סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הארי פוטר לצפייה ישירה

הארי פוטר לצפייה ישירה

את המחנה תוקפים אוכלי המוות, תומכיו של וולדמורט, שלא העזו להיחשף בציבור מאז הופעתו האחרונה של וולדמורט (רייף פיינס), לפני 13 שנה – הלילה בו נרצחו הוריו של הארי. הארי רוצה מאוד לשוב לכתלים הבטוחים של הוגוורטס, בית הספר לכישוף וקוסמות, שם פרופסור דאמבלדור (מייקל גמבון) יכול להגן עליו. כמעט 20 שנה אחרי הסרט האחרון של סדרת הספרים המופלאה, הם חוזרים לפרק אחד ויחיד.

הארי פוטר שלנו חוגג יום הולדת 42, בעוד ג’יי קיי רולינג חוגגת 57. רולינג, אחרי הכל, בחרה במיוחד את תאריך יום הולדתה ליום ההולדת של הארי כאשר כתבה את סדרת הספרים. ילד בשם הארי גדל בבית דודיו בגלל שהוריו מתו. עד גיל 11 הוא מאמין שהוריו מתו בתאונת דרכים ולא יודע להסביר איך תמיד קורים דברים מוזרים לידו.

זהו עולם מצויר ומסעיר, שסובב סביב עניין אחד מרכזי – תחרויות הבייבלייד. הבייבליידרים הם ילדים שלמדו לשלוט ברזיה של אמנות…

הארי, שבהפתעה נבחר למתמודד הרביעי, משתתף במשימות ומתחרה על הניצחון בטורניר בניסיון לפענח מי האדם שגרם לכניסתו לטורניר המסוכן. העלילה מסתבכת עוד יותר, כאשר וולדמורט חוזר לתחייה לעיניי הארי, ולאחר מכן נלחם בו. אלא שלא משנה כמה מאמרים ייכתבו נגד רולינג, ואפילו כמה ביקורות מאוחרות ינסו לחטט ולחפש בעיות בספרי הארי פוטר – הכוח הספרותי הנדיר שעולה מתוך שבעת ספרי הסדרה ממשיך למשוך אליו קוראים צעירים חדשים ברחבי העולם מדי יום.

לעומת הכשפים הדמיוניים שבראה רולינג, את הקסם של המוזיקה אפשר לחוות באמת. בשעה 11 בבוקר אי אפשר היה למצוא כיסא פנוי בהיכל התרבות, שיצא מגדרו בכל פעם שדמות חדשה הוצגה על המסך. הדמויות “הרעות” כמו מאלפוי קיבלו קריאות בוז צורמות, בזמן שהרמיוני גריינג’ר זכתה למחיאות כפיים סוערות מעצם היותה.

העלילה סובבת סביב הגיבורה הראשית, אוסאגי טסוקינו, ילדת בית ספר רגילה, שנמצאה על ידי חתולה מדברת בשם לונה. אוסאגי לומדת…

הספר “הארי פוטר ואבן החכמים”, הראשון בסדרת הספרים שכבשה את העולם, יצא לאור לראשונה לפני 25 שנה באנגליה. הארי פוטר ואבן החכמים הוא הסרט הראשון בסדרה. הארי חוזר לשנת לימודיו החמישית בהוגוורטס ומגלה כי רוב קהילת הקוסמים חייה בהכחשת המפגש האחרון בינו לבין הלורד וולדמורט הרשע, ומעדיפים להסתכל בעין עיוורת לגבי חזרתו של וולדמורט.

באותו היום בערב, כאשר מגיעים אורחים למשפחת דארסלי, על הארי להיות בחדרו ולהתנהג כאילו אינו קיים. אולם בחדרו מוצא הארי גמדון בית – יצור קסום, המשמש כמשרת של אחת ממשפחות הקוסמים – בשם דובי על מיטתו. סדרת הארי פוטר מגיעה אל סיומה הקולנועי עם “הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2” כאשר הארי ו-וולדמורט מתייצבים זה מול זה לקרב הסופי בהחלט. הארי, הרמיוני ורון ממשיכים בחיפושם אחר ההוקרוקס של וולדמורט, שבתורו שולח את אוכלי המוות לתקוף את הוגוורטס.

הסדרה כוללת 22 פרקי ספיישל חדשים של פוקימון המספרים על אירועים שמתרחשים מחוץ לעלילת הסדרה המקורית, ומתמקדים בדמויות…

בתגובה להופעתו של ולדמורט בסוף הספר הרביעי, מייסד מחדש מנהל בית הספר אלבוס דמבלדור את “מסדר עוף החול” – קבוצת קוסמים בוגרים נבחרים הפועלים נגד וולדמורט ותומכיו, אוכלי המוות. המסע אל עבר סרטו האחרון של הארי פוטר מתחיל בסרט השני באורח מוזר עבורי,למרות שכבר ראיתי את כולם הגיע הזמן לראות את הסרטים באיכות גבוהה יותר ומההתחלה. פוטר וחבריו נתקלים במקרים של איבון ילדים אשר לומדים בהוגוורטס,אובדי עצות הם מחפשים תשובה למי פתח את חדר הסודות וגרם למקרים הללו בבית הספר. בימוי נהדר והליהוק,שיסתבר בהמשך כקבוע לכל אורך הסרטים (מלבד השחקן שמגלם את דמבלדור שנפטר),המוצלח שיבנה קריירות פוטנציאליות עבור כל אותם הילדים שיילכו ויגדלו. סיפור נהדר שנשאר נאמן למקור (בשלבים הללו עדיין קראתי את סדרת הספרים של הארי פוטר) והולך בכל שלבי העלילה בספר בצמוד לשלבי העלילה של הסרט.

כעת, גם בתזמורת הפילהרמונית הישראלית החליטו לסחוט עוד קצת מהלימון של רולינג, ולהוציא ממנו אחלה לימונדה. היכל התרבות התמלא אמש פעמיים באלפי צופים מכל הגילאים, שהגיעו לצפות בהקרנת הסרט הראשון בסדרה בליווי תזמורתי מלא לפסקול של ג’ון וויליאמס. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סרט מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. הארי פוטר – כל הסרטים כולל הסרט החדש לצפייה ישירה …

הוויכוח שנמשך יותר מעשור: אנדרואיד או iOS?

Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. סרט נחמד, ושם תתחילו לאהוב (אפילו יותר) את הרמיוני. התאומים הזהים דרו וקאל שומעים על מזימה סודית לעקוב אחר ילדים ולשלוט בהם, וחוברים לקבוצת מורדים שערקו כדי להשיב לעצמם את…

ראלף פיינס האחד והיחיד שיודע לשחק באותה מקצועיות ורגישות את הפצוע האנגלי ואת וולדמורט. כמו שכולנו כבר יודעים, בעולם יש איזון. עכשיו אני הולך לגלות לכם, במטה הקסמים של פוטר, ולספר מי יהיה שם בנוסף לכוכבים הגדולים והשלישייה מרכבת הקסמים.

צפייה ישירה

מחשש לבגידה מצדו של מנהל בית הספר, ממנה שר הקסמים קורנליוס פאדג’ מורה חדשה להתגוננות מפני כוחות האופל – דולורס אמברידג’ – על מנת שזו תוכל לשים עין על צוות המורים והתלמידים. פאדג’ מעניק לאמברידג’ סמכויות רחבות היקף ומאפשר לה פעילות חופשית. תוכנית תוכנית הלימודים של אמברידג’ משאירה את תלמידיה לא מוכנים להגנה עצמית מתאימה נגד וולדמורט ותומכיו המאיימים על הקהילה. הוא המרה את פיהם של דודו ושל דודתו, והצטרף לבית ספרו החדש שם רכש חברים ואויבים חדשים. בסרט נאמר כי וולדמורט היה על סף מוות מאז שתקף את הארי, אך הוא רקם מזימה שבזכותה ישוב לכוחו ולגופו הגשמי באמצעות גניבתה של אבן החכמים, המעניקה חיי נצח למי שמחזיק בה. הארי וחבריו חשפו את המזימה והצליחו למנוע את גניבת האבן, שהוסתרה בחדר מוגן בהוגוורטס.

הם חוזרים לבית הספר הוגוורטס שמזמין את המעריצים למסע קסום. “כיף לחזור אל הזיכרונות של סרטי הארי פוטר האהובים והמ…” שהארי חוזר להוגוורטס הוא מגלה ספר מיסתורי של “הנסיך חצוי הדם” שהופך אותו לילד המצטיין בשיעור השיקויים. דמבלדור מכין להארי שיעורים פרטיים, כשבכל שיעור דמבלדור יראה להארי זכרון על עברו של אויבו הנצחי לפני שהפך ללורד וולדמורט, טום ואנדרולו רידל.

ארכיון סרטים

“לדעתי הסרט הוא מדהים, מי שנהנה מהראשון יהנה עוד יותר…” למה אני לא מצליח להעביר את הסרטים קדימה? יום אחד מגיע לפתח דלתם תינוק בשם הארי, בנה של אחות פטוניה, עם פתק שעליו בקשה שהם יגדלו אותו מאת “אלבוס דמבלדור”.

אבל פרופסור אמברידג’, המורה שמונתה מטעם המשרד, אינה מלמדת את קסמי ההגנה, ונותנת לתלמידים שיעורים תיאורטיים בלבד. בכך משאירה אותם בלתי מוכנים באופן מעורר רחמים להגנה על עצמם מפני כוחות האופל אשר מסכנים אותם ואת קהילת הקוסמים כולה. לכן, בעזרתם של הרמיוני ורון, הארי לוקח את העניין לידיו. בפגישות סודיות עם קבוצה קטנה של תלמידים אשר קוראים לעצמם “צבא דמבלדור”, הארי מלמד אותם כיצד להתגונן מפני כוחות האופל, ומכין את הקוסמים הצעירים באומץ לב לקרב המתקרב. הסרט מתאר את סיפורו של הארי פוטר, שהוא ילד יתום בן 10 המתגורר עם קרוביו האכזריים ממשפחת דרסלי.

חיפוש סרטים

בגיל 11 בא לביתו ענק בשם האגריד ואומר לו שהוא קוסם והוא צריך לבוא לבית ספר לקוסמים. הוא עוזב את בית דודיו ועובר להוגוורטס בית הספר לקוסמים. הוא מגלה דברים בקשר למשפחתו ולרוצח שלהם, הלורד וולדמורט. לאחר שבסרט הקודם נחשף הלורד וולדמורט לציבור הקוסמים הרחב, וחודשה פעילותם של אוכלי המוות בפיקודו, הולך מספר פשעיהם של אוכלי המוות וגדל מיום ליום, וחלקם אף מגיעים לתודעתו של עולם המוגלגים. עקב מצב החירום, הטלת ספק ביכולותיו, והאירועים אשר קדמו בסרט החמישי בהן עמד בראש המכחישים את חזרתו של הלורד וולדמורט, פוטר קורנליוס פאדג’ מתפקידו כשר הקסמים, והוחלף על ידי רופוס סקרימג’ר, ראש מחלקת ההילאים בתפקידו הקודם.

סגור את הסרט ולחץ על “עונה” כדי לבחור עונה. איך פגשתי את אמא צפייה ישירה כל העונות עונה 1 עונה… ובנוסף לכך פרופסור סנייפ(אלן ריקמן) מנסה לגרש אותם מבית הספר..

בלייז ומכוניות הענק לצפייה ישירה – באיכות גבוהה, עם תרגום לעברית

ביום הולדתו ה-11 סיפר לו קוסם גדול ממדים בשם האגריד כי הוא קוסם, המפורסם בעולם הקוסמים בשל ששרד את מתקפתו הרצחנית של קוסם האופל לורד וולדמורט. וולדמורט רצח את הוריו של הארי, אך הקללה שהטיל עליו הותירה רק צלקת בצורת ברק על מצחו. הארי הוזמן ללמוד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שם הוא מתיידד עם רון ויזלי והרמיוני גריינג’ר. הסרט הרביעי בסדרת הסרטים של הארי פוטר. השנה הוגוורטס לוקחת חלק באירוע אגדי – טורניר הקוסמים המשולש, שבו שלושה תלמידים משלושה בתי ספר לקוסמים באירופה יתחרו בשלוש משימות קשות על ניצחון בטורניר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן