סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » דברים מוזרים 4

דברים מוזרים 4

החבורה מצליחה להעביר את התודעה של אל אל העולם ההפוך בעזרת אמבטיית מלח, שם היא מגלה שבארב נהרגה על ידי היצור שחי שם, אך היא רואה שוויל עדיין חי. הופר וג’ויס נתפסים בידי מדענים במעבדות הוקינס ולבסוף אחרי הסכם שעשו הם נכנסים לעולם ההפוך. הכינוי של המפלצת אצל בני החבורה הוא “הדמגורגון”, בעקבות המפלצת מהמשחק מבוכים ודרקונים. מה שכן מתגלה כנחוץ לעונה, קריטי אפילו, הוא הנבל שלה – תפלץ מהעולם ההפוך שאת מקורו מגלה הסדרה בפרק השביעי והאחרון של העונה עד כה. ידענו שבסופו של דבר זה יקרה – נטפליקס הכריזה על הפקתה של דברים מוזרים עונה 4 ועשתה זאת באמצעות טיזר רשמי קצרצר, שכולל בתוכו כמה רמזים לגבי העתיד לבוא. Ynet – ביקורת מובחרת לעונה השלישית של דברים מוזרים, במדור ביקורות הטלוויזיה של ידיעות אחרונות.

בעוד מפקד המשטרה, הופר, מתחיל בחקירה משלו אודות קונספירציות, ניסויים ממשלתיים וכוחות על טבעיים. באותו יום מופיעה ילדה מסתורית בעלת כוחות מוזרים, וגם כוח אפל ומרושע. הסדרה, שכבר עכשיו יש המשווים אותה לקלאסיקות קולנועיות כמו “אי־טי” ו”הגוניס”, נוצרה ברוח נוסטלגית לסרטי הפולחן מהאייטיז. וינונה ריידר מככבת בדרמת מתח ואימה בדיונית חדשה.

דברים מוזרים עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה

היא הסדרה דוברת האנגלית הנצפית ביותר מאז ומעולם בנטפליקס. כרגע עוד אין תאריך עלייה רשמי, אבל אם בוחנים את מועדי השידור של העונות הקודמות, יש סיכוי גדול שהעונה הבאה תעלה באוקטובר 2020. ננסי נתקפת חזיונות מדאיגים ואל עוברת מבחן חשוב.

להוציא את הופר, קשה להצביע על דמות בוגרת נוספת שהצליחה להעשיר את העלילה. וכשעונה מתארכת לפרקים של שעה עד שעה ו-40, החולשות האלה הופכות בולטות הרבה יותר. ווינונה ריידר, למשל, הייתה השחקנית החלשה בקאסט כבר בעונה הראשונה, אבל הצורך לבלות דקות ארוכות איתה ועם מורי (ברט גלמן) במסע מופרך אל ברית המועצות – גורמות להכל להיות הרבה יותר קשה. מילא הבעות הפנים שנעות כל הזמן בין הלם לבלבול, אבל בשמונת הפרקים הללו היא מספיקה לשלם כופר לאדם רוסי שמעולם לא פגשה, להטיס מטוס, להסתנן לכלא רוסי סודי ושמור – וזה באמת רק על קצה המזלג.

טלוויזיה

קצת כמו פין וולפהרד, היא מתנהלת כמו ענקית עם בגדים צרים. המעברים בין העלילות המרובות שלה מגושמים, ולפרקים ממש פוגעים במומנטום. היא מוסיפה הרבה דמויות חדשות שמעט מאוד מהן מצדיקות את מקומן. ובעיקר, נדמה שהיא נופלת קורבן לעובדה שהיא צריכה להרשים. היא לא יכולה להסתפק בהטרלה אחת של דסטין את סטיב, היא צריכה חמש.

לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים. ועוד לקח חשוב- תחליטו מה שתחליטו לגבי ויל באיירס, אנא הציגו זאת לצופים בתחילת העונה הבאה. משהתאחדה עם מייק, ועברנו את גלגולי התחבטויות הנפש הצפויים, עברה אילבן אל מתקן ציפה מאולתר, וגיבורינו גם למדו שאננס על פיצה זה טעים. תרבות – ביקורת טלוויזיה על התוכנית “Stranger Things” מבית אתר וואלה. אדווארדו פרנקו – ארגייל (עונה 4), שליח פיצה וחברו הטוב ביותר של ג’ונתן בקליפורניה.

דברים מוזרים עונה 4: נחשפו שמות הפרקים חלון היציאה וטיזר חדש

אילבן מגיעה לבית של אחותה, קאלי, שגרה לבד עם עוד נערים בגילה. בלב פתוח ובקרקוש מטאלי, גיבורים נלחמים בכל קצוות שדה הקרב כדי להציל את הוקינס – ואת העולם כולו. אילבן מתכננת לסיים את מה שהתחילה, והניצולים מגבירים את מאמציהם כנגד הכוח המפלצתי שמחזיק את ויל כבן ערובה. גיבור בלתי צפוי נכנס לתמונה כאשר ויל ואחרים נלכדים במעבדת הוקינס, אשר ננעלת בעקבות התפתחות קטלנית.

עם ההצלחה הביקורתית של העונה הראשונה לאחר הפצתה ביולי 2016, הועלו ספקולציות שונות על עונה שנייה לסדרה. האחים דאפר התכוונו בתחילה ליצור את הסדרה כמיני סדרה או כסדרה אנתולוגית. עם זאת, לאחר יציאת העונה הראשונה, האחים הבינו כי הדמיון המפותח של הדמויות – במיוחד של הילדים – הוא המפתח להצלחת הסדרה, והם החליטו למקם את העונה השנייה בשנת 1984 ולהתמקד באותן דמויות.

משחקי אססינס קריד הטובים ביותר

היחסים בין ננסי וסטיב מתדרדרים שננסי סובלת מרגשות אשם על מותה של בארב, השניים נפרדים לאחר שננסי משתכרת במסיבה וזורקת את סטיב ללא ידיעתה. חמשת הפרקים הראשונים בסדרה, שעלו לאוויר ב-27 במאי, נצפו על ידי קהל המנויים במשך זמן כולל של 1,151,240,000 שעות ב-28 ימי השידור הראשונים. ננסי וג’ונתן מוצאים בן ברית חדש ומחליפים ביניהם תיאוריות קונספירציה. הופר פורץ למעבדה בזמן שננסי וג’ונתן מתעמתים עם הכוח שלקח את וויל. כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני המופיעים באתר זה לרבות התוכנה, בסיס הנתונים, הטקסטים, התיאורים, עיצוב האתר, הקבצים הגרפיים, התמונות, וכל חומר אחר הכלולים בו, אם לא נאמר מפורשות אחרת, שמורים לגיקלואיד בלבד. פרק באורך של שעתיים וחצי הוא לא הגיוני, ובהכרח תהיה בו “בטן”.

סטיב ודסטין יוצאים למארב, וג’ויס והופר חוזרים אל מעבדת הוקינס. ד”ר ברנר מעכב את הופר וג’ויס לחקירה בזמן שהבנים מחכים עם אילבן באולם ההתעמלות. ננסי וג’ונתן מתכוננים לקרב בבית של וויל. ננסי וג’ונתן מראים למשטרה את התיעוד מהמצלמה של ג’ונתן. המשך הידיעה מכיל ספויילרים לסוף העונה השלישית!

פרק 3: הראשן

באותו הזמן בילי סובל מחזיונות מטרידים, וכשהוא נעלם, מקס ואילבן הלכו לחפש אותו, ומתגלה שמצליף המוח השתלט על גופו ועל עוד הרבה אנשים אחרים. בשלב כלשהו, מצליף המוח מגיע לחבורה ופוצע את אילבן ומשבש את כוחותיה, כולם מגיעים לקניון המקומי, שם מצליף המוח נמצא וגם בילי. אל ומייק נהפכים לזוג ולוקאס ומקס נהפכים לזוג.

ישנה תיאוריה של מעריצים שהופר שרד את הפיצוץ במעבדה התת-קרקעית ונתפס על ידם, מה שנותן סיכוי שנראה אותו שוב על המסך. מכיוון שהמדד של נטפליקס בוחן את נתוני הצפייה ב-28 הימים הראשונים מאז עליית סדרה, והחלק השני של העונה עלה רק בשבוע שעבר, לסדרה נותרו יותר משלושה שבועות לשבור גם את השיא של “משחק הדיונון”. ההערכה היא ש”דברים מוזרים” אכן תתקרב לאותו השיא, ואולי אף תעקוף אותו.

דברים מוזרים עונה 4 – Latest Contents

אבל העונה הרביעית מקנה את התחושה שאלו ממדים מלאכותיים, כאלו שנובעים מהכיסים העמוקים של נטפליקס והתחרות העזה בענף הסטרימינג – ולא מהצורך האורגני של הסיפור וגיבוריו. ייתכן שמוטב היה ל”דברים מוזרים” לזכור שלפעמים, גודל זה באמת לא הכול. פרק 8 נקרא בפשטות “אבא” וחוזר לנושא הטעון של יחסי הורים וילדים דרך סיפור על סוגים שונים של אבהות. מול ה”אבא” המתעלל, הרוצה רק להשתמש בכוחות של “ילדיו”, עומדת הדמות של האב המיטיב, ג’ים הופר (דיוויד הארבור), הרוצה רק בטובתה של בתו המאומצת “אילבן” (מילי בוב בראון), הילדה שמצאה מקלט אצלו.

ג’יימי קמפבל באוור – פיטר באלארד / הנרי קריל / אחת / וקנה (עונה 4), אח והמטופל המקורי במעבדת הוקינס, שאחראי ליצירת מצליף המוחות. פריה פרגוסון – אריקה סינקלייר (עונה 3–הווה; משנית בעונה 2), אחותו הצעירה של לוקאס. גאטן מאטרצו – דסטין הנדרסון, אחד מחבריו של ויל באיירז, הסובל מדיסוסטוזיס קלידיוקרניאלי (אנ’) בפיו. בסצנת הכתוביות המתרחשת בסיביר, שני חיילים רוסים מציינים אדם וקוראים לו ה”אמריקאי”,מה שמרמז שהופר עדין חיי ולאחר מכן מראים דמוגורגן שהצליח לשרוד ומשומש כטורף קורבנות לגולאגג. אנשי המעבדה מגלים מערות שמפלצת הצל חופרת ומציתים אותם אבל בעקבות הקשר הפונדקאי והחיבור בין המפלצת למערות, ויל נפגע גם כן. במקום הראשון עדיין הסדרה הקוריאנית ‘משחק הדיונון’, שנצפתה במשך 1,650,450,000 שעות ב-28 הימים הראשונים.

איך רואים סדרות באפליקציית טלגרם? – המדריך המלא (מעודכן

מורי וג’ויס נוסעים לאלסקה, ואל מתמודדת עם השלכות חמורות של מעשיה. הילדים מכריזים על קוד אדום, וכל החבורה מתאספת יחד כדי להילחם ברשע מפחיד ומוכר. קארן דוחקת בננסי להמשיך לחקור את העובדות, ורובין מוצאת מפה שימושית. הקיץ מביא עימו עבודות ואהבות חדשות, אבל מצב הרוח משתנה כשדסטין קולט במכשיר הקשר שלו שידור ברוסית, וויל חש שמשהו אינו כשורה. ג’ונתן הנרעש מחפש אחר ננסי בחשיכה, אבל גם סטיב מחפש אותה.

הרבה מאוד לספר, וזה עוד לפני שמציגים לעולם מפלצת חדשה ומפחידה במיוחד – שד מהעולם ההפוך שרודף את תת המודע של קורבנותיו עד לרציחתם האכזרית. בתוך המבול הזה של חדשות רעות, פיטורים וניתוחים קודרים, הרבה מאוד תקוות וכסף של נטפליקס נתלו באחת מסדרות הלהיט הגדולות ביותר שיצאו תחת ידיה של נטפליקס. העונה הרביעית נוצרה עדיין בימי התהילה הגדולים של ענקית הסטרימינג, אלו שבהם המילה “לא” נאמרה במקרים נדירות במיוחד. הנה נתון אחד שיספר הרבה על “דברים מוזרים 4” גם אם לא תדעו עליה שום דבר נוסף.

משתמשים שתרמו לאתר אינם צריכים להמתין לטעינת הפרק!

מכיוון שמלאכת הליהוק החלה מיד לאחר שנטפליקס נתנה לסדרה אור ירוק, אך לפני שהתסריטים הושלמו במלואם, התאפשר לכמה מהשחקנים להביע את הדרך בה הם תופסים את אישיויותיהם של דמויותיהם ולשקף זאת בתוך התסריט הסופי. מלאכת הליהוק של השחקנים הצעירים עבור ויל וחבריו נעשה רק לאחר שכתיבת התסריט הראשוני הושלמה, והתסריטים הבאים שילבו את האספקטים של השחקנים הצעירים כלפי הדמויות אותן הם גילמו. האחים סיפרו שמודין סיפק מידע משמעותי על אופיו של ד”ר ברנר – מידע בו לא ממש ביקשו להעמיק קודם לכן, משום שראו בו את הדמות הקשה ביותר לכתיבה, זאת לאור הופעותיו המוגבלות בתוך הנרטיב. מנגד, נקודת החולשה של הסדרה הייתה מאז ומתמיד האנשים שעברו את גיל ההתבגרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן