סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » האח הגדול חי

האח הגדול חי

הדיירים עשו תור למקלח, באה מרינה,ומחליטה שהיא עושה תור חדש. אנחנו יודעים את חוקי הפורום ושצריך להיזהר על המיקלדת.ואת יודעת? למה לאיים ליעד זאת רק תוכנית טלוויזיה ולא יותר. לי זה נראה מאוד בריא, וזה מראה שהיא לא עם אגו בשמיים כמו חלק מהדיירים שם. אבל מה שחשוב יותר אלו המידות הטובות שיש לה מלבד חוסר הביטחון שלה והרצון לקבל חיזוקים מהסביבה.

משתתפת העונה השביעית, אור סיונוב, הגישה תביעה נגד הפקת התוכנית בגין התעמרות במקום העבודה ותנאי עבדות כשהיא מתבססת על חוקי העבודה של יחסי עובד ומעביד. במרץ 2021, פורסם שבמסגרת פשרה, הפקת התוכנית תפצה אותה בסכום של כמה מאות אלפי שקלים. ערוץ הידברות הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המוצג באפיק 97 בשירותי הטלוויזיה. כיום זה ממש לא חובה לקחת את השלט ולהדליק את הטלוויזיה כדי לצפות בערוצים ישראליים מובילים. אפשר פשוט להיכנס לאינטרנט, לחפש ולגשת למידע הזה בחופשיות.

מנוע חיפוש מתקדם

ברור לי שהמצב של שי חי, ובעקבות זה של שאר הדיירים בבית, הרבה יותר חמור וגבולי ממה שמראים לנו בפרקים. האיש איבד את כל החברים שלו בבית, העצבים שלו חשופים ואני בטוחה שבסופו של דבר ההרפתקאה הזאת תעשה לו יותר נזק מתועלת. משה ושרין – התחיל מבטיח, מהר מאוד הפך לשנאה מצד שרין, שהפכה לסטוקרית של משה. (על אף שבהתחלה, שיחררה אותו ואמרה לו, לך תכיר את שאר הבית. רק שהיא לא ציפתה שהוא יכיר באמת את כולם, גם את שנואי נפשה… (טליה) וכו׳. אני לא מאמינה, איך היא הדמות הכי משעממת הפכה את הסיפור שלה, ללב התוכנית. נתנאל ודיאן – שנאנו את הקשר האובססבי בין השניים, השולטת והנגרר, שהפסיק לראות, להרגיש, להיות נוכח, ורק רצה לרצות את מלכתו ועדיין רוצה לרצות אותה..

אולי רק צריכה להגדיל קצת את החזה – אליבא דעדי לאון. מצטרף אליה עדי לאון, שהתחיל את העונה הכי חזק שאפשר ואז גלש בניוטרל בירידה, והשניים האחרונים, שאם הייתי צריכה לשים כסף הייתי מהמרת שהדו קרב האחרון יתנהל ביניהם, אסף גורן ושי חי, ההפכים המושלמים. רוצים גם אתם לצפות בערוצי הטלוויזיה השונים בשידור חי בחינם? כאן, בעמוד זה אתם יכולים לראות את מה שאתם רוצים ללא תשלום. כל זאת בעקבות הביקורת שקיבל קאזם על התנהלותו בבית ועל כך שחשף כי הוא הומוסקסואל, מה שנוגד את אורח חיי הכפר בה מתגוררת משפחתו. כאמור, זאת הפעם השנייה שהמשפחה מתנתקת מקאזם, רק לפני שנתיים הצדדים התפייסו.

GuruTV.online ערוצים מישראל לצפייה ישירה

במהלך ישיבת התקציב היא כבר קוראת לו “אובססיבי” (על מי? על מה? מה?) – והוא נפגע בצורה חסרת פרופורציה. “חדשות האח” פינה בתוכנית “לפני החדשות”, שאותה מנחה ירדן הראל, המספרת על המתרחש בתוכנית. נדמה שבדיוק כמו תבשיל הפרגיות של דוד, גם העיסה הרומנטית הזו לא יצאה לה כל כך טעים. את האכזבה והזעם היא מחליטה לפרוק על מגבות מלוכלכות, על בר ועל טליה שמסתבר שממש שונאות צעקות על הבוקר כמו זוג נאקות שמעולם לא פגשו את הדבשת שלהן.

הדיירים אינם מחזיקים בטלפון או במכשיר מדיה מכל סוג, אין להם גישה לאינטרנט והם אינם צופים בטלוויזיה. כמו כן אסור לדיירים להכניס לבית כל חומר קריאה או כלי כתיבה, למעט ספרי קודש. הדיירים אינם מצוידים בשעונים, מה שמקשה עליהם לעקוב אחר מהלך הזמן ותורם לתחושת הניתוק ואי-הוודאות בו הם נתונים כתוצאה מבידודם בבית. אסור למתמודדים לדבר בלי המיקרופון האישי שלהם, אסור להם לדבר על אסטרטגיות הדחה או לספר לעמיתיהם למי הצביעו.

האח הגדול VOD | פרק 31: האח מכנס את הדיירים לשיחה חשובה

שאלו גם את הדיירת שכולה תכלת טליה עובדיה, היא לבטח תאשר. מכאן 33 הוא ערוץ טלויזיה של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ היה בעבר ערוץ 33 של רשות השידור הישראלית. הערוץ מציג תכני אקטואליה וחדשות, ותכנים נוספים בשפה הערבית. כאן חינוכית הוא ערוץ טלויזיה מבית תאגיד השידור הישראלי. בעבר נקרא ערוץ 23 (ערוץ חינוכית) של רשות השידור הישראלית.

החל מהעונה השישית עבר “האח הגדול LIVE” לערוץ 26. בערוץ החדש נוסף חידוש בצורת פופ-אפים על המסך שבאמצעותם נמסר מידע רב יותר על המתמודדים. כמו כן, השידור לווה בעונה זו בפרשנות על המתרחש בבית בקבוצת וואטסאפ על גבי הערוץ בהשתתפות מפורסמים, כתבים ודיירים מעונות קודמות. בעונה השביעית של התוכנית, ערוץ 26 היה פתוח בחינם ביום השידורים הראשון של העונה בלבד, להבדיל מעונות אחרות בהן הערוץ היה פתוח בחינם במהלך השבוע הראשון. ערוץ 26 ממשיך לשדר שידור חי מבית האח הגדול גם בעונה התשיעית והראשונה בערוץ רשת 13.

האח הגדול עונה 12 פרק 4

הערוץ מציג תכני אקטואליה ופרשנות לגבי דיונים של הכנסת, מליאת הכנסת ועוד. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוצרי צריכה לקהל הצרכנים הצופה בבתים. ואת המשחק שלו עם בחורות שלא יבייש את עצמו ולא יעשה את זה מול מצלמות. גם אני גדלתי ללא הורים, למרות שההורים שלי חיים, וההורות באמת מרככת את הלב. לגיטימי שלאנשים יהיו דעות שונות ומעדכנים את אלה שלא רואים או פיספסו משהו חשוב. ושחק מפגיז במקום הראשון כפול מקאזם שבמקום השני ואחריו דניאל בשלישי.

אספנו עבורכם את כל ערוצי הטלוויזיה המאפשרים צפייה ישירה בצורה החוקית ורכזנו לכם את הערוצים בצורת אינדקס נוח, פשוט ומהיר לתפעול ולצפייה. אתר חינם בחינם הוא פורטל שמציג את כל המדריכים והכתבות בנושאים שאפשר לקבל אותם בחינם, ללא תשלום, ללא עלות או בלי מחיר, בלי עמלות וכד’. ערוץ הכנסת הוא ערוץ טלויזיה המנוהל על ידי חברת החדשות.

האח הגדול VOD | פרק 28: הדייט של שרין ומשה

הרומנים (הלא מוצלחים) בבית האח הגדול – ממשיכים ״להזרים דם״ לתוכנית…. חברות HOT ו-yes התחייבו בפני המועצה כי אם ישודרו דברים פוגעניים שיש בהם משום ביזוי והשפלה של משתתפי התוכנית או פגיעה מהותית ברגשות הצופים בבית, ידרשו מפיקי הערוץ לשדר התנצלות מיידית שתשודר בערוץ לאלתר או במועד סמוך לכך. כדי לאפשר למפיקי התוכנית לעמוד בהוראות אישור הערוץ ולפקח על התכנים המשודרים, נקבע כי ערוץ “האח הגדול” ישדר את השידור החי לאחר השהייה בת דקה.

אף אחד לא הבין את הרפרנס ובינינו, אף אחד גם לא מספיק אמיץ מספיק כדי לשאול. הדיירת קורין אביסדריס חשדה שהדייר שי חי השאיר בצל על כרית מיטתה כאקט של מתיחה וניגשה אל מיטתו, עת שהה בה עם בת זוגו, תניה גרבר, והשליכה על המיטה את הבצל. בתגובה לכך, השליך שי חי את הבצל בכוח רב על גבה, צעק, איים על אביסדריס פן תשוב לעשות כן, וניפץ בחוזקה כוס מים על הרצפה.

אליאב: “אני חייב לדבר עם ההורים של בר, התגובות קשות” | ריאיון מודח

השניים שהו באחד מחדרי הבית, ללא ידיעתם של הדיירים האחרים במשך יומיים ולאחריהם הצטרפו לשאר הדיירים. אני יודעת שאני בדעת מיעוט ואני יודעת שזה גם לא מצחיק – באמת גועל נפש – אבל אני עדיין מאמינה לשי חי יותר מלאסף. אתמול עלו דיירי הבית אחד אחד והאשימו את שי חי בזה שהוא מתבודד ומבדל את עצמו מהם. אם משהו ראוי לתואר ‘תקלה מצערת’ זאת כנראה הכניסה של שי חי לעונה הזאת. ועדיין, להאשים מישהו על זה שהוא לא יושב עם החבר’ה ועושה איתם צחוקים נשמע לי קצת כמו האנשים האלה שאומרים לי “תחייכי קצת, למה את לא צוחקת?”.

במקביל, תוכלו להתעדכן ב-makoLIVE במה שעובר על הבית בגזרת הדיירים החדשים והותיקים, ללמוד בשידור חי על האינטראקציות החדשות וכמובן גם בהיכרויות שיתפתחו – ללא הרשמה וללא הגבלה. ובכל זאת, רגע אמוציונלי ומניפולטיבי במיוחד התרחש כשהאח הציע לדניאל לפגוש את סבתא טיטי. דניאל מחליט להישאר קפוא כדי לתת דוגמה לשאר דיירי הבית שנשברו עבור דברים פחות חשובים. וגם כי כבר די שקוף שהבחור הזה מאוד מחושב מול המצלמות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בין לרצות שמישהו יעוף שזה הכי לגיטימי בעולם, לבין לסנן כאלה מילים ביום הולדת שלו, שאת זה טליה לעולם לא היתה עושה. בסוף אופק מתווך שיחת שלום, עושה חשבון נפש ומאשים את עצמו בהכל. באין דרמות צריך לייצר כאלו והדרך הכי טובה היא לחמם את הימני על השמאלני. קאזם, ערבי ישראלי שלא לוקח קשה מדי את חוק הלאום – מצליח לחרפן את אופק עם עניינים שבינו לבין ביבי. אך הינוקא הפלספן מבין היטב שלבטא דעות שמאלניות זה לא דבר טוב בשלב האסמסים מהבית והוא חותך משם בעצבים רק כדי לגלות ששרין שוב הסריחה את הבית עם אקונומיקה.

בתוכנית מתראיינים המתמודדים הבולטים מהעונה הקודמת, ושומעים גם מה יש למנחים לאחל למתמודדים החדשים. הערוץ מציג בעיקר תכנים של מוזיקה, שירים חדשים, קליפים ועוד. לאור ההודעה הדרמטית של משפחתו, שקאזם אף לא מודע לקיומה, הגיעה לגבעות נווה אילן כתבת ערוץ קשת 12 לי עייש, החברה הטובה. עייש כתבת “חי בלילה” עם נדב בורנשטיין לקחה מגפון והגיעה לתמוך בקאזם מחוץ לבית הסגור.

האח הגדול – חושפים את הכול, פרק 7: ליה טאי אהרוני

הערוץ מציג שידור לייב מבית האח הגדול, של התוכנית על הבית הכי מדובר בישראל. כל ההתחלות קשות, אבל ההתחלה של האח הגדול קשה במיוחד. מילא להתחיל להתעניין בדרמות של אנשים רדודים יותר מהמים באסלה שלי – אבל אשכרה לטרוח לזכור איך קוראים להם? ועוד בדיוק כשהתחלתי להבדיל בין דינה, דיאן ודיאנה? בקיצור, שרון יוצא מהסרט שהוא חי בו כדי להיכנס לבית האח הגדול וטליה מגיעה כדי לגלות שהיא תקועה בבית עם האקס שלה אליאב, כן – ההוא שדומה לשי חי. הספיישל, שהופק ושודר בשם זה לאחר רוב עונות התכנית במסגרת הזכיינית “קשת”, הופק לראשונה במסגרת הזכיינית “רשת” לאחר העונה העשירית (העונה הרגילה השנייה ששודרה בזכיינית).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן