סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ג ומנג י השלב הבא

ג ומנג י השלב הבא

האופן שבו הצמד דווין ג׳ונסון וקווין הארט גילמו אותם היו רגעי השיא המצחיקים והמרגשים שהיו לסרט הזה ולכן מבחינת משחק וקאסט, כל השחקנים עשו עבודת מופת. העלילה בסרט החדש מתרחשת כשנה אחרי הסרט הראשון. החבורה שלקח לה זמן להתגבש בג׳ומנג׳י הקודם מגיעה לאיחוד אחרי שכל אחד התחיל את דרכו בחיים אחרי התיכון. כל העומס והשינויים שעבר גרמו לספנסר לפתוח את המשחק מחדש, שהוביל את חבריו לפתוח את המשחק אחריו, ולצאת למסע מחודש בג׳ומנג׳י על מנת לחלץ אותו. כאשר הם חוזרים לג’ומנג’י להציל אחד משלהם, הם מגלים ששום דבר אינו כפי שהם מצפים.

ג׳ומנג׳י אף פעם יאכזב אבל בהחלט לא מתקרב אפילו לסרט הראשון שהיה מעניין ומצחיק יותר. ג’ק בלאק – פרופ’ שלדון אוברון, קרטוגרף. בנוגע לתרגום, יש לי כבוד עצום למתרגמי סרטים- כלקוי שמיעה שהעבודה שלהם ליטרלי מאפשרת לו ליהנות מהמדיה הזו- אבל הם חבורת מטומטמים שצריכים ללמוד הגייה לשונית. מדובר במושג נישתי שיש גם ככה כמה וכמה וויכוחים על איך לתרגם אותו. ראיתי כתוביות זוועתיות בהרבה, זה לא משהו ששווה להתלונן עליו אפילו.

Bombshell פצצה הסרט

בסצנת הסיום רואים שתי ילדות דוברות צרפתית שמטיילות על חוף הים כשבמרחק לא רב לפניהם נמצא לוח המשחק. ברוב המקרים מדובר ברצון של האולפנים לחלוב את ההצלחה של הסרט הקודם וכל מה שמגיע אחרי רק מחוויר בהשוואה למקור. לאחר יותר משלושים שנות שירות כאחד הטייסים הבכירים בחיל הים האמריקאי, פיט “מאווריק” מיטשל (טום קרוז) נמצא במקומו הטבעי; פורץ גבולות כטייס ניסוי אמיץ ומתחמק מקידום בדרגה שיקרקע אותו.

  • הסרט החדש של ג’ומנג’י יצא לקולנוע בתאריך ה-13 בדצמבר 2019 והיום ניתן לצפות בו באולמות הקולנוע ברחבי הארץ.
  • קארן גילאן – רובי ראונדהאוס, חיילת קומנדו.

בשבוע שעבר ג’ק בלאק אמר בראיון שהוא שוקל לפרוש ממשחק. אך לא פחות מאשר במצוקתו של הצעיר וחבריו, מתמקד הסרט בסבו, אותו מגלם דני דה-ויטו, ובחברו הטוב, בגילומו של דני גלובר, שגם הוא בגיל הזהב. שניהם חווים משבר אישי ומקצועי, הגורם להם להרגיש מיותרים, וההרפתקה הלא צפויה מאפשרת לשניים למצוא מחדש את מקומם בעולם.

הסרטים החדשים באתר

גם הפעם היו לי את הספקות שלי, אחרי הכל ברק אינו מכה באותו מקום פעמיים והסיכוי שהסרט החדש יהיה מוצלח הוא נמוך, אבל החלטתי לתת לצוות השחקנים את הקרדיט המגיע להם ולהגיע לסרט ללא דיעות קדומות. הסרט החדש של ג’ומנג’י יצא לקולנוע בתאריך ה-13 בדצמבר 2019 והיום ניתן לצפות בו באולמות הקולנוע ברחבי הארץ. למרות שהפריע לי שמערכת החיים הייתה, כנראה, מקולקלת. לפחות חלק מהדמויות מתו יותר משלוש פעמים.

אימו של ספנסר לוקחת אותו למרתף, שם הם מבחינים במשחק. האיש נוגע במשחק, ולאחר מכן רואים עדר של יענים חולף ליד מסעדת “נורה”, לתדהמתם של בני החבורה. כוכב הסרט הוא רובין ויליאמס שמשתחרר מהמשחק אחרי 26 שנים בהן היה לכוד בתוכו וכדי לחזור למציאות יש להגיע לנקודת הסיום של המשחק. יחד עם וויליאמס מככבים בסרט בוני האנט כחברתו של ויליאמס, קירסטן דנסט ודייוויד אלן גריר. סינמה סיטי – מועדי הקרנת הסרט והזמנת כרטיסים אונליין – באתר סינמה סיטי. סרט – ג’ומנג’י – השלב הבא – טריילר רשמי מתורגם לעברית – באתר Seret.

דיאן בתגובה ראשונה: “מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד”

בישראל עלה הסרט לאקרנים ב-11 בדצמבר של אותה שנה. ולכן השלב השני הצליח להפתיע ולהתעלות על השלב הראשון שקיבלנו ב-2017. ובכן, יצא הסרט השני, והאם הסיפור והקאסט הצליח להתעלות על הראשון? לסיכום, לא נהניתי, והמורשת של רובין וויליאמס די נהרסה.

יש כמה סצנות אקשן “מטורפות” עם נחשול של בנות יענה תוקפניות, גשרים תלויים וקופי מנדריל עצבניים. הכל ב-CGI המתאים למשחקי מחשב, אך מנטרל אלמנט של דרמה ומתח משמעותיים. יש רע גנרי בשם “יורגן הברוטאלי” (רורי מק’קאן) הפועל כנגד הדמויות במשחק אבל זו דמות שטוחה בתוך הרפתקה משעממת למדי. הסרט לא מציע פיתוח מעניין של הנוסחה או רעיון מקורי אודות היחס בין המציאות והפנטזיה, או הלוגיקה של משחק מחשב.

ג’ומנג’י: השלב הבא (3D) / Jumanji: The Next Level (3D)

קבלו הצצה ראשונה לסרט השלישי בסדרת סרטי ג’ומנג’י המציג את דמויותיהם של דה רוק, ג’ק בלאק ושאר החבורה בהרפתקה חדשה. סרט די רדוד יחסית לקודם, מאוד קיטשי, לעיתים משעמם, הרבה אלמנטים מיותרים, עלילה לא מעניינת במיוחד, חוזר על הסרט הראשון בלי יותר מידי עניין. דה ויטו די מתבזבז שם, יכול אולי לבדר קצת אבל לא הייתי הולך בשבילו לקולנוע. Putlockerz – ג’ומנג’י – השלב הבא – הסרט המלא – באנגלית. בסצנה שאחרי הכתוביות, איש תיקונים בא לביתו של ספנסר כדי לתקן את משכירי החימום.

אין פלא שהוא מחליט לחבר מחדש את חתיכות המשחק ג’ומנג’י ולחזור להרפתקה מסוכנת בגוף המשובח שקיבל בסיבוב הקודם. הוא עומד להיות מופתע כשיתגלגל לאווטאר חדש של גנבת (אקוופינה). הבעיה שלי עם אלכס, ועם כל הסרט בכלל- אנחנו לא מבינים למה לו להיות שם. כיוון שזה לא באמת הסרט שלהם- אבל כאן גם הבעיה, כי הם כן הכוח שמוביל את העלילה הלאה, הם כן הדמויות הראשיות. זה גורם לכך שלמרות שהעלילה האישית של המבוגרים מקבלת יותר תשומת לב, העלילה הראשית מרגישה תלושה מעט- למה שבת’אני תרצה לחזור להיות דווקא ג’ק בלאק? למה שאלכס בכלל ירצה לחזור למקום הזה, בו הוא היה כלוא 20 שנה?

הצגות ומופעי ילדים

קשה לי להאמין שיש אנשים שלא מכירים את הסרט ״ג׳ומנג׳י״. אני הייתי רק בן שנה כשהסרט הראשון עם רובין ווילאמס יצא ב-1995 והבנתי מה היה הבאז סביב הסרט הזה רק כשהכריזו על החידוש שיצא בשנת 2017. זה לא היה מעניין אם הם היו עם אותן דמויות כמו בסרט הקודם- הסרט הקודם כבר מיצה את הרעיון הזה. ושים לב שכשהם קיבלו את הדמויות שלהם בחזרה, זה היה סימן לכך שכל המכשולים הוסרו בפניהם. “ג’ומנג’י” המקורי היה פנטזיית הרפתקאות על משחק לוח, שאלמנטים מתוכו נכנסים לחייהם של הילדים המשחקים בו. העיבוד המחודש שלו הפך את משחק הלוח למשחק וידאו, והפך גם את היוצרות – אצלו, במקום שהאלמנטים הבדיוניים יחדרו למציאות שלנו, הגיבורים מצאו את עצמם כלואים בתוך העולם הפנטסטי של המשחק.

הסרט הזה הוא לא יצירת מופת- אבל הוא קורע מצחוק, עם אקשן מדהים. מה שהפריע לי היה הדיאלוגים החלשים דווקא. אחרי הטעויות האלו הכל מתנהל בסדר וברמת מתח טובה, עד שהחבורה מוקפת במנדרילים, והאביר על הסוס הלבן, או יותר נכון אלכס על הסוסה השחורה, מגיע ומציל את כולם. חוץ מלתת לסוס כנפיים כשהוא קופץ מצוק. דה רוק וכל החבורה חוזרים לסיבוב נוסף בעולם של ג’ומנג’י.

ג’ומנג’י: השלב הבא/Jumanji: The Next Level

אדי/מינג רוכב על מיילו/ציקלון, שמתברר שהוא יכול לעוף. ספנסר/ברייבסטון זורק להם את אבן הבז. אדי/מינג חושף את האבן לשמש, צועק “ג’ומנג’י”, וכך המשימה מבוצעת. בגרסת האיתחול , להבדיל מזו של הסרט המקורי, המשחק שואב פנימה את השחקנים לתוך ג’ונגל וירטואלי שבו הם מוכנסים לתוך אווטארים של דמויות במשחק.

“פשוט סרט מצוין ומעולה הקאסט עושה עבודה נהדרת ונפלאה …” ניק ג’ונאס – ג’פרסון “סיפליין” מק’דונו, טייס. בת’אני המודאגת הולכת לביתו של אלכס (קולין הנקס) ומבקשת את עזרתו.

ג’ומנג’י: השלב הבא לצפייה ישירה בחינם!

בעומדו כנגד עתיד לא ודאי ואל מול שדים מן העבר, מאווריק נקרא להתעמת עם פחדיו העמוקים ביותר ששיאו במשימה שתדרוש את ההקרבה האולטימטיבית מאלה שנבחרו למלא אותה. בשורה התחתונה, המבקרים אומרים שהסרט הוא בדיוק מה שציפו מסרט המשך טוב. “ג׳ומנג׳י אף פעם יאכזב אבל בהחלט לא מתקרב אפילו לסרט …” Seret – ריכוז מועדי ההקרנה של הסרט באולמות הקולנוע ברחבי הארץ. קארן גילאן – רובי ראונדהאוס, חיילת קומנדו. ביבי ניווירת’ – נורה שפרד’, תפקיד אותו ביצעה בסרט הראשון.

  • בגרסת האיתחול , להבדיל מזו של הסרט המקורי, המשחק שואב פנימה את השחקנים לתוך ג’ונגל וירטואלי שבו הם מוכנסים לתוך אווטארים של דמויות במשחק.
  • גם הפעם היו לי את הספקות שלי, אחרי הכל ברק אינו מכה באותו מקום פעמיים והסיכוי שהסרט החדש יהיה מוצלח הוא נמוך, אבל החלטתי לתת לצוות השחקנים את הקרדיט המגיע להם ולהגיע לסרט ללא דיעות קדומות.
  • צילומי הסרט החלו ב-21 בינואר 2019 והתקיימו באטלנטה, קלגרי ובהוואי.

בריאיון בדצמבר 2019, דוויין ג’ונסון אמר כי דמות נוספת מעולם ג’ומנג’י, הנבל ג’ארגן האכזר, תופיע בסרט המשך פוטנציאלי. במרץ 2020, ג’ייק קסדן אישר כי סרט המשך נמצא בפיתוח. קסדן אישר כי התוכניות הן לשמור על צוות השחקנים משני הסרטים הקודמים. באפריל 2020, היוצר הודיע כי התסריט לסרט הבא נמצא בכתיבה. בגומנגי השלב הבא, הדמויות הראשיות מהסרט הראשון חוזרות ומוכנות להרפתקאות חדשות בסרט החדש – בתוספת כמה פרצופים חדשים.

Sparo סרטים – האם האתר עוד פעיל? ואיך גולשים בו?

מתפתח קרב בין החבורה לבין אנשיו של ג’ארגן, שבמהלכו מרתה/רובי עושה שימוש מעולה בכישרון החדש שלה עם נונצ’קו. ג’ארגן בורח בספינת אוויר עם אבן הבז, וספנסר/ברייבסטון רודף אחריו. הם נלחמים, וידו של ג’ארגן על העליונה, עד שברייבסטון משתמש באוכמניית ג’ומנג’י נגדו. ברייסטון לוקח מג’ארגן את אבן הבז ומשליך אותו אל מותו, ובכך נוקם את מות הוריו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן