סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » גמר הישרדות vip

גמר הישרדות vip

חשוב שנזכור שמאחורי כל עונה ישנם עורכים, תחקירנים, מפיקים, שתפקידם הוא לספק את הצופה ולמשוך אותו למסך. הצלחה היא לספק לצופה את ההפי-אנד – התחושה שמי שהגיע לו לנצח אכן ניצח, או שלפחות הרשע שלא הגיע לו, יפסיד. ג’קי זכתה לתשומת לב ולזמן מסך מהעורך, שבחר איזה סיפור לספר ואת מי להעמיד במרכזו. מאותם חומרי גלם העורך מסוגל להעמיד שלושה נרטיבים שונים לחלוטין, ובשלושתם הצופה יאמין שזאת המציאות שהתרחשה על האי. שחור השחרתי על כמה מהמהלכים והדינמיקות שלה עד שמהר מאוד הבנתי שאני בזה לכל שאר השורדים באותה המידה. ובכל זאת, אזולאי היחידה שחוטפת מאש הלהבות והחיצים הבוערים של הטוקבקיסטים.

עונה זו צולמה בתאילנד, באי Koh Pu, או בשמו היותר ידוע Koh Jum, הנמצא דרומית לקראבי. העונה הייתה אמורה לעלות לשידור בסוף ינואר 2012, אך היא עוכבה עקב איומי סגירת ערוץ 10, והחלה רק ב-2 במאי 2012. גמר התוכנית התקיים בבריכת הסולטאן בירושלים ביום רביעי, 29 באוגוסט 2012. אל הגמר העפילו המתמודדים אנה ארונוב, ענת הראל ואיתי שגב. בסופו של דבר, ניצח איתי שגב (5 קולות), ובמקום השני זכתה ענת הראל (3 קולות).

אחרי מבחן אש דרמטי: אלה אייבינדר היא השורדת האחרונה של הישרדות VIP

ובאמת, הדבר היחיד שאני יכולה להתנחם בו הוא שישראל לא זכה, כי אחרת זה היה ממש לא הוגן (חלאס כמה אפשר לזכות במיליון שקל) וגם כי הוא חייב כל רגע שהיה על האי לנאווה בוקר, אסי וההפקה. אחרת הוא כבר היה משתכשך לו עם דנה רון בווילת המודחים מתחילת העונה. השניים לא יצאו מהבית ובילו ערב שלם של מנוחה ושקט. שגב דאג לכבות את הפלאפון שלו ודאג להתנתק מכל מה שקורה מסביב כדי להירגע, לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות. הדבר היחיד שליווה אותו במהלך הלילה שלפני היה משחק אנגרי בירדז- בו התעסק כמעט כל היממה שלפני הגמר הגדול. ולמרות שהוא לקח את הרגעים האחרונים למנוחה ושקט, מנחי ערוץ הילדים לא נחו וצילמו קמפיין הקורא לסמס לו.

בהתאם לכך, חברי קפרה שניצחו במשימת הפרס נהנו ממנו, מלבד עידו. עדי מ”אנטינג אנטינג” ונאוה מ”קפרה” דורגו אחרונות. בהתאם לכך, חברי אנטינג אנטינג שניצחו במשימת הפרס נהנו ממנו, מלבד עדי. הגמר הגדול של “הישרדות VIP” נערך אמש (מוצ”ש), ובו אלה אייבינדר ניצחה את ג׳קי אזולאי כשהתמודדה מולה במבחן האש וזכתה במקום הראשון.

שוב פעם הפקת “הישרדות” עושה פאדיחות? ישראל אוגלבו הוא המודח הבא?

למקום השלישי הגיעה אודליה סוויסה עם 14.5% מההצבעות (2,466 הצבעות). למקום השני הגיעה המתמודדות הדומיננטית ביותר העונה ג’קי אזולאי. אבל, ויש אבל גדול, היא זוכה לנתון לא גבוה של קהל הגולשים של מעריב אונליין – 19.3% מההצבעות (3,292 הצבעות) בלבד.

אז זה, רק ש”הישרדות” הרגישה כאילו נמשכה יותר זמן. בעקרון לאסי הגיע לזכות מהסיבה שהוא שיחק את המשחק טוב מכולם ואין ספק שהוא הרוויח את התואר ביושר, אבל אחרי כמה וכמה תעלולי הפקה למיניהם, קשה שלא לסיים את ערב הגמר עם טעם רע בפה. כזכור , רק לפני שבוע דודו אוואט הודח, מדובר במי שסומן כאחד הפיינליסטים הברורים של העונה, שבת הברית שלו מתחילת המשחק, ג’קי אזולאי, בחרה בברית הנשים על פניו.

פרשת גמר “הישרדות”: אלה אייבינדר נמצאה דוברת אמת בפוליגרף שנערך מטעמה

זוהי העונה השישית והאחרונה שעלתה לשידור בערוץ 10, שאחרי מאבק משפטי עברה לזכיינית רשת בערוץ 2. התוכנית צולמה באי קו-פו (קו-ג’ום) שבתאילנד בשנת 2011, ועלתה לשידור במאי 2012. בעונה זו התמודדו 16 מפורסמים וידוענים בקרב הציבור הישראלי, המתחרים זה בזה על פרס בשווי מיליון ש”ח. יכול להיות שזה בגלל שלכל הערב (המפוצל, יש לציין) הייתה אווירה של דיסטופיה עתידנית. הסגר השני, הריקוד עם התלבושות הגרוטסקיות, הבכי של בני ברוכים.

אנחנו ב-mako בידור נעדכן כאן לאורך הערב מהנעשה בבריכת הסולטן ובהכרזה על השורד VIP הראשון של ישראל. הערב הגדול של שלושת הפיינליסטים של “הישרדות VIP” יתרחש הערב, כאשר בסיומו אחד מהם יוכתר כשורד האחרון ויזכה בסכום של מיליון שקלים. את הימים האחרונים לקראת רגע השיא מזיעים אנה ארונוב, איתי שגב וענת הראל בקמפיין כדי לזכות בכמה שיותר סמסים שיעלו אותם לשלב הסופי של הערב. ארוע הגמר הגדול של הישרדות VIPהשורדות לובשות דרור קונטנטו. אגב תרגילים, גם אודליה וגם ג’קי התלוננו על הכוח הגדול שהפתק נותן.

בעקבות הגמר שהסתבך: הדרישה המשפטית של אלה אייבנדר מהפקת “הישרדות”

אודליה אמרה שזה “לא פייר”, ג’קי אמרה שכל כוח “שם רגליים”. מעניין איפה הייתה הדעה הכל כך נחרצת הזו כשהייתה התלבטות אם לנצל את הכוח של ג’קי ולבטל את החסינות של זהר. משום מה נראה שהשיקול על מה הוגן לא בדיוק היה מה שהכריע. המתמודד שהגיע אחרון במשימת החסינות האישית קיבל קול אוטומטי כעונש באותו הלילה של מועצת השבט. עדי, שדורגה אחרונה בדירוג החברתי האחרון, זכתה בחסינות אישית בגלל מעברה מ”קפרה” ל”אנטינג אנטינג”. לאחר דירוג זה, המתמודדים במקומות הזוגיים (2, 4 ו־6) בכל שבט, החליפו שבט עם המתמודד בדירוג הזהה בשבט השני ואילו המתמודדים במקומות האי־זוגיים (1, 3 ו־5) נשארו בשבטם.

כאילו היא היחידה על האי שמנעו ממנה דברים, היחידה שקיבלה יחס לא הוגן ממישהו, והיחידה שהודחה, כשבמציאות, בהתחשב בנתונים, היא הגיעה הרבה יותר רחוק ממה שחשבתי שתגיע. תוצאות גמר הישרדות דלפו לרשת כאשר הופיע דירוג העונה הנוכחית שתסתיים בחודש אפריל הקרוב. מדובר בספויילר בלעדי שהגיע למערכת שלנו ואתם זוכים לקרוא אות לראשונה. הריאליטי הארוך בתבל, הישרדות VIP, הגיע אמש (ראשון) לסיומו אחרי שני חלקים ארוכים למדי. אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על המשדר, לא כאן לדבר על הדרמה הגדולה והתפנית ברגעים האחרונים וגם לא כאן כדי לדבר על הזוכה, אסי בוזגלו.

נעמה קסרי וליהיא גרינר נגד שמחה גואטה: “שכחה מאיפה באה”

קפרה שלחו את ישראל ואילו אנטינג אנטינג שלחו את בני. במשימת החסינות הם קיבלו את האופציה להישאר בשבטים, והסכימו. שלא כמו בעונות הקודמות של התוכנית, הוחלט לפרושׂ את אירוע הגמר על יומיים, עם חמישה מתמודדים שנותרו במשחק. ביום הראשון נחשפה ההדחה האחרונה על האי, ואילו ביום השני נחשף הזוכה של העונה. 17,058 גולשים השתתפו בסקר של מעריב אונליין, שהציב שאלה אחת – מי מבין ג’קי אזולאי, אלה אייבינדר ואודליה סוויסה הראויה ביותר לזכות?

לא עם קולגות מהאי, אלא עם חברים קרובים בבר בתל אביב, על בקבוק שמפנייה, צהלולים ושמחה גדולה. בבדיקה, שנערכה במכון כספי, נשאלה אייבינדר אם מרחה חומר כלשהו על החוט בגמר “הישרדות”, אם היה חומר כלשהו על ידיה בעת שנגעה בחוט, ואם מישהו נתן לה חומר כלשהו למריחה על החוט. לכל השאלות השיבה אייבינדר בשלילה, ובבדיקת הפוליגרף נקבע כי לא נמצאו סימני שקר וכי היא דוברת אמת.

עוד באותו נושא

אייבנדר זכתה בתואר השורדת האחרונה של העונה ותקבל לכיסה צ׳ק נפוח של מיליון שקלים, מינוס התשלום למס הכנסה כמובן, עליו הספיקה אייבנדר כבר לקטר. באפולאקי נוצר בינה לבין ג’קי אזולאי חיבור מיידי, כמו גם שפה משותפת עם דודו אוואט. באיחוד, אודליה כבר לקחה חלק בברית של דודו וג’קי, ועזרה להדיח את חברי שבטה הקודמים. כל העונה שמעתי אנשים מתדיינים על האישיות ה”קרה” שלה, קוראים לה אסטרטגית, וגם במועצת השבט היא הואשמה במשחק קשוח ולא חברתי, ואני עדיין לא מבינה למה. אני לא ראיתי אותה ככזו, נהפוך הוא – היא הייתה אצילית והוגנת לאורך כל הדרך, ועל הטעות היחידה שהיא עשתה עם אירה והשיחה לילדים היא התנצלה בפומבי, פעמיים, בכנות מוחלטת. הפלופ הגדול של העונה, ואולי יש לומר, של הפורמט, הוא שהאינפורמציה שהמושבעים מקבלים כשהם עדיין על האי לא מספיקה בכדי להצביע בצורה מושכלת.

אפילו ג’ובאני נראה עשוי ומלוקק בטירוף – אמנם על האי הוא היה מטונף ופרוע, אבל לפחות גברי ויפה עם עיניים ממזריות שמציצות מבעד לזקן. הבגדים היו מוגזמים, הבנות היו מטויחות, וכדי לסגור את הפינה על כולן הודבקו שפתיים בצבע עור, שגרמו להן להיראות גוססות. דווקא אירה נראתה טוב, מה שעמד בניגוד גמור למרמרה הנוראית שעדיין הייתה שרויה בה. חשבתי לתומי ששנה אחרי שהמשחק נגמר ואחרי שהיא ראתה את הפרקים היא תהיה קצת יותר מפויסת, אבל לא. נראה שהיא עדיין כועסת על נעמה, אולי אפילו יותר, ועדיין מתנהגת כאילו עשו לה עוול נוראי, ומשום מה גם לא הצליחה לעשות את ההקשר בין הבחירות שלה במשחק לבין התוצאות שלו.

העונה החלשה ביותר: הנתון העגום של גמר “הישרדות”

לראשונה בתולדות פורמט התוכנית, עונה זו הייתה עונת VIP שבה השתתפו שורדים מפורסמים וידועים בקרב הציבור הישראלי (בגרסה האמריקאית לא הייתה עונת VIP מעולם). הרגע בו עידן כרת ברית עם אסי וירדן נתנה מילה לישראל, היה הרגע בו ג’רבי ועידן סללו את הדרך לזכייה של ישראל או אסי. כי אפילו כשאסי וישראל היו מיעוט, הם עדיין הצליחו להחזיק את המתמודדים הנוספים בביצים. אבל נחזור רגע לזוכה, השייח’ בכבודו ובעצמו, שכמו שאמרתי, אכן ראוי לזכות, אבל לא יעזור – ירדן ראויה יותר.

סלבס שרדה צום של 12 שעות והולכת להתפנק בשני סירי ג’חנון שלמים.

“מה שהיה בהישרדות זה מטורף, אבא שבשמיים היה איתי”: אודליה סויסה מסכמת עונה

זה כמו שבעונה הראשונה דן מנו היה זוכה ולא נעמה קסרי. נכון שאסי (ודן) היה אסטרטג ותחמן, אבל זו הדרך היחידה? כי בסופו של דבר ירדן הגיעה לאן שהגיעה כשהיא ניצחה ברוב האתגרים הפיזיים, קטפה שרשראות חסינות, יצרה בריתות וכל זה בלי פתק שהתגלגל לו ככה במזל אל תוך לואקר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן