סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » הארי פוטר ומסדר עוף החול לצפייה ישירה

הארי פוטר ומסדר עוף החול לצפייה ישירה

לאחר שובו של וולדמורט בסוף הספר הקודם מצפה הארי בכל רגע לשמוע על מקרי מוות אשר יעידו כי וולדמורט פעיל, ולהפתעתו לא מדווח על אף דבר חריג. במקביל מתחיל משרד הקסמים, המתכחש לחזרתו של וולדמורט, בקמפיין לערעור אמינותם של הארי ודמבלדור הטוענים כי וולדמורט אכן חזר ומציגים את דמבלדור כפרנואיד שעבר זמנו ואת הארי כנער מעורער בנפשו בעל שגעון גדלות. דמבלדור מושעה מהקסמהדרין ומקונפדרציית הקוסמים הבינלאומית, ויחד איתו מושעים נאמנים נוספים כמו טיבריוס אוגדן. במשרד הקסמים נעשה דה-לגיטימיציה לקוסמים מקורבים לדמבלדור כמו ארתור ולופין. שהארי חוזר להוגוורטס הוא מגלה ספר מיסתורי של “הנסיך חצוי הדם” שהופך אותו לילד המצטיין בשיעור השיקויים.

אתר זה הינו אתר הארי פוטר צפייה ישירה בו ניתן לצפות בכל סרטי הארי פוטר. כל העלאות הסרטים אינן מצויות על שרתנו ועל כן במידה של בעיה יש לפנות לאתרי השרתים אליהם הועלו הסרטים. בהמשך החופשה מלווה הארי לשימוע במשרד הקסמים על ידי ארתור ויזלי. דמבלדור מגיע לסייע להארי, בהפתעה גמורה לו ולשאר השופטים. הוא מביא את גברת פיג, שכנתו הסקיבית של הארי, כעדת ראייה להתקפתם של הסוהרסנים במטרה להוכיח שקסם הפטרונוס בוצע במצב של סכנת חיים כהגנה עצמית.

ניווט באתר

הארי מתחיל את שנת לימודיו החמישית בהוגוורטס ומגלה כי בעקבות מדיניות ההכחשה של שר הקסמים קורנליוס פאדג’, … הסרט החמישי במספר של הארי פוטר וחבורתו, “הארי פוטר ומסדר עוף החול”, מדגיש כי הילדים של היום כבר אינם יכולים להיות ילדים תמימים ואגואיסטים, … “טוב הארי פוטר ומסדר עוף החול סרט הכי טובבבבבבבבבבב …” הארי, רון והרמיוני וחבריהם מצטרפים למסדר עוף החול במטרתה להילחם בוולדמורט נוכח אדישות המשרד לקסמים.

  • העלילה די משעממת (לא כמו בספר), קצת קרב בסוף אך מעבר לזה לא היה לי עניין יותר מידי.
  • אבל פרופסור אמברידג’, המורה שמונתה מטעם המשרד, אינה מלמדת את קסמי ההגנה, ונותנת לתלמידים שיעורים תיאורטיים בלבד.

מספר חברים במסדר עוף החול נחלצים לעזרתם, בהם גם סיריוס בכבודו ובעצמו. חברי המסדר נלחמים נגד אוכלי המוות יחד עם חברי צבא דמבלדור. גם דמבלדור הגיע, אולם לא לפני שסיריוס נרצח בידי בת דודו, אוכלת המוות בלטריקס לסטריינג’. “הארי פוטר ומסדר עוף החול” הוא סרט המבוסס על ספרה החמישי של ג’יי. מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם הארי פוטר ומסדר עוף החול הסרט המלא והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם. תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח הארי פוטר ומסדר עוף החול הסרט המלא.

הארי פוטר הסרט המלא מדובב לעברית בסלקום tv

היא משכנעת את הארי כי הוא המתאים ביותר לתפקיד המורה לאור הצלחותיו בהתגוננות נגד כוחות האופל של וולדמורט בשנים הקודמות. הם מקימים את צ”ד, צבא דמבלדור (שם המבטא את חששו של משרד הקסמים מדמבלדור), ומצרפים אליהם תלמידים נוספים המעוניינים בנושא. לימודי הקבוצה מתקיימים בחדר הנחיצות כדי להסתיר את הפעילות האסורה מפני פרופסור אמברידג’. האגריד שב לבית הספר ומספר להארי, רון והרמיוני כי השליחות שהוטלה עליו הייתה לעודד את הענקים לתמוך במסדר עוף החול, הוא אומר בצער כי השליחות נכשלה אך מביע תקוה שיהיו ענקים שיצטרפו למסדר בעתיד.

  • לפלוגת הפיקוח הייתה סמכות להוריד נקודות גם למדריכים.
  • חברי המסדר נלחמים נגד אוכלי המוות יחד עם חברי צבא דמבלדור.
  • הארי מתגעגע מאוד להוגוורטס ולחבריו, שמהם לא קיבל אף מכתב והוא חש ששכחו אותו.
  • העיתון מיחזר את הראיון של הארי ל”הפקפקן” בפברואר ואף פרסם טורי דעה “למה אף אחד לא האמין להארי ולדמבלדור”- בלי לציין שהעיתון עצמו לעג לשניים במשך כשנה.

בסוף הספר מסתכם עניין זה כאשר דמבלדור מאשים בתוקף את סיריוס במותו. גם משחקי הקווידיץ’ הרבים שמוזכרים בספר, וכן פסילתו של הארי מלהשתתף בהם ובחירתם של ג’יני ורון לקבוצת הקווידיץ’ של גריפינדור, אינם מופיעים. על פי אתר הסרט הרשמי קיבל הסרט דירוג צפייה PG-13 בארצות הברית (הגבלת גיל) (12A בבריטניה; M באוסטרליה) בגלל קטעי פנטזיה אלימים ותמונות קרב. הסרט ממוקם נכון ל-2013 במקום ה-22 ברשימת שוברי הקופות של כל הזמנים. ניתן לדפדף בין כל קבוצת תמונת, על ידי שימוש בחצי המקלדת. שוולדמורט נתן את הסכמתו (ב-1981) לכך שסנייפ ילמד בהוגוורטס, וכך הפך לסוכן כפול, לנוחיות שני הצדדים.

הארי פוטר ומסדר עוף החול (סרט)

בספר מהווים מבחני הבגרות והתכונה שלקראתם מוטיב מרכזי, ואילו בסרט אין להם כלל אזכור פרט למבחן עצמו, אשר בסרט מתבטל לבסוף בעקבות תעלול של התאומים ויזלי (בספר הם עזבו כבר את בית הספר בשלב זה). • מאבקה של הרמיוני למען גמדוני הבית, אשר הושמט כבר בסרט הקודם אינו נמצא גם בסרט זה. בסרט מושמט לחלוטין כל יחס של הרמיוני אל קריצ’ר, והארי נתפס עוד בטרם הוא מצליח להשתמש באח ולשוחח עם קריצ’ר. בעידוד חבריו, הרמיוני ורון, הארי לוקח את העניינים לידיו ופותח קבוצת מפגשים חשאית המכנה עצמה “צבא דמבלדור”. במסגרת המפגשים מלמד הארי את התלמידים כיצד להתגונן מפני וולדמורט ותומכיו כתחליף לשיעורים שלהם עם אמברידג’.

העיתון מיחזר את הראיון של הארי ל”הפקפקן” בפברואר ואף פרסם טורי דעה “למה אף אחד לא האמין להארי ולדמבלדור”- בלי לציין שהעיתון עצמו לעג לשניים במשך כשנה. באחד מהסיוטים האלה, כמה ימים לפני חג המולד, חולם הארי חלום בו הוא רואה את עצמו במסדרון המוביל למחלקת המסתורין, וחש את עצמו כנחש ענק התוקף את ארתור ויזלי, אביו של רון, שנמצא במקום מסיבה לא ידועה. הוא מתעורר בצעקות ומספר בבהלה לחבריו ולאחר מכן לדמבלדור את מה שקרה בעודו מאמין כי הדבר התרחש במציאות.

סרטוני ביקורות מהרשת:

כשסנייפ, החבר במסדר עוף החול, נמצא בחדר צועק הארי משפט שירמוז לו על החיזיון שראה, אך סנייפ מתעלם ממנו. סרטים 2007,הרפתקאות,סרטים מדובבים,סרטים מתורגמים,פנטזיה,פעולה לצפייה ישירה הארי … במלאת לו שבע־עשרה שנים אמור הכישוף המגן על הארי פוטר בבית משפחת דארסלי להתפוגג. לאחר שבסרט הקודם נחשף הלורד וולדמורט לציבור הקוסמים הרחב, וחודשה פעילותם של אוכלי המוות בפיקודו, הולך מספר פשעיהם של אוכלי המוות וגדל מיום ליום, וחלקם אף מגיעים לתודעתו של עולם המוגלגים. רון, יחד עם ג’יני, נוויל ולונה, הגיעו ליער בעקבות הארי והרמיוני לאחר שהצליחו לברוח מפלוגת הפיקוח ומשם המריאו על גבי ת’סטראלים אל משרד הקסמים בלונדון במטרה להציל את סיריוס. כשהגיעו אל משרד הקסמים, ירדו במהירות אל מחלקת המסתורין (שם היה אמור סיריוס להמצא) וגילו כי נכנסו למלכודת של אוכלי-המוות שארבו להם שם.

השנה הוגוורטס לוקחת חלק באירוע אגדי – טורניר הקוסמים המשולש, שבו שלושה תלמידים משלושה בתי ספר לקוסמים באירופה יתחרו בשלוש משימות קשות על ניצחון בטורניר. הארי, שבהפתעה נבחר למתמודד הרביעי, משתתף במשימות ומתחרה על הניצחון בטורניר בניסיון לפענח מי האדם שגרם לכניסתו לטורניר המסוכן. העלילה מסתבכת עוד יותר, כאשר וולדמורט חוזר לתחייה לעיניי הארי, ולאחר מכן נלחם בו. יצא לאור בשנת 2002, הסרט נפתח ביום הולדתו של הארי, במהלך חופשת הקיץ.

הארי פוטר ומסדר עוף החול / Harry Potter and the Order of the Phoenix

לאחר סיום השימוע, בו זוכה הארי למרות מאמציו הרבים של פאדג’ להפליל אותו (בונז עצמה הצביע לטובתו, פאדג’ ואמברידג’ נגדו), מופתע הארי לפגוש את לוציוס מאלפוי, אוכל מוות ידוע, המבקר את פאדג’ במשרדו. • בספר, עין הזעם מודי מראה להארי את תמונת מסדר עוף החול הישן, אך התמונה רק גורמת להארי לצער ועצבנות. בסרט סיריוס בלק הוא שמעניק את התמונה, והארי מגיב בשביעות רצון ואף תולה אותה בחדר הנחיצות.

היא טוענת שהארי ניסה לספר לדמבלדור כי “הנשק הסודי” שהכינו עבורו מוכן והוא מוסתר ביער האסור. אמברידג’ מצווה על הארי והרמיוני ללוות אותה אל “הנשק”, ושם, בין העצים, מצליחה הרמיוני לגרום לבואם של הקנטאורים בתקווה כי יתקפו את אמברידג’ אך בה ובהארי לא יפגעו מפני היותם קטינים. למרות תקוותה מעוניינים הקנטאורים לפגוע בהם אך למזלם הגיע ברגע האחרון גרעפ הענק, אחיו למחצה של האגריד, והניס את הקנטאורים.

בהוגוורטס[עריכת קוד מקור | עריכה]

החלום אותו חלם הארי היה שקרי והוכנס לראשו על ידי וולדמורט, לאחר שגילה את הקשר ביניהם כשהארי הציל את מר ויזלי. מטרתו של וולדמורט הייתה להביא את הארי למחלקת המסתורין אל חדר הנבואות, על-מנת שישיג בשבילו את הנבואה שלו – נבואה אשר נובאה על הארי וקשורה לוולדמורט ואשר גילויה יאפשר לוולדמורט לדעת איך יוכל להרוג את הארי. רק אותם אנשים אשר עליהם נובאה הנבואה יכולים לשמוע אותה מבלי שתיטרף דעתם.

עלילת הסרט זהה לעלילת הספר החמישי בסדרת הספרים הארי פוטר. הארי פוטר ומסדר עוף החול, Harry Potter And The Order Of The Phoenix – הארי חוזר לשנת לימודיו החמישית בהוגוורטס ומגלה כי רוב קהילת הקוסמים חייה בהכחשת המפגש … ב”הארי פוטר ומסדר עוף החול” שב הארי (רדקליף) לשנתו החמישית בבית הספר לכישוף וקוסמות, הוגוורטס ומגלה שרוב רובה של קהילת הקוסמים חושבת שהמפגש האחרון שלו עם … מחשש לבגידה מצדו של מנהל בית הספר אלבוס דמבלדור, ממנה שר הקסמים קורנליוס פאדג’ מורה חדשה להתגוננות מפני כוחות האופל – דולורס אמברידג’ – על מנת שהיא תוכל לשים עין על צוות המורים והתלמידים. פאדג’ מעניק לאמברידג’ סמכויות רחבות היקף ומאפשר לה פעילות חופשית כגון לפטר מורים שלדעתה לא ראויים ללמד. תוכנית הלימודים של אמברידג’ משאירה את תלמידי הוגוורטס לא מוכנים להגנה עצמית מתאימה נגד וולדמורט ותומכיו המאיימים על קהילת הקוסמים.

הארי פוטר ומסדר עוף החול. כולל תרגום

בפגישות סודיות עם קבוצה קטנה של תלמידים אשר קוראים לעצמם “צבא דמבלדור”, הארי מלמד אותם כיצד להתגונן מפני כוחות האופל, ומכין את הקוסמים הצעירים באומץ לב לקרב המתקרב. הארי חוזר לשנת לימודיו החמישית בהוגוורטס ומגלה כי רוב קהילת הקוסמים חייה בהכחשת המפגש האחרון בינו לבין הלורד וולדמורט … הארי חוזר לשנת לימודיו החמישית בהוגוורטס ומגלה כי רוב קהילת הקוסמים חייה בהכחשת המפגש האחרון …

סקיטר, תחת האיום מצד הרמיוני לחשוף את זהותה, מראיינת את הארי בפגישה אשר נערכה בהוגסמיד, והראיון מתפרסם במגזין הפקפקן, שנערך על ידי אביה של לונה לאבגוד. מיד לאחר פרסום העיתון, מתרעמת אמברידג’ על הראיון של פוטר ומוציאה תיקון לחוק חינוך חדש בו היא מורה על איסור להחזקת העיתון. אך הידיעה מתפשטת בין תלמידי בית הספר, וכתוצאה מכך, תלמידים רבים שינו את דעתם לגבי הארי, והפסיקו לחשוב עליו כנער מעורער בעל שגעון גדלות.

תוצאות חיפוש עבור המונח הארי פוטר ומסדר עוף החול

• בספר מסופר על מלחמתו של פרסי וויזלי בהוריו וצידודו החד משמעי בעמדת משרד הקסמים. בסרט, למרות שדמותו מופיעה כעוזרו של שר הקסמים, אין לו או לדעותיו שום אזכור בגוף התסריט. חברי הארי פוטר ו פניקס תוך כדי פנייה ישירה למטה פניקס שנמצא …

  • כפי הנראה, מזג האוויר של סקוטלנד בשנה זו אינו מספיק מושלג לתפאורה הקסומה הנהדרת של הוגוורטס.
  • בעזרת פלוגת הפיקוח פיקחה אמברידג’ על הנעשה בבית הספר הוגוורטס.
  • כמו כן בספר מתואר מינויים של רון והרמיוני לתפקיד מדריכים, ופעילותה של הרמיוני במהלך השנה כנגד התאומים ויזלי תוך שימוש בסמכויותה כמדריכה, ואילו בסרט אין שום אזכור לכך.
  • וכדי למנוע אותה מכך מעמידה הרמיוני פנים כמי שאינה עומדת בלחץ ורוצה לגלות את הסוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן