יהיה אותו דבר בלעדיהם.
  • מעין המלט של עולם הנבלים, כל שחקן שאי פעם שיחק או דובב נבל חולם להציג וריאציה לג’וקר.

עם זאת, הסיפור מציע כי הג’וקר מעולם לא איבד את שפיותו, כי אם יצר את פשעיו בצורה שתיראה כאילו משוגע עשה אותם, ובכך לטעון לאי-שפיות ולחמוק מעונש מוות. בחוברת Detective Comics #168 מפברואר 1951 נאמר שהג’וקר היה בעברו כימאי המתכנן לשדוד את החברה עבורה הוא עובד, והוא עוטה מעליו את זהות הפושע “הברדס האדום”. לאחר הגנבה הוא פוגש בבאטמן פנים מול פנים, ובסוף הקרב ביניהם הוא נופל לתוך מכל מלא בכימיקלים. הוא יוצא מהמכל עם עור לבן, שפתיים אדומות, שיער ירוק וטירוף נצחי. בעוד שלפעמים אנו רואים שלג’וקר יש רגשות מסוימים כלפי הארלי, לרוב מדובר גם במניפולציה או בטירוף שלו.

הדמות הבדיונית של הג’וקר

תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק. בקומיקס הציידת היא בת של איש מאפיה אשר עדה לרצח של ההורים שלה, בדומה לבאטמן היא נשבעת לנקום את מותה המשפחה שלה ולמגר את הפשע של מגות’ם.. הארלי מתפרצת לחתונה של אייבי וקייט מן, על מנת למנוע הפרעה מצידו של גורדון ושוטרי העיר בפרק האחרון לעונה. בתחילה הן עוד נלחמות זו בזו, אבל עם הזמן מבינות את כוחה של אחווה נשית ויוצרות אותה, בדרכן למיגור הרוע מן העיר. בחודשיים האחרונים דיווחים רבים טענו שגאגא מצטרפת לקאסט – ועכשיו, בסרטון אנימציה קצר לצלילי Cheek To Cheek של פרד אסטר, היא אישרה זאת. והתוכניות המקאבריות שלו מלוות בנגיעות הומור, משחקי קלפים ואלמנטים שאנו משייכים לליצנים.

הארלי קווין מופיעה בקומיקס התנועה, “Batman Black and White” ומדובבת על ידי ג’ניס ג’וד. סיפור המקור כולל את הסיבה לעיצוב המחודש של הארלי קווין, והוא הופיע בפריסה לחלקים לאורך הגליונות השישי והשביעי של חוברות הקומיקס “New Suicide Squad”. סיפור המקור הזה הופיע לראשונה בשנת 1994 בחוברת הקומיקס The Batman Adventures, אשר התלוותה לסדרה המצוירת, בשם Mad Love (אהבה מטורפת). בעונה הרביעית של באטמן – הסדרה המצוירת הוא עובד לפרק תחת שם זהה לחוברת שעליה בוסס.

מה המשמעות של מערכת היחסים של ג’וקר והארלי קווין

אלו מרכיבים בולטים בשפה הוויזואלית העולה על גדותיה מרוב ציטוטים ומקורות השראה. במקרה זה, נראה שהחיבור בין אלימות מיזוגנית ופופ ארט שאב השראה מדימויי הבובות/שולחנות בקורובה מילק בר ב”תפוז מכני”. על הליהוק הכריזה גאגא בסרטון שהעלתה לחשבונותיה ברשתות החברתיות, שבו ניתן היה לראות צלליות שלה ושל פיניקס רוקדות באיטיות על רקע אדום – לצלילי גרסה אינסטרומנטלית של קלאסיקת הג’אז “Cheek to Cheek”. בקטע הקצר, אפשר לראות בסוף את שתי הדמויות רוקדות ביחד, כשהסרטון מסתיים עם שמו של הסרט החדש ומועד השחרור לאקרנים, כשברקע הצחוק הכה מרושע של הג’וקר.

הארלין קווינזל מופיעה בסרט האנימציה משנת 2017 “Batman vs. Two-Face”, ודובבה בו על ידי סירנה אירווין. הארלי קווין משתתפת בסרט לגו נוסף, סרט לגו באטמן ומדובבת על ידי ג’ני סלייט. “יחידת המתאבדים” תהייה הופעתה הראשונה של הארלי קווין שלא באנימציה, ומרגו רובי מ”הזאב מוול סטריט” תגלם אותה. בסרט הזה יככבו ג’ארד ליטו ומרגו רובי, שגילמו את הדמויות ב”יחידת המתאבדים”. חואקין פיניקס הוא לא השם היחיד שמקושר לסרט באופן ודאי, כאשר כוכבת גדולה אחרת – ליידי גאגא, אישרה הערב דרך ציוץ בטוויטר כי היא תשתתף בסרט גם כן . השמועות גורסות כי האולפן הציע לה את התפקיד של הארלי קווין, המאהבת המיתולוגית של הג’וקר.

אנימציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמותה מופיעה בסרט Justice League vs. the Fatal Five ושוב מדובבת על ידי טארה סטרונג. כל זה, עושה הארלי לשפר תוכנית ג ‘וקר להרוג באטמן, מראה להיות מאוד אינטליגנטי להיות קרוב יותר מאשר אי פעם כדי לגמור אותו. האירוניה של העניין היא כי זה ג ‘וקר עצמו, מתוך גאווה וחוסר היכולת שלו לקבל את הארלי כי יש להתגבר עליו, דוחף אותה מבניין ומציל באטמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן