סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » האח הגדול live

האח הגדול live

בתוכנית נאספים מספר מתמודדים, שנבחרו על ידי הפקת התוכנית, ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה “בית האח הגדול”. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי (באינטרנט או בערוץ טלוויזיה ייעודי) או כתוכנית סיכום כל כמה ימים. המתמודדים שוהים ב”בית האח הגדול” למשך פרק זמן מוגדר המשתנה מעונה לעונה, ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית.

ביום ה-42 לירן סיימה את תפקידה במשימה, יצאה מהבית, ונכנסה שוב ביום ה-45 יחד עם שאר דיירי הכניסה השנייה. 8 באפריל 2022 בתקופה האחרונה אליאב אוזן כוכב “האח הגדול עונה 6” המשיך להתאמן והציג גזרה חטובה אבל בשלושת החודשים האחרונים הוא צמוד לבחורה חדשה, שני גולדשטיין, שכיכבה בעונה השמינית של התכנית האח הגדול. השניים נמצאים בתחילתה של מערכת יחסים ורק לאחרונה הם הגיעו ביחד לחתונה של הספר אריאל אהרון ולמרות שצלמים רבים נכחו במקום, הם לא הסתירו את אהבתם. בעונה השמינית, שמוליק, כוכב וחיים קיבלו משימה סודית לשבוע הראשון של העונה במהלכה כוכב וחיים צריכים לשכנע את יתר הדיירים כי הם אמא ובן. במקביל, הזוג הנשוי שמוליק וכוכב נדרשו לשכנע כי אין ביניהם שום קשר קודם. השלושה הצליחו להסתיר את העובדה על הנישואים של שמוליק וכוכב ולכן עמדו במשימה.

האח הגדול עונה 12 פרק 25

בשבוע השני, נכנס דייר חדש, עמרי, לאחר שכניסתו לבית נדחתה בשבוע מערב הפתיחה בעקבות הידבקותו בנגיף הקורונה. בשבוע הראשון, נכנסו גם שרון וגם טליה בנפרד מכניסת הדיירים. ביום ה-27, התרחש עימות בין נתנאל לדניאל, שבמהלכו נתנאל התקרב בצורה חריגה לדניאל והאח הגדול אף נאלץ להתערב על מנת למנוע תקרית אלימה. על אף היותה העונה הרגילה השתים עשרה שהופקה לתוכנית, היא משווקת בגופי השידור השונים בתור “עונה 4”, בהתאם להיותה העונה הרגילה הרביעית של התוכנית במסגרת הזכיינית “רשת”.

את האכזבה והזעם היא מחליטה לפרוק על מגבות מלוכלכות, על בר ועל טליה שמסתבר שממש שונאות צעקות על הבוקר כמו זוג נאקות שמעולם לא פגשו את הדבשת שלהן. הערוץ יפתח לצפייה ב-7 ליוני והחיוב בגינו יחל ב-15 ליוני, בתום תקופת החשיפה. משתתפת העונה השביעית, אור סיונוב, הגישה תביעה נגד הפקת התוכנית בגין התעמרות במקום העבודה ותנאי עבדות כשהיא מתבססת על חוקי העבודה של יחסי עובד ומעביד.

חידון הקנסות הגדול: האם תהיו דיירים מצטיינים או שיאני קנסות?

דניאל מחליט להישאר קפוא כדי לתת דוגמה לשאר דיירי הבית שנשברו עבור דברים פחות חשובים. וגם כי כבר די שקוף שהבחור הזה מאוד מחושב מול המצלמות. כעיקרון כל תצוגת האיפוק הזו לא הייתה שווה יותר מדי כי טליה ובר החליטו למנות את עצמן לשליחות הצדק על כדור הארץ שאף אחד לא הזמין, ולהשתולל בזמן הקיפאון על חשבון דניאל. בכלל, זה די מדהים איך שתיהן לא מפספסות אף הזדמנות לסובב אירועים פרסונליים סביבן. לבסוף, בר, שהיא ככל הנראה הדיירת הכי אנוכית בבית, עם רזומה קנסות מכובד ואווירה של זריקת זין כללית על כולם, צוברת פסילה נוספת כשאליאב נכנס לבית עם ילד בר מצווה. אף אחד לא הבין את הרפרנס ובינינו, אף אחד גם לא מספיק אמיץ מספיק כדי לשאול.

משום שתקווה לא הצליחה במשימה הסודית, אסיף נכשל במשימתו והבית לא זכה בתקציב מותרות. בן הזוג של דיאן – באופן של משימה סודית, האח הגדול ביקש מדיאן לבחור לאחר כל הכניסות שלושה דיירים רווקים בעזרת קאזם ודינה, דיאן בחרה באליאב, דניאל ונתנאל. לאחר מכן הלכו הרביעייה לחדר המשימות, שם נמצאת מעלית, הם עלו במעלית לקומה השמינית, אך המעלית נתקעה והרביעייה עצרו ב”חצי קומה”. לאחר מכן לצופים ניתנה אפשרות להצביע מי הכי מתאים לדיאן. הצופים בחרו בנתנאל, ולפיכך, עד להודעה חדשה, דיאן ונתנאל מעמידים להדחה ביחד ואף מועמדים להדחה ביחד יחד כאילו היו כדייר אחד (בדומה לגילי וגיל מהעונה השביעית ולשמוליק וכוכב מהעונה השמינית).

הסיכום היומי | היום ה-94 בבית האח הגדול

בשל אי הוודאות לגבי הצלחת התוכנית, נפתח ערוץ 20 לכלל הצופים ללא תשלום, כדי להגדיל את חשיפת התוכנית לכמה שיותר צופים. בעונות הבאות, כאשר מעמד התוכנית היה ברור יותר וניכר היה שהתוכנית מעוררת עניין בקרב חלק ניכר מהצופים, הוחלט לגבות תשלום בעבור הצפייה. החלטה זו התבררה כנכונה, תרמה להכנסות הזכייניות והעידה כי התוכן נתפס אצל צופים רבים כמעניין מספיק כדי שיבחרו להוציא סכום כסף נוסף כדי לצפות בו. כמו כן, בעונות השנייה והשלישית נחתם הסכם גם עם yes, כך שכל לקוחות הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל יכלו להירשם לצפייה. בעונת ה-VIP ובעונה השנייה המשיך השידור באינטרנט להיות בחינם.

הדחה רביעית מבית האח הגדול, נכון לעכשיו זאת הפתעת העונה. כולם היו בטוחים שמצבעים לו והקהל בבית הצביעו למי שרצו ושנראו להם “חלשים” כך שרון אילנה ומרינה קיבלו את הקולות, אליאב יכול היה להיות בקלות בגמר אבל זה כבר לא יקרה. בית האח הגדול בקריית התקשורת נווה אילן עוצב מחדש גם בעונה זאת. את הבית עיצב שימרי גל נובק, שעיצב את הבית גם בעונה הקודמת.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 29

בס”ד לא תעמוד על דם רעך אני אוהב את עם ישראל היקרים כאן חדשות עכשיו 14 צה״ל צבא ההגנה לישראל ערוץ כנסת כאן 11 תאגיד השידור הישראלי חדשות 12 Israel Police משטרת ישראל חדשות 13 ynet ישראל בידור גיא פינס … לידעתך, ניתן להזמין/להסיר ערוצים בכל עת בערוץ 100 ובאתר. ההדחה נדחתה ביום ותתקיים בשבוע העשירי עקב תשעה באב. במסגרת משימת החלוקה, שרון ודיאן ונתנאל קיבלו חסינות לאחר ששרון ודיאן נשארו אחרונים בקבוצת “הלא אהובים”. נדמה שבדיוק כמו תבשיל הפרגיות של דוד, גם העיסה הרומנטית הזו לא יצאה לה כל כך טעים.

בכל שבוע מקבלים הדיירים סכום התחלתי המשמש אותם לקניית מזון, שתייה, חומרי ניקיון וסיגריות בלבד. בעונה הראשונה בחרו הדיירים את אחוז הסכום שהם מוכנים לסכן. אם זכו במשימה, כספם יוגדל באחוז המשימה, ואם יפסידו הוא יוקטן באותו אחוז.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

במאי ועורך הסדרה, וגם הקול מאחורי האח הגדול, היה יורם זק. האח הגדול עונה 12 היא העונה השתים עשרה של תוכנית הריאליטי הישראלית “האח הגדול”, והעונה השישית של התוכנית במצטבר שמשודרת ברשת 13. בתפקיד מנחות הפינה של התוכנית “פותחות עין” לוהקו הבלוגריות יובל כספית ועינב כהן, בפינה הבלוגריות נותנות ביקורות ל”לוקים” של הדיירים באותו שבוע. העונה הראשונה נפתחה כאשר ברקע שוררת אי ודאות לגבי הצלחתה העתידית של התוכנית ומידת הצלחת הפורמט בקרב צופי הטלוויזיה בישראל. בעונה זו נחתם הסכם עם הוט לשידור חי של אירועי האח הגדול.

  • בכל שבוע מקבלים הדיירים סכום התחלתי המשמש אותם לקניית מזון, שתייה, חומרי ניקיון וסיגריות בלבד.
  • הפקת התוכניות יכולה להכריז על כל הדיירים כמועמדים להדחה, והיא אכן עשתה זאת בשבוע הרביעי של העונה הראשונה, בו הועמדו כולם להדחה ושניים עזבו את בית האח הגדול.
  • כמו כן, בעונות השנייה והשלישית נחתם הסכם גם עם yes, כך שכל לקוחות הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל יכלו להירשם לצפייה.

בין השניים פרץ ויכוח באשר לתור שלהם, שגרר אחריו גם אמירות קשות בין בר ודיאן מול טליה. משה נכנס לדייט אחד עם שרין, לאחר מכן חזר למלון נווה אילן. שרין הייתה צריכה לבחור אם היא משאירה אותו בבית ומשה יהיה דייר רשמי בבית או שמשה לא יכנס לבית. שרין בחרה להכניס את משה לבית, משה היה חסין מהדחה ולא הצביע להדחה. אני כמובן מתכוונת לכניסה של מרגי בבית שהוכיח שמדובר באסופה של אנשים חסרי דחיית סיפוקים בסיסית.

האח הגדול עונה 12 פרק 22

המתמודדים שוהים ב”בית האח הגדול” למשך פרק זמן מוגדר (המשתנה מעונה לעונה) ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית. במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לגמר בו לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית. האח הגדול VIP עונה 12 פרק 9 היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי. האח הגדול VIP עונה 12 פרק 26 היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. “חוזרים הביתה” הוא פרק איחוד של האח הגדול, המשודר שבוע לאחר סיום העונה והגמר הגדול.

גופיית סבא שחורה צמודה, שחשפה שרירים ובטחון עצמי למרחקים, אותה מרגי קנה ממותג מקומי בשהייה האחרונה שלו בספרד. כדי לאפשר למפיקי התוכנית לעמוד בהוראות אישור הערוץ ולפקח על התכנים המשודרים, נקבע כי ערוץ “האח הגדול” ישדר את השידור החי לאחר השהייה בת דקה. הרייטינג הגבוה של השידור בערוץ 20 שימש אף הוא כלי במאבק בין הזכייניות “קשת” ו”רשת”. כך, למשל, כניסתם של המנחים לבית בעונה השנייה התבצעה ביום שישי, שנקבע כיום השידורים של רשת, על-פי תנאי הזיכיון שקיבלה מהרשות השנייה. “רשת” מחתה על כך וטענה שהצעד פגע בהכנסותיה, משום שהאירוע ששודר בערוץ 20 גרם לצופים רבים לנטוש את הצפייה בערוץ 2, לטובת צפייה בו. ביום ה-41, לירן, אחת מהדיירות של הכניסה השנייה, הייתה צריכה להעמיד פנים שהיא נציגת הצופים של ערוץ 26, וזאת בעקבות “שבוע הפייק”.

טיימליין האח הגדול – היום ה-55: הבית המום לאחר ההדחה והדייר החדש מתמקם

כמו כן, השידור לווה בעונה זו בפרשנות על המתרחש בבית בקבוצת וואטסאפ על גבי הערוץ בהשתתפות מפורסמים, כתבים ודיירים מעונות קודמות. בעונה השביעית של התוכנית, ערוץ 26 היה פתוח בחינם ביום השידורים הראשון של העונה בלבד, להבדיל מעונות אחרות בהן הערוץ היה פתוח בחינם במהלך השבוע הראשון. ערוץ 26 ממשיך לשדר שידור חי מבית האח הגדול גם בעונה התשיעית והראשונה בערוץ רשת 13. נכנס כל דייר לחדר האח הגדול ומוסר לו שמות של שני דיירים אותם ירצה להעמיד להדחה. שלושת הדיירים אשר קיבלו את מרב הקולות יכנסו לרשימת ההדחה. במקרה של תיקו במספר הנמוך ביותר יכנסו יותר דיירים לרשימה.[דרוש מקור] במקרה שדייר מחליט להעמיד את עצמו להדחה, הוא יכנס אוטומטית לרשימת ההדחה.

ביום ה-3 הצטרף בהפתעה דייר חדש מן המניין, שרון, עליו הוטלה משימה סודית. “רגע לפני” היא תוכנית קצרה לפני תחילתה של כל עונה החל מעונת ה-VIP השנייה, ובהגשת חיים אתגר. בתוכנית מתראיינים המתמודדים הבולטים מהעונה הקודמת, ושומעים גם מה יש למנחים לאחל למתמודדים החדשים. שמה של התוכנית נלקח מהרומן “1984” מאת ג’ורג’ אורוול, בו “האח הגדול” הוא דמות טוטליטארית, “רואה כול”, השולטת ב”אוקיאניה” ובחיי תושביה. מרגי סיפק לנו בחסות הפריים-טיים, ולמנגינת ליבנו, לא אחד אלא שני לוקים, שאומנם היו רגועים יחסית לסטייל הנועז והצבעוני שהוא מתחזק לאחרונה, ובכל זאת הצטיינו בפשטות קולית שהתאימה למאורע ולמעלות השוררות בחוץ. לא יכולנו להישאר אדישות או אדישים, אז אצנו רצנו לברר על הלוקים.

בר מתארחת אצל קאזם: ״פחדתי מאבא שלי״

לראשונה באח הגדול ישראל, בעונה השביעית, התקיימה הדחה פומבית בסלון הבית מול כל הדיירים בכל שבוע בה הדייר שי חי העמיד שני דיירים להדחה והיה חייב לתת פירוט מדויק על כך. האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. “ג’ודי ואלירז” (לשעבר “הדו”ח השבועי”) היא תוכנית ששודרה החל מהעונה התשיעית, בכל יום שישי בערוץ 13, בהנחיית אלירז שדה וג’ודי ניר מוזס שלום, המסקרת את אירועי השבוע שהיה בבית האח הגדול ואת מה שקרה השבוע מחוצה לו. התוכנית שודרה גם לאחר סיום העונה התשיעית, אך לאחר זמן קצר ירדה מהאוויר. בעונה החמישית, כל דיירי הבית, למעט רוני וגילי מיילי, קיבלו משימה להתחזות לזוגות ולגרום לאב והבן מיילי לחשוב שזוהי עונת הזוגות של האח הגדול, כשבפועל רוני וגילי הם הזוג היחיד בבית. הדיירים עמדו במשימה, אך חלקם בכל זאת הועמדו להדחה יחד עם רוני וגילי כיוון שביום ה-8 האח הגדול הטיל על רוני וגילי משימה לגלות איזה זוג מכל זוגות הדיירים הוא זוג פיקטיבי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן