סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הארי פוטר 3 לצפייה ישירה

הארי פוטר 3 לצפייה ישירה

בקיצור, מעריצי “הארי פוטר” יתלהבו … הסרט מתאר את סיפורו של הארי פוטר, שהוא ילד יתום בן 10 המתגורר עם קרוביו האכזריים ממשפחת דרסלי. ביום הולדתו ה-11 סיפר לו קוסם גדול ממדים בשם האגריד כי הוא קוסם, המפורסם בעולם הקוסמים בשל ששרד את מתקפתו הרצחנית של קוסם האופל לורד וולדמורט. וולדמורט רצח את הוריו של הארי, אך הקללה שהטיל עליו הותירה רק צלקת בצורת ברק על מצחו. הארי הוזמן ללמוד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שם הוא מתיידד עם רון ויזלי והרמיוני גריינג’ר.

מי שצפה בסרטים בזמן אמת לא יוכל לשכוח את החוויה הראשונית של הסרט … רולינג, המהווה המשך לספר הארי פוטר וחדר הסודות. מחשש של פאדג’ לבגידה מצדו של מנהל בית הספר, ממנה שר הקסמים מורה חדשה להתגוננות מפני כוחות האופל – דולורס אמברידג’ – על מנת שזו תוכל לשים עין על צוות המורים והתלמידים. פאדג’ מעניק לאמברידג’ סמכויות רחבות היקף ומאפשר לה פעילות חופשית.

כל הסרטים

וולדמורט ותומכיו הולכים ומתחזקים. הארי, רון והרמיוני וחבריהם מצטרפים למסדר עוף החול במטרתה להילחם בוולדמורט נוכח אדישות המשרד לקסמים. הארי פוטר וחדר הסודות הוא הסרט השני בסדרה. יצא לאור בשנת 2002, הסרט נפתח ביום הולדתו של הארי, במהלך חופשת הקיץ. הארי מתגעגע מאוד להוגוורטס ולחבריו, שמהם לא קיבל אף מכתב והוא חש ששכחו אותו. באותו היום בערב, כאשר מגיעים אורחים למשפחת דארסלי, על הארי להיות בחדרו ולהתנהג כאילו אינו קיים.

  • אני ממליץ לראותו ולהמשיך ולצפות בשאר הסדרה.
  • בעידוד חבריו, הרמיוני ורון, הארי לוקח את העניינים לידיו ופותח קבוצת מפגשים חשאית המכנה עצמה “צבא דמבלדור”.
  • האהבה באוויר אבל הטרגדיה עוד בוא תבוא וייתכן שהוגוורטס כבר לעולם לא יהיה אותו מקום כשהיה.

לאחר שבספר הקודם נחשף הלורד וולדמורט לציבור הקוסמים הרחב, וחודשה פעילותם של אוכלי המוות בפיקודו, הולך מספר פשעיהם של אוכלי המוות וגדל מיום ליום, וחלקם אף מגיעים לתודעתו של עולם המוגלגים. הוא המרה את פיהם של דודו ושל דודתו, והצטרף לבית ספרו החדש שם רכש חברים ואויבים חדשים. בסרט נאמר כי וולדמורט היה על סף מוות מאז שתקף את הארי, אך הוא רקם מזימה שבזכותה ישוב לכוחו ולגופו הגשמי באמצעות גניבתה של אבן החכמים, המעניקה חיי נצח למי שמחזיק בה. הארי וחבריו חשפו את המזימה והצליחו למנוע את גניבת האבן, שהוסתרה בחדר מוגן בהוגוורטס.

מדריך צפייה בסרטים

הארי פוטר ומסדר עוף החול הוא הסרט החמישי בסדרה. בתגובה להופעתו של ולדמורט בסוף הספר הרביעי, מייסד מחדש מנהל בית הספר אלבוס דמבלדור את “מסדר עוף החול” – קבוצת קוסמים בוגרים נבחרים הפועלים נגד וולדמורט ותומכיו, אוכלי המוות. הארי פוטר והאסיר מאזקבאן לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / Harry … הסרט היה שובר קופות, אך הפך לסרט הכי פחות מצליח בסדרת סרטי הארי פוטר][מפני ש…]. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.

הדמויות “הרעות” כמו מאלפוי קיבלו קריאות בוז צורמות, בזמן שהרמיוני גריינג’ר זכתה למחיאות כפיים סוערות מעצם היותה. חלק מהצופים ביציע הגיעו עם מגבעות של מכשפים, חלק עם חליפות של בית הספר הוגוורטס, חלק עם צעיפים של בית גריפנדור. זו הייתה חגיגה צבעונית של אנשים שפשוט באו ליהנות, והתזמורת המכובדת ביותר בישראל פשוט הצטרפה לחגיגה.

איש מזל התאומים (Gemini Man) – לצפייה ישירה

אולם בחדרו מוצא הארי גמדון בית – יצור קסום, המשמש כמשרת של אחת ממשפחות הקוסמים – בשם דובי על מיטתו. סרטים לצפייה ישירה, סדרות לצפייה ישירה, סרטי מתח לצפייה ישירה תרגום מובנה חינם באיכות הכי טובה ברשת. אז איך נסכם את סדרת סרטי הארי פוטר לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה ? ( ישנן גם גרסאות של הארי פוטר עם דיבוב עברית ב – yes).

האתר הרישמי של ישראל בויום המנטאליסט מציג את עבודותיו ויכולתיו בתחום קריאת מחשבות,כיפוך כפיות,ריחוף מוצרים… מרכז סוזן דלל מציג את פסטיבל תל אביב דאנס 2022, שייערך השנה במשך שבועיים וחצי, במסגרתו יוצגו 30 מופעים ממגוון רחב של תחומים. בין השאר יועלו יצירות מחול ישראליות (ביניהן פרמיירות של יוצרים מקומיים), מופעים לכל המשפחה, סדנאות לילדים, מופעים רב תחומיים (של אהד פישוף ודניאל סאן קריאף לדוגמא) ומופעי מחול בינלאומי. המוזיקאי המוכשר טל רמון יוצא במופע השקה חגיגי שחושף לראשונה שירים חדשים מתוך אלבומו השני והחדש “עוד לא נגמר”, המוקדש לאמו רונה רמון המנוחה.

Sparo סרטים – האם האתר עוד פעיל? ואיך גולשים בו?

לקראת סוף הסרט הארי ופרופסור דמבלדור יוצאים למסע הצייד הראשון אחרי ההורקרוקסים שמכילים את נשמתו של הלורד וולדמורט במטרה להשמידם. לאחר סיום המסע המפרך, נכנסו להוגוורטס אוכלי המוות בינהם סוורוס סנייפ בעזרתו של דראקו מאלפוי ורצחו את דמבלדור. במלאת לו שבע־עשרה שנים אמור הכישוף המגן על הארי פוטר בבית משפחת דארסלי להתפוגג. האתר מבוסס על הסרטים והספרים של הארי פוטר יש בו סירטונים תמונות ועוד… הספר “הארי פוטר ואבן החכמים”, הראשון בסדרת הספרים שכבשה את העולם, יצא לאור לראשונה לפני 25 שנה באנגליה. בטוח שהיו – לראות את הסטים האמתיים של הארי פוטר כמו בלונדון.

אגב, רבים מהם לא התראו במשך שנים. את הרכב להוגוורטס החליפה רכבת הרים רגשית. עבור השחקנים שהיו מבוגרים כשהחלו לצלם את הארי פוטר ואבן החכמים לצפייה שיירה. זו הייתה חוויה של לראות את השחקנים הצעירים. בזמן שהם חזרו לאותו סטודיו, המקום נראה אחרת לגמרי – חוץ מהסטים. הארי פוטר לצפייה ישירה בדרייב ב-HD (קישורים בתיאור) לא לשכוח …

מליפיסנט: אדונית הרשע – לצפייה ישירה

הספר נפתח ביום הולדתו של הארי, במהלך חופשת הקיץ. באותו היום בערב, מוצא הארי בחדרו גמדון בית – יצור קסום, המשמש כמשרת של אחת ממשפחות הקוסמים – בשם דובי על מיטתו. יום אחד מוצא הארי בחדר שירותים יומן שמישהו ניסה להיפטר ממנו. היומן, של תלמיד בשם טום רידל שלמד בהוגוורטס לפני חמישים שנה. הארי חושד כי יש קשר בין היומן לחדר הסודות ומנסה לגלות מהו. הארי ורון יוצאים להציל את ג’יני שנחטפה לחדר הסודות ולהביס את המפלצת.

הארי, שבהפתעה נבחר למתמודד הרביעי, משתתף במשימות ומתחרה על הניצחון בטורניר בניסיון לפענח מי האדם שגרם לכניסתו לטורניר המסוכן. העלילה מסתבכת עוד יותר, כאשר וולדמורט חוזר לתחייה לעיניי הארי, ולאחר מכן נלחם בו. הסרט הראשון של הסדרה, בבימויו של כריס קולומבוס הוא אפילו לא הסרט הכי טוב בסדרה (הטוב ביותר הוא “האסיר מאזקבאן” של אלפונסו קוארון, בלי ויכוחים בבקשה). ובכל זאת, משהו בקסם הטהור של ההיכרות הראשונית עם דמותו של הארי פוטר על המסך הגדול, יחד עם הצלילים הטהורים של הפילהרמונית, הצליח לעורר באלפים ביציעים התרגשות טהורה. אפילו העובדה שבמשך כחצי שעה של ההקרנה המסך היה מטושטש לחלוטין ובלתי ניתן לצפייה לא הפריעה לקהל להיסחף עם הקסם. הארי פוטר והאסיר מאזקבן לצפייה ישירה.

סקין (Skin) – סרטו של גיא נתיב – לצפייה ישירה

הסרט משאיר את הצופה במתח מההתחלה ונותן לו הרגשה של חלק מהסרט. הסרט איכותי והרבה יותר מושקע מקודמו, שגם היה להצלחה … אל דניאל רדקליף (שגילם את הארי פוטר), אמה ווטסון (הרמיוני גריינג’ר) ורופרט גרינט (רון וויזלי) צפוי להצטרף גם כריס קולומבוס, שביים את צמד הסרטים … האריס נפטר בשנת 2002 בגיל 72 לאחר מחלה, והספיק להשלים את צילומי הסרט הראשון והסרט השני בסדרה. הבמאי אלפונסו קוארון נבחר לביים סרט זה, לאחר שהבמאי של שני הסרטים …

הקישורים היחידים שמותר לפרסם בפורום הם סרטוני יוטיוב. באתר יש הכל על הארי פוטר 1 עד 4, יש לי שם הכל מהפרט הכי קטן עד הפרט הכי גדול. כיף לראות את הפילהרמונית בביצוע קצת מחוץ לקופסה, מול קהל צעיר ומרוגש.

למה זה מגיע לי 2 ( – לצפייה ישירה

הוא צריך שהארי יעזור לו לגלות את המפתח לשחרור ההגנות של וולדרמורט – מידע חשוב הידוע רק לפרופסור לשיקויים, הוראס סלאגהורן. בינתיים, ההורמונים של תלמידי גיל ההתבגרות מתחילים להשתולל בגופם. החברות של הארי עם ג’יני וויזלי מעמיקה, אבל החבר שלה, דין תומאס ניצב כמכשול גם לרון והרמיוני (בנפרד) יש הסתבכויות רומנטיות משלהם. האהבה באוויר אבל הטרגדיה עוד בוא תבוא וייתכן שהוגוורטס כבר לעולם לא יהיה אותו מקום כשהיה.

במיוחד שלא שמו את מסיבת יום המוות בסרט הזה זה הוציא אותי מהכלים! סרט יותר טוב מה-1 ובהחלט שווה צפייה! ושוב רופרט גרינט ואמה ווטסון 2 צעירים מתוקים מוכשרים! הארי פוטר(דניאל רדקליף), היה ילד רגיל לגמרי שחיי אצל דודים שלו לאחר שהוריו נרצחו מסיבה שלא הייתה ידועה לו וכל מה שנשאר זה צלקת על מצחו בצורת ברק. דודיו תמיד התייחסו אליו רע ואפילו דיי שנאו אותו אך אף פעם לא אמרו לו למה..

סדרות וסרטים לצפייה ישירה ולהורדה

דוגמה עכשווית לטרלול הופיעה כשליגת הקווידיץ’ הבינלאומית (כן, יש דבר כזה) החליטה לשנות את שם המשחק ל”קוואדבול”, כדי להתרחק משמה של האישה שהמציאה את המשחק. סרט נחמד, ושם תתחילו לאהוב (אפילו יותר) את הרמיוני. אני נהניתי מכל רגע בסרט ומקווה שזה יהיה אותו דבר לגביכם….

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן