סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הארי פוטר סרטים מלאים

הארי פוטר סרטים מלאים

אבל הדרמות המשפטיות של השחקן המשיכו גם לאחר מכן – בשנת 2011 הוא נעצר שוב בגין הפרעה לסדר הציבורי כשהשתתף במחאה החברתית בלונדון באותה שנה. מאז הוא לא חזר למשחק ולא ברור מה קורה איתו היום. בקיץ 2019 התקיים בקניון דיזנגוף סנטר אירוע לציון 20 שנה להגעת סדרת הספרים לישראל.

הסצנה האחרונה בסרט מתארת את האירועים המתרחשים באפילוג של הספר השביעי. בינואר 2010 אושר כי אלכסנדר דספלה ילחין את המוזיקה לחלק הראשון של הסרט השביעי. הקלטת הפסקול של הסרט החלה בקיץ בראשותו של קונרד פופ, המנצח בשלושת הסרטים הראשונים, בשיתוף פעולה עם דספלה. בתגובה שפורסמה באתר הרשמי של האחים וורנר אמר פופ על המוזיקה כי היא “מרגשת ונמרצת” וכי “כל מי שאוהב מלודיות, הרמוניות ורגשות בסרטים שהוא צופה בהם יוכל להיות מרוצה. זה מזכיר את הימים ההם”.

הארי פוטר (סדרת סרטים)

בריאיון עם אנשי האתר FirstShowing.net הסביר דייוויד היימן את תהליך העיבוד של הספרים השונים לסרטים. לדבריו, רולינג הבינה את השוני בין ספרים לסרטים והייתה התמיכה הטובה ביותר שמפיקי הסרטים יכלו לקוות לה. לרולינג ניתן מעמד של מפקחת-על על התסריטים, שנדונו ועובדו בדיונים בין הבמאי למפיקים. היימן טען בראיון זה כי קלובס היה איש המפתח בתהליך כיוון שהוא זה ש”שבר” את הספרים והוציא מעלילת הסרטים את מה שהיה צורך להוציא כדי להגשים את מטרת יוצרי התסריטים להתמקד במסעו של הארי, ובכך לתת לסרטים מבנה מוגדר. היימן ציין גם כי חלק ממעריצי הסדרה לא הבינו במלואו את תהליך העיבוד לסרט קולנוע, וכי יוצרי הסרט דווקא כן היו מעוניינים לכלול בו את כל האלמנטים העלילתיים המופיעים בספרים, אם כי נאלצו שלא לעשות זאת מהסיבות שצוינו לעיל.

עכשיו 14 | אתמול לפני 20 שנה יצא הסרט ‘הארי פוטר ואבן החכמים’, שהיה יריית הפתיחה לסדרה מצליחה בת שמונה סרטים. התקבלו 6 פירושים במילון להארי פוטר סרטים … הראשון מבין שבעת ספרי הסדרה, “הארי פוטר ואבן החכמים”, יצא בשנת 1997, …

בלייז ומכוניות הענק לצפייה ישירה – באיכות גבוהה, עם תרגום לעברית

מבין 15 אלף בנות היא התקבלה, למרות שלא היה לה כל ניסיון משחק. לאחר בחירתה סיפרו מפיקי הסרט ש”רוב הבנות שנבחנו יכלו לגלם את לונה, אך לינץ’ היא לונה בעצמה”. הארי פוטר ואבן החכמים,Harry Potter and the Sorcerer’s Stone – הארי פוטר (דניאל רדקליף) למד לחיות עם דודו המאיים והמציק ורנון (ריצ’רד גריפיתס), … בסרט השני (הארי פוטר וחדר הסודות) הצופים נחשפו לראשונה לדמותו של לוציוס מאלפוי, אביו של היריב הנצחי של הארי – דראקו. דניאל רדקליף, אמה ווטסון ורופרט גרינט ישתתפו בספיישל מיוחד, שישודר בשירות הסטרימינג HBO Max, שיציין שני עשורים ל”הארי פוטר ואבן החכמים” • גם …

  • חברת Heydey Films וחברת Pictures‏ 1492 של קולומבוס שיתפו פעולה עם מספר חברות בהפקת הסרטים עד 2004.
  • בסוף הפרק עולה אלבוס סוורוס (בנו השני של הארי) להוגוורטס אקספרס ומתחיל את שנתו הראשונה בהוגוורטס.
  • המסדר מורכב בעיקר ממורי הוגוורטס, איתם גם עין הזעם ולופין, והילאים לשעבר ממשרד הקסמים, שמרגלים לטובת המסדר.
  • ספילברג רצה שהעיבוד הקולנועי לספר יהיה סרט אנימציה, כשהשחקן האמריקני היילי ג’ואל אוסמנט ידבב את דמותו של הארי.

כשהארי חוזר להוגוורטס הוא מגלה ספר מיסתורי של “הנסיך חצוי הדם” שהופך אותו לילד המצטיין בשיעור השיקויים. דמבלדור מכין להארי שיעורים פרטיים, כשבכל שיעור דמבלדור יראה להארי זכרון על עברו של אויבו הנצחי לפני שהפך ללורד וולדמורט, טום ואנדרולו רידל. הארי יוצא למסע לחיפוש והשמדת ההורקרוקסים של וולדמורט. בשלהי 1997 התקבל במשרדו הלונדוני של המפיק דייוויד היימן עותק של הארי פוטר ואבן החכמים, ספרה הראשון של רולינג שפורסם זה מכבר. הספר לא זכה לעדיפות רבה בהתחלה, אך כעבור זמן מה גילתה אותו אחת המזכירות במשרד, והעבירה אותו להיימן עם ביקורת חיובית. היימן, שבתחילה הסתייג מאוד משם הספר, השתכנע לקרוא את הספר בעצמו.

צייד המכשפות האחרון ( The Last Witch Hunter

המבוסס על סדרת הספרים בעלת השם של הולי בלאק וטוני דיטרליצי, The Spiderwick Chronicles הוא סרט פנטזיה מהנה והרפתקני הכולל יצורים פנטסטיים וסיפור מרתק. “לדעתי הסרט הוא מדהים, מי שנהנה מהראשון יהנה עוד יותר…” במיוחד שלא שמו את מסיבת יום המוות בסרט הזה זה הוציא אותי מהכלים! ושוב רופרט גרינט ואמה ווטסון 2 צעירים מתוקים מוכשרים!

בנוסף, בימים אלה הוא מצטלם לסרט “אופליה” לצד דייזי רידלי ונעמי ווטס. הסרט יגולל את סיפורו של המלט מנקודת מבטה של אהובתו התמימה. בשנת 2003 אסר בית משפט הולנדי על מכירת התרגום להולנדית של ספר מסדרת “טניה גרוטר”, שנכתב על ידי הסופר הרוסי דמיטרי ימטס ועסק בקוסמת מתלמדת. רולינג וההוצאה לאור תבעו וטענו כי מדובר בהפרת זכויות יוצרים, אך מנגד טען ימטס ובית ההוצאה לאור המוסקבאי שעמו עבד כי מדובר בפרודיה שמותרת לפי החוק. בית המשפט פסק כי הספרים אינם פרודיה ואסר על מכירתם בהולנד.

משוב נגישות

הארי פוטר וחברי המסדר מנסים לשכנע את קהילת הקוסמים שוולדמורט חזר לפעול, אך רוב הקוסמים אינם מאמינים להם ואף קוראים להם ‘משוגעים’. הארי וכמה תלמידים נוספים נלחמים בתומכיו של וולדמורט דבר שמוביל לקרב בין אותם תומכים לחברי מסדר עוף החול שבסופו סיריוס מת ולקרב נוסף בין וולדמורט לדמבלדור בתוך משרד הקסמים לעיני כל. בתום כל ההתרחשויות דמבלדור מגלה להארי כי טרם לידתו הייתה נבואה אשר אומרת כי וולדמורט והארי פוטר אינם יכולים להתקיים יחד בעולם ואחד מהם חייב למות בידי האחר.

הוא התרשם מאוד מעבודתה של רולינג, והחל את התהליך של יצירת סדרת הסרטים שתהפוך למכניסה ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. הספר “הארי פוטר ואבן החכמים”, הראשון בסדרת הספרים שכבשה את העולם, יצא לאור לראשונה לפני 25 שנה באנגליה. צילומי הסרט הראשון החלו באוקטובר 2000, והצילומים האחרונים של סצנת האפילוג הסתיימו ב-21 בדצמבר 2010, ארבע שנים בדיוק לאחר התאריך שבו חשפה רולינג באתרה האישי את שמו של הספר האחרון בסדרה – הארי פוטר ואוצרות המוות. הארי פוטר ואבן החכמים (מתאים לגילאי 8+) …

ארכיון סרטים

בתחילת פרסום הסדרה, “הארי פוטר” קיבל ביקורות חיוביות רבות, מה שתרם להפיכתו להצלחה מסחררת. בסופם של כמעט כל הספרים נערכת שיחת סיכום בין דמבלדור להארי, ובה מסביר דמבלדור את כל הדברים שנשארו פתוחים בספר. היוצאים מן הכלל הוא הספר השישי, שכן בסופו דמבלדור נרצח (ולמרות זאת, בספר השביעי הוא שב ומסכם).

בשנה הרביעית המתוארת בספר הארי פוטר וגביע האש הולך הארי לצפות באליפות העולם בקווידיץ’ שמתרחשת במולדתו, אנגליה, ונחשף ל”אות האפל” – מסימני ההיכר של וולדמורט ותומכיו (המכונים “אוכלי המוות”). הארי מייצג את בית ספרו ב”טורניר הקוסמים המשולש” – תחרות בין נציגי שלושת בתי הספר לקוסמות הנמצאים בעולם. בזמן שהארי מתמודד בטורניר, מתחזק וולדמורט וזומם לשוב למלוא כוחותיו.

זה כל הקסם: הארי פוטר הגיע לפילהרמונית, והקהל יצא מכושף

לאחר שהסתיימו הצילומים לסרטי הסדרה, הקריירה של רדקליף נעה בין הביזארי והאומנותי למסחרי. כך יצא שהוא גילם את המשורר אלן גינסברג בסרט “הרוג את יקירייך” , השתתף במיני סדרה “יומני הרופא הצעיר” לצד ג’ון האם, הופיע בסרט “אסון מהלך” של איימי שומר וגילם גופה מפליצה בסרט “Swiss Army Man” (ב-2016). לצד אלה שיחק גם בכישלונות “קרניים” , “האשליה 2” , “ויקטור פרנקנשטיין” ו-“Imperium” (ב-2016), שם גילם סוכן FBI.

  • רציני אך יודע לצחוק בזמן הנכון, לפעמים לא מובן.
  • פוטרמור הוא האתר של רולינג שפותח בשיתוף עם סוני ואמור לשמש כעולם הקוסמות של “הארי פוטר” באינטרנט.
  • סדרת ספרי “הארי פוטר” הייתה בסיס למספר מחלוקות משפטיות מאז יציאתו לאור של הספר הראשון בשלהי שנות ה-90.
  • לדבריו, רולינג הבינה את השוני בין ספרים לסרטים והייתה התמיכה הטובה ביותר שמפיקי הסרטים יכלו לקוות לה.

Tudu – מאגר סרטי המומחים של ישראל, מאות סרטי מידע ממומחים המדגימים ומסבירים איך עושים דברים. האתר הוא מקום בו גולשים מקבלים מידע מהימן והמומחים חשיפה תדמיתית. אתר סיקורי סרטים איכותי – סרטי קומדיה, דרמה, פעולה, מתח, אימה, אנימציה וז’אנרי סרטים נוספים.

האם ניתן לראות את הארי פוטר – האיחוד בצפייה ישירה?

לאחר שוויליאמס עזב את הסדרה נשכר פטריק דויל לסרט הרביעי. בשנת 2006 החל ניקולס הופר לעבוד על הלחנת הסרט החמישי, והוא הלחין גם את הפסקול של הסרט השישי. המעצב האמנותי לאורך כל שמונת הסרטים היה סטיוארט קרייג, שנעזר בסטפני מקמילן בתהליך היצירה של תפאורות מורכבות וגדולות ממדים כגון משרד הקסמים, חדר הסודות, אחוזת מאלפוי וקווי המתאר של מערת ההורקראקס שנוצרה באמצעות CGI. מאחר שהספרים התפרסמו תוך כדי העבודה על הסרטים נאלץ קרייג לבנות מחדש חלק מהתפאורות עבור הסרטים העתידיים ולשנות את העיצוב של טירת הוגוורטס.

הסדרה זוכה להצלחה יוצאת דופן, וספריה נמכרים במאות מיליוני עותקים בעשרות שפות ברחבי העולם. הספר מופיע בקביעות ברשימת עשרת הספרים הנמכרים בעולם, ועשה את רולינג לאחת הנשים העשירות בממלכה המאוחדת ולסופרת העשירה ביותר בעולם. סדרת הספרים גיבשה לעצמה קהל מעריצים עולמי – דבר שהביא לשיווק מוצרים רבים הנוגעים לדמויות ולפרטי העלילה. במידה ותרצה לראות את הסרטים בטלווזיה פשוט תחבר קבל HDMI אתה לא חייב להוריד את הסרט בשביל לראות ( עדיף להוריד בשביל שיהיה איכות יותר טובה). הארי מכיר את חבריו רון וויזלי והרמיוני גריינג’ר איתם יוצא לאינספור הרפתקאות כשבסוף הסרט הוא מתמודד לראשונה בקרב מול וולדרמורט, מי ינצח? צילום עריכה והפקת סרטים באיכות מקסימלית ומקוריות,שרות אישי עד לפרט האחרון.

נוספו לאחרונה

כל העלאות הסרטים אינן מצויות על שרתנו ועל כן במידה של בעיה יש לפנות לאתרי השרתים אליהם הועלו הסרטים. בתור ילדה מתבגרת בעיירה מנומנת באירלנד, איוונה לינץ’ קראה בשקיקה את ספרי “הארי פוטר” ואף כתבה מכתבי מעריצים לג’יי קיי רולינג. כשהייתה בת 14 אביה טס איתה ללונדון כדי ללכת לאודישנים הפתוחים לתפקיד לונה לאבגוד, הילדה הסהרורית מרייבנקלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן