סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » האח הגדול לצפייה ישירה

האח הגדול לצפייה ישירה

גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה.

יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. מערכת האתר וחברי צוות דפי הפייסבוק דברים שלא ידעתם, ניוזבוקס ומצחיקיפדיה. אם גם אתם מעוניינים לכתוב באתר, צרו קשר בקישור הזה. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

חיפוש

האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית, בהנחייתם של ארז טל ואסי עזר. בית האח הגדול מאובזר בכ-50 מצלמות, חלקן גלויות וחלקן מוסתרות. כל “דייר” מצויד במיקרופון אישי, אותו עליו לשאת עמו בכל שעות היום ובמקרה ולא יעשה זאת, סכום כסף יירד מהתקציב השבועי לרכישת מזון וסיגריות. ולדיון על התוכנית האח הגדול מוזמנים לצרף חברים חדשים. 15 מתמודדים גרים יחד בבית מפואר , מנותקים מהעולם , ומתועדים בכל רגע נתון. המתמודדים מציעים בכל שבוע ושבוע מועמדים להדחה , אך ההחלטה היא בידי הצופים בבית.

אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת.

האח הגדול לצפייה ישירה

בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי. האח הגדול VIP עונה 12 פרק 9 היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. שמה של התוכנית נלקח מהרומן “1984” מאת ג’ורג’ אורוול, בו “האח הגדול” הוא דמות טוטליטארית, “רואה כול”, השולטת ב”אוקיאניה” ובחיי תושביה. האח הגדול עונה 12 פרק 34 לצפייה ישירה, האח הגדול פרק 34 להורדה, האח הגדול 2022 פרק 34 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות HD ובחינם, הדלפה בלעדית.

האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים, שנבחרו על ידי הפקת התוכנית, ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה “בית האח הגדול”. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי (באינטרנט או בערוץ טלוויזיה ייעודי) או כתוכנית סיכום כל כמה ימים. המתמודדים שוהים ב”בית האח הגדול” למשך פרק זמן מוגדר המשתנה מעונה לעונה, ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית. במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לתוכנית הגמר, בה לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית.

האח הגדול עונה 12 פרק 9 לצפייה ישירה

האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי ששודר לראשונה בשנת 1999 ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה “בית האח הגדול”. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי או כתוכנית סיכום כל כמה ימים. המתמודדים שוהים ב”בית האח הגדול” למשך פרק זמן מוגדר (המשתנה מעונה לעונה) ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית. במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לגמר בו לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית. בסיום הגמר, מוכרז הדייר האחרון שנותר בבית כמנצח וזוכה בפרס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן