סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » האח הגדול עונה חדשה

האח הגדול עונה חדשה

יומיים לפני ערב פתיחת העונה, עמרי, דייר נוסף שהיה אמור להיכנס, נדבק בקורונה ולפיכך, כניסתו לבית נדחתה ליום ה-9. הסיוט הכי גדול של דניאל הוא בית אח גדול בו נמצאים רק גברים. אחרי שהאיום הזה הוסר מהשולחן, דניאל סיפר על הקשר המיוחד בינו ובין הים. הוא גדל בכרם התימנים וחווה ילדות לא פשוטה, בלשון המעטה, כי סולק מביתו ועבר לישון בחוף. דניאל לא מרחם על עצמו ובטוח לגמרי שהוא ינצח, בעיקר כדי לזכות במיליון. דינה בת ה-58 מראש העין היא קופאית ברכבת ישראל ויש לה דעה על כל הלקוחות שעוברים אצלה.

עקב שערוריית “מועל היד של נתנאל ושחף”, ההדחה נדחתה ביום, והתקיימה בשבוע התשיעי. במסגרת משימת החלוקה, שרון ודיאן ונתנאל קיבלו חסינות לאחר ששרון ודיאן נשארו אחרונים בקבוצת “הלא אהובים”. ביום ה-3 הצטרף בהפתעה דייר חדש מן המניין, שרון, עליו הוטלה משימה סודית. ההדחה נדחתה ביום ותתקיים בשבוע העשירי עקב תשעה באב.

חיים שועי

היא למדה עברית דרך האזנה למוזיקה ישראלית, והגיעה לכאן כדי להתגייס. היא חווה הרבה גזענות בגלל המוצא שלה, דבר שחישל אותה ולימד אותה לא להיות פראיירית. יחסית לתוכנית VIP ישראלית, בה בדרך כלל המשתתפים לא באמת מוכרים לצופים, הפעם ההפקה הצליחה להביא כמה דיירים שצופי התוכנית באמת מכירים מראש. על אף היותה העונה הרגילה השתים עשרה שהופקה לתוכנית, היא משווקת בגופי השידור השונים בתור “עונה 4”, בהתאם להיותה העונה הרגילה הרביעית של התוכנית במסגרת הזכיינית “רשת”. מרגי סיפק לנו בחסות הפריים-טיים, ולמנגינת ליבנו, לא אחד אלא שני לוקים, שאומנם היו רגועים יחסית לסטייל הנועז והצבעוני שהוא מתחזק לאחרונה, ובכל זאת הצטיינו בפשטות קולית שהתאימה למאורע ולמעלות השוררות בחוץ.

העימותים גרמו באופן חריג להפסקת שידורי ערוץ 26 למשך מרבית הלילה. למחרת בבוקר את דיירי הבית לא העירו בשעה 9 בבוקר בעקבות האירוע, ובהמשך אותו יום שחף אף קיבל אזהרה חמורה מהאח הגדול. בשלטי החוצות שפרסמו את העונה החדשה קבעו “זה יכול להיות כל אחד”. אז רגע לפני שתכירו את הדיירים החדשים שיהפכו בן רגע מאנונימיים לחלוטין למפורסמים בכל בית בישראל, החלטנו לתת לכם צ’אנס אחרון לנסות ולהבין אולי אתם מכירים את אחד הדיירים החדשים בבית הסגור.

האח הגדול VOD | פרק 29: משימת הזוגות

לאחר כמה שעות פורסם גם סרטון של שחף עושה את אותה הצדעה. הפקת האח הגדול התדיינה בנושא ולמרות המעשה החמור החליטה להשאיר את שחף ונתנאל, החלטה שקיבלה גם היא ביקורות חריפות לא פחות. עקב התקרית, ההדחה באותו שבוע והכניסה שהייתה אמורה להתקיים למחרת, ביום ה-54, נדחו ליום שאחרי, היום ה-55, ובמקום ההדחה והכניסה, אורנה בן דור, בת לניצולי שואה הרצתה לדיירים על מה שהוריה עברו בשואה. הבית שופץ, השכשוכית קורצפה והמשימות נכתבו לקראת הדיירים החדשים והמסקרנים שנכנסו הערב (ג’) לבית האח הגדול. עונה שלמה וגדושה עוד לפנינו, אז תתחילו לשנן את שמות הדיירים שנכנסו למקום הכי מצולם במדינה. במהלך הלילה של היום ה-43, התרחש עימות נוסף בין דיאן לקאזם ושרין.

הצופים כמובן לא נשארים הרחק מאחור וכבר יכולים להצביע עד ליום חמישי כדי להכריע מי משלושת הגברים הכי ראוי לדיאן. דייר נוסף שהיה אמור להיכנס הערב אובחן חיובי לנגיף הקורונה ויכנס בהמשך. משדר בכורה להכנסת דיירים שהופך לארבע כניסות שונות.

סקר רגע לפני הגמר – את מי אתם משאירים בבית “האח הגדול” ?

היא נכנסה להריון, אבל בן הזוג שלה והיא נפרדו והיא חזרה לארץ עם ליאו המתוק. היא יודעת שתהיה ביקורת על הכניסה שלה לבית, אבל שלמה עם עצמה ועם האימהות שלה. שחף הוא רווק תל אביבי שעוסק בפרסום, ומעיד על עצמו שהוא אטום מבחינה רגשית ורוצה להכיר חברים חדשים.

  • במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לתוכנית הגמר, בה לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית.
  • משדר בכורה להכנסת דיירים שהופך לארבע כניסות שונות.
  • עונה שלמה וגדושה עוד לפנינו, אז תתחילו לשנן את שמות הדיירים שנכנסו למקום הכי מצולם במדינה.

הוא ילד מאומץ שסבל מהתפרצויות זעם והתמודד עם סיטואציות לא פשוטות, וכיום הוא בקשר עם אימו הביולוגית. נתנאל עובד בתור נהג, אבל חולם, חי ונושם מוזיקה והוא אחד הדיירים המרגשים ביותר שראינו. ביום ה-51, במהלך ישיבת התקציב התרחש עימות חריף בין בר לדיאן ונתנאל, שכלל אמירות קשות של בר לעבר דיאן ונתנאל.

האח הגדול | VIP

להביא את ג’קי מנחם, שכבר זכה באח הגדול בעונה השלילית, זה צעד נואש של ההפקה. מנחם עזב את הבית לאחר מספר ימים בעצמו, בגלל סיבות משפחתיות. חמישיית הגמר של שרון – באופן של משימה סודית, לאחר ששרון נכנס לבית, האח הגדול אמר לו שעד היום החמישי הוא צריך לבחור את חמישיית הגמר שלו. הוא בחר במרינה, דינה, קאזם, שרון ושרין, החמישייה קיבלו חסינות מההדחה הראשונה. משימה סודית אחת כבר נכנסה לתנועה והצופים כבר מצביעים בכל הכוח באפליקציה. אז כל מה שנשאר לעשות זה לאחל לכולם בהצלחה ולהזכיר – העין של האח הגדול והצופים כל הזמן עליכם, אז נא להתנהג בהתאם.

לראשונה בתוכנית בכל העולם, דייר נכנס לבית ללא ידיעה מוקדמת, שלושה ימים לאחר שידור הבכורה של העונה. ביום ה-41, לירן, אחת מהדיירות של הכניסה השנייה, הייתה צריכה להעמיד פנים שהיא נציגת הצופים של ערוץ 26, וזאת בעקבות “שבוע הפייק”. ביום ה-42 לירן סיימה את תפקידה במשימה, יצאה מהבית, ונכנסה שוב ביום ה-45 יחד עם שאר דיירי הכניסה השנייה. דבר ראשון היה כבר ”האח הגדול 4 ”, דבר שני כרגע לא ידוע לי שיש עונה חדשה, אבל שיהיה אתה כבר תדע . למרות הגיוון בדמויות יש דבר מה אחד שבו רוב הדיירים דומים זה לזה – סטטוס הרווק/ה. כנראה שירידת “אהבה חדשה” מהמסך גרמה לאנשי הערוץ כבר להתגעגע ולחלום על עוד סיפורי אהבה חדשים.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 19

זה לא בהכרח דבר שלילי, הכנסת קונטרה לתוך החבורה המתגבשת יכולה לשנות את הדינמיקה מהקצה לקצה במהירות ולייצר שיח חדש וערני בבית. כנראה שעל זה חשבו ברשת 13 כשבנו את קאסט הדיירים העונה לאחר הרייטינג המאכזב של הגמר בעונה שעברה, שהיה משדר הגמר עם הרייטינג הנמוך ביותר אי פעם בישראל של הפורמט. אז כנראה שמדובר בעונה החדשה של “האח הגדול” שנפתחה אתמול (שלישי) ברשת 13.

במידה וכן, אני דורש שיביאו את מאיה ורטהיימר להנחות את האירוע, אחרת זה פשוט לא שווה את זה. ולדיון על התוכנית האח הגדול מוזמנים לצרף חברים חדשים. את החולצה תחב כלאחר יד, לכאורה כמובן, לתוך מכנסי צ’ינו שחורים על-זמניים שכל אחד חייב אצלו בארון (169.90 שקלים). וללא קשר לנחיתות מהדורות החדשות, לרשת נותר עדין הצורך להגדיר קודם כל בתוך הבית מה המוצר שלה כערוץ ומה הבידול של החברה מהמתחרים.

האח הגדול עונה חדשה (

אמנם על פני הלוח יש לערוץ הצלחות – התוכנית “הצינור” של גיא לרר או אולפן שישי של איילה חסון, אבל עוגנים רחוקים מלהספיק ובוודאי אין בהם כדי לייצר לערוץ DNA. אמש רשמו חדשות 13 רייטינג ממוצע של 5.5% אל מול 15.7% של חדשות 12. בגזרה הנשית פחות אהבתי את הליהוק של דנה רון, אישה שהתחילה את דרכה בעונה השלישית של ה”האח הגדול”, והמשיכה לרכב על חמש עשרה דקות התהילה שלה הרבה יותר ממה שבאמת היה רלוונטי. גם רומי גיאור הא ליהוק מאכזב, הבחורה בסך הכל השתתפה בתוכנית הכושלת 2025, ונראית טוב. האח הגדול חזר בעונה חדשה, עונת VIP, בה המשתתפים הם ידוענים. העונה התחילה נהדר, עם טוויסט מעניין והסתמנה כהבטחה רצינית.

לא יכולנו להישאר אדישות או אדישים, אז אצנו רצנו לברר על הלוקים. נקודה נוספת לזכות רשת היא חלוקת הפרסומות לאורך הערב. במקום הפסקות בלתי נגמרות ומתישות, קיבלנו משדר פתיחה רצוף, ברור ומסודר. לפני כל כניסה פרסומת אחת או שניים, ומיד ממשיכים לדייר הבא. מן הסתם סידור שכזה מתאפשר רק בערב בו מכניסים 15 דיירים, אבל היי, מסתפקים במה שיש. בר מתגוררת בירושלים עם בנה ליאו, ואת אבא שלו היא הכירה בזמן שטסה לעבודה בארצות הברית.

“עומר וטיטי היו הפתעה בשבילי, היה לי מאוד קשה לקבל את זה”: רומי גיאור מסכמת את החוויה מבית האח

הבית הכי מפורסם במדינה איגד לתוכו חבורה חדשה ורב-גונית, שלכולם מטרה אחת – להיות הדייר שסוגר את האורות בפרק הגמר. מהגברים ההפקה הביאה את אורן חזן, שכבר נכנס לבית האח הגדול בעונה שעברה לשבוע אחד, והרוויח את הכניסה שוב הודות לבלאגן והבאזז שהיה סביבו בפעם הקודמת. חשוב לזכור שבסופו של דבר זאת המטרה של התוכנית הזאת, רייטינג. במהלך הלילה של היום ה-42 התרחש עימות בין קאזם לשחף לאחר ששחף הכין קציצות טופו לדיירים שאינם אוכלים בשר וקאזם טען שאינו יכול להחליט מי יאכל את הקציצות. העימות בין השניים החריף כאשר קאזם קם לעבר המטבח ושחף הכניס קציצה לפיו של קאזם, ולאחר מכן ריוואה שהביעה התנגדות להתנהגותו של שחף התעמתה עימו.

הם נכנסו לחדר האח, ומשם צפו במה שקרה בימים שלפני מדר בפתיחה, כשנכנסו הדיירים לבית בהפתעה. הם בחרו ארבעה דיירים שהם לא רוצים לגור איתם, ומשם העלילה היתה אמורה להמשיך לתסוס. ואלה לא בהכרח סיפורי החיים מכמירי הלב של הדיירים האלה, אלא האישיות שלהם כמו שהיא באה לידי ביטוי בתעודות הזהות.

“אני לא חושבת שהייתי טובה מידי, הייתי אני”: אור שפיץ בריאיון מודח

כמו בכל התאהבות חדשה, פרק פתיחה של “האח הגדול” הוא קופסה של בונבוניירות רגע לפני הסרת הצלופן. בן הזוג של דיאן – באופן של משימה סודית, האח הגדול ביקש מדיאן לבחור לאחר כל הכניסות שלושה דיירים רווקים בעזרת קאזם ודינה, דיאן בחרה באליאב, דניאל ונתנאל. לאחר מכן הלכו הרביעייה לחדר המשימות, שם נמצאת מעלית, הם עלו במעלית לקומה השמינית, אך המעלית נתקעה והרביעייה עצרו ב”חצי קומה”. לאחר מכן לצופים ניתנה אפשרות להצביע מי הכי מתאים לדיאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן