סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הבוזגלוס עונה 5 פרק 11

הבוזגלוס עונה 5 פרק 11

© 2022 כל הזכויות של כלל הפודקאסטים שמורות ליוצריהם, כל זכויות שאר תכני האתר שמורות לצוות האתר. לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא ריאליטי וסדרות טלויזיה, לחצו כאן. בטרייל מציגים את בני המשפחה ורומזים על מה שהולך להיות העונה. אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. יעקב לא ראה את מאור משחק במשך שנה, ומתרגש לקראת המשחק…

  • במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו.
  • משפחת המלוכה הישראלית של הכדורגל בעונה חדשה ממכרת- מאז שהבוזגלוס השתלטו על תכניות הריאליטי של ישראל, העניינים בתוך המשפחה הפכו למסעירים עוד יותר.
  • פאני בוזגלו-בר מוחא – הייתה נשואה לאוהד בוזגלו, ובמהלך העונה הראשונה עסקו השניים בהליך הגירושין.
  • עונה 4 של “הבוזגלוס” עלתה לאוויר בשנת 2020 וכעת זמינה לצפייה בערוצי הטלוויזיה, ממשקי ה- VOD ובפלטפורמות הזרמת תוכן באתרים שונים ברחבי האינטרנט – כמו אתר סדרות טי וי.
  • כל זה לא גורע מהאותנטיות והאינטימיות של הסדרה.

גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. עונה שניה לסרת הדוקו ריאליטי שעוקבת אחרי המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי! משפחת המלוכה של הכדורגל הישראלי חוזרת בעונה חמישית שצולמה במהלך הקורונה. מזכייתו של אסי בהישרדות, עדי בחדר הניתוחים, פאני ואוהד נאלצים לשרוד יחד על אי בודד, ויעקב מחפש ג’וב חדש עקב הפרידה המקצועית ממאור.

עונה 1 פרק 6

הפסיד בתביעת דיבה נגד מוטי פשכצקי ונאלץ לשלם 250 אלף שקל. הסדרה עוקבת אחר חייהם של כל משפחת בוזגלו המורחבת – “המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי”, כמו שהגדירו אותם לא פעם. המצלמות וההפקה מלווים את המשפחה מקרוב מאוד, ואוספים מגוון רגעים מלאים ברגש, צחוק, ואינסוף דרמות, כמובן. Mako – הבוזגלוס – פרקים מלאים לצפייה ישירה – באתר מאקו של קשת (ערוץ 12). העונה החמישית תספק הצצה שטרם נראתה מהמשפחה המדוברת ביותר של עולם הכדורגל הישראלי. המצלמות של הבוזגלוס נכנסו לרגעים שעוד לא נחשפו.

מעצבת בגדי ים ובעלת עסק משותף עם אלמוג לבגדי ים. מחפשים את הסדרה “הבוזגלוס” באתר סדרות טי וי? הבוזגלוס היא תוכנית דוקו-ריאליטי העוקבת אחר אורחות חייה של משפחת בוזגלו כ”משפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי”, ומשודרת בערוץ yes Comedy ב-yes וב-STINGTV, החל מה-20 בנובמבר 2017. חני בוזגלו – אם המשפחה, נשואה ליעקב בוזגלו. אחרי 20 שנה של גירושים נישאת ליעקב בפעם השנייה בפרק האחרון של העונה הראשונה.בעלת כישרון לציור. יעקב בוזגלו – אב המשפחה, נשוי לחני בוזגלו.

השופטת גודי 17 – פרק 111

רגע לפני שהמשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי חוזרת בעונה חדשה! אלמוג בוזגלו – האח הרביעי, כדורגלן מצליח, נשוי לנטליה בוזגלו. מאור בוזגלו – האח השלישי והכדורגלן המצליח, נשוי למירן בוזגלו. אסי בוזגלו – האח השני, נשוי לעדי בוזגלו וזוכה הישרדות VIP.

אסי מחליט לנסות את מזלו בעסקים, ומנסה לתרגם את המותג המשפחתי “הבוזגלוס” לדולרים או לפחות לשקלים, ועדי חושפת סוד כואב שהסתירה במשך שנים. יעקב, מאור, אסי ואלמוג נוחתים בבלגרד ועפים על החיים… הבוזגלוס, המשפחה שלא מפסיקה לייצר עניין, חוזרת לעונה חמישית ומלאת רגש, צחוק ושלל דרמות שטרם נראו על המסך. יעקב שם את כל האנרגיות שלו על אלמוג ושואף להכניס אותו לנעליים הגדולות של מאור…

בובספוג 5 – פרק 95

אוהד בוזגלו – האח הבכור, התגרש במהלך העונה הראשונה מפאני בוזגלו. אסי בוזגלו – האח השני, נשוי לעדי בוזגלו. מאור בוזגלו – האח השלישי, נשוי למירן בוזגלו.

במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. אוהד ואסי מלווים את מאור לניתוח, בזמן שמירן מקבלת הצעה להיות פרזנטורית… אסי מפתיע את יעקב ומגלה לו שסגר לכל הגברים במשפחה מסיבת רווקים כדת וכדין… אוהד טועם מחיי הרווקות ומרגיש כמו אריה שיצא מהכלוב…

המופע של פטריק – פרק 7

אחרי 20 שנה של גירושים מציע נישואים בשנית לחני, והם מתחתנים בפרק האחרון של העונה הראשונה. הצטרפו ליעקב בוזגלו ו-“הפה הגדול”, למאור – מכוכבי הכדורגל בארץ, ושלושת אחיו שגם הם נולדו עם כדורגל צמוד. מערכת היחסים המשפחתית תוכיח לכם חד וחלק ש-“הילד ענק”! הבוזגלוס – פרק 1 (בכורה) המלא – לצפייה ישירה”הבוזגלוס” היא תוכנית מציאות דוקומנטרית המבוססת על חייהם של בני משפחת בוזגלו ועולם הכדורגל – יעקב, אוהד, אסי, מאור, אלמוג, חני, מירן, עדי, פאני ונטליה. כיום הסדרה משודרת באופן רשמי בערוץ yes Comedy של חברת התקשורת יס. עונה 4 של “הבוזגלוס” עלתה לאוויר בשנת 2020 וכעת זמינה לצפייה בערוצי הטלוויזיה, ממשקי ה- VOD ובפלטפורמות הזרמת תוכן באתרים שונים ברחבי האינטרנט – כמו אתר סדרות טי וי.

האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

עונה 2. פרק 21

אוהד בוזגלו – האח הבכור, התגרש במהלך העונה הראשונה מפאני בוזגלו. נטליה בוזגלו – נשואה לאלמוג, מעצבת ובעלת עסק לבגדי ים. עם כניסתו של עולם הפודקאסטים לעולם הטלויזיה, ואחרי כמה פודקאסטים מוצלחים על סדרות אחרות שלהן, כמו הפודקאסט על הסדרה “שטיסל”, שהופק על ידי תאגיד השידור הישראלי “כאן 11”, יש לנו למה לצפות. Yes – תכנים מתוך תוכנית הטלוויזיה המבוססת על משפחת בוזגלו באתר יס . לאחר ההמתנה ליחצו על כפתור “נגן את הפרק” והתחילו לצפות בפרק מהסדרה הבוזגלוס. אם בעבר עוד התקיימה האשליה שסדרת הריאליטי עוסקת במשפחת כדורגלנים, בעונה החמישית כבר ברור שיעקב, חני והבנים (והכלות כמובן) רואים את עצמם כגוף תקשורת קטן.

משפחת בוזגלו חיה ובועטת, ועל כל התזמורת מנצח המאסטרו הבלתי מעורער – אבא יעקב! הבוזגלוס מעבירים חוויות בפרק סיכום מצחיק ומיוחד… הכירו את משפחת בוזגלו, המשפחה השנויה במחלוקת בכדורגל הישראלי… טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים.

שנות ה-80, עונה 5, פרק 16: מוצא המינים

כל זה לא גורע מהאותנטיות והאינטימיות של הסדרה. קדימון של העונה החמישית של סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה הבוזגלוס. כל זאת ועוד בעונה החדשה של סדרת הדוקו המצליחה – הבוזגלוס מבית “יס”. הבוזגלוס נקלעים למשבר משפחתי עמוק עקב ויכוח שיצא משליטה בין אוהד ליעקב… לאחר שהצלחתם להכנס לאתר, יש לכתוב בשורת החיפוש את שם הסדרה – “הבוזגלוס” וללחוץ עליה.

יעקב בוזגלו – אב המשפחה ובעלה (בפעם שנייה) של חני בוזגלו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . יעקב מקבל נוק אאוט רציני בדמות פסק דין דרקוני, אחרי שנתיים שמתנהל משפט נגדו אך במקביל מנסה למצוא את הנכד שיוביל את דור העתיד במשפחה הראשונה של הכדורגל.

פרק: הבוזגלוס – באיזה גיל התחיל יעקב לעשן?

יעקב וחני פוגשים את ערן זהבי וחולמים על עתיד דומה למאור… ארבעה חודשים אחרי הדרמה שטלטלה את גמר “הישרדות”, אסי בוזגלו חוזר לפרשת ההצבעות וחושף לראשונה את התגלגלות האירועים – משיחת הוועידה עם ירדן ועידן ועד הפגישה שפוצצה הכל. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.

  • Yes – תכנים מתוך תוכנית הטלוויזיה המבוססת על משפחת בוזגלו באתר יס .
  • מערכת היחסים המשפחתית תוכיח לכם חד וחלק ש-“הילד ענק”!

שורת חיפוש הסדרהלאחר מכן תועברו לעמוד הסדרה הרשמי באתר, שם תוכלו לגלול ולעבור בין העונות והפרקים המלאים בתוכנית הטלוויזיה. כדי לצפות בפרק, ליחצו על הפרק שאתם רוצים והמתינו 30 שניות. משפחת המלוכה הישראלית של הכדורגל בעונה חדשה ממכרת- מאז שהבוזגלוס השתלטו על תכניות הריאליטי של ישראל, העניינים בתוך המשפחה הפכו למסעירים עוד יותר. דוקו ריאליטי המתלווה באופן הכי צמוד ואינטימי למשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי. פאני בוזגלו-בר מוחא – הייתה נשואה לאוהד בוזגלו, ובמהלך העונה הראשונה עסקו השניים בהליך הגירושין.

משפחת שדה

אלמוג בוזגלו – האח הקטן, נשוי לנטליה בוזגלו. חני בוזגלו – אם המשפחה, נשואה ליעקב בוזגלו. אחרי 20 שנה של גירושים נישאת ליעקב בפעם השנייה בפרק האחרון של העונה הראשונה. עונה חדשה לבוזגלוס המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). פאני בוזגלו-בר מוחא – הייתה נשואה לאוהד בוזגלו, ובמהלך העונה הראשונה עסקו השניים בהליך הגירושין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן