סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הבוזגלוס פרקים מלאים

הבוזגלוס פרקים מלאים

יעקב בוזגלו – אב המשפחה ובעלה (בפעם שנייה) של חני בוזגלו. לאחר שהצלחתם להכנס לאתר, יש לכתוב בשורת החיפוש את שם הסדרה – “הבוזגלוס” וללחוץ עליה. ארבעה חודשים אחרי הדרמה שטלטלה את גמר “הישרדות”, אסי בוזגלו חוזר לפרשת ההצבעות וחושף לראשונה את התגלגלות האירועים – משיחת הוועידה עם ירדן ועידן ועד הפגישה שפוצצה הכל.

האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. מירן נאלצת לחזור לארץ וחוששת להשאיר את מאור לבדו…

הבוזגלוס באתר סדרות טי וי – לצפייה ישירה

הכרישים היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על הפורמט האמריקאי “Shark Tank”.בתוכנית מוצגים יזמים המחפשים משקיעים פוטנציאליים. התוכנית שודרה בשנים 2006–2007 בערוץ 10, וב-2018 חזרה לשידור ב”קשת 12″. עונה שניה לסרת הדוקו ריאליטי שעוקבת אחרי המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי!

קופסת קלטות שהוקלטו על ידי האנה לפני ההתאבדות מפרטות את שלוש עשרה הסיבות לסיום חייה. בטרייל מציגים את בני המשפחה ורומזים על מה שהולך להיות העונה. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים.

פרק: הבוזגלוס – באיזה גיל התחיל יעקב לעשן?

משפחת בוזגלו חיה ובועטת, ועל כל התזמורת מנצח המאסטרו הבלתי מעורער – אבא יעקב! מלבד הכוכבים שבלטו לנו בפרק הפתיחה, ניתן למצוא בסדרה את עומר דרור, תובל שפיר, אלי נוס, איאן יואל פינקוביץ’, אלעד אטרקצ’י, דין הפנר, שלום אסייג, עדי חבשוש, עידו מוסרי, מייקל הרפז, ועוד שחקנים רבים. אוצר האי המקולל בערוץ ההיסטוריה – בעונה התשיעית בור הכסף קרוב מתמיד.

Yes – תכנים מתוך תוכנית הטלוויזיה המבוססת על משפחת בוזגלו באתר יס . דוקו ריאליטי המתלווה באופן הכי צמוד ואינטימי למשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי. לא מרגעי הכתיבה המושחזים ביותר של ארץ נהדרת, אבל אסי כהן כהרגלו הצליח להוציא את המיטב גם מזה.

חדשות היום עם אלמוג בוקר

ארץ נהדרת מזמינה אתכם לסדר פסח חגיגי לפני כולם. אחרי שהסקרים התנפצו הגיע הזמן לממשלה חדשה – “ארץ נהדרת” מכריזה על פתיחת קרב התיקים. אז כמובן שהרגעים הכי מרגשים, עבורי לפחות, הם אלו שבהם מאור בוזגלו מתאר את הפציעה והחיים החדשים מחוץ לכדורגל כשחקן פעיל.

מאור בוזגלו – האח השלישי והכדורגלן המצליח, נשוי למירן בוזגלו. אסי בוזגלו – האח השני, נשוי לעדי בוזגלו וזוכה הישרדות VIP. כל זאת ועוד בעונה החדשה של סדרת הדוקו המצליחה – הבוזגלוס מבית “יס”.

עונה 2 פרק 14

אבל חוץ מכישרון ברגליים, יש לו באישיות משהו כובש. אין לי ספק ואני מאחל לו, למאור, בהצלחה בכל דרך שייפנה. הבוזגלוס עונה חדשה זו רק ההתחלה. ומה אני אומר לזו שצופה איתי מדי ערב ? בואי נצפה יחד בסדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה. נצחק, נתרגש, נכעס, ובסוף נביט במראה.

אחרי 20 שנה של גירושים מציע נישואים בשנית לחני, והם מתחתנים בפרק האחרון של העונה הראשונה. הצטרפו ליעקב בוזגלו ו-“הפה הגדול”, למאור – מכוכבי הכדורגל בארץ, ושלושת אחיו שגם הם נולדו עם כדורגל צמוד. מערכת היחסים המשפחתית תוכיח לכם חד וחלק ש-“הילד ענק”! בספריית הסדרות המומלצות תוכלו למצוא שם גם את מלכת היופי של ירושלים וכמובן את בני אור אור עונה פרקים מלאים לצפייה ישירה. אוהד בוזגלו – האח הבכור, התגרש במהלך העונה הראשונה מפאני בוזגלו.

הבוזגלוס עונה 6 פרק 4 לצפייה ישירה

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית. ב-23 באוגוסט 2019 יציאה לשידור עונה -3 והעונה ה-4 החלה ב-5 ליוני 2020. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

עם כניסתו של עולם הפודקאסטים לעולם הטלויזיה, ואחרי כמה פודקאסטים מוצלחים על סדרות אחרות שלהן, כמו הפודקאסט על הסדרה “שטיסל”, שהופק על ידי תאגיד השידור הישראלי “כאן 11”, יש לנו למה לצפות. למי שטרם צפה אז הנה המלצה אישית חמה שלי מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה פרקים חדשים. 4 שחקני כדורגל, אמא ציירת ואבא שלא מפחד להגיד את אשר ליבו.

אסי בוזגלו פתוח את הלב ומספר על הקשיים הכלכליים למרות ההצלחה בריאליטי פרטים על הבוזגלוס 5

בנוסף יש נשות הילדים לבית משפחת בוזגלו. החום המשפחתי והסיפור המשפחתי שנסוב סביב שאיפות, הצלחות, חוסר הצלחה ומלאכת החיים. אולי זו הסיבה שכל אחד יכול למצוא בסדרה הזו את עצמו ולהזדהות עם כל אחד מהמשתתפים. אם בעבר עוד התקיימה האשליה שסדרת הריאליטי עוסקת במשפחת כדורגלנים, בעונה החמישית כבר ברור שיעקב, חני והבנים (והכלות כמובן) רואים את עצמם כגוף תקשורת קטן.

מירן בוזגלו – נשואה למאור בוזגלו. פאני בוזגלו-בר מוחא – הייתה נשואה לאוהד בוזגלו, ובמהלך העונה הראשונה עסקו השניים בהליך הגירושין. נטליה בוזגלו – נשואה לאלמוג בוזגלו. מעצבת בגדי ים ובעלת עסק משותף עם אלמוג לבגדי ים. Mako – הבוזגלוס – פרקים מלאים לצפייה ישירה – באתר מאקו של קשת (ערוץ 12). הבוזגלוס הבוזגלוס עונה חדשה לצפייה ישירה סיקור סדרות וסרטים.

סדרות ותוכניות

פרקים מלאים ברצף של הרפתקאות פיטר הארנב, סדרת האנימציה לילדים הקלאסית והאהובה לצפייה ישירה. פיטר הארנב רוצה לגדול ולהיות כמו אביו המנוח שהיה עבורו מודל לחיקוי. פרקים מלאים ממבחר סדרות של hot לצפייה בזמן הבידוד ובכלל.

ארץ נהדרת היא תוכנית בידור סאטירית ישראלית, שמשודרת במסגרת “שידורי קשת” החל מנובמבר 2003. התוכנית זכתה בשמונה פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה ברציפות, בשנים 2003 – 2011. הסדרה עוקבת אחר חייהם של כל משפחת בוזגלו המורחבת – “המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי”, כמו שהגדירו אותם לא פעם. המצלמות וההפקה מלווים את המשפחה מקרוב מאוד, ואוספים מגוון רגעים מלאים ברגש, צחוק, ואינסוף דרמות, כמובן.

פרק: הבוזגלוס 3 | מירוץ המכוניות של הבוזגלוס

צפו בווידאו לקראת שידור פרקים מלאים הבוזגלוס לצפייה ישירה עונה 6 הצצה לפרק השיחה של יעקב עם מירן. יעקב וחני באים לבקר בבית החדש לש מירן ומאור, יעקב מחליט לקחת את מירן לשיחת הבהרה על תקרית הגבות. יום אחד אני מתיישב מול המסך של הטלוויזיה וחושב מה לצפות היום. הבוזגלוס עונה 6 פרקים מלאים לצפייה ישירה. אלדד עושה הכול כדי לנהל מלון בסטנדרטים בינלאומיים, פיפו עושה הכול כדי לעבוד כמה שפחות ולפלרטט כמה שיותר. הכישורים הבעייתיים שלהם מצליחים לסבך אותם בכל פעם בהרפתקה אחרת שיוצאת משליטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן