סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הבוזגלוס 6 פרק 3

הבוזגלוס 6 פרק 3

החום המשפחתי והסיפור המשפחתי שנסוב סביב שאיפות, הצלחות, חוסר הצלחה ומלאכת החיים. אולי זו הסיבה שכל אחד יכול למצוא בסדרה הזו את עצמו ולהזדהות עם כל אחד מהמשתתפים. העונה החמישית תספק הצצה שטרם נראתה מהמשפחה המדוברת ביותר של עולם הכדורגל הישראלי.

בספריית הסדרות המומלצות תוכלו למצוא שם גם את מלכת היופי של ירושלים וכמובן את בני אור אור עונה פרקים מלאים לצפייה ישירה. הבוזגלוס היא תוכנית דוקו-ריאליטי העוקבת אחר אורחות חייה של משפחת בוזגלו כ”משפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי”, ומשודרת בערוץ yes Comedy ב-yes וב-STINGTV, החל מה-20 בנובמבר 2017. Mako – הבוזגלוס – פרקים מלאים לצפייה ישירה – באתר מאקו של קשת (ערוץ 12). פרק חדש של פאודה עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדרמה המצליחה של yes על צוות מסתערבים ישראלים ובמרכז עלילת פאודה עונה 2 פרק 1 לצפייה… יעקב בוזגלו – אב המשפחה, נשוי לחני בוזגלו. הפסיד בתביעת דיבה נגד מוטי פשכצקי ונאלץ לשלם 250 אלף שקל.

רוצחי הקוסמוס – פרק 4

מירן בוזגלו – נשואה למאור בוזגלו. הבוזגלוס, המשפחה שלא מפסיקה לייצר עניין, חוזרת לעונה חמישית ומלאת רגש, צחוק ושלל דרמות שטרם נראו על המסך. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים.

יעקב בוזגלו – אב המשפחה, נשוי לחני בוזגלו. אחרי 20 שנה של גירושים מציע נישואים בשנית לחני, והם מתחתנים בפרק האחרון של העונה הראשונה. הצטרפו ליעקב בוזגלו ו-“הפה הגדול”, למאור – מכוכבי הכדורגל בארץ, ושלושת אחיו שגם הם נולדו עם כדורגל צמוד.

אהבה מנצחת – פרק 57

נצחק, נתרגש, נכעס, ובסוף נביט במראה. דוקו ריאליטי המתלווה באופן הכי צמוד ואינטימי למשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי. לאחר ההמתנה ליחצו על כפתור “נגן את הפרק” והתחילו לצפות בפרק מהסדרה הבוזגלוס. נטליה בוזגלו – נשואה לאלמוג בוזגלו. לאחר שהצלחתם להכנס לאתר, יש לכתוב בשורת החיפוש את שם הסדרה – “הבוזגלוס” וללחוץ עליה. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק .

צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. פאני בוזגלו-בר מוחא – הייתה נשואה לאוהד בוזגלו, ובמהלך העונה הראשונה עסקו השניים בהליך הגירושין. אוהד בוזגלו – האח הבכור, התגרש במהלך העונה הראשונה מפאני בוזגלו. למי שטרם צפה אז הנה המלצה אישית חמה שלי מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה פרקים חדשים. 4 שחקני כדורגל, אמא ציירת ואבא שלא מפחד להגיד את אשר ליבו. בנוסף יש נשות הילדים לבית משפחת בוזגלו.

הרפתקאות פדינגטון 2 – פרק 32

מערכת היחסים המשפחתית תוכיח לכם חד וחלק ש-“הילד ענק”! מירן בוזגלו – נשואה למאור בוזגלו. עדי בוזגלו – נשואה לאסי בוזגלו. פאני בוזגלו-בר מוחא – הייתה נשואה לאוהד בוזגלו, ובמהלך העונה הראשונה עסקו השניים בהליך הגירושין. נטליה בוזגלו – נשואה לאלמוג בוזגלו. מעצבת בגדי ים ובעלת עסק משותף עם אלמוג לבגדי ים.

יום אחד אני מתיישב מול המסך של הטלוויזיה וחושב מה לצפות היום. הבוזגלוס עונה 6 פרקים מלאים לצפייה ישירה. צפו בווידאו לקראת שידור פרקים מלאים הבוזגלוס לצפייה ישירה עונה 6 הצצה לפרק השיחה של יעקב עם מירן. יעקב וחני באים לבקר בבית החדש לש מירן ומאור, יעקב מחליט לקחת את מירן לשיחת הבהרה על תקרית הגבות.

השופטת גודי 17 – פרק 50

כיום הסדרה משודרת באופן רשמי בערוץ yes Comedy של חברת התקשורת יס. עונה 4 של “הבוזגלוס” עלתה לאוויר בשנת 2020 וכעת זמינה לצפייה בערוצי הטלוויזיה, ממשקי ה- VOD ובפלטפורמות הזרמת תוכן באתרים שונים ברחבי האינטרנט – כמו אתר סדרות טי וי. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).

אז כמובן שהרגעים הכי מרגשים, עבורי לפחות, הם אלו שבהם מאור בוזגלו מתאר את הפציעה והחיים החדשים מחוץ לכדורגל כשחקן פעיל. לטעמי, הוא השחקן הטוב ביותר שדרך על המגרש בישראל, לפחות בעשרים השנים האחרונות. ומה אני אומר לזו שצופה איתי מדי ערב ? בואי נצפה יחד בסדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה.

הנערה הנמוכה בעולם חוגגת 18

המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי בסדרה בועטת ומצחיקה! הצטרפו ליעקב בוזגלו ו-“הפה הגדול”, למאור – מכוכבי הכדורגל בארץ, ושלושת אחיו שגם הם נולדו עם כדורגל צמוד. מערכת היחסים המשפחתית תוכיח לכם חד וחלק ש-“הילד ענק”!

הבוזגלוס לצפייה ישירה מזמן לא צחקתם ככה מתוכנית טלוויזיה שיש בה את כל המכריבים הנכונים להצלחה, ובמרכז עלילת הבוזגלוס פרק 16 לצפייה י… גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

כל מה שחדש באתר

אוהד בוזגלו – האח הבכור, התגרש במהלך העונה הראשונה מפאני בוזגלו. אסי בוזגלו – האח השני, נשוי לעדי בוזגלו. מאור בוזגלו – האח השלישי, נשוי למירן בוזגלו. אלמוג בוזגלו – האח הקטן, נשוי לנטליה בוזגלו. חני בוזגלו – אם המשפחה, נשואה ליעקב בוזגלו. אחרי 20 שנה של גירושים נישאת ליעקב בפעם השנייה בפרק האחרון של העונה הראשונה.

מנגן ושר yes עם שי צברי וששון גבאי – הסדרה שתחזיר לכם את הכיף למוזיקה ואת הכבוד לראש העין. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

מחנה האלמוגים – פרק 6

המצלמות של הבוזגלוס נכנסו לרגעים שעוד לא נחשפו. משפחת המלוכה הישראלית של הכדורגל בעונה חדשה ממכרת- מאז שהבוזגלוס השתלטו על תכניות הריאליטי של ישראל, העניינים בתוך המשפחה הפכו למסעירים עוד יותר. אבל חוץ מכישרון ברגליים, יש לו באישיות משהו כובש.

טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות. Yes – תכנים מתוך תוכנית הטלוויזיה המבוססת על משפחת בוזגלו באתר יס . שורת חיפוש הסדרהלאחר מכן תועברו לעמוד הסדרה הרשמי באתר, שם תוכלו לגלול ולעבור בין העונות והפרקים המלאים בתוכנית הטלוויזיה. כדי לצפות בפרק, ליחצו על הפרק שאתם רוצים והמתינו 30 שניות.

זהבית ופזית 3 – פרק 46

ארבעה חודשים אחרי הדרמה שטלטלה את גמר “הישרדות”, אסי בוזגלו חוזר לפרשת ההצבעות וחושף לראשונה את התגלגלות האירועים – משיחת הוועידה עם ירדן ועידן ועד הפגישה שפוצצה הכל. אם בעבר עוד התקיימה האשליה שסדרת הריאליטי עוסקת במשפחת כדורגלנים, בעונה החמישית כבר ברור שיעקב, חני והבנים (והכלות כמובן) רואים את עצמם כגוף תקשורת קטן. כל זה לא גורע מהאותנטיות והאינטימיות של הסדרה. אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן